Viitoarea generație Ford Mustang va fi dezvăluită în septembrie, la Salonul Auto de la Detroit

de Tiberiu Safta
Miercuri, 27.07.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Conform zvonurilor recente, viitoarea generație Ford Mustang va fi dezvăluită în luna septembrie, la Salonul Auto de la Detroit. Noul model va primi în continuare un motor V8 și, pentru prima dată, vor exista și versiuni hibride.

Ford Mustang se pregătește să intre în cea de-a șaptea generație anul viitor. Anterior, constructorul american precizase că noul model ar urma să fie dezvăluit în aprilie 2023. Acum, potrivit unor surse neoficiale și zvonuri noi, se pare că noul Ford Mustang va fi dezvăluit mai devreme decât anticipat.

Mai exact, viitoarea generație Mustang va fi dezvăluită în această toamnă, în septembrie. Debutul public ar urma să aibă loc la Salonul Auto de la Detroit.

Deocamdată, Ford nu a oferit foarte multe informații despre noua generație, însă știm deja că va primi în continuare un motor V8, precum și un propulsor EcoBoost cu patru cilindri. Pentru prima dată, în schimb, viitorul Mustang va primi și versiuni hibride, fiind posibilă opțiunea unui V8 hibrid.

Mai mult, noul Mustang ar urma să păstreze și cutia manuală cu 6 trepte. Cel mai probabil, următoarea generație Mustang va fi ultima cu motoare termice. Din 2027, faimosul pony car va deveni electric.

La fel ca până acum, noul model va fi construit la uzina din Flat Rock, Michigan, Statele Unite.

via Motor1

Comentarii (8)

  • Motoare termice puturoase nu mai interesează pe nimeni, nici măcar cele V8.

    Între timp cei care sunt lideri în tehnologie arată ce greu a fost trecerea de la încărcarea de la 400 V arhitectura la 800 V, foarte dificilă datorită pragului de 600 V daţi de electronică care este datorat fizicii în tranzistori şi siliciu...
    Şi cum Tesla se ocupă de a folosi siliciu carbonat care deschide calea unor cip-uri mult mai bune.

    https://youtu.be/yHn_LvwQMcg
    11 13
  • prin germania e plin de ele, conduse aproape invariabil de mosnegi nostalgici dupa vremuri care nu se vor mai intoarce vreodata.

    desi e ieftin ca masina sport (cam la jumatate de porsche 718 si cam o treime de 911), nu mi-as lua mustang vreodata, nu pot sa scap de asocierea cu mirosul de bosorog suferind de prostata.

    daca chiar as vrea o masina sport adevarata si nu un wannabe cu calitate penibila a fabricatiei ca mustangul, probabil ca in aceeasi bani as cauta la sh ceva porsche sau m3/4. sau chiar o mazda mx5 noua si as fi ultra satisfacut.
    10 13
  • @Mike - daca nu mai intereseaza pe nimeni, de ce ford a pastrat in Europa doar versiunea V8?

    https://www.automarket.ro/stiri/ford-mustang-cu-motor-de-23-litri-turbo-eliminat-de-pe-piata-europeana-102659.html

    Inteleg ca ai ochelari de cal si vezi doar electrice in fata ochilor, dar asta nu inseamna ca stii despre ce vorbesti.
    14 9
  • @noname
    2.3 ecoboost a fost dezastruos la fiabilitate, ca toate ecoboosturile ford de altfel. un v8 aspirat, teoretic, ar fi mai putin problematic.

    si au mai pastrat v8-ul pentru ca doar pe alea le cumpara pensionarul neamt, care are speranta ca atunci cand ii baraie v8-ul prin toba mai sunt sanse sa i se scoale.
    9 12
  • @eu
    Nu stiu cine le cumpara, si nici daca mi-as cumpara unul daca as avea ~65k euro pentru o masina noua, dar as lua in considerare un Mach 1.

    Comentariul meu era legat strict de comentariu lui Mike.
    7 6
  • Seriff
    @mike, adica EDIKK, ti-ai masina electrica sau inca mananci paine cu sana ca sa ai si tu intr-o zi o DACIE SPRING?
    Masinile electrice sunt :
    1.Scumpe in draci
    2.Autonomia e penibila
    3.Timpii de incarcare sunt mari
    4.Sunt problematice si extrem de scumpe in caz de probleme gen schimbat set de baterii, schimbat motor electric)
    5.Se vand foarte greu ca sh, cine e retardat sa cumpere asa ceva la mana a doua.
    6.Pentru fabricarea lor se polueaza mai mult decat la termice.
    Mai vrei? Ca mai am, nu e problema.
    Aa, 7. Sunt urate cu spume toate.
    8 8
  • @Seriff dom'expert
    Punctele tale nu stau in picioare. Nu inteleg de ce te tot opintesti atata impotriva masinilor electrice, sansele tale sunt zero baiatule, lumea se schimba chiar sub ochii tai.

    1. Nu stii sa faci calcule: compara TCO termica vs electrica pe sa zicem 6-8 ani, o sa ai o mare surpriza.

    2. Este suficienta, doar tiristii fac drumuri lungi zilnic. Pentru iesire ocazionala, asa cum face majoritatea oamenilor obisnuiti este suficienta.

    3. Sunt mari doar la o priza casnica de 3kW, dar oricum nu conteaza, pentru ca daca ai acces la una, pui masina peste noapte la incarcat. Tu iti supraveghezi telefonul noaptea in timp ce se incarca sau dormi?
    La statiile rapide, timpii nu sunt mari deloc, doar daca esti nevrotic incepi sa bati din picior la orice.
    Apropo, nu stiu cum se face, dar oamenii astia nevrotici, agitati din fire si permanent pe graba se vaita ca nu au timp niciodata de nimic si mereu sunt in intarziere, pe cand aia relaxati aud ca fac si dreg de toate...ba fratilor cum reusiti, eu sunt undeva la mijloc, dar ii invidiez sincer pe aia relaxatii.

    4. Wishful thinking sau altfel spus, ai vrea tu...probabilitatea sa crape ceva la o electica este extrem de mica, neavand piese supuse frictiunilor. Nici macar frictiunea la franare nu prea exista, ca o electrica stie sa regenereze. Bateriile nu se schimba, lasa basmele de-o parte, isi mai pierd circa 15% din capacitate dupa 10 ani daca incarci des si partial, dar tot se vor putea folosi 20 ani fara probleme. Vorbim de utilizare normala, sa nu mai iei iar cu taximetristul ala din Germania care a facut milioane de km si a schimbat nu stiu cate la o Tesla.

    5. Iar vorbesti din basme, problema pe piata sh cu electricele este oferta mult prea mica pe o piata sh inca in formare. Cine e retardat sa isi vanda electrica? Poate abia dupa 10-12 ani, cand intervine dorinta de a avea ceva mai actual. Sa nu mai iei cu Springurile de pe OLX, aia e specula locala, nu reprezinta normalitatea.

    6. Irelevant, chiar si la momentul asta. Iar pe masura ce domeniul se dezvolta, avanseaza si metodele de a produce mai eficient si mai curat. Informeaza-te si din nou, lasa basmele!
    Despre poluarea generata pentru alimentarea fumegatorilor premium full-fara-pele pa dizal (in 5 minute boss si am plecat), cum va laudati voi fosilarii, vad ca va eschivati sa amintiti, cand insa vine vorba de electrice imediat luati tot lantul de la capatul capatului si incepeti cu litiul extras de copii exploatati in mine. Faceti la fel si cu combustibilii fosili ca sa avem imagini comparabile, dar voi stiti ca nu va avantajeaza si atunci e mai convenabil pentru voi sa nu deschideti subiectul.

    7. Nu sunt urate, au doar alte proportii, pentru ca nu au limitarile si conditionarile termicelor. Dupa ce intelegi cum sunt construite electricele, asta daca vrei sa faci efortul de a intelege, garantat o sa poti zice atunci despre termice ca sunt urate sau disproportionate sau dezechilibrate ca mase sau ineficient utilizate ca spatiu, atat la interior cat si ca amprenta la sol.

    Daca mai ai, da, mai vreau, ca mi-e usor sa demontez punctele fosilarilor, doar ca pierd timp fara rost, raspunzand unora ca voi care vor sa ramana cramponati in trecut, stati acolo linistiti daca va e voua bine si consiliati-va intre voi, ca niste experti. Sunteti la nivel de folclor de scara blocului dar aveti impresia ca stiti voi mai bine decat mii de specialisti doxa din industrie, voi nici macar nu ati zgariat suprafata. Trezirea voastra la realitate o sa fie dura si neplacuta, cu cat opintirea e mai mare, cu atat valul o sa va izbeasca mai tare.
    6 4
  • @Edikk
    Pai hai ca iti demonstrez eu, am fost pe TRANSALPINA cu intoarcere pe la SIBIU, oprit in Bucuresti in aceeazi zi, fara sa planific nimic, nu am cautat statii, nu am avut bataie de cap, doar m-am plimbat.
    Cu o electrica as fi stat sa caut statii, ceea ce nu imi doresc, nu imi face mie masina programul, timpul e mult prea pretios, viata e scurta sa cauti statii de incarcare.
    Sansele sa se strice ceva la o masina electrica sunt mari, problema nu e daca se strica, e cand se strica.
    Ia-ti tu daca vrei, e o tara libera, un om cu capul pe umeri nu pune botul la asa ceva.
    8 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru