Un plus de putere: Volkswagen Amarok primeşte un nou motor diesel V6 de 3.0 litri de până la 224 CP

de Daniel Popescu
Marti, 03.05.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen Amarok a primit un facelift care include şi un nou motor diesel V6 de 3.0 litri care furnizează între 163 şi 224 CP.

Volkswagen Amarok a primit un facelift care îl aduce mai aproape de rivali precum Toyota Hilux sau Ford Ranger în privinţa capacităţii motoarelor.

Principala noutate introdusă de constructorul german pe pick-up este un motor diesel de 3.0 litri care va fi disponibil în trei variante de putere: 163 CP, 204 CP şi 224 CP. Acesta va fi combinat cu o cutie de viteze automată cu 8 trepte şi cu tracţiune integrală. Până acum, cel mai puternic motor disponibil pe Amarok era un diesel de 2.0 litri şi 180 CP, în timp ce Hilux beneficiază de un propulsie de 3.0 litri şi 171 CP, iar Ranger are un motor de 3.2 litri ce generează 200 CP.

Pe de altă parte, Amarok facelift va fi disponibil şi în versiuni cu tracţiune spate şi cutie manuală, iar printre celelalte noutăţi tehnice se numără direcţia Servotronic mai uşoară, discurile de frână mai mari sau sistemul 4Motion.

Din punct de vedere vizual, schimbările sunt mai degrabă minore, întrucât Volkswagen Amarok a primit mici retuşuri la blocurile optice şi bara de protecţie frontală, precum şi jante din aliaj mai mari.

Schimbările vizuale mai importante se remarcă la interior, acolo unde Volkswagen Amarok are un nou design pentru dashboard şi scaune ergonomice noi. În benă vei puta transporta în continuare aproximativ o tonă de echipamente, în timp ce capacitatea de remorcare a crescut de la 3.2 la 3.5 tone.

Volkswagen Amarok facelift va apărea pe piaţă în luna septembrie, mai întâi în versiunea de top, urmată de variantele de motorizare mai mici. Preţurile nu au fost încă anunţate, însă cel mai probabil Amarok facelift va costa ceva mai mult decât modelul actual, care are un preţ de pornire de 25.800 de euro.

Via Volkswagen

Comentarii (9)

  • 3L si 163 cp...ma rog,204 si...224 tre sa ai vointa de fier sa optezi pt o asa motorizare la...o asa masina.
    4 18
  • tre sa fii habarnist sa faci afirmatii de genu, prietene conteazu cuplu pe langa CP, etajarea cutiei etc, amarok e utilitara de aia sta asa treaba.....
    20 7
  • ma, da cum de ti-ai dat seama ca-i utilitara? eu n-as fi stiut ! si la un cuplu de 500-600NM poti pune linistit vreo5 tone...intrebarea e :unde ? ca nu aare bena de bascula doar in cazul in care o umple cu plumb sau...ma rog trage dupa ea o remorca..
    10 12
  • ia-ti bulan bascula si cara plumb cu ea, esti inca la stadiu de ROMAN DIESEL
    9 7
  • hai baieti ca e democratie, nu va rusinati, incepeti comparatiile cu BMW X5, X6, Dacia Duster, toyota avensis pe benzina, citroen C5 preferabil tot pe benzina, Mazda CX5 si doar de la cunoascatori o scurta comparatie cu un Porsche 911...

    oare nu o fi mai ok una pe benzina? aaa?

    Mare este gradina...
    7 6
  • Mai bine ar face ceva sa nu mai rugineasca caroseria dupa 30 de mii de km si sa investeasca in materiale mai bune decat in cp ca oricum avea destui.
    5 4
  • Cu asa spoiler, praguri si jante de promenada pe champs elysees, cu siguranta strica intreg scopul acestei masini.
    Cea mai potenta versiune dezvolta 550 Nm, adica la nivelul vechiului Nissan Navara 3.0 DCI. Cam atat de avansul Vw si "noul" Amarok.
    Vechiul Navara e chiar mai puternic; are 230 CP.
    15 1
  • burebista
    @Scorpionul.negru - cu ce model ai avut norocul asta ca nu prea cred?sau ti-a vandut ceva dealer de pe la noi vreun SH de nou, eu am circulat cu un G PLUS vreo 2 ani cu un prag julit de vopsea si nu a ruginit in tot timpu asta, tabla galvanizata...la plasticaraie ai dreptate, rama de la blocul de lumini crapata de la caldura si alte accesorii din interior de plastic slab...poate te gandeai la japoneze cand ai zis, RAV4 care il am in familie chiar nu sta prea bine la capitolul asta.
    Acum astiu ca o sa se atace Madalina, dar asta e .......am zis-o :P.
    4 5
  • @burebista
    CU primele iesite pe poarta fabricii cand a aparut. 2.0 TDI 140CP 4x4 Man Trendline.....dupa 30 de mii de km a inceput sa rugineasca pe la aripi ... si pe teren accidentat il bate Ford Ranger de il usuca ! Nu e bun nici pe offroad. Mare teapa am luat cu el atunci....
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru