Feedback

Viitorul Ford Focus RS va folosi motorul 2.3 litri Ecoboost al noului Mustang

Publicat Joi, 26.06.2014
de Bogdan Mirică
Comenteaza 7
Viitorul Ford Focus RS va folosi motorul 2.3 litri Ecoboost al noului Mustang - Poza 1
Ford plănuieşte să folosească un motor nou pentru viitoarea generaţie Focus RS. Hot-hatch-ul va împrumuta motorul de 2.3 litri al actualului Mustang.

În vreme ce actualul Ford Focus ST se bucură de o primire bună din partea publicului şi se pregăteşte să primească faceliftul versiunii standard, inginerii Ovalului Albastru lucrează deja la versiunea de performanţă Focus RS.

Vechea generaţie s-a bucurat de succes în rândul europenilor, motiv pentru care şi actualul model va fi declinat în versiune RS.

Potrivit unor informaţii publicate de Autocar, noua generaţie Ford Focus RS va renunţa la vechiul motor de 2.5 litri în favoarea unui EcoBoost cu patru cilindri, împrumutat de la actualul Ford Mustang. Propulsorul pe benzină va garanta puţin peste 300 de cai putere şi va trimite resursele către puntea faţă.

Urmareste Automarket
Pentru a răci cum se cuvine acest motor, Ford a gândit deja un spoiler frontal cu o priză de aer supradimensionată, surprinsă într-o serie de fotografii spion.

Planurile iniţiale promiteau lansarea noii generaţii Focus RS la începutul anului viitor, însă Stephen Odell, şeful Ford Europa, a refuzat să confirme planurile pentru un astfel de model.

Foto: autokult.pl


Comentarii (7)

  • andrey_1293
    Acel 0.3 l peste 2 nu da bine. VW vine cu Golf R, Scirocco R cu motor de 2.0 si 300 cai. Pentru cei ce isi permit masina asta, nu e o problema impozitul si consumul pentru 2.3 l, asa cum nici la 2.5 l de pe versiunea veche nu a fost. Dar ma asteptam sa tina pasul Ford. Iar cu tractiunea fata, vad ca se incapataneaza sa o pastreze. 300 si ceva de cai pe tractiune integrala ar fi batut Golf R cu siguranta. Sa vedem ce le va iesi. Dar din punctul meu de vedere cilindreea, tractiunea fata si faptul ca se tot lasa asteptat, sunt puncte minus.
    16 4
  • Nu vor sa o faca integrala pentru ca ar creste greutatea. Dupa studiile lor, se pare ca asta vor clientii. Nici mie nu mi se pare ok sa pui atatia cai doar pe rotile din fata. Totusi, nu cred ca va avea o problema sa bata Golf R la performante (vezi Cupra).
    7 3
  • Lefterciprian: Am un Ford focus 2008dimineata când am pornit mi sa aprins in computerul... Raspunde
  • @Andrei_1293

    Focus RS joaca in cu totul alta liga decat orice VW dopat mentionat de tine. Se adreseaza unei clientele total diferite. Este ca si cum ai reprosa unui Land Cruiser ca-i lipseste ceva ce exista pe X5.
    6 18
  • In ce liga joaca atunci mihaita? nu prea are contracandidati, tractiune fata si 300 cp unde mai gasesti? Personal, consider ca masinile peste 250 cp au nevoie de 4x4 ca sa simti cu adevarat puterea aia.
    9 2
  • andrey_1293
    @mishazaitev - eu nu cred asta. Megane RS, Cupra, Golf GTI, Focus ST, Astra OPC etc intra intr-o anumita categorie, Golf R si Focus RS sunt peste cele mentionate anterior dar le consider rivale. Nu cred ca liga in care joaca RS este total diferita de cea in care joaca Golf R.

    Deasemenea nu inteleg de ce clientela ar fi diferita. Profilul clientului care alege o asa masina este aproximativ acelasi - pasionat de masini, pasionat de sport, isi permite si stie ce vrea/ce primeste cand alege o asa bijuterie. La volanul acestor masini nu vor exista niciodata oameni care se plang de taxe/consum/intretinere.

    Iar legat de motoarele dopate, sunt posesorul unui 1.0 EcoBoost si sunt convins ca am facut o alegere mai mult decat excelenta, iar in ziua in care imi voi permite, as alege oricand un 2.0 360 CP de pe A/CLA/GLA 45 AMG, 1.6 270 CP de pe RCZ R, 2.0 400 CP (in caz ca se va concretiza) de pe Golf R 400. Sunt fanul motoarelor dopate, mi se par o alegere excelenta iar in cazul in care sunt exploatate cum trebuie, duc cat o benzina aspirata.
    10 1
  • andrey_1293
    @esel - am vazut comparatia Golf R vs Cupra. Pe un tur de circuit Cupra se pare ca e mai rapida desi are 20 cai in minus si tractiune fata. In schimb, la plecarea de pe loc pierde mult. Golf 6 R facea suta in 5.5 sec cu DSG si 5.8 cu manuala. Cupra 280 si Focus Mk II RS face 5.8 parca, diferenta nu era chiar mare. Golf 7 R insa face suta in 4.9 iar RS-ul nu cred ca va putea tine pasul la timpii astia doar cu tractiune fata. Dar totusi in viata reala nu stiu cati clienti aleg masina in functie de timpii 0-100 :)).
    7 0
  • andrey_1293
    Cupra 280 si Focus RS fac*
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru