Feedback

Volkswagen a prezentat noile Golf GTI, GTD și GTE: motoare cu puteri de până la 245 de cai și accesorii speciale pentru exterior și interior

Publicat Joi, 27.02.2020
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 35
Noul Volkswagen Golf a primit trei versiuni de performanță: GTI, GTD și GTE. Nemții propun un motor pe benzină de 245 CP, o versiune diesel cu 200 CP și o variantă plug-in hybrid cu 245 CP. Aceasta din urmă promite o autonomie electrică de până la 60 de kilometri.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen Golf, cel mai bine vândut model european, a primit o nouă generație în urmă cu câteva luni. Acum, producătorul din Wolfsburg a publicat primele imagini și detalii referitoare la versiunile de performanță ale noului Golf.

Volkswagen Golf GTI, GTD și GTE vor fi expuse în premieră în cadrul Salonului Auto de la Geneva și propun elemente specifice de design, un interior orientat către sportivitate și motorizări pentru toate gusturile.

Noile versiuni de performanță propun o serie de elemente estetice noi. Astfel, grila frontală a primit un design nou, are dimensiuni mai mari, iar cele două faruri sunt unite cu o bandă LED. Totodată, la nivelul grilei au fost montate și luminile de ceață cu LED care formează litera X, dar și o ramă restilizată.

Pragurile laterale sunt și ele modificate, în timp ce jantele cu design specific pot fi comandate în versiuni de 17, 18 sau 19 inch. În partea din spate, constructorul german a introdus un difuzor ușor retușat, iar denumirea modelului poziționată sub logo-ul companiei a fost înlocuită cu numele versiunii (GTI, GTE sau GTD).

Noul Golf GTI va fi echipat cu un sistem de evacuare cu două terminații (câte una pe fiecare parte), Golf GTD va primi o singură terminație dublă, în timp ce pentru GTE, nemții au decis să ascundă terminațiile sistemului de evacuare.

La interior, noile versiuni de performanță vor fi echipate cu un volan sport cu zone tactile. În partea de jos a acestuia a fost aplicat numele versiunii, iar materialul plastic poate avea culoarea roșie, albastră sau gri, în funcție de varianta comandată. Tot la interior, clienții vor primi scaune sport cu o tapițerie specială (Scalepaper) care, bineînțeles, în funcție de varianta de performanță comandată va avea accente roșii (GTI), albastre (GTE) sau gri (GTD).

Noile Golf GTI, GTD și GTE vor fi disponibile cu pachetul Innovision Cockpit. Acesta este format din instrumentarul digital de bord cu diagonala de 10.25 și sistemul de infotainment cu ecran de 10 inch.

Standard, versiunile de performanță ale noii generații Golf vor fi echipate cu următoarele dotări: Lane Assist, Front Assist, Autonomous Emergency Braking, diferențial controlat electronic, sistem Car2X (permite comunicarea cu alte mașini compatibile aflate în trafic indiferent de marcă), climatizare automată, faruri cu LED, stopuri cu LED și sistem de pornire Press&Drive.

Totodată, noile Golf GTI, GTD și GTE vor fi echipate cu sistemul Vehicle Dynamics Manager, gândit pentru a îmbunătăți comportamentul dinamic în funcție de situațiile de trafic. Pe lista de opționale se află și sistemul DCC (Dynamic Chassis Control) care promite patru moduri de funcționare: Eco, Comfort, Sport și Individual.

Noul Volkswagen Golf GTI va fi echipat cu un motor de 2.0 litri capabil să ofere 245 de cai putere și 370 Nm. Standard, acesta va fi cuplat la o cutie manuală cu șase trepte, iar opțional există și o transmisie automată cu dublu ambreiaj și șapte trepte.

Versiunea Golf GTD va fi echipată cu motorul diesel de 2.0 litri care dezvoltă 200 de cai putere și 400 Nm. Acesta va fi oferit standard cu transmisia automată cu șapte trepte și va include și noul sistem de tratare a gazelor de eșapament în două etape.

Noul Golf GTE va fi echipat cu un sistem plug-in hybrid de propulsie format dintr-un motor pe benzină de 1.4 litri cu 150 CP și un motor electric de 85 kW. În total, sistemul oferă 245 de cai putere și 400 Nm, iar resursele sunt gestionate de o transmisie automată cu șase trepte.

Mulțumită unei baterii cu o capacitate de 13 kWh, noul Golf GTE va fi capabil să parcurgă în modul electric circa 60 de kilometri. Viteza de top în E-Mode va fi limitată la 130 km/h.

Pentru moment, oficialii constructorului german nu au oferit detalii cu privire la performanțele noilor versiuni.


Comentarii (35)

  • Parcă-i o broască obosită, cu aparat dentar.

    Fața aia nu se pupă deloc cu caroseria de Golf.
    44 11
  • fan skoda
    WOW ! Arata senzational de superb ! Performante excelente, interior interesant si spatios, multe dotari si multe, multe alte dotari si calitati. Si 5stele EuroNCAP ! BRAVO VW ! 60 km autonomie pentru PHEV este chiar suficient. Chiar nu am cuvinte ! BRAVO VW VAG ! Masinile din grupul VAG sunt toate interesante, frumoase, dotate, sigure si cu calitati extraordinare. Adica: SEAT , VW, Skoda, Audi, Bentley, Lamborghini, Bugatti.Mai e ceva ?
    13 50
  • Robert: Am un vw touareg 2.5 din 2004, de la 140km/h nu mai urca deloc si parca nu... Raspunde
  • andrei
    mai e sa fii mai rezervat si sa nu mai semeni a aplaudac.
    21 4
  • Adrian
    @dublu fan skoda:
    Cupra !
    Si daca te uiti bine, parca si camioanele lor arata de exceptie! Scania, MAN.
    17 2
  • Nu stiu de ce dar parca nu impresioneaza cu nimica....
    Masina asta in segmentu sport compact ar trebui sa faca legea si pe hartie si in viata reala
    Oricum clienti de Golf cumpara orice cacat pe bat.....Manipulare marca Vw
    2017 Peugeot 308GTI 250hp-270hp cam din acelasi motor(daca nu mai mic)
    2019 Hyundai i30N 250hp cam din acelasi motor....
    2020 MINI JCW 300hp cam din acelasi motor....
    Si deci cand vorbim de un Golf GTI vorbim despre 'tatal hothatch-urilor'
    Iar acest nou model cel putin pe hartie nu mai este acel hothatch...
    17 4
  • Putem adauga doar ca farurile este extraordinar de nemapomenite adica nu stai in service cu ele ca la altii. Rotile sunt cele mai rotunde din industria auto nu ca la altii unde le mai scapa mana cand le fac in matrita. Portbagajul este cel mai accesibil dintre toate portbagajele cu exceptia celui de la Octavia masina personala ma intelegi. Si in final si peste toate are fiabiliate ultra mega universala fiind cea mai mare dintre toate adica si cand o iei SH ti-o vand astia cu tot cu garantie 2+3 ani. fara limita de kilometrii!!!

    ....Giculeee!
    27 3
  • Motorul de 2.0 tsi mai are injectie duala(multipunct +directa pentru a mai scadea depunerile de carbon? Ca in state au scos-o de pe 2.0tsi si-au lasat-o doar p'aia directa.,la 50 000km desfaci supapele si le cureti de mana,carbon buid up in engleza,asa se numeste problema .A,urata moaca are noul golf,parca se screme.
    13 4
  • Excelent!

    Hai cu GTD-ul! Hai cu Dieselul de 200 de cai!

    Nu stiu daca ati observat, dar are cuplu mai bun decat cel pe benzina SI VA FI MAI ECONOMIC CU VREO 40%!!!! ;-)

    Zi de zi, Diesel deasupra tuturor!
    8 14
  • 56814654
    @fan skoda: cica da, ar mai fi tot la VAG o marca prapadita, uitata de toata lumea... pocshe sau porsque ii spune parca, nu mai stiu sigur, oricum nesemnificativ
    14 3
  • fan skoda
    Asa e ! Am uitat de Porche si Cupra !
    3 11
  • @PMC-dizăl-forevăr: înțeleg nostalgia dar atenție la imagine ca pînă și în Franța GTD.ul e feblețea vînzătorilor de kebab. :)
    Altfel și el si GTI-ul prea aduc acum cu jucării Hot.Wheels dar sincer nu aș refuza ca_cadou un nou Golf.R de 340 CP..
    12 1
  • someone
    @ fan skoda: ai uitat cea mai tare masina din grup: porsche
    @ tatraurs: o intrebare f buna, stiindu-se de problemele motoarelor ( doar ) cu injectie directa. mercedes a rezolvat asta la a35 si a45 amg, acestea avand injectie duala. dar despre tsi chiar nu stiu daca e doar directa sau si indirecta.
    @tzenu: come on, stii ca motorul de pe gti e doar una din versiunile de putere ale acestui motor. cea de baza 190, gti 245, gti tcr va avea 290, golf R cca 330. deci nu poti spune ca motorul asta e slab, doar pt ca sub capota gti are asa putini cai .
    10 1
  • Drăgănescu Marian : De ce rămân becurile pe frână aprinse după ce scot cheia. Raspunde
  • @tzeanu_bmw

    Nu iti trebuie sute de cai. Masina asta este usoara. Nu-i trebuie sute de cai. Si ce faci cu atatia cai in Romania ? Hai, in Germania, dar totusi.

    @someone

    Stiu. Am adaugat in alt comentariu Porche. Nu imi vine sa cred ca am uitat !
    2 3
  • @mk8: sincer, mi se rupe plenar despre imagine si despre tiganii care si-ar cumpara masina asta. Mie imi place, mi-a placut intotdeauna Golf si Golf a fost pana nu demult, prin definitie masina Diesel. De ce? Pentru ca inainte de orice cand spui "Golf", spui utilitate, practicalitate, bani cheltuiti cu cap, rostesti definitia "all-rounder-ului", masina-buna-la-toate. De aia are si asa succes si e ingrijorator cand creaturi ca si Diess, seful actual (si sper, vremelnic) al VW, planuieste sa sacrifice niste "vaci sacre", dupa cum s-a exprimat el in mod foarte plastic. Uciderea unui asemenea model, despre care am auzit deja povesti, ar fi prostia suprema pe care ar putea-o face individul. In fine, alta discutie...

    Mi-am luat deja un Golf Diesel si sunt multumit in continuare de el. Asa cum am auzit intr-un review, e cu adevarat "the only car you will ever truly need". Ar fi frumos sa avem cu totii bani in plus pt Bentley, insa realitatea e ca 99% n-au. Golful e despre achizitii destepte, despre clienti care nu se lasa vrajiti de briz-briz-uri inutile si isi cheltuiesc banii cu cap.

    Stiu, trebuie sa mai avem uneori si emotii si sa facem si gesturi nesabuite, sa ne facem o placere. Asa e, dar dupa ce povestea de dragoste se termina, realizezi ca ai facut o prostie si ti-ar fi fost infinit mai bine daca alegeai rational, si nu afectiv.

    Golful ramane prima optiune pentru masina practica si desteapta pur-sange.

    Zi de zi, Golf Diesel deasupra tuturor!
    8 19
  • uuu, copiem proiectoare de megane rs, how smart
    6 1
  • fan skoda
    100 % VW 45 % TDI
    1 8
  • Dle PMC ai tabloul lui Hitler deasupra patului??

    Atâta admiraţie pentru poluatorul nr 1 din oraşele din Europa !!???

    Eşti sadic, ce ai?

    Da, Golf este o maşină reuşită pentru că aveau piaţa de vânzare mai mare, germanii, austriecii, elveţienii fiind mai numeroşi decât francezii şi italienii.

    Dar hai să o lăsăm moartă cu maşina perfectă sau cică frumoasă.

    Frumos este un Audi A6, R7 , Mercedes S classe, Porsche, Ferrari... Golf ok am înţeles este un Golf.

    Mult succes versiunii PHEV restul fiind uzate moral de noi.

    Şi da, interiorul este mai reuşit, este o evoluţie clară în bine.

    Dar mai au până la nivelul unui interior precum Lincoln Aviator !! Mult...
    7 9
  • fan skoda
    @Edikkk

    Daca este nou este nou, indiferent daca este sau nu PHEV sau EV.
    3 5
  • Nu se va transa niciodata acest subiect, cu victoria totala a unei tabere.

    Dar, eu unul, pot povesti la infinit despre cum efectiv nu am avut ce sa cumpar la banii unui Golf. Ce a contat pentru mine, nu s-a regasit decat pe Golf.

    Mai era Mazda si cred ca ar fi castigat, am mai povestit, dar o imbuibata de la showroom mi-a aratat cum as fi tratat daca as fi clientul lor.

    Dupa 7+2 ani de G7/7.5 sunt in continuare foarte multumit si mandru de masina mea.

    Se poate mai bine? Evident. Mult mai bine. Tot la banii astia? Nu.

    Alta intrebare?
    11 6
  • Andrei
    Masina e un pas inapoi fata de precedentul. Nu mai are proportiile elegante, instrumentarul digital nu ma impresioneaza, iar jantele sunt urate, desi pana acum Golf avea modele de jante superbe. Pare ca au pierdut atentia acordata detaliilor, ceea ce ii scotea in fata concurentei, probabil ca amenzile platite au determinat investitii reduse si taieri de costuri.
    9 4
  • Hybrid Power
    pun pariu ca Dieselul ala consuma exact cat benzinarul, nu mai vorbim de GTE ...le f**e pe amandoua si la consum si la demaraj
    7 5
  • @Calingura subscriu. Am o mare problema cu zgomotele plasticelor, dar in rest, masina se comporta foarte bine.
    7 2
  • Gaby: Problema la directie Raspunde
  • fan skoda
    @Madal

    VW Golf 7 GTI vad ca ai in poza. Versiunea de performanta. Sa te bucuri de ea. De cat timp o ai ?
    3 7
  • MuresMures
    in 2020 numai atat ??>?>!!???
    pana cand ??!!
    inca nu v ati saturat ??!!
    nu e plictisitor?!1?
    parca sa dori sa vad ceva revolutie serioasa
    3 1
  • Corocsenie Adrian
    Mie imi place noul Golf. Mai ales in versiunea ceva mai aranjata nu neaparat full cu toata lista de optionale dar pus strictul necesar pe ea cat iti trebuie. Obligatoriu un motor de 2.0 si o cutie automata care pe langa faptul ca arata ca la noul 911 ca design este si comoda in traficul urban. Manuala nu ii vad rostul de ce au mai pus pe el standard si nu au pus automata standard. Golf nu e masina sa o simti la drum sa pui manuala pe ea cum cred unii ca fac sport cu masina si ei au orice altceva sub fund numai masina sport nu dar au manuala domne. O masina noua care nu e sport in doua usi inca din anul 2000 nu isi mai avea rostul sa fie manuala din pct. meu de vedere. In rest unul pe la 35 de mii e OK pt. ce ofera daca stii sa o configurezi cum trebuie. Mai mult nu prea merita !
    5 13
  • @Edica: io n-am niciun tablou deasupra capului, dar tu sigur i te inchini lui Musk. :)

    Tu nu poti intelege niste chestii simple, oricati ti-ar explica pe-aici: bateriile de laptop nu sunt raspunsul pentru transport. Nici personal, nici industrial.

    In ce priveste hibridele cu incarcare la priza, daca pretul ar fi foarte apropiat sau identic cu suratele lor nehibride, atunci oamenii poate le-ar lua in considerare la modul real. Asa, le cumpara doar cei foarte putini care-si permit sa ia o masina noua CHIAR MAI SCUMPA decat aceeasi varianta fara hibridizare. De parca o masina noua nu ar fi oricum foarte scumpa... Mai ales in ultimii 5 - 10 ani, onor UE... Se mai cumpara acum si datorita subventiilor guvernamentale consistente primite generos de la tot soiul de politicieni socialisti si verzi. Judecand dupa evolutiile recente, din 2016 incoace, pe politicienii din specia asta nu-i vad prea bine. :)
    5 3
  • Corocsenie Adrian
    I-am atins pe ,, pilotii '' din voi de am primit numai rosu ? :))
    3 3
  • @fan skoda: mersi, de 2 ani.
    @Corocsenie Adrian: evident ca parerile sunt subiective, dar 8`ul are un design inferior lui 7/7.5, prea "cuminte/suparata/feminina". Cat despre cutie, am luat manuala, nu as fi vrut automata nici daca era gratis :D
    3 2
  • @Corocsenie Adrian: lasa-i, nu te lua dupa rosiile lor. Norodul nu iubeste adevarul. Vulgul vrea sa fie mintit frumos, nu sa fie pus pe ganduri. Cea mai buna dovada sunt cei 30 de ani de tranzitie de pe taramurile astea... :)
    6 2
  • @Corocsenie Adrian
    Cutia automata adauga 2k euro la pretul masinii. Nu e neglijabil mai ales in categoriile si marcile de volum.
    Sigur ar prefera toti producatorii sa vanda doar automate si doar echipari de top dar cred ca 80-90% din vanzari nu sunt in categoria asta.
    Clientul cere, producatorul ofera.
    In SUA e patria automatelor. 90%+ sunt automate pentru ca benzina e ieftina si masinile sunt mai ieftine decat in Europa.
    2 0
  • fan skoda
    @Corcsenie Adrian

    Ia-i atins pe hateri. Sunt multi hateri pe aici. Si eu primesc de multe ori rosu. Mai sunt si alti. @Edikkk si @PMC primesc si ei multe manute rosii. Nu te lua dupa hateri. Nici eu nu inteleg de ce ai primit atatea manute rosii. Nu ai zis nimic de rau. Ba chiar ai zis lucruri foarte bune. Desigur, haterii nu vor sa auda adevarul. Asta e.
    3 1
  • Andrei
    Nici eu nu as lua automata, nici macar daca ar fi gratuita si manuala contra cost. Imi place sa fiu implicat in conducerea masinii (oricare ar fi ea), iar pentru mine condusul e o placere si nu un chin. Din pacate atrofierea simturilor continua pe toate nivelurile, iar omul va ajunge in curand o leguma servita de aplicatii si dotari
    4 3
  • Lucian Gabriel: Nu porneste masina Raspunde
  • @Andrei

    Si la automate poti schimba vitezele "manual" prin padelele de pe volan, sau prin maneta schimbatorului de viteza, tragand maneta spre + sau -.
    Mie imi place foarte mult cu padele, zici ca sunt in F1, schimb la ce turatie vreau... este cam la fel ca la o manuala, adica poti schimba tu cand vrei, si la ce turatie vrei.
    3 2
  • Manuala vs automata...depinde de masina, asa eram si eu convins de manuala la orice model, la o compacta merge manuala, la un model mai mare automata este mai potrivita, tocmai ce-am trecut si eu la automata, pe modul manual este super, iar cand este aglomerat ai confort deplin.
    4 0
  • @Andrei: esti mult prea categoric. Nici eu nu as vrea automata, in mod normal, insa ambuteiajele din ultimii ani te fac sa urasti manuala cu "amestecatul in benzina" tot la 5 metri in trafic. As lua si eu in continuare manuala daca as locui intr-o zona putin populata, cu sosele goale, dar ... dupa cum e in ultimii ani, nu mai vreau manuala. M-am saturat sa ma doara piciorul stang de la apasatul pe ambreiaj de sute de ori la un drum scurt.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru