Şeful Nissan: „Toyota GT86 e o maşină pentru publicul de 50 de ani. Noi vom face un coupe pentru tineri”

de Bogdan Mirică
Vineri, 01.11.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Şeful Nissan a confirmat lansarea unui coupe adresat tinerilor, luna aceasta, în cadrul Salonului Auto de la Tokyo. Modelul va rivaliza cu Toyota GT86, maşină pe care oficialii Nissan o atribuie doar publicului de 50 de ani.

Nissan va profita de ediţia de anul acesta a Salonului Auto de la Tokyo pentru a dezvălui conceptul unui coupe poziţionat sub actualul 370Z. Modelul se va numi Z35 şi va avea ca misiune rivalizarea modelelor rezultate din colaborarea Subaru-Toyota: Subaru BRZ, Scion FR-S şi Toyota GT86.

Zvonurile privind lansarea unui rival la Tokyo au fost confirmate chiar de Andy Palmer, preşedintele executiv Nissan, în cadrul unui interviu acordat unei publicaţii americane. Despre modelul japonezilor nu există însă foarte multe informaţii.

Toyota GT86 - test drive şi galerie foto

Subaru şi Toyota? Sunt maşini desenate pentru un public de 50 de ani. Sunt maşini pentru criza vârstei mijlocii. Noi nu facem aşa ceva.

Andy Palmer
preşedinte executiv Nissan
Mai multe surse susţin că el va împrumuta motorul V6 de 3.7 litri al fratelui mai mare 370Z, bineînţeles într-o versiune ceva mai cuminte, cu o putere mult sub cei 330 de cai actuali. Totodată, se spune că ar putea beneficia şi de serviciile unităţii pe benzină de 2.5 litri, cu injecţie directă şi turbocompresor.
Motorul este folosit în prezent pe Nissan Pathfinder Hybrid, unde oferă 250 de cai şi este ajutat de un propulsor electric de 20 de cai. Japonezii ar putea folosi acest motor, dar într-o versiune mai potentă.

Deşi Palmer s-a ferit să ofere informaţii despre viitorul Z35, oficialul nu s-a dat înapoi de la critici aduse viitorilor rivali, caracterizaţi ca fiind maşini pentru un public de peste 50 de ani.

„Dacă avem competitori? Vorbiţi despre Subaru sau Toyota? Sunt maşini desenate pentru un public de 50 de ani. Sunt maşini pentru criza vârstei mijlocii. Noi nu facem aşa ceva. Dacă veţi lua parte la Salonul Auto de la Tokyo veţi vedea un răspuns la maşina crizei de mijloc”, a subliniat Palmer, care susţine că Z35 va fi o maşină adresată în special tinerilor. 

via carscoops

Comentarii (10)

  • Oricum Toyota are in mare parte masini pentru pensionari. Afirmatia lui Andy Palmer nu ma surprinde.
    28 15
  • "Dacă avem competitori? Vorbiţi despre Subaru sau Toyota? Sunt maşini desenate pentru un public de 50 de ani. Sunt maşini pentru criza vârstei mijlocii. Noi nu facem aşa ceva."
    18 8
  • Atunci de ce vrea sa faca un competitor pt aceste masini?
    Vrea si el clienti care trec prin " criza vârstei mijlocii" ?
    11 11
  • pai da, dar aia de 50 ani isi permit masinile astea, nu cei de 20 fara salariu...
    21 12
  • pentru pifanii ca GT-R exista pisicutzele si golfurile adevarate cu 100 de cai lipsa din cei 115 din fabrica.

    nimeni nu-si face iluzii
    4 10
  • toyota
    Nissan si toyota, doua masini anoste ce trec neobservabile pe strada, nu exista masini mai urate.
    7 13
  • @Cyrus @sandu
    Tocmai asta e ca Andy Palmer spune ca Nissan-ul asta va fi diferit,
    nu o masina pt cei trecuti de 50 de ani.
    Iar clienti tineri sub 40 ani cu bani multi exista, stati voi linistiti... in tarile civilizate un inginer castiga lunar de la 5000 euro in sus. In Romania exista navigatori, tineri si ei, cu diurne babane. Plus de asta n-ati auzit de tineri ca Mr pink, Mark Zuckerberg, Kostyantin Zhevago, Yoshikazu Tanaka etc. etc. etc.?? Ok poate de unii n-ati auzt , dar va asigur ca sunt o groaza de tineri miliardari venind din Asia -o mina de aur (China, Japonia, Singapore, Taiwan, Thailanda), Americi si Europa (Rusia in special)
    15 1
  • Dar voi probabil va imaginati ca Romania e centrul universului si asa e peste tot... copii... ce sa zic.
    13 0
  • @toyota

    Cica "Nissan si toyota, doua masini anoste "

    Sa mor de ras, nu alta !
    Ah, deci la tara in Cucuietii din Deal de unde vii tu, Nissan&Toyota sunt masini, nu? Nu amice, nu sunt masini, sunt branduri, marci, constructori, producatori (ia-o cum vrei) de automobile. Mai departe, aceste marci produc, nu una, ci zeci de modele de masini.
    11 3
  • @toyota: Daca Toyota si Nissan sunt anoste, atunci VW cum e? Parintele masinilor anoste este VW si, desi sunt fan al automobilelor de cand eram copil, mi-e greu sa diferentiez pe strada Jetta de Passat (ma refer la versiunile noi). Uite... aia e anost! Sa vezi o masina si sa nu o poti diferentia de celelalte modele ale constructorului.
    4 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru