Volkswagen Passat GTE: versiunea hibridă alimentată la priză consumă 1.6 litri/100 km

de Bogdan Mirică
Marti, 14.07.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Volkswagen Passat, va fi disponibilă începând cu această vară în Europa. Cu această ocazie, VW a publicat detalii tehnice complete, inclusiv consumul infim pe care îl promite modelul.

Prezentat în cadrul Salonului Auto de la Paris, în toamna anului trecut, noul Volksagen Passat GTE, versiunea hibridă alimentată la priză a popularului model de clasă medie, se pregătește de lansarea europeană.

Volkswagen  Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg

Pe anumite piețe din Vest, modelul este deja disponibil pentru precomandă, iar odată cu prețurile acestor zone au fost dezvăluite și datele tehnice finale.

După cum anunțam și în toamnă, ansamblul hibrid este alcătuit dintr-un motor pe benzină TSI de 1.4 litri, modificat pentru a livra 156 CP, secondat de un motor electric de 115 CP (85 kW) și 400 Nm. Puterea combinată este de 218 CP și este transmisă către puntea față prin intermediul unei cutii de viteze automată cu două ambreiaje și șase rapoarte.

Esential 218 cai putere oferă noul Volkswagen Passat GTE.
1.6 litri/100 de km promite să consume noile Passat GTE și Passat GTE Variant.
Nu lipsește bateria litiu-ion cu 12 celule și o capacitate de 9.9 kWh.
Ea poate oferi o autonomie totală de 50 de kilometri în modul pur electric și poate garanta un consum extrem de redus.

Volkswagen susține că noul Passat GTE va putea consuma în medie doar 1.6 litri/100 de kilometri. Aceeași promisiune vine și de la fratele său cu portbagaj mai mare, Passat Variant GTE, declinat în aceeași versiune hibridă și așteptat să consume la fel, chiar dacă vine cu dimensiuni ceva mai generoase.

Emisiile se află și ele la un nivel foarte redus, de numai 37 g/km. Chiar și în aceste condiții, Passat GTE va putea accelera de la 0 la 100 de km/h în 8 secunde și poate atinge o viteză maximă de 220 km/h. Viteza maximă în modul electric este de numai 130 km/h.

Comentarii (8)

  • foarte important ar fi de mentionat ca el consuma 1.6 litri pentru primii 100 de km, plus 9.9 kw de electricitate. avand in vedere autonomia de 50 de km a motorului electric, ar ramane de concluzionat ca pentru restul de 50 de km va fi folosit motorul pe benzina de 1.4 si 150 de cai, rezultand intr-un consum de 3.2 l/100 de km pentru acesta. Pai eu asta nu o mai cred ...
    17 7
  • hazard
    Ca de obicei, se mananca rahat de dragul jurnalismului si al marketingului... Precum se comenteaza si mai sus, consumul ala mirobolant ar trebui sa se specifice ca e pentru PRIMA 100 de kilometri. Oricum nu o sa se ajunga la asa ceva in viata de zi cu zi. Praf in ochi si vise placute. In rest...oricare hibrid e binevenit, in mod deosebit prin prisma taxelor pe care statul nostru furacios ti le ia din buzunar. Dar cine stie?! Poate ne trezim maine cu vreo ordonanta de urgenta care sa impoziteze si bateriile de pe masini...
    14 2
  • in realitate 5 litri
    6 6
  • eee, am vrut sa scriu exact ceea ce ai scris tu. Ar fi interesant de vazit consumul pe 100 dar si pentru 500 km. Pt unii care fac naveta 80 km pe zi cosumul va fi destul de real. pentru cei care merg numai la cumparaturi fa fi chiar 0 l de benzina. Dar daca mergi 500 km pe autostrada ce consum vei avea?
    3 3
  • AndreiRN
    Incet dar sigur incep si Nemti/Chinezi sa faca masini hibride competitive.
    Numai sa nu le pice injectoarele.
    8 7
  • da mă, bun .. prima sută .. știm deja toți, la fel cum știm ca aia de la marketing nu o sa spună asta NICIODATĂ.
    ... când ai făcut mai mult de 100km in 5 zile consecutiv ? (exceptam aici pe cei care fac naveta sau activități de transport, ca pentru ei avem alte "oferte")

    Ar cam fi cazul să ne obișnuim cu asemenea știri. În acest moment este posibil tehnic și economic să avem oferte ale producătorilor de mașini hibride cu un astfel de consum.
    Este îmbucurător sa vezi că, în mai puțin de 2 ani, mai toți marii producătorii au pus sisteme hibride pe modele clasice. "Trendul" va continua și, în câțiva ani o sa avem mai multe modele, poate mai multe versiuni pentru același model (versiuni diferite de putere/autonomie și echipare). Pe măsură ce aceste mașini se vând o sa înceapă sa apară presiune pe sistemele de transport și distribuție a energiei electrice si, poate, o sa avem si o reacție a statelor in direcția unor investiții majore in infrastructura energetica .. speram si la noi, unde zace degeaba potențialul de vânt din Dobrogea pentru ca "nu mai duc firele".
    4 2
  • Ovidiu
    Este cea mai buna veste pe care am primit-o. Intotdeauna am sustinut ca VW AG este poate cea mai serioasa producatoare de autoturisme.( Incepand de la Seat, Fabia, Bentley Porsche). Nici de data aceasta nu se dezminte. Este ceva fantastic...
    Cat despre glumele cu injectoarele cazute, despre consumul de 1,5 numai pentru prima suta de km sa le lasam mai moale. Un constructor de automobile cand stabileste consumul are in vedere toate aceste aspecte. Pe masura ce functioneaza motorul termic are loc o reincarcare a bateriilor motorului electric. In plus, niciodata cifrele fabricantului nu se potrivesc cu cifrele reale.
    0 6
  • Astept hibridul diesel-electric sub 30.000 Euro. Deocamdata numai locomotiva sh din depou, de pe vremea lui Ceasca se incadreaza.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru