Feedback

Volkswagen deschide pre-comenzile pentru Passat facelift: clienții pot alege doar anumite motorizări diesel și pe benzină

Publicat Duminica, 09.06.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 6
Volkswagen a dat startul pre-comenzilor pentru Passat facelift, însă pentru moment clienții au posibilitatea de a alege doar motoarele diesel și pe benzină din gama superioară.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a prezentat în luna februarie primele imagini și informații tehnice pentru Passat facelift, care a primit doar modificări minore de design, dar și o serie de tehnologii moderne de asistență.

La patru luni distanță, constructorul german a anunțat că sedanul poate fi pre-comandat începând din această săptămână în câteva țări europene. Pentru început, modelul poate fi însă achiziționat doar cu motoarele diesel și pe benzină din gama superioară.

Astfel, clienții pot comanda versiunile cu motorul pe benzină 2.0 TSI disponibil în variante de 190 CP și 272 CP, în timp ce fanii diesel au la dispoziție motorul diesel 1.6 TDI de 120 CP sau unitatea 2.0 TDI în versiuni de 190 CP sau 240 CP.

În schimb, cei care doresc să achiziționeze Passat facelift cu motorul pe benzină 1.5 TSI de 150 CP sau unitatea diesel 2.0 TDI Evo de 150 CP trebuie să mai aștepte câteva săptămâni.

Același lucru este valabil și pentru versiunea plug-in hybrid a modelului german, comercializată sub numele Passat GTE. Aceasta este echipată cu un motor pe benzină 1.4 TSI de 156 CP și un motor electric de 115 CP care generează în total 218 CP.

Cu ocazia lansării pre-comenzilor, Volkswagen a anunțat și o reconfigurare a versiunilor disponibile. Versiunea de bază se va numi simplu Passat, în timp ce versiunea medie va purta numele Business. Între timp, versiunea de top va avea numele Elegance. Totuși, nu este cert dacă Volkswagen va utiliza aceste denumiri în toate țările europene în care comercializează noul Passat facelift.

Pe piața din Germania, prețurile pentru Passat facelift încep de la 38.750 de euro pentru versiunea cu motor TSI de 190 CP și de la 34.720 de euro pentru versiunea diesel cu motor de 120 CP.

Via Volkswagen


Comentarii (6)

  • Ieftin, diesel 120 cp, doar vreo 35000 euro. E bine ca la romani le place. De ce sa dai pe Toyota Camry hibrid, de 218 cp, cu un consum mai mic decat al unui diesel 30000 euro ?!!! Dar este prea fiabila si numai poti sa scapi de ea, ca nu se strica. Asta e, luati-va Passat, ca sau deschis listele, si sa fie diesel...
    12 7
  • Rudolf D.
    i.m. bai comunistule, stii tu ce-i mai bine si pentru altii? Da o lege sa cumpere toata lumea Toyota hybrid ca sa ne simtim iarasi ca pe timpul lui Ceausescu cu dacia 1300. Ce nu-ti convine? Ca unii au dreptul sa faca prostii sau greseli? Asta te oftica pe tine ? Sau ce? Poate ei au alta parere decat tine. Ii urasti pentru asta sau ii dispretuiesti? Te-ai gandit vreodata, ca poate tu nu ai dreptate? E usor sa faci sarcasme ieftine din astea. Precizez ca n-am Passat si nici Diesel ca sa nu fiu considerat subiectiv.
    8 8
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Japonezu
    Fanii masinilor japoneze stau si comenteaza diverse stiri, in timp ce masinile germane se vand nestingherite:)). Un sfat pentru acest guru al masinilor japoneze care vrea binele nostru si ne sfatuieste ce sa cumparam. Ca sa ai credibilitate, mai intai invata sa scrii corect in limba romana!
    6 3
  • Din pacate VW nu mai e ce-a fost...Probleme cu poluarea, motoare de unica folosinta, sa vedem ce se schimba...
    7 2
  • O masina superba si in continuare cred ca nu ai cum gresi cand iei asa ceva, fie ca e Diesel sau Otto.
    Insa preturile se pare ca au crescut din nou in mod iritant.
    Deh... cretinismele verzi venite pe tzeava de la Bruxelles cine credeti ca le plateste? Diess ala de viseaza si noaptea numai arcuri electrice? Nope: noi, fiecare dintre noi le platim. Normele absurde de poluare inseamna investitii care intotdeauna se deconteaza din buzunarul clientilor, a oamenilor de rand. Si sa nu credeti ca doar cei care cumpara le platesc. Ganditi-va la masinile de firma. :) La flote. :)
    4 2
  • Anonim
    Cel mai mult ma enerveaza astia care iti spun ce sa cumperi pe banul tau ! Fiecare pe banul lui cumpara ce masina vrea dupa cum crede el ca ii satisface nevoile . In ziua de astazi globalizarea este la cote maxime nu mai este nici o masina 100 % nemteasca , japoneza , coreana . Toate companiile sunt disperate dupa castiguri cat mai mari mai ales multinationalele sunt cele mai lacome .
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru