Feedback

Skoda lansează versiuni noi pentru Octavia RS: motor diesel de 200 CP și versiune pe benzină cu 245 CP

de Cornel Șocariciu
Vineri, 03.07.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Actuala generație Skoda Octavia RS va fi disponibilă și în versiuni echipate doar cu motoare cu combustie. Versiunea diesel propune 200 de cai putere și 400 Nm, iar varianta pe benzină va livra 245 CP și 370 Nm.

La începutul lunii martie, Skoda a lansat noul Octavia RS iV. Plug-in hybrid-ul de performanță dezvoltat de constructorul din Mlada Boleslav propunea un motor pe benzină de 1.4 litri cu 150 CP și un motor electric de 85 kW pentru un total de 245 CP și 400 Nm.

Acum, Skoda a publicat primele imagini și detalii referitoare la versiunile Octavia RS echipate exclusiv cu motoare cu ardere internă. La fel ca până acum, Octavia RS va fi disponibilă atât cu un propulsor pe benzină, cât și într-o versiune diesel.

De asemenea, noile versiuni vor fi disponibile și în varianta Octavia Combi RS.

Motorul pe benzină pregătit pentru noul model de performanță are 2.0 litri și dezvoltă 245 de cai putere între 5.000 și 6.500 rpm și 370 Nm între 1.600 și 4.300 rpm.

Motorul va putea fi cuplat fie la o cutie manuală cu șase trepte, fie la o transmisie automată cu șapte rapoarte. În cazul versiunii cu transmisie DSG, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 6.7 secunde, iar viteza de top va fi de 250 km/h.

Motorul diesel de 2.0 litri va livra 200 de cai putere și 400 Nm și, la fel ca în cazul lui Golf GTD, unitatea va fi disponibilă doar cu o transmisie automată cu șapte trepte. Sistemul de tracțiune integrală va fi disponibil opțional. Conform oficialilor cehi, versiunea cu tracțiune integrală poate accelera de la 0 la 100 km/h în 6.8 secunde, în timp ce viteza de top este de 243 km/h.

Pentru exterior, cehii au pregătit o grilă frontală restilizată și vopsită complet în negru, prize de aer mai mari, un splitter nou și un difuzor îmbunătățit.

Pentru versiunea break, cehii propun o aripă spate vopsită în culoarea caroseriei. Standard, ambele variante de caroserie vor fi echipate cu jante de 18 inch de culoare neagră și etriere roșii. Tot standard vor fi și farurile matrix cu LED.

Interiorul va fi echipat cu scaune sport îmbrăcate în material textil de culoare neagră (opțional din Alcantara), cu un volan sport și cu o serie de accesorii fabricate din aluminiu. Instrumentarul digital de bord Virtual Cockpit va include o temă specifică denumită Sport.

Standard, Octavia RS va fi echipată cu suspensia sport (garda la sol va fi mai mică cu 15 mm).

Pe lista de opționale se află și sistemul DCC (Dynamic Chassis Control), dar și un diferențial electronic (doar pentru varianta cu motor pe benzină).

Comentarii (8)

  • netam-nissan
    nu prea inteleg, 45 de cai in plus cam degeaba la benzinar ca accelerizeaza la fel ca fumigena.
    sigur preferata dlui PMC.o fi tunata de iosefini poate ca trebuie sa fie si mai greuceana.
    orisicum audi a3 sedan nu prea il vad bine cu skoda asta dusmanca canibala din acelasi concern vag ametit de amenzi, softuri naspa etc dar merge zeiss mirare mare.
    19 9
  • netam-nissan
    a scuze n-am vazut ca e 4x4 dizalu, d-aia pleaca tare la plimbare si poate nu in nori de fum ca bea adblu.
    astept insa parerea dlui fan-skoda cam disparut din zona de un timp, ma tem sa nu fie inchis in vreun porbagaj urias de skoda.
    22 7
  • ...mda...se vede ca ai cam luat fum de-a lungul vetii tale de la cateva skode....probabil d-aia esti asa frustrat...ce uameni...
    6 17
  • netam-nissan
    dle adi sinteti mai ceva ca neti sandu la ghicit, deci va confirm ca am luat si de-a latul vietii mele multe fumuri de la esapamente tdi ca tiida mea sedan e mai debila ca ele, desi anagramat (sau agramat?) tot cam tdi iese la rebus.

    frustrat oi fi ca nu stiu ce inseamna, baa si fumator dar nu infumurat si nici simtu umorului nu mi s-a afumat ca la alti nefumatori care stiti poate vorba au avantaju ca o sa moara sanatosi nu ca mine.
    21 5
  • de acord cu tine...desi nu fumez, m-am saturat sa fumez pasiv in spatele unor tdi-uri cu filtrul de particule anulat, al unor proprietari de cazane premium ce nu isi permit sa le intretina dar stamba din nas in spatele unui logan nou, spunand ca e doar o rabla ce nu merita sa circule pe drum
    10 5
  • cei de la skoda isi dau seama, ce masina scoate pe piata seamana cu cea anterioara
    2 5
  • Chiar frumoasa! Poate cea mai frumoasa realizare a grupului VAG, ar fi singurul produs VAG pe care l-as cumpara, iar grila aia neagra face toti banii, poate o imprumuta si bmw sa-si mai umaniezeze ultimele modele.
    8 3
  • Clar DIESELul e de luat. :)
    10 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru