Drivetest Opel Astra (2009-2012)

Opel Astra (2009-2012) zoom
de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai
Marti, 16.02.2010
Per aspera ad astra
Acum sase luni, Opel a fost la un pas de a fi aruncat ca o masea stricata de General Motors si la un pas de a fi vandut unui concern ruso-canadian. Pana la urma, GM s-a razgandit in privinta Opel si a decis sa pastreze marca din Russelsheim, iar acest lucru s-a intamplat cu putin timp inainte de debutul lui Astra. Poate ca americanii de la GM s-au prins ca au un produs promitator, care va scoate Opel din probleme. Am luat in test noul Astra prin Romania si am incercat sa aflam raspunsul.

Opel Astra (2009-2012)

  • Pret de pornire 15.600 €
  • Pret model testat 24.560 €
  • Taxa auto 325 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Exemplarul testat de Automarket a fost echipat cu un motor CDTI de 1.686 centimetri cubi care ofera 125 CP la 4.000 rpm si un cuplu motor maxim de 280 Nm intre 2.300 rpm si 3.000 rpm. Propulsorul este oferit in doua versiuni in gama Astra, iar unitatea de 125 CP este cea mai puternica dintre cele doua. Motoarele diesel de 1.7 litri sunt prezente in gama Astra de peste un deceniu, iar acestea sunt mai populare decat unitatile de doi litri, indeosebi datorita impozitelor reduse si taxelor scazute asociate acestei capacitati cilindrice. Exemplarul testat beneficiaza de o transmisie manuala cu sase trepte, cu o timonerie destul de corecta in ceea ce priveste cele sase trepte de mers inainte, dar dificila atunci cand cuplati marsarierul si doriti sa treceti inapoi in prima treapta de viteza cat mai repede, manevra utila in zapezile care au acoperit Romania de ceva vreme. Daca ar fi sa subliniem un singur element prin care Astra 1.7 CDTi iese clar in evidenta, acesta ar fi silentiozitatea motorului (sau antifonarea corecta a masinii, depinde de unde privesti), element atipic pentru un diesel. In plus, motorul nu tremura si nu vibreaza excesiv atunci cand este subturat, fiind creat sa suporte si acest stil de mers ceva mai economic, dar total contraindicat. Opel ofera un sistem electronic de control al dinamicii lui Astra, care are trei moduri de functionare – standard, Sport si Tour. Raspunsul la acceleratie al motorului este oferit la cele mai bune cote in modul Sport, pe cand in modul Tour acesta da impresia ca este ceva mai lenes. Desi motorul se descurca onorabil pe sosea, nefiind nici cel mai rapid dar nicidecum cel mai lent de pe drum, consideram ca Opel ar fi putut sa inzestreze Astra cu un numar ceva mai mare de cai putere sau macar cu un cuplu motor de peste 300 Nm, pentru a lupta "cot la cot" cu rivalii consacrati ai acestui segment. Una peste alta, , Astra accelereaza acceptabil in primele cinci trepte de viteza, abia cea de-a sasea treapta fiind mai lunga si orientata spre un consum de carburant redus.

Consum

In timp ce nemtii de la Opel anunta un consum de 5.7 litri de motorina la 100 kilometri in mediul urban si doar 4.1 litri la suta in afara orasului, estimarile optimiste ale acestora sunt strivite de realitatea dura a drumurilor din Romania. Traficul din Bucuresti il face pe Astra 1.7 CDTI sa consume aproape 9.5 litri la 100 kilometri, pe cand mediul extraurban "cere" 7 litri pentru fiecare 100 km parcursi. Datrele de mai sus au rezultat in urma unui stil de condus mixt, dar care a avut de suferit in planul dinamicii din cauza soselelor sub orice critica care au ramas in urma ninsorilor acestei ierni si a unui trafic aglomerat pe soselele programate pentru test. In masura in care am putut sa scoatem cat mai mult din modelul german, Opel Astra ne-a aratat ca vrea 8 litri atunci cand este impins de la spate pe serpentine.

Performanţe

Cei de la Opel au fost nevoiti sa faca un compromis atunci cand au creat motorul CDTI de 1.7 litri, iar acesta a fost facut la capitolul performante. Versiunea de 125 CP a lui Astra accelereaza de la 0 la 100 km/h intr-un modest 11.5 secunde, in timp ce viteza maxima a acestuia este de 195 km/h. Una dintre cele mai populare compacte din Romania, Kia Cee’d, ofera acelasi timp de accelerare 0-100 km/h si o viteza maxima cu 7 km/h mai mica, puterea oferita fiind cu 3 CP mai redusa.

Interior

Astra are un interior reusit, imprumutat in mare parte de la fratele de succes Insignia, oferind cinci locuri si un spatiu in portbagaj la un nivel decent pentru cinci persoane. Volumul portbagajului este de 370 litri – ceva mai scazut decat al rivalilor sai, dar Astra recupereaza prin materialele folosite la interior, design-ul acestora si ergonomia generala. Opel a preluat cele mai de succes elemente ale lui Insignia si le-au aplicat pe Astra, iar acest lucru se vede in habitaclu. Scaunele fata sunt proiectatate pentru ergonomie maxima, iar cum nu exista nimic mai elocvent decat un drum de cateva ore care sa ne arate acest lucru, Astra ne-a asezat in confort si ne-a “tinut” bine in viraje. Calitatea materialelor este foarte buna, iar finisajele sunt realizate la un nivel inalt pentru o marca de volum, apropiindu-se de nivelul oferit de unele modele premium. Trebuie sa remarcam manerele usilor iluminate cu rosu la interior, schimbarea culorii de fundal a ceasurilor de bord la trecerea dintre modurile Sport si Tour, precum si alte elemente care fac interiorul lui Astra un loc foarte placut atat pentru sofer, cat si pentru pasageri.

Preţ de achiziţie

In Romania, Opel Astra are un pret de pornire de 14.250 de euro. Exemplarul testat de Automarket este in versiunea de echipare Cosmo, care pleaca de la 19.450 de euro cu toate taxele incluse. Pe langa pretul de baza, modelul testat avea si o serie de optiuni care urcau pretul pana la 24.560 de euro. Trecand peste echipamentele optionale, am comparat pretul de pornire al versiunii de motorizare testate cu versiunile echivalente ale celorlalte compacte de pe piata cu o putere similara. Astfel, printre modelele mai ieftine se numara Fiat Bravo Dynamic 120 CP, Seat Leon Style 140 CP, Kia Cee’d Style 140 CP, Honda Civic 2.2 CTDI 140 CP, Ford Focus Titanium 115 CP, Renault Megane Privilege 130 CP. De altfel, analiza noastra ne-a aratat ca singurele modele mai scumpe decat Astra sunt Volkswagen Golf Trendline 140 CP, care pleaca de la 20.111 euro, si Lancia Delta, care tinde insa spre segmentul premium al clasei compacte.

Siguranţă

Opel Astra a primit cinci stele la testele de siguranta EuroNCAP, iar inginerii din Russelsheim au burdusit acest model cu tehnologie pentru protectia pasagerilor si evitarea accidentelor. Astra vine echipata standard cu ABS si cu un sistem de control al stabilitatii extrem de performant, care are capacitatea de a corecta traiectoria gradual incepand cu momentul in care aderenta s-a pierdut, oferind un nivel superior de control pentru a aduce masina pe traiectoria corecta. Astra ofera doua airbag-uri frontale, doua airbaguri laterale si doua airbag-uri cortina, iar pasagerii din spate pot fi protejati in mod optional cu doua airbag-uri laterale. Noul sasiu Mechatronic lucreaza activ cu sistemul de control al stabilitatii, pentru a asista soferul in controlul masinii in cele mai dificile situatii.

Ţinută de drum

Astra a "furat" tehnologie direct de la fratele sau mai mare, iar acest lucru se observa din plin la capitolul tinuta de drum. Desi a folosit o punte spate semirigida, Opel a introdus o legatura Watt care ofera o stabilitate laterala foarte buna si un comportament excelent pe sosea pentru un model care nu face parte din grupul select al hot-hatch-urilor. Suspensia este controlata electronic prin intermediul sistemului FlexRide, lucru care va permite sa atacati virajele tare in modul Sport si sa va bucurati de confort la drum lung cu modul Tour. Astra ataca suprematia lui Golf si Focus in materie de tinuta de drum cu noua sa suspensie si sasiul sau deosebit.

Vizibilitate

Parbrizul inclinat al lui Astra ofera un nivel bun de vizibilitate, iar inclinatia montantilor A este "tratata" prin intermediul celor doua geamuri triunghiulare amplasate intre montantul A, parbriz si geamurile laterale. Acestea ajuta soferul sa vada chiar si intr-un unghi mort la alte automobile, iar oglinda centrala si luneta de dimensiuni mari ajuta la vizibilitatea din spate. Din pacate, oglinzile lui Astra platesc design-ului un tribut similar cu cel platit de Insignia, fiind o idee prea mici, desi ofera o panorama mai buna decat cele prezente pe Insignia.

Tehnologie

Cei de la Opel au burdusit noul Astra cu tehnologie, iar toate elementele rasfata soferul si pasagerii sai. In timp ce sistemul audio standard ofera o fidelitate decenta, acesta poate sa redea muzica de pe o conexiune USB in timp ce ofera si suport Bluetooth pentru dispozitive multimedia. Scaunele incalzite pot functiona pe trei trepte, iar volanul poate fi si el incalzit. Nu trebuie sa uitam tehnologiile Opel Eye si AFL, precum si frana de mana electronica – realizata pentru a oferi un plus de spatiu intre scaune. Sistemul de navigatie cu care a fost echipat exemplarul testat este DVD 500, acelasi sistem folosit si pe Insignia. Trebuie sa remarcam sistemul cruise control, implementarea unui sistem de faruri auto-adaptive in premiera pentru segmentul compact si posibilitatea configurarii unor elemente deosebite din punct de vedere tehnologic.

Design

Opel Astra prezinta un design cu adevarat deosebit, care a fost inspirat din cel al lui Insignia si are un aspect proaspat. Modelul din Russelsheim este oferit intr-o larga paleta de culori, iar nemtii au pregatit numeroase modele de jante disponibile pe dimensiuni intre 16 si 19 inch. Lui Astra ii sta bine cu jante de 19 inch, dar nici cele de 18 inch cu care este echipat modelul de test nu arata deloc rau. Inainte sa achizitionati jante de aliaj de dimensiuni mari pentru o compacta diesel de 125 CP. Astra va intoarce cu siguranta multe priviri, indiferent de culoarea in care o alegeti, deoarece design-ul sau este foarte atragator si se incadreaza perfect intre tendintele actuale si spritul marcii Opel.

Ultimele teste

Comentarii (41)

  • :)
    Pe mine personal, Opel Astra nu m-a convins...astept cu nerabdare Alfa Rome Giulietta!
    18 24
  • noul astra
    prea mult fas pentru nimic
    27 28
  • slab de tot
    deziluzie totala vis a vis de pret/performante/consum ... honda civic 1.8 benzina 140 cai consuma la un mers dinamic (nu lent) in oras in jur de 10% iar in afara pe dn 1 Bucuresti - Brasov 6.2% mers iar destul de sportiv.... iar daca compar cu motorul 2.2 diesel de pe civic deja opel e la gara rau...in conditiile in care opel este mai scump iar motorizarea asta de 1.7 si 125 cai este mai slaba din toate punctele de vedere in comparatie cu motorizarile de 1.8 benzina si 2.2 diesel ale hondei ... pacat ...speram mai mult de la acest model nou lansat de opel
    18 19
  • ........
    asta da masina
    15 23
  • catalin
    Misto
    Misto test-drive, bun si titlul, text bine documentat, pe intelesul tuturor si complet.
    Iar poza cu respectiva caruta (sau ce-o fi ea) trasa de cal cu ciobanul care se uita cu jind la masina in acelasi cadru cu Astra e originala si amuzanta :))
    Nota 10 per total pentru acest test-drivel!
    18 4
  • astra
    mi se pare cea mai frumoasa din clasa compactelor, fiabila cred ca e ca orice opel, ramane de vazut ce succes o sa aibe
    21 8
  • nu vreau sa trezesc polemici dar voi meseriasilor care sunteti voi meseriasi in materie auto din cate vad pe site la vw golful trend 140 cp disel pleaca de la 17800 cu tva .decat sa scrieti balarii pe aici mai bine apucati-va de altceva.Ar fi mai multe chestii de discutat despre modul in care faceti si scrieti un articol (drive-test),dar prefer sa ma opresc aici.
    9 5
  • ALEXANDROS
    FOARTE FRUMOS SI IESE IN EVIDENTA FOARTE BINE ...AM VAZUT UNUL IN TRAFIC SI CHIAR SE REMARCA CLAR FATA DE RESTUL "TURMEI", ARATA BESTIAL PE LANGA MASINA POPORULUI ADIK GOLF.... CELE MAI TARE HATCH-URI IN PREZENT : 1.OEL ASTRA, 2.FORD FOCUS, 3.FIAT BRAVO,4.SEAT LEON...ASTA E PAREREA MEA NU TREBUIE IMPARTASITA DE NIMENI....AAA SI LEGAT DE PERFORMANTE...ASTRA ARE SI MOTOARE MULT MAI VIOAIE DECAT ACESTA...DAR POATE NU AU APARUT INK PE PIATA...VA AVEA INCLUSIV UN MOTOR DE 2.0 SI 220 CP ... SI VA COSTA CEVA MAI OK
    15 6
  • Astra drive test
    L-am testat odata cu operatiunea porti deschise de la lansare. Ca o nota generala mi-a placut, insa nu m-a impresionat asa cum ma asteptam si asa cum ne lasa Opel sa intelegem. Eu am testat motorul pe benzina de 1.6 care trebuie turat serios ca sa obtii ceva din el. Pana la 3000 rpm cred ca ti-o poti lua si de la un Logan 1.4. Dupa 4000 rpm situatia se schimba, masina se simte in apele ei iar sunetul este deosebit. Mi-a placut antifonarea, modul de filtrare al gropilor si materialele folosite la interior (desi in portbagaj este lucrat destul de ieftin). Nu mi-a placut senzatia de spatiu mic si ruliul mare la manevrele bruste.

    Cat despre testul AM, nu inteleg de ce a primit 8/10 la consum in conditiile in care acesta a fost mai mare cu 50% decat cel anuntat de constructor. 9.5% urban este enorm pt un diesel modern indiferent de conditiile de rulare.

    Eu as fi mai aspru referitor la cutia de viteze, care desi este bine etajata agata in primele 3 trepte si intra destul de urat in tr. 1 (la pornirea de loc, nu in mers) si in R.

    Restul notelor sunt ok, desi designul este mai mult de 8 :).

    O seara placuta in continuare!
    16 9
  • Freedom
    Eu am cititi pana aici "Daca ar fi sa subliniem un singur element prin care Astra 1.7 CDTi iese clar in evidenta, acesta ar fi silentiozitatea motorului, element atipic pentru un diesel."

    De aici e clara treaba. Motorizarile de la Opel (1.7 CDTI 2.0 CDTI) sunt orice numai silentioase nu.
    11 9
  • Nu are elemente dezagreabile, dar nici frumoasa nu e... e genul de masina care trece neobservata pentru cei fara pasiuni in zona auto... cu MEGANE 3 pe de alta parte treaba sta altfel: e frumoasa si intoarce capete de admiratie.
    17 18
  • consum/pret
    foarte mare consumul,iar pretul este la fel de mare,nu merita banii astia in niciun caz .... aproape 25000 euro(pretul modelului testat)
    14 7
  • navigatie
    imi pare rau sa va dezamagesc dar voi a.ti testat modelul CD 500 NAVI, se vede si in poze ca scrie pe el. in rest mi.a placut ce ati scris despre masina, dar va mai contrazic la pret pentru ca eu am achizitionat una luna trecut exact aceeasi motorizare si cu pachetul cosmo si am dat pe ea 19500 cu tva obtinut cu discountul delor de la radacini motors. mie mi se pare superba atat in interior cat si in exterior.
    9 4
  • pret
    referitor la pret, nu e spune nimic de dicounturile oferite de Opel care intotdeauna au fost consistente. Masina asta de 25000 pret de lista o poti lua lejer in 21.000 daca stii sa negociezi.
    11 7
  • the hep
    cuplu
    un singur lucru nu mi-a placut la motorul de 1.7...turatia ridicata la care se obtine cuplul in special...2300RPM ??? e prea sus pt un diesel modern , mai ales ca valoarea concurentei este sub 2000 rpm
    8 5
  • astra
    Din nou voi cu pozele voastre artistice. Asta este un drive test, puneti niste fotografii din care sa intelegem si noi ceva: cu interiorul, foto de ansamblu, cu portbagajul, cu spatiul pentru pasagerii spate s.a.m.d.

    Nu va mai spargeti in figuri cu atatea fotografii de impresie... E un ASTRA fratilor, nu e Rols! La 20-30 de fotografii explicite puteti adauga acolo si un 5 - 10 fotografii "pentru fani". ce naiba, ati schimbat fotograful? E plin internetul de poze artistice, sunt usor de gasit pentru orice marca. Citititoul interesat DE INFORMATIE vrea altceva.

    Luati exemplu baiatului de pe drive-test.ro. Sunteti departe tare de el in ceea ce priveste articolele cu toate ca site-ul vostru contine mai multe informatii. Mult nu inseamna neaparat si bun.
    17 3
  • nu intra in viteza 1
    noua Astra vine cu cateva neajunsuri - sesizabile de primul drive test (ce l-am facut in Timisoara):
    - intra greu in viteza 1
    - vizibilitate redusa din cauza plasametului-oglinzilor + stalpilor laterali ce sustin parbrizul
    - nu vezi unde se termina capota nici cu scaunul la maxim ridicat + ca o persoana de 1.84m da cu capul in plafon
    -roata de rezerva nu mai e de dimensiuni normale
    - portbagaj mic si prost modularizat
    - cutie de acte f f. mica -mai mica ca si la Astra H !


    Avantaje:
    + scut motor pe toata suprafata
    +optiune USB+ mufa audio
    +motoare OK
    10 13
  • astra
    Caius, la ce ai nevoie sa vezi unde se termina capota? Masinile moderne sunt construit astfel incat sa ofere o aerodinamica foarte buna motiv pentru care capota este inclinata. E o prostie sa spui ca asta e un neajuns.
    17 4
  • Paul X
    Antifonare
    Am fost si eu la un test drive cu un prieten si cand a condus el eu am stat in spatele lui, si vorbind de antifonare pentru pasagerii din spate nu e lucru bun. Se aude zgomotul de rulaj foarte tare venind cumva dinspre protbaagj, mai ales la viteze mari de peste 90 km/h. Din fata nu se aude nimic e totul ok. Dar daca faci un drum de cateva ore si stai in spate, te cam termina zgomotul ala.
    6 8
  • George
    faina
    O masina foarte reusita zic eu, dar parca cam prea piperata, mai ales pe piata actuala.

    PS. Vedeti ca 1.6DSL de la Ceed are 115cp (deci 10 mai putini). (cu 3 mai putin are motorul de 1.6 benzina).
    5 4
  • Megane
    Megane FULL-OPTION
    La 17.800 euro cu TVA poti avea un Renault Megane Privilege (generatie 2010) cu motor bun de 1.9 dCI 130 CP, acceleratie in 9.5 secunde (nu 11.5 s cat are Astra). Cuplu 300 Nm la 1.750 rpm.
    Pe langa MEGANE are la banii astia mai multe dotari in standard decat Astra Cosmo: card "maini libere", oglinda interioara electrocrom, oglinzi exterioare rabatabile electric, cotiera spate (spatiu depozitare inclus), compartimente in podea, tapiterie piele/textil, plus dotari de bun simt - scut protectie motor, roata de rezerva.
    20 14
  • Crisitian
    Dupa ce nu au habar mai sunt si incompetenti
    Au tras astia niste preturi la automarket in dusmanie.

    Nu au legatura cu realitatea.
    8 7
  • Per aspera ad astra
    Per aspera ad astra - pana la stele prin dificultati (latina)

    masina imi place, dar are si parti negative care nu mai are rost sa le expun deoarece acestea au fost expuse deja.

    Ceea ce mi s-a parut foarte interesant a fost alegerea titlului articolului de catre D-ul Sebastian Toma: "Per aspera ad astra"
    Probabil a fost o intamplare, sau poate nu, dar exista si o melodie cu acelasi nume cantata de formatia Haggard. Va recomand sa o ascultati si veti avea parte de o experienta auditiva cel putin interesanta, mai ales ca in aceasta formatie sunt 19 persoane.
    4 1
  • paulica
    astra
    daca si astra e o masina care trece neobservata, cred ca sunteti ironici, cum poti sa spui (@DST) ca megan-ul atrage privirea mai mult decat astra, bine ca nu ai zis ca astra classic e mai frumos decat cel de acum....
    11 8
  • Astrul
    Pt: Sebastian Toma
    Despre:
    -frana?
    -depasiri?
    -comoditatea pasagerilor in spate?
    -eficacitatea incalzirii sau aerului conditionat in masina?
    -pozitia soferului la volan?
    -rezistenta la vant/contracurenti datorita masinilor mari?
    -calitatea sistemului audio?
    -etc.
    NIMIC????????????????????????????????????
    13 1
  • Deranjant ca cenzurati ce nu va place!
    Am intrebat doar ce optiuni sunt incluse in 24.560 euro.
    6 3
  • ne-am dus dracului !!!
    20.000 euro? cu optiuni 25.000 euro???
    e scumpa si chiar nu-mi dau seama pentru ce-i asa scumpa... Opel nu era masina saracului in Germania ?
    10 5
  • fdgfd
    Ce face? 7 litri la suta consum in afara? Aberati cu gratie. Mie imi consuma 1.9 CDTI 150 HP maxim 6 in afara si consuma mai mult 1.7? Si 1.9 nu este un motor prea economic, in oras consumand cam 10-12%.
    5 2
  • pret de pornire
    Pretul de pornire este 12.750€. NU MAI DEZINFORMATI!!!
    4 2
  • Nesimtire marca Opel
    la 12.750 ai motor de scuter
    Celor de la Renault le-a fost rusine sa puna motor de 1.4 100 CP pe Megane, da' vad ca astia de la Opel n-au nicio jena... nesimtiti !
    Acceleratie in 14 secunde !! mori cu zile pe autostrada!
    9 5
  • Se fura curent !
    "Exemplarul testat de Automarket a fost echipat cu un motor CDTI de 1.686 centimetri cubi care ofera 125 CP la 4.000 rpm si un cuplu motor maxim de 280 Nm intre 2.300 rpm si 3.000 rpm"

    Nu era suficient ca a-ti scos niste preturi din joben !

    Se vede ca nici macar nu v-ati uitat pe nimic, a-ti scris din burta.
    De la 2300 la 3000 ? Nu v-a zgarie ochii ? Un diesel ?

    Cuplu maxim de 280 Nm se atinge la 2300 Nm, aici curba de cuplu atinge cel mai inalt nivel
    Intervalul de cuplu constant este intre 1750 si 2750 rpm la valoarea de 270 Nm

    Dl Sebastian, eu sa fi fost autorul acestui articol incepeam de maine sa-mi caut de lucru, e clar ca astea sunt articole scrise la sto
    11 2
  • Catre redactie: rugam afisati titlu si autorul
    Opel ofera un sistem electronic de control al dinamicii lui Astra, care ofera-
    Asa este corest sa oferiti, oferind din titlu o oferta complata!
    Multumim
    7 1
  • e greu sa scoti un consum de 9.5% in oras cu un motor de 1,7l. cred ca v-ati straduit mult.
    5 1
  • nu stiu daca are vre-o legatura, dar ati vazut cine este autorul pozelor?
    4 1
  • noul Opel Astra
    Confirm, in mare, ce a spus C-G-C. Acum 3 saptamani au fost la drive test si am avut acelasi motor de 1.6 115 CP (masina era echipare Cosmo). In mare pot spunea asa: din start masina mi s-a parut submotorizata si nici turatiile prea mari nu-i prea placeau. Dupa 3000-3500 rpm cand motorul incepe sa traga mai bine, antifonarea slaba te cam enerveaza (nu stiu cum ti s-a parut tie ca antifonarea e buna). Consola centrala are un design placut, butoanele par logic puse (asta ca prima impresie, n-am avut timp sa studiez treaba asta), insa consola centrala pare incarcata si la drum lung iti poate distrage atentia pana te obisnuiesti cu pozitia comenzilor. Mi-au placut deasemenea scaunele confortabile, spatiul destul de bun si portbagajul compartimentat. Cutia mi s-a parut precisa (mie nu mi-a agatat deloc). Materialele mi s-au parut bune.
    Nu mi-au placut: asa cum am zis insonorizarea, motorul si cutia (asta probabil datorita reglajului cutiei de viteze-rapoarte mi s-au parut cam lungi) si pretul cam mare (masina testata cu ceva dotari in plus era undeva in jur de 17500).
    Daca merita cumparata? Da, dar cu o conditie: negociaza pretul pentru ca e cam mare.
    9 0
  • Adrian Sinescu
    Offtopic si nu numai
    Offtopic, dar poate nu-l stergeti:

    Fratilor, este o revista online cu material care se presupune ca va atrage, din moment ce dati click pentru a citi un articol.

    Iar eu, ca si cititor interesat (poate mai sunt si altii care imi impartasesc parerea) intru sa citesc un articol, apoi ca tot omul normal vreau sa vad si parerea celorlalti compatrioti care sofeaza si isi pot da cu parerea, mai ales cand e vorba de un test-drive, poate unii au strans din ... 7 ani de zile pentru a isi lua o masina si vor sa vada comentarii strict sau pe cat posibil strict la subiect.

    Si cand intru ce vad? Kalasnikov-uri, sabii, cutite, pistoale, lanstoare de torpile

    Cred ca daca ati fi fost fata in fata, ar fi fost chemat BGS-ul, SPIR-ul si alte de-astea, nici politicienii parca nu fac asa :)), dar macar aia au de ce sa se bata asa

    In alta ordine de idei, Opel e “Dacia Germaniei”, stie toata lumea. E ca o Dacie, da e nemteasca :d

    Iar la poze subscriu, nu sunt per ansamblu facute, se vede ca aveti fotograf de calitate, insa poate ar trebui sa puneti si poze mai din ansmblu, cu un unghi mai mare. Ca doar sigla Opel o stie toata lumea

    Cand am vazut atatea persoane inversunate cu momentul motor maxim, am zis hai sa intru si eu pe site-ul oficial, la configurator si... surpriza (chiar si pentru mine ca incepusem sa cred ce citisem mai sus)si am descoperit America dupa Columb: informatiile prezentate sunt aceleasi pe cele doua site-uri (adicatelea Automarket, respectiv Opel).

    O seara cat mai calma!
    1 5
  • @Adrian Sinescu
    Nu am nimic cu tine, dar pe bune, inca mai crezi in zicala Made in Romania ca Opel e Dacia neamtului sau ca e masina saracului in Germania? Inseamna ca nu ai mers de mult timp cu un Opel. Tatl meu e la al doilea Opel si crede-ma ca nu intamplator. Am condus tipul asta de Astra si, desi cum am zis mai sus, sunt cateva lucruri care nu mi-au placut, calitatea masinii este peste medie si se ridica oricand la pretentiile lui Golf VI.
    Cu asemenea gandire nu m-as mira sa fii de acord cu abrevierea Dacia-"daca ai cap i-ati alta".
    Numai bine!
    7 0
  • ........
    ........
    Omorati fotografu. Isi bate joc de noi si de frumusetea asta de masina.
    8 0
  • @........
    ce nu-ti place ?
    2 3
  • ........
    ce nu-ai place ? (1)
    :)) Astea sunt poze ?...... Dupa ce ca a facut cateva si alea sunt facute in bataie de joc ca si cum hai sa le aratam si lu aia cu ce ne-am plimbat noi. In primul rand la exterior trebuiau facute mai multe poze de la o distanta medie din mai multe unghiuri (macar cate o poza din dreapta fata si spate, stanga fata si spate, o poza din fata, una din spate, una din lateral stanga si dreapta) sa vedem si noi mai bine liniile masinii la care altii au muncit sa ajunga unde au ajuns. Daca te uiti ai sa vezi ca din partea dreapta nu a facut nici o poza, iar la celelalte a avut grija sa ne arate mai mult peisajul de parca asta ne-ar interesa. In al doilea rand, si la interior trebuiau facute mai multe poze cu locurile din spate, cu bancheta spate rabatata etc.
    10 4
  • o bijuterie ,alegerea nr.1 din clasa
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru