Surprize, surprize: cel mai puternic Bentley creat vreodată se numește Continental Supersports și are 710 cai putere

de Bogdan Mirică
Vineri, 06.01.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Bentley a dezvăluit oficial cel mai rapid model din istoria sa. Se numește Continental GT Supersports și dispune de 710 cai putere.

După ce a anunțat debutul prin intermediul unui teaser video, Bentley a lansat oficial noul Continental Supersports, cel mai puternic model din istoria constructorului englez.

Nimeni nu se aștepta ca cea mai puternică versiune a popularului Continental GT să depășească pragul de 700 de cai. Mai exact, motorul W12 a fost modificat pentru a produce 710 cai putere și 1017 Nm.

Nu e de mirare că Bentley susține despre Continental Supersports că este și cea mai rapidă limuzină de pe planetă. Afirmația, deși curajoasă, este susținută de cele 3.5 secunde necesare pentru a atinge 100 de km/h și de viteza maximă, care ajunge la 336 de km/h.

Bentley susține că până și varianta decapotabilă va fi capabilă de performanțe apropiate: 0-100 km/h în 3.9 secunde.

Esential 710 cai putere oferă noul Bentley Continental Supersports.
336 de km/h este viteza maximă a noului Continental Supersports.
3.5 secunde sunt necesare pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h.
Pentru a ajuta limuzina să ofere o ținută de drum exemplară, Bentley a preluat sistemul torque vectoring de la Continental GT3-R, a instalat discuri de frână din carbon ceramic și jante de 21 de inch, care cântăresc cu 20 de kilograme mai puțin decât cele standard. La cerere, clienții pot primi și o evacuare mai ușoară, din titan, care mai salvează alte cinci kilograme. Chiar și așa, Bentley Continental Supersports cântărește 2280 de kilograme.

Pentru a putea fi deosebit de celelalte versiuni, Continental Supersports vine cu spoilere noi, extensii din fibră de carbon, un deflector din același material, praguri laterale și o capotă tot din fibră de carbon.

Evacuarea are acum terminații de culoare neagră, ca de altfel și mânerele portierelor, conturul suprafeței vitrate, grila frontală și blocurile optice.

Opțional, clienții pot comanda și un eleron fix din fibră de carbon.

Interiorul păstrează grija pentru detalii, specifică Bentley. Este vorba despre o tapițerie în trei culori, cu o cusătură diamantată pe scaune și pe panourile ușilor, cu inserții din fibră de carbon și cu 10 tipuri de lemn pentru care pot opta clienții.

Comentarii (8)

  • pot sa o faca si din aur... e un concept invechit si inferior concurentei reprezentata in special de Mercedes S-Coupe
    7 12
  • @dany
    De ce e inferior ? Ca nu are display-uri ieftine cat jumatate de bord ca la S ? Ca nu arata la fel ca un Renault Laguna coupe din spate ? Ca nu mai are inca 2 modele aproape identice ca el ? De aia e inferior ? :))))
    Conti GT e perfect inca de la aparitia din 2003 parca. Nici nu avea nevoie de facelift sa fie in top-ul coupe-urilor de lux. Iar Conti GT e lux pe cand S coupe e doar premium !
    14 9
  • Merita o improspatare a look-ului. Deja devine prea banal si asta va dauna. Cel putin estetic.
    1 2
  • ionutz
    Continental GT Supersports reprezintă pentru foarte mulți, ceea ce reprezintă strugurii acri, pentru vulpe!
    0 2
  • Dincolo de controversele sterile tip Premium vs. Lux , eu ma-ntreb doar care or fi motivele botezarii unui coupe cu DOUA usi "limuzina". Si-nca p-un site cu pretentii ca AM...

    Chiar daca are 2,3 tone, noul Conti GT SS n-are cum sa fie deci vreodata "cea mai rapidă limuzină de pe planetă".
    11 1
  • cantareste cat 2 masini sport. sa inteleg ca are parchet si semineu in interior?
    700 de cai impresionau in anii `90. sa puna 2000+cp daca sunt smecheri.
    4 0
  • e inferior deoarece e produs pe platforma invechita a lui Vw Phaeton aparut prin 2002... deci o platforma veche de circa 15 ani... in timp ce S-Coupe este cat se poate de actual...
    ca indiciu lesne de obs pt oricine priveste greutatea celor 2 modele... in rest sigur ca i s-au adus imbunatatiri, sigur ca e luxos, sigur ca e frumos... dar tot inferior ramane Merțanului (care si el e tot in categoria lux nu doar premium... in premium e C-Coupe...)
    5 0
  • bad porky
    @scorpion doar arunca o privire obiectiva asupra interiorului din bentley cu levier din anii 2000 si apoi uitate la s coupe si ai sa intelegi ca e la ani lumina distanta s-ul :)
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru