Ştiri despre SEAT
-
Reprezentanții Seat au confirmat, pentru presa britanică, eliminarea modelului Tarraco din portofoliu. Acesta îi va face loc noului Cupra Terramar. (Joi, 18 Iulie 2024)
-
Constructorul spaniol de automobile anunță o serie de îmbunătățiri pentru modelul Leon. Pe listă regăsim și două motorizări noi, inclusiv o versiune PHEV cu 204 CP și autonomie electrică de peste 100 de km. (Marti, 14 Mai 2024)
-
Constructorul spaniol de automobile anunță o ediție aniversară pentru cel mai celebru model al său: Ibiza. Denumită sugestiv Ibiza Anniversary Limited Edition, aceasta va fi disponibilă începând cu primul trimestru al anului. (Joi, 11 Ianuarie 2024)
-
Constructorul spaniol de automobile anunță că a comercializat 1 milion de SUV-uri în ultimii 6 ani. Mașina aniversară este un Seat Arona. (Marti, 18 Octombrie 2022)
-
Specialiștii Euro NCAP au încheiat o nouă sesiune de teste de siguranță, în cadrul căreia au testat nu mai puțin de 10 modele noi. 8 dintre ele au luat punctajul maxim de 5 stele, inclusiv crossover-ul electric chinezesc BYD Atto 3. (Miercuri, 12 Octombrie 2022)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
O marca de traditie, cu istorie si realizari, infiintata si pornita din putere creatoare, inventica si geniu ingineresc nu se va compara niciodata cu o afacere planificata in cincinale, programata intre stat si un oarecare constructor care se afla la un moment dat in cautarea unor noi piete. Fara sa vreau sa supar pe nimeni si avand in minte contributia Dacia la economia Romaniei, marci precum Seat, Dacia, Lada, Zastava si altele care or mai fi nu reprezinta nimic pe scara valorica a producatorilor auto, doar niste embleme fade care rezista doar prin prisma pretului. Nu am nimic cu masinile in sine, dar mi-ar placea sa nu mai fie comercializate sub marci derivate din neant, ci direct sub marcile principale: Skoda, Renault, Fiat, ca nu este nicio rusine sa ai in gama modele de la cele mai ieftine, la cele mai scumpe. Pana si Mercedes, la o adica, produce si A-Class si S-Class si Actros si Sprinter si Unimog si Citaro si toate poarta cu mandrie steaua pe bot.
O mica greseala de tipar - rapid este un skoda rapid, poate toledo este o skoda rapid ...
"VW Group: Exeo este un Audi A4 de generație veche recondiționat, Rapid este un Skoda Rapid în condițiile în care Skoda are (și) Octavia, în timp ce Leon pare stingher în planul al doilea al fotografiei de familie în care Golf, Audi A3 și Octavia zâmbesc larg."
Toledo - 5 stele la impacti in 2012 cu maximul posibil in standard
Cu banii ramasi poti sa iti iei un loc de veci frumos, la umbra, pentru ca in Logan esti victima sigura.
In primul rand, la descrierea generala, ati gresit cu ideea ca cele doua berline gemene nu ar imprumuta solutia de la Octavia... Solutia constructiva este tot cu HAYON!!!
Iar in al doilea rand, la partea de confort, nici Toledo si nici Rapid, NU AU CLIMATIZARE PE DOUA ZONE!
-eu am discutat strict de design
-nu am discutat de siguranta
-nu am discutat de motorizari
-nu am discutat de interior.
cine mi-a dat minusuri doresc sa motiveze , sa vorbim cu argumente , despre vasilica sa fii sanatos , nu am ce sa-ti raspund ...
in afara de faptul ca noul logan nu a fost testat EuroNCAP si cu siguranta nu a fost testat in 2012, ai perfecta dreptate in tot ce ai spus
si carcotasii ar mai putea spune ca isi iau masina sa circule cu ea, nu s-o ciocneasca. dar eu nu sunt carcotas asa ca n-o sa spun asta :D
daca ar fi sa optez pt. un look atat se simplu atat la interior cat si la exterior mai bine aleg o corola, cel putin e de cateva ori mai fiabila...
P.S.: VAG a inceput sa fie necontrolat de nesimtit pe criza asta, preturi mari si fiabilitate scazuta in comparatie cu ce faceau acum 10 ani
Asa cum mai ziceam...pacat de SEAT; s-a ales praful de marca asta.
Dar am o intrebare catre @AM...un test cu Peugeot 301, pe cand? Cu Rapid ati facut iar cu ciorba asta reincalzita denumita Toledo m-am lamurit. Dar parca merita atentie si concurenta. Joaca asta prelungita in sectorul VAG devine plictisitoare.
Comparatia e stupida si denota ca nu intelegi lumea auto. Bineinteles, sunt unii care compara Logan cu Toledo, dar doar prin prisma faptului ca Dacia e atat de populara in Romania si pentru ca-i o masina de familie cum este si Seat-ul acesta. Dar comparatiile se opresc aici. Logan e un sedan sub-compact, iar Toledo un sedan compact.
Deasemenea discutam de o alta segmentare: Low-cost si Volum.
DACIA e una dintre putinele marci si in acelasi timp liderul segmentului sau. Deci e ceva ce societatea avea neaparata nevoie. Pe cand Seat e o marca inutila printre alte zeci de marci de volum. Seat are nevoie de mai multa atentie din partea VAG pt a deveni o marca respectata in Europa. Respectul se vede si in cota de piata intre marcile de volum. Ori Seat nu e deloc o marca rexspectata.
Sigur, vor agata la inceput ceva clienti cu noul Toledo, dar in final tot un alt esec comercial Seat se va numi.
nu prea ai ( maxim 20k si asta fara N credite si N sacrificii ca rromanul care-si da toti bani pe masina si dupa aceea bea apa plata de la robinet si mananca salam victoria cu bomboane agricole ) iti iei o masina japoneza ( printre cele mai corecte masini la ce-ti ofera ), vezi Honda Civic, nu aceste VAGonete cu preturi nesimtite;
nu ai mai deloc bani, dar ai nevoie !!!, iti iei frate Dacia ( este excelenta la ce ofera )
dar acum cat de trepanat si dus cu capul, sa fi ...doar din dorinta puerila de a parea , mai < smecher > ( rafinat ) sa dai 16-17k pe acest sedan f aratos in aceste imagini PHOTOSHOPATE ( caci cei de la AM sunt mari fani VAG ) ?!
Care comparatie este stupida? Am comparat eu undeva Toledo cu Logan? Am totusi impresia ca nu mie trebuia sa-mi raspunzi.
In rest, sunt de acord cu tine si am spus-o si eu de n ori ca Seat este o marca inutila si artificiala, fara imagine, fara traditie, fara realizari, fara viitor. Masinile sunt foarte ok, doar ca marca nu este buna.
Corect. S-a rezolvat problema, mulțumesc pentru sesizare.
Da, ai bagat in aceeasi oala Dacia cu Seat. Aici e greseala ta.
Cele doua marci reprezinta concepte diferite. Probabil ai fost influentat de testul Automarket si alti useri ce fac referiri repetate la Logan, dar cu alt scop- cum s-a spus mai sus- popularitate, familiala spatioasa etc. Nu trebuie insa confundate cele 2 concepte / segmente. Dacia e un concept de succes, iar Seat e un esec lamentabil ce se chinuie la limita supravietuirii.
"Logan- 3 stele la impact in 2012 cu multe lipsuri la siguranta
Toledo - 5 stele la impacti in 2012 cu maximul posibil in standard
Cu banii ramasi poti sa iti iei un loc de veci frumos, la umbra, pentru ca in Logan esti victima sigura."
Raspunzand celor afirmate mai sus... Testele la impact NU vand masini .. In plus ca sunt facute in conditii standard ..Poti sa ai cate stele vrei la teste , daca intri sau intra un tir in tine , tot aia e.. Exista zicala " sa conduci preventiv " , dar oare cati o si aplica practic in trafic ?...Dar , deh , pe principiul " am 10 airbag-uri si 10 stele la impact " , pot sa apas pedala pana la fund, ce mai conteaza ceilalti participanti la trafic..De ce sa vad dincolo de masina din fata si sa anticipez o greseala?!...Mai bine apas pedala, ca doar " pe hartie " am " n" stele la impact....
Pe o piata a masinilor noi care scade continuu , pretul chiar face diferenta... Iar cine dispune de bani , nu cred ca este interesat de Seat ( in general ) ... Din pacate la Seat a disparut acel " auto emocion "...
" Mintile sunt ca niste parasute , functioneaza doar cand sunt deschise"
Acum, ca s-a schimbat strategia vad aceleasi chestii. Pana la urma e o chestiune de gusturi si de bani binenteles. Oricum nu sunt de acord ca SEAT este o marca inutila!!!
Automarket, ati fost cam optimisti cand ati ridicat in slavi acest motor, la care VW a facut recall-uri masive. Acest motor convinge in mare masura prin orice, mai putin prin fiabilitate.
In rest... o masina careia eu nu ii vad rostul. Motiv concret pentru existenta ei nu prea exista. Nu inteleg de ce VW continua sa greasca cu Seat. Potential ar fi, cu design sportiv, incitant, a la Alfa Romeo, nu asociere cu Skoda. Pentru ca Skoda este asociata cu VW... pentru multi e derutant.
Iar comparatia cu Loganul nu isi are rostul. este ca si cum ai compara Passat cu Mercedes Clasa C.
Da, @LauCalin, e '' belea '' 301. Are niste motorizari de baza de '' ma da pe spate '', 72 cp in versiunea de start :)) . Cat despre recall-urile la VW nu am auzit si nu s-a publicat nimic??? La Toyota au fost publicate inca un Recall, ce prevede motorizarile 1.6 si 1.8 Avensis benzina, pentru a ii shimba '' motorul electric de asistenta a directiei '' , lucru care a intrat in atentia celor de la Toyota ca din cauza duritatii insuficiente a axului intermediar care face legatura intre coloana de volan si caseta de directie, exista posibilitatea ca in timp asamblarea canelata a axului cu caseta de directie sa se deformeze.......Asta e tot ce stiu. De VW, posibil sa fie, daca chiar este, Bravo lor.
Da batrana Corolla sedan care este etalonul clasei cum de nu apare in lista de modele concurente ??? Sau Mazda3 care iarasi este etalon, sau Impreza sedan? Lancer sedan ?
Si oricum apar in comparativele din America, din Canada, India, China etc. In Europa in general si in Romania in special... nici o sansa.
Eu m-am adresat mai mult motorizarii de baza Psa ( 301 şi C-Elysse ), care au nişte " performanţe" uimitoare:))....ştiu.
Adică puteri asemanatoare cu un Logan de 75 cp, dar Loganul este " lux " ,fiind dat faptul ca este mai puternic cu 3 cp pt o subcompacta.Dar ...offf, ma întreb ce vor face săracii pensionari când " bolizii" de " zeci " de căi putere nu vor mai putea penetra " peretele" de zăpadă adus adus accidental de " lamă " in spatele tău.....of....of.of...Fei 72 de armăsari vor trebui rebiciuiti:))
Exact cum este cea de Renault sub cea de Dacia.
Sau cum era cea de Citroen sub cea de Oltcit .
Romanii, nu sunt asa pretentiosi cand dau bani multi, pe masini care ofera mult mai putin decat trebuie ...