În ultima lună a primăverii, românii au înmatriculat 10.521 de mașini noi, adică mai puține cu 32.74% față de aceeași perioadă din 2024. De asemenea, în primele 5 luni ale lui 2025 au fost înmatriculate 53.745 de mașini noi, ceea ce înseamnă o scădere de 12.1% față de același interval de anul trecut.
Așa cum era de așteptat, Dacia este lider detașat în clasamentul mărcilor, cu 14.875 de mașini noi vândute până acum în acest an. Pe locul 2 este Toyota, cu 4880 de exemplare noi înmatriculate, iar pe locul 3 se află Skoda, cu 4390 de mașini noi cumpărate de români în primele 5 luni. La mică distanță pe locul 4 este Volkswagen, cu 4012 mașini noi înmatriculate.
Pe locul 5 este Renault, cu 3202 unități, urmat de: Hyundai (2872 exemplare), Ford (2591 mașini), Mercedes-Benz (2311 unități), BMW (2220 exemplare) și Suzuki (1740 unități).
Dacă piața mașinilor noi a scăzut mult în luna mai, același lucru nu poate fi spus și despre piața auto second hand.
În luna mai, românii au înmatriculat 33.043 de mașini second hand, mai multe cu 34.28% față de mai 2024. De asemenea, în primele 5 luni, au fost înmatriculate 163.983 de mașini second hand în țara noastră, mai multe cu 30.15% față de același interval de anul trecut.via ACAROM
Evident, niciuna.
Lipsa dCi nu doar ca a facut ravagii, lipsa dCi reprezinta creuzetul anarhiei si colapsului pentru Dacia.
Oare cum sta piata Europeana in general?
Prin vest si nord tot asa, au crescut inmatricularile de masini sh?
Sau unii scapa de gunoaie si altii se lauda cu masini "ca noi", care "nu bate, nu troncane boss"?
Toate importate în RO :)))
In toată Europa anul trecut s-au vândut 10,6 mil de masini noi… doar în Franța anul trecut s-au vândut 5,3 SH.
Hai să-ți văd caracterul… ;)… boss
Acum au scazut cele noi din cauza intarzierii programului rabla si de ce nu, scoaterea dieselului din schema, nivelul financiar asta este, nu toti castiga 5k euro pe luna ca tine, dar la cat esti de deranjat la mansarda, sigur nu esti fan Simion sub acoperire ?
Stii ca ai un alt geniu fan BMW-uri, care stie cum sta treaba cu fiabilitatea.
Ia un raport de la germani citire:
https://www.adac.de/news/tuev-report-2025/
Pe grupele de ani 6-7 si 8-9 la cele mai proaste masini se bat BMW Seria 5/6 cu Dacia, dar Danut_retardel le vede cele mai fiabile.
Deci nu conteaza doar numarul, conteaza si calitatea.
E ca la numarul de cocalari pe marca auto.
Daca tot nu intelegi diferite intre masini si gunoaie, iti mai explic.
Cu 100£, nici nu trebuie sa iti vada mecaniul masina.
Deci clar si aia sunt prosti tare.
https://garagewire.co.uk/news/must-read/garage-workers-jailed-for-issuing-fake-mot-certificates/
https://cardealermagazine.co.uk/mechanic-fined-1300-for-issuing-fraudulent-mot-certificates/277783
https://www.andoveradvertiser.co.uk/news/24250071.andover-mechanic-issued-fraudulent-mot-certificates/
Mai vrei exemple?