Volkswagen redeschide comenzile pentru e-up! în România. Prețul a crescut cu 3000 de euro

de Tiberiu Safta
Marti, 22.02.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german a reintrodus, oficial, modelul electric de oraș e-up!. Comenzile pentru mașină au fost reluate și la noi în România. Prețul de pornire în țara noastră este de 25.595 de euro.

În urma cererii din ce în ce mai mari pentru mașinile electrice accesibile, Volkswagen a reintrodus pe piața europeană modelul e-up!. Astfel, după o pauză de aproape 2 ani, producția modelului electric de oraș a fost reluată, iar comenzile deschise din nou.

Versiunea electrică a lui Volkswagen up! a fost introdusă în 2013. A urmat un facelift în 2016, iar în 2019, mașina a primit o serie de îmbunătățiri, printre care și o baterie mai mare, din care a rezultat o autonomie de 260 de kilometri. Spre sfârșitul lui 2020, e-up! a fost scos din fabricație, iar vânzările pentru exemplarele rămase au continuat până la epuizare în 2021. Până acum au fost vândute peste 80.000 de exemplare e-up! în lume.

Volkswagen e-up! păstrează vechiul propulsor electric de 61 de kilowați, care dezvoltă un cuplu de 210 Nm. Bateria are o capacitate de 32.2 kWh și promite o autonomie de 258 de kilometri în regim WLTP. Printre dotările standard, e-up! este echipat cu o priză de tip CCS pentru încărcare rapidă.

Astfel, la o priză de 40 de kilowați, bateria poate fi încărcată de la 0 la 80% în numai 60 de minute. La o priză de 7.2 kilowați, bateria lui e-up! va ajunge la 80% în 4 ore.

Alte dotări pentru e-up! includ: asistență pentru păstrarea benzii, Climatronic, volan îmbrăcat în piele și jante de 15 inch din aliaj.

Modelul electric de oraș este disponibil și în România, iar prețul de pornire este de 25.595 de euro. Trebuie menționat că noul preț de pornire este mai mare față de cel din 2019, atunci când un e-up! începea de la 22.500 de euro.

via Volkswagen

Comentarii (14)

  • Configurai acum unu',cateva optionale banale pe care le gasesti in standard la un banal scump Golf(e-Up- ul vine in standard cu jante din tabla si capace),rezultatul? Un pret de 28 971euro,Merita? Eu zic ca nu merita,la banii astia iti potinlua masini nu glume de aspiratoare pe patru roti. Asta merita maximum 10 000euro in cea mai buna echipare. De electropomana nunmai zic nimic,e umilitoare pentru orice contribuabil cinstit!
    24 5
  • Prețul e mai mare datorită ieftinirii bateriilor
    34 4
  • vw a vazut succesul lui spring si a readus up sperand sa concureze cu cea mai ieftina masina europeana electrica. la pretul asta nu le iese. daca lasau pretul initial , poate, dar cu aceasta scumpire, ar trebui sa se mai gandeasca. totusi, emblema va scoate vanzari.
    15 1
  • Electrică fără tabletă. Germanii îți dau un cârlig pt telefon.
    16 5
  • Seriff
    Ce autonomie ''mare'' are, inainte iti luai golf 2.0 tdi cu banii aia, penibil.
    14 6
  • @Seriff,si acum iti poti lua Golf la banii astia,un Golf 8 2.0 tdi si automat incepe de la 25.747 euro si e si mult mai bine echipat decat electro-troaca e-up,masina de distribuit pizza si smoothie cu rubarba pentru epilati!
    14 6
  • Seriff
    :)))@tatraurs, nu stiu de ce, dar credeam ca nu se mai fabrica diesel, bravo lor ca inca mai fac masini pentru oameni normali, nu pentru travestiti.
    7 7
  • netam-nissan
    Visați dizăle dar prețul eUP real e 16 mii sau chiar 14 mii cu două rable luate-date la snop.
    Ce-i drept un Golf GTD mi-aș trage și io dar la juma de preț cum e asta.
    Oricum eUP e cam cutie dar mai forțoasă / borțoasă ca primăvăratica gălbioară scumpită și ea.
    19 4
  • Macar acum, politicienii romani de nimic ar trebui sa inteleaga ca ceea ce fac ei cu acel "ecobonus" de 10.000 de Eur e sa imbogateasca producatori auto sarlatani, ca VW sau ca Renault.

    E la mintea cocosului ca o sa scumpeasca nesimtit masinutzele cu baterii cand statul roman ia de la prostii-platitori-de-taxe si le indeasa milioane de Eur in conturi. Se pare ca nu e ceva asa usor de inteles pentru cei ce flutura bani din elicopter.

    Deci daca germanii nu-si permit asemenea arogantze, asta ar fi trebuit sa ii puna pe ganduri pe prealuminatii de la Min Mediului. Daca germanii au considerat ca 4000 de Eur e suficient ca subventie, oare cum ne permitem noi, cea mai saraca tara din UE, sa facem asemenea bulibaseala pe banii contribuabilului? Cum se poate asa ceva?

    Cred ca acum Renault isi musca buzele ca nu au cerut cu vreo 3000 in plus pe gluma aia de Matiz.

    Astea sunt lucrurile care te fac sa vrei sa pleci din tara asta si sa nu mai revii in veci. Ineptia unor nenorociti care cica se gandesc la "binele cetateanului". E pur si simplu revoltator si strigator la cer.
    17 7
  • Octavian
    Perfect de acord ca acele ecobonusuri sunt bani aruncati pe fereastra.
    Mai bine i-ar lua "la omor" pe nenorocitii care ard deseuri noaptea. Aseara cand am vrut sa aerisesc am fost nevoit sa inchid repede ferestrele. Si nu era de la diesel
    25 4
  • Flavius
    Au marit pretul pentru ca pot.Dacia le-a permis asta marind pretul la 19.600. Daca ar fi pastrat pretul vechi ,22.500 , Dacia ar fi pierdut multi clienti in favoarea Wv. Nu mai zic de Skoda Citigo electric , practic identica cu Wv ca aia pornea de la 20.000Ar fi spulberat Springul!
    16 2
  • Seriff
    @Octavian, nu ii intreaba nimeni nimic, se stie de ani de zile ca ard deseuri, sunt mana in mana cu militia, legat de poluare, am trecut acum 2 seri pe langa o rafinarie, cu geamurile inchise la masina nu puteam sa respir, am dat pe recirculare, scoteau cosurile alea un nor de fum, pe astia nu ii vede nimeni, important e sa nu avem noi diesel.
    13 2
  • @Flavius Deci lui VW i-a parut rau de Dacia si Renault si a marit pretul si nici nu a scos Skoda Citigo din dorinta de a nu spulbera Springul?

    Ce fumati ma nene? :)) Pare super bun.
    5 5
  • Flavius
    "intelegi"
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru