Feedback

Teste Euro NCAP: 5 stele pentru Mercedes-Benz EQC și CLA, Skoda Kamiq, BMW Z4, Audi A1 și SsangYong Korando

Publicat Miercuri, 04.09.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 0
Teste Euro NCAP: 5 stele pentru Mercedes-Benz EQC și CLA, Skoda Kamiq, BMW Z4, Audi A1 și SsangYong Korando - Poza 1
Teste Euro NCAP: 5 stele pentru Mercedes-Benz EQC și CLA, Skoda Kamiq, BMW Z4, Audi A1 și SsangYong Korando - Poza 2
Teste Euro NCAP: 5 stele pentru Mercedes-Benz EQC și CLA, Skoda Kamiq, BMW Z4, Audi A1 și SsangYong Korando - Poza 3
Teste Euro NCAP: 5 stele pentru Mercedes-Benz EQC și CLA, Skoda Kamiq, BMW Z4, Audi A1 și SsangYong Korando - Poza 4
Teste Euro NCAP: 5 stele pentru Mercedes-Benz EQC și CLA, Skoda Kamiq, BMW Z4, Audi A1 și SsangYong Korando - Poza 5
Teste Euro NCAP: 5 stele pentru Mercedes-Benz EQC și CLA, Skoda Kamiq, BMW Z4, Audi A1 și SsangYong Korando - Poza 6
Mercedes-Benz EQC și CLA, Skoda Kamiq, BMW Z4 și Audi A1 au obținut 5 stele în testele Euro NCAP. De asemenea, Korando devine primul model al constructorului SsangYong care obține calificativul maxim.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Organizația Euro NCAP a anunțat miercuri o nouă rundă de rezultate pentru testele tradiționale de siguranță, iar de data aceasta nu au existat surprize majore, întrucât toate cele șase modele evaluate au primit calificativul maxim de 5 stele.

Mercedes-Benz EQC

Astfel, Mercedes-Benz EQC a primit calificativul maxim și a înregistrat un scor de 96% la protecția adulților, chiar dacă modelul a fost penalizat pentru că "balamaua superioară a portierei spate s-a rupt în urma impactului lateral".

În cazul testelor pentru pietoni și ceilalți utilizatori ai drumurilor, singura problemă a fost reprezentată de protecția slabă pentru pelvis, în timp ce sistemele de asistență au funcționat în mod corespunzător.

Mercedes-Benz CLA

Între timp, Mercedes-Benz CLA a reușit să impresioneze și mai mult organizatorii, ca urmare a calificativelor de peste 90% obținute în trei dintre cele patru teste principale: pentru adulți (96%), pentru copii (91%) și pentru pietoni și alți utilizatori ai drumurilor (91%).

De altfel, Euro NCAP nu a identificat puncte slabe la aceste trei capitole, iar în cazul sistemelor de asistență a oferit un calificativ de 75%.

Skoda Kamiq

În cazul lui Skoda Kamiq, Euro NCAP notează că modelul are o structură identică cu cea disponibilă pe Skoda Scala, cu diferențe minore. Prin urmare, și rezultatele testelor au scos acest lucru în evidență, iar SUV-ul de la Mlada Boleslav a obținut calificative de 96% pentru adulți, 85% pentru copii și 80% pentru pietoni și ceilalți utilizatori ai drumurilor.

Singurele probleme au fost identificate la protecția gâtului pentru copii de 10 ani, catalogată drept "marginală" și la protecția slabă pentru impactul unui pieton cu zonele laterale ale parbrizului. Sistemele de asistență au funcționat în mod corespunzător, iar modelul a primit un calificativ de 76%.

BMW Z4

Și roadsterul german se poate lăuda cu o serie de rezultate bune în testele Euro NCAP, în special la protecția oferită adulților (97%) și la cea a pietonilor (91%).

De asemenea, modelul cabrio a obținut un calificativ de 87% pentru copii și 76% pentru sistemele de asistență, care funcționează în mod corespunzător în cea mai mare parte a scenariilor.

Audi A1

La rândul său, Audi A1 a obținut un calificativ de 95% pentru adulți și 85% pentru copii, în timp ce protecția pietonilor a fost asociată unui calificativ de 73%.

În acest ultim caz, organizatorii au menționat în raport că "protecția pentru capul pietonilor a fost bune în unele locuri, dar slabă în jurul bazei parbrizului și la marginile acestuia". Sistemele de asistență au fost notate cu 80%.

SsangYong Korando

Nu în ultimul rând, SsangYong Korando a devenit primul model al mărcii asiatice care obține 5 stele la Euro NCAP. Performanța a fost posibilă după ce modelul a primit calificative de 88% pentru adulți, 85% pentru copii și 68% pentru pietoni, în cazul cărora Euro NCAP a remarcat o serie de rezultate slabe la impactul pietonilor cu bază și zonele laterale ale parbrizului. De asemenea, sistemele de asistență au primit 73%.

Pe lângă cele 6 mașini testate, Euro NCAP a testat din nou Ford Focus. Compacta americană primise 5 stele în 2018, însă înregistrase un rezultat "marginal" la protecția șoferului în cazul unui impact din spate. Ford a modificat însă scaunul față și tetierele, iar rezultatul a fost îmbunătățit.

Via Euro NCAP


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru