Volkswagen deschide comenzile pentru noul ID.7. Start de la 57.000 de euro

de Tiberiu Safta
Vineri, 25.08.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a anunțat oficial că a deschis comenzile pentru noul ID.7, înlocuitorul electric al lui Passat. Pentru început, noul model oferă o autonomie de puțin peste 620 de kilometri, iar prețul de pornire este de 57.000 de euro.

Începând de astăzi, noul Volkswagen ID.7 poate fi rezervat, după ce constructorul german a deschis oficial lista de comenzi pentru noua berlină electrică. În prima fază, noul model va fi disponibil în linia de echipare Pro, care aduce o baterie de 77 de kWh și o autonomie de 621 de kilometri în regim WLTP. Acumulatorul va alimenta un singur motor electric, montat în spate, care dezvoltă 286 de cai putere și 545 Nm.

Alături de acestea, echiparea Pro vine dotată și cu un sistem inteligent de climatizare, cu aeratoare electrice, o premieră pentru un model Volkswagen. De asemenea, ID.7 Pro mai include și următoarele dotări: head-up display cu realitate augmentată, sistem de navigație Discover Pro Max, jante de 19 inch și acces fără cheie și cu funcție Safelock.

Opțional, clienții pot bifa și un plafon panoramic cu sticlă inteligentă care poate deveni transparentă sau opacă prin apăsarea unui buton sau printr-o comandă vocală.

La momentul lansării, Volkswagen ID.7 Pro primește și o serie de sisteme de asistență active, cum ar fi: asistent pentru călătorie, pentru menținerea benzii, pentru situații de urgență, asistent pentru traficul lateral, vedere în spate și avertizare prezență trafic la ieșire și sistemul Area View cu o cameră video.

Clienții mai primesc și pachetul Interior Package, care adaugă scaunele ergoActive cu reglaj electric și cu funcție de memorie.

Aici mai există și pachetul Interior Package Plus, care include airbag-uri suplimentare, sistem audio Harman Kardon cu 12 incinte, un difuzor central și cu o putere totală de 700 de wați, precum și un amplificator cu 16 canale și un subwoofer. De asemenea, scaunele ergoActive primesc și propriul lor sistem de climatizare.

Opțional, clienții mai pot bifa și pachetul Exterior Package, care aduce faruri LED Matrix, geamuri spate fumurii și deschidere a portbagajului printr-un senzor montat sub bară. La final, pachetul Exterior Package Plus adaugă un sistem de direcție progresivă și un șasiu adaptiv DCC.

Prețul de pornire al noului Volkswagen ID.7 este de 56.995 de euro.

via Volkswagen

Comentarii (23)

  • Octavian
    Acum pot spune ca mai bine alg o Tesla în loc de struto-camila asta
    26 6
  • mult prea scump
    pentru ce oferă
    25 1
  • Bine că există opţiuni, nu toţi vor acelaşi lucru.
    Maşina arată bine dar se putea mai bine. E ok.

    Preţul cam foarte piperat....
    Preţul trebuia să fie spre 40.000€

    Dar, lăcomia, lipsa reală a concurenţei,...
    11 47
  • Banditos
    Daca nu iesi iarna la 5 dimineata sa ii incalzesti bujiile si n-are autonomie de 1500km (dar ce zic eu....2000km!) degeaba
    6 29
  • Daca-i mai trage si un update de soft o duce lejer in 700 de km autonomie.. nu le-o fi rusine chiar deloc sa arunce cifrele astea?
    4 23
  • @Bandidos
    Tot cu Dacia 1300?!
    Ia-ti si tu o masina.
    4 21
  • Masina aerodinamica cu 77kw baterie. Putem spera la un consum mediu optimist de 18 kWh, ceea ce inseamna undeva pe la 450 km autonomie.
    Eu cred ca este suficient pentru majoritatea. in km astia sigur ai nevoie si de o pauza de masa unde poti alimenta sa pleci mai departe.
    16 4
  • Care lipsa a concurentei?!
    Ah, VW sunt complet dusi cu capul si sunt ei iesiti din a fi competitivi.
    Tesla, este la momentul actual (de vreo 10 ani) singura optiune viabila daca vrei masina electrica.
    Clientul primeste mult mai mult pe euro cheltuit decat la orice alt brand.
    Eu ma tot uit sa iau, si caut alternative. Nu as vrea 300cp sau 400 cp sau 500cp, vreau 150cp, sau nah 200, sunt suficienti.
    Dar in conditiile in care tesla 3 full option la 300cp este 37-38.000 euro, daca ma uit la un id.3 sau 2008 sau megane sau astra, pai astea ar trebui sa coste ca pret de lista in echipare de top cu 150-200cp nu mai mult de 25-28.000 euro Ori aia viseaza cai verzi pe pereti, mai scumpe decat tesla 3.
    Si uite asa, ajung sa cumpar tesla, caci ei nu au concurenta, nimeni nu se pozitioneaza corect.
    Orice mucea direct, concurent tesla.
    20 3
  • Seriff
    @Banditos vezi ca e plin de Dacii Spring pe olx, ai de unde alege asta daca ai macar bani de asa ceva.
    18 5
  • Banditos
    @15:08

    Ca si performanta pura, Tesla e imbatabil. Dar atat. Dar ca la orice produs nu totul tine de un singur aspect; cu toate ca la electrice exista tedinta sa fie privite doar din perspectiva autonomie vs pret. Ca opinie strict personala, vizual, cu atat mai mult daca esti soferul ei, Model 3 e o balarie de masina . In orice alt model STII ca esti intr-o masina si nu intr-o chestie care se intimpla sa aiba si un volan.

    Pornit din vremea cand restul constructorilor stateau cu degetul in gura propovaduind falimentul Teslei, aceasta si-a optimizat intregul lant de productie. Un avantaj greu de egalat dar nu imposibil. Macar restul constructorilor deseneaza masini. Azi dimineata, in targul in care locuiesc am vazut 3 Megane E-Tech...deci exista interes si pentru altceva.
    8 17
  • Ia vedeti de ce statiile de incarcare ale marilor firme auto,,nu vor sa fie instalate in Ro..https://www.youtube.com/watch?v=dn5luRztfSg&ab_channel=ECODRIVE Tocmai din acest motiv nu as cumparat nici o electrica de la oricare brand,,in-afara de Tesla.
    12 3
  • Andrei
    Tesla e one trick pony. ID7 va trece complet neobservat, puneti Hyundai pe sigla si nu stii ce e :)
    2 14
  • Banditos
    VW continua sa mearga pe un design impersonal, lipsit de imaginatie ce starneste....nimic. Probabil, ca in urma studiilor, se bazeaza pe clientii hardcore si de asta nici nu vor sa schimbe ceea ce cred ei ca, oricum, se va vinde.
    4 14
  • Probabil cam la fel va costa și Passat break cu motoare cu ardere internă, pentru mine este halucinant cum a ajuns Passat la preț de pornire de aproape 60.000 euro, dar ce-i mai grav e că se aliniază toți la astfel de prețuri, asta nu se poate justica doar din cauza inflației, nici cu creșterea investițiilor, ca toți se laudă ca fac economii, e normal sa faci când folosești materiale mai slabe, ecrane ieftine în loc de ceasuri și tot felul de super " optimizari " de costuri .

    Nu în ultimul rând " electricele se vor ieftini ", previziunea secolului .

    Ti-ai luat ba Micky Mouse electrică chinezească ieftină ? Ca de vreo cinci ani propovăduiești asaltul final, inevitabil , al chinezilor în Europa .
    28 3
  • Mircea Badea
    oamenii de rand trebuie sa spere la scutere electrice ieftine si sa fie fericiti...
    1 17
  • Corect Dan, subscriu 100%…. în sfârșit pot folosi cuvântul “halucinant”, Passat la 60.000…. unbelievable!!!
    Nu umplem de Stepway, veste buna pentru Dacia/Renault.
    23 4
  • Lucian
    Au trecut ani si in loc sa se apropie preturile masinilor electrice de echivalentele pe benzina/motorina asa cum promisesera producatorii auto, preturile par ca se departeaza si mai mult. Cand a inceput un passat de la 60 mii de euro? Pare sa fie un hau de vreo 30mii de euro intre cele doua variante. Ce facem, ca in ritmul asta, in 2030 o sa se ajunga la o diferenta de 50-60mii intre EV si ICE.
    0 0
  • @Seriff
    "nu are nici golf 4"
    Lol, cocalarii tot mai cred ca golf 4 e (a fost) mașina bună.

    PS: de unde știi tu ca nu are?
    1 0
  • Lucian
    Intr-adevar un passat electric pentru milioane nu de milioane asa cum a promis VW. VW sunt cei mai buni, 57mii e un pret foarte bun. Automarket sunt cei mai tari. (acum poate nu mai e sters comentariul)
    0 0
  • Cu asta se poate spune ca VW isi mai bate un cui in cosciug. Deci sa le uram Faliment grabnic!

    Porcaria asta e scumpa si proasta. VW a ajuns sa vanda un Passat cu baterii la 60k. Aceeasi masina Diesel era 25K in urma cu putini ani. Am luat in urma cu 8 ani un Golf Diesel cu 18k, echipare mediana + ceva dotari. Daca clientii nu vor penaliza excesele si ineptiile VAG si vor plati sumele imense cerute, inseamna ca VW au noroc incredibil. Intr-o lume normala ar trebui ca aceste scumpiri nejustificate sa-i coste capul. Daca n-o sa-i coste o sa fie doar datorita bolovanilor dispusi accepte de bunavoie propria extorcare.

    PS: "Masinile electrice se vor ieftini. Apar noi si noi tehnologii. Apar bateriile solide ieftine si eficiente" :))))
    7 2
  • Catalin
    Autonomie de puțin peste și prețul de pornire de puțin peste. Cele mai frumoase expresii. Pardon: vorbim despre....
    0 0
  • Clique
    Mh.. ce pot să zic, Fisker Ocean cu pachetul (extreme) are autonomie de 520 declarată.. preț 58.000$
    Ce este drept Ocean pleacă de la 37.000$ (culoare albă 0$ și jante de 20 inch 0$)

    Ce să zic, este mașină jiermană, publicul apreciază tot ce este jierman :)), în special "luxul" de plastic jierman
    1 0
  • Seriff
    @dan_grc - ''Mickey Mouse'' :))))))))
    Ce sa isi ia ala, viseaza la Tesla si se plimba cu autobuzul diesel fara bilet, vai de steaua lui.
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru