Tesla introduce o versiune mai accesibilă pentru Model 3 în Europa: autonomie de 415 kilometri pentru aproape 43.000 de euro

de Daniel Popescu
Vineri, 12.04.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tesla a introdus pe piața europeană versiunea Standard Plus pentru Model 3, care oferă o autonomie de 415 kilometri pentru un preț de 42.600 de euro în Franța. Anterior, cea mai accesibilă versiune costa 53.000 de euro.

Tesla a efectuat în această săptămână o serie de modificări importante în gama lui Model 3. Prima dintre ele a vizat eliminarea din configurator a versiunii de bază Standard disponibilă doar pe piața americană pentru 35.000 de dolari, la numai câteva săptămâni după ce fusese anunțată.

Oficialii constructorului american au jutificat decizia prin faptul că această versiune de bază are cereri slabe din partea clienților, care preferă în special versiunea Standard Plus.

De altfel, tot în această săptămână, Tesla a anunțat că versiunea Standard Plus poate fi achiziționată și de pe piața europeană. Această versiune oferă o autonomie de 415 de kilometri (WLTP), iar francezii o pot comanda pentru 42.600 de euro.

În acest fel, Tesla Model 3 devine semnificativ mai accesibilă pe piața europeană. Până acum, Tesla oferea doar două versiuni Model 3 pe Bătrânul Continent, ambele cu tracțiune integrală: Long Range, cu autonomie de 560 kilometri (WLTP) pentru 53.000 de euro, și Performance, cu autonomie de 530 de kilometri (WLTP) pentru 62.800 de euro.

De asemenea, Tesla a anunțat că sistemul Autopilot devine standard pentru toate versiunile, motiv pentru care preturile fiecărei versiuni au crescut ușor.

În urma acestor decizii, este foarte posibil ca cererea pentru Model 3 să crească și mai mult pe piața europeană. Model 3 a devenit încă din luna februarie cea mai vândută mașină electrică pe piața europeană, iar în Norvegia este cea mai vândută mașină indiferent de sistemul de propulsie.

Via Electrek

Comentarii (23)

  • ACE - Craiova
    Ce bine ar fi fost daca aveau si in Romania reprezentanta...puteai sa o iei cu aprogramum Rabla Plus cu putin peste 32.000 Euro.....
    BRAVOS Tesla, mult succes in continuare !!!!
    21 17
  • inexorabil
    Tesla, Tesla, Tesla…Ȋți dai cu ea peste degete.

    Dar pe când și vești despre…”GM” ? Fratziwear, ăștia au amorțit de tot…Dacă ar exploda o bombă atomică ȋn Detroit, ei s-ar scula ȋn coate pe canapea, ar porni aerul condiționat și apoi s-ar ȋntoarce pe partea cealaltă.

    Chiar nimic-nimic nu mai aud de ei…Nici măcar de fantezia grotescă despre “mașina” fără volan și fără pedale.
    8 23
  • Vrem si noi
    Stie careva pe cand si in Ro?
    24 4
  • Mda .. 43 de mii inseamna ca e aprox de 2 ori mai scumpa decat un Civic sau Mazda 3 echivalente. Sau de 3 ori mai scumpe decat o compacta entry cu ceva oferta sau reducere. Cu asemenea preturi, planeta e salvata.
    13 26
  • Flavius
    Exact asta e pretul unui BMW i3s fara optionale. Ce alegeti?
    11 22
  • Flavius
    Ba-i chiar cu 730 de euro mai ieftina decat BMW-ul!
    8 19
  • Flavius
    BMW i3s: Autonomia în modul electric, în km (WLTP)
    270 - 285km (info site BMW) versus 415 Tesla
    11 17
  • Clique
    @alex lasă-i mă, aici e clubul ecologiștilor, ce tot se plânge românul că nu are bani, are, cât timp vrea mașini de 30-40k.

    Să dau atâția bani pe o conservă de plastic și tablă, cu banii ăia îmi cumpăr un apartament sau casă, dorm în casă, nu în mașină.
    Mașinile electrice nu poluează, în schimb poluează de rup fabricile ce produc mașinile și bateriile.

    Dacă prostia ar durea, toți s-ar plânge de dureri.
    11 27
  • Tesla 3
    As alege Tesla clar, dar sa vina si in Bucuresti un dealer
    27 4
  • Tesla da lovitura dupa lovitura greilor europeni. E ca un serial, abia astept episoade noi.
    Buna treaba nene Elon!
    Go Tesla!
    30 6
  • Interesant
    Daca nu intra mai repede cu adevarat in lumea EV, nemtii isi vor linge ranile foarte curand..
    26 3
  • Corocsenie Adrian
    @Clique
    Corect ! Dar asa e romanul. Asa a fost mereu din 90 pana astazi si nu cred ca se va schimba vreodata. Are i8 sau Q8 ori mai stiu eu ce la scara blocului dintr-un cartier mediocru si mai sta si in chirie nu e apartamentul lui. Unde mai pui ca pt. masina de 100 de mii a tras cate 10 ani prin Spania la capsuni si a cumparat masina cu banii jos. Iar ca sa le intretina, mananca numai porcarii din magazine ca e mai ieftin in loc sa aleaga restaurante bune sau mancare bio si isi mai ia de la gura din cand in cand sa aiba de bielete sau perne de aer ca pica intr-o veselie pe drumurile noastre. Buna mentalitate la romani. Pai strainul care da 100 de mii euro pe o masina, are venit de 100 de mii de euro pe semestru minim cam la 3 luni asa el face profit cu compania 100 de mii. Sau e platit de companie cu 100 de mii fiind manager. Doar atunci o cumpara. Altfel toti aleg masini ieftine sau mijloace de transport in comun. Aia nu se complica ca noi. Ai nostri daca ar putea, ar avea toti Bugatti si inca 10 masini de 300 de mii + parcate in Ferentari. Dar o casa frumoasa cu garaj pt. 10 masini nu si-ar face. Cu asa gandire nu vom ajunge nicaieri.
    13 26
  • Marian
    Citesti comentarile romanilor si iti dai seama cat de fraieri sunt toti ! Cum frate sa alegi junghiurile lui Elon in locul unei masini capabile gen seria 3, C class la 43 de mii ? CUUUMM ? De ce sa cumpar un rahat ambalat cand pot alege super masini la banii aia ?
    8 31
  • vai de tine
    Rahat ambalat ai tu in cutia.. craniana
    22 7
  • Marian
    @vai de tine
    Vai de tine ca esti saracie rau de tot. Cand o sa ai banii ai masina buna atunci sa comentezi.
    4 21
  • Marian
    @vai de tine
    Vai de tine ca esti saracie rau de tot. Cand o sa ai banii aia sau masina buna, atunci sa comentezi.
    3 18
  • Flavius
    @Marian,Clique&CO
    Stati linistiti si nu va agitati degeaba. Comparatia nu va era adresata. Era o comparatie intre doua electrice pentru cei ce vor sa-si ia o electrica. Nu au relevanta si sunt usor pe langa subiect comentariile voastre. Ca sa fiu mai bine inteles , obiectivitatea si relevanta comentariilor despre comparatia intre doua electrice a unora care resping din start autoturismul electric este EXACT aceeasi ca a unor musulmani care-si dau cu parerea despre Mangalita si Marele Alb tragand in final concluzia evidenta(pentru ei): "tot oile-s mai bune"!
    13 13
  • Clique
    @Flavius, eu urmăresc site-ul ăsta de câțiva ani buni, iar recent urmăresc mult mai des în special știrile despre mașinile electrice și comentariile românilor și am ajuns la concluzia că românul ( o parte masivă) nu este conștient în ce stagiu se află țara asta, că nu s-a progresat deloc în nici un domeniu, doar în niște domenii în special IT, cum puteți să spuneți că "abia astept sa ajunga si in tara masinile electrice-autonome", când noi nu avem măcar infrastructura pusă la punct, service-urile auto abia de câțiva ani au început să învețe cu pași mărunți dar siguri în același timp să repare și să se familiarizeze cu transmisiile automate, indiferent ce sunt ele dublu-ambreiaj, convertor, CVT, robotizate, mașinile electrice cine le repară, să mă duc cu platforma până în Viena la service cum e cazul Tesla fiindcă ăla e cel mai apropiat service de lângă noi ?!.

    Spre de exemplu mașinile Tesla dețin destule funcții de care aș putea să mă lipsesc, asta ar fi încă un motiv să urce prețul mașinii gen ( v-am băgat tehnologie papagalilor, acum ciocul mic și cumpărați)

    Să mi se deschidă portierele singure când îmi simte prezența, hai las-o moartă, dar ce, eu nu pot deschide portiera, sunt atât de handicapat, spre asta ne îndreptăm, devenind legume, să nu mai facem nimic, să meargă mașina singura ?!
    Tehnologia este bună, dar cu o limită.
    Dacă prin absurd să zicem că mi se defectează mașina pe drum, ce fac, stau și mă uit la ea, mai frumos să fie și iarna și m-am scos.

    La noi în țară singura varianta plauzibilă ar fi hibridul, iar pe plan global ar fi tehnologia oferită de Toyota și de Hyundai ( dacă nu mă înșel) pe hidrogen,
    Voi credeți că dacă sunt mașini electrice, nu se pot strica ?
    Nu vă faceți griji, rezolvă băieții, Elon într-un discurs a menționat că mașinile electrice vor fi egale la întreținere ca cele cu ardere internă, deci despre ce vorbim ?

    Că nu plătiți impozite momentan, nu este nimic impresionant, acum 3 ani cred, s-a spus într-un discurs la noi în țară că, în momentul în care hibridele și electricele vor apărea tot mai des pe drumurile publice de la noi, se va începe taxarea în funcție de puterea mașinii.
    Totul este o chestiune de timp, trebuie să ne gândim că este România, țara tuturor posibilităților, la modul mai puțin plăcut.

    Că tot văd, comentarii de genul "aaa, dar uite cum e in Germania, Franta", pe mine lucrul ăsta nu mă interesează, trăiesc în România, mă interesează ce se întâmplă aici și ce progrese se produce aici, nu în exterior, dacă o să ne uitam mereu în curtea vecinului, o să rămânem cu uitatul, trebuie să ne concentrăm și-n curtea noastră, să facem cumva să ne civilizăm și să evoluăm, să gândim mai logic treburile și să achiziționăm lucruri după nevoi, nu după fală.
    13 15
  • Silviu
    Cred ca cea mai toxica natie e romanul, daca o gloata se dau cu capul de pereti, toti trebuie sa faca ca ei, daca nu sunt exclusi din cerc.
    Pentru ecologisti, vedeti ca pe autovit aveti acolo 7 oferte de Tesla, daca tot sunteti voi atat de bogati, 46.000 euro,50.600 euro, 62.463 euro, 90.000 euro,110.000 euro etc... aveti de unde alege.

    Daca tot aruncati cu noroi in cei ce nu-si permit sau au alta opinie, mergeti frumusel si cumparati-va, sau sunt mult prea scumpe ?
    Pai ce inseamna asta ori sunt jmekeri ori ce naiba, jmekerii isi permit, nu ? Ori dormim in masina, ori ne cumparam o casa decenta, vorba lui Clique.
    6 14
  • aurolacu
    EV-urile-s pentru cei cu BANI si cu IQ decent.
    Cat despre cele 7 oferte pomenite mai sus, ia-ti tu diesel sau otto sau "ce vrea muschii lu' matale" de la teparii samsari prezenti atat in celebrul targ cat si pe site-ul lor ;)
    Mi sus se face referire la cei care isi POT achizitiona oricand o masina NOUA, de-asta se cere dealer TESLA in ROMANIA.
    Dar nu stiu de ce ma stresez sa explic, oricum tot cum vreti voi o luati..
    13 3
  • Silviu
    Vezi că ai uitat o treabă, dacă tot consideri că EV-urile sunt pentru cei cu IQ decent.
    Cei cu IQ decent nu tastează din spatele monitorului, ci își fac treburile fără să se arunce în față, iar cei ce-și pot achiziționa oricând o mașină nouă, să tacă din gură și să-și cumpere ce vor, fără bășcălie la adresa celor ce nu-și permit, iar treaba cu bășcălia nu mă refer strict la comentariile din articolul ăsta, ci și la alte articole, unde deținătorii de diesel si otto sunt luați mereu în bășcălie.

    Miroase pe aici că unii ar fi bugetari sau alții așa ziși patroni.
    În legătură cu samsarii și țeparii să-ți mai zic o vorbă, nu este prost cel care cere, este prost ăla ce dă

    În legătură cu IQ-ul, scrie pe undeva că EV-urile sunt pentru cei cu IQ decent ?
    Treaba asta e cum era înainte comparațiile stupide Mercedes vs Bmw, Mercedes pentru femei și Bmw pentru bărbați, sau Prius = gay.
    2 14
  • Silviu, nu te complica cu romanasii, fiindca, oricum nu vor evolua niciodata, lasa-i sa cumpere ce vor, ca pana la urma suntem o tara de bugetari si patroni.
    Eu daca as fi administratorul paginii, as dezactiva definitv sectiunea de comentarii, romanii sunt prea toxici, oriunde te uiti, forum-uri, site-uri, youtube, unde e romanul, incep scandalurile pornite fie de cei ce se cred cu bani sau de cei ce sunt modesti si au alta gandire.
    5 11
  • Silviu
    Ce dea ecologiști pe aici țs țs, care mai de care, însă nu văd pe nimeni să zică că își achiziționează electrică. Vorbă multă și no dinero
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru