Drivetest Volkswagen Jetta (2014-2017)

2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Aut6 Highline
Volkswagen Jetta (2014-2017) zoom
de Bogdan Mirică
Marti, 17.02.2015
Simplu

Mersul pe sârmă. Un joc periculos, pentru care nu eşti pregătit decât atunci când ai decis să rişti totul de dragul popularităţii. Volkswagen nu ştie să meargă pe sârmă. Nici nu îşi doreşte. Are în faţă un plan clar, de la care nu îşi permite să se abată doar pentru o porţie de adrenalină care ar putea afecta echilibrul financiar.

Faceliftul lui Jetta este încă o dovadă că germanii preferă să privească lucrurile plat şi pragmatic. Fără oscilaţii, fără deraieri inutile, fără acte de bravură care nu îşi au finalitate. Jetta a învăţat tot ce trebuie în laboratoarele Grupului VAG şi acum este gata să îşi ducă mai departe cariera în ritm ascendent.

Volkswagen Jetta (2014-2017)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Aut6 Highline

  • Pret de pornire 16.372 €
  • Pret model testat 29.627 €
  • Taxa auto 0 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Despre cele trei litere T, D şi I s-au scris adevărate epopei de-a lungul ultimului deceniu. Mai ales dacă ne referim la un diesel cu ştate vechi în gama Volkswagen, cum este 2.0 TDI.

Am reîntâlnit agregatul cu patru cilindri sub capota noului Jetta facelift şi m-am bucurat încă o dată de asocierea sa cu o transmisie automată. Spun m-am bucurat pentru că legătura pe care acest motor o are cu celebra cutie automată DSG este una specială, bine gândită, asemănătoare legăturii dintre mamă şi fiică.

Este un întreg pe care îl digeri cu plăcere, de la turaţii reduse (1750 rpm), atunci când cei 340 de Nm încep să se simtă la capacitate maximă. De asemenea, exploatarea celor 150 de cai se face şi ea foarte bine. Resursele sunt suficiente chiar şi atunci când maşina este încărcată complet cu bucuriile unei familii numeroase.

Livrarea lor către puntea faţă se face liniar, plăcut şi pe nesimţite cu ajutorul celor şase rapoarte. În situaţii de urgenţă, DSG-ul retrogradează eficient, padelele din spatele volanului fiind un ajutor concret în acest sens. La fel de util este şi modul Sport al transmisiei cu dublu ambreiaj, extrem de alert, uneori mult prea zelos cu turaţiile.

Ce ar fi de reproşat? Faptul că motorul continuă să fie uşor zgomotos, mai ales atunci când acul turometrului se îndreaptă către zona roşie. De asemenea, dimineţile reci aduc cu ele şi câteva vibraţii uşoare până când lucrurile se mai încălzesc.

Consum

Noul Jetta promite să fie un campion de consum, asemeni celorlalţi fraţi din segmentul compact. Tehnologia Bluemotion, de care dispune Volkswagen în laboratoarele sale, a fost strecurată şi aici. Ea presupune instalarea unui sistem start-stop, care opreşte motorul la semafor sau în condiţii de staţionare în trafic intens. Repornirea se face cu uşoare vibraţii, însă ele nu sunt deranjante.

Consumul extraurban a urcat doar până la 6.2 litri/100 de kilometri, deşi pedala de acceleraţie nu a fost apăsată ca la carte. Am primit totuşi ajutor în acest sens de la transmisia automată DSG, care tinde să funcţioneze la un regim mic de turaţii, pentru a favoriza consumul.

Valoarea medie de consum anunţă 4.5 litri/100 de kilometri, o valoare bună, dar departe de cea a lui Mazda3 Sedan, cu aceeaşi putere, însă cu transmisie manuală.

Şi Opel Astra Sedan este ceva mai economic, cu o medie de 3.7 litri/100 de km. E drept însă că vorbim de 20 de cai putere în minus şi de lipsa unei transmisii automate.

Dacă luăm în calcul şi fratele de concern Skoda Octavia, valoarea sa este identică cu cea a lui Jetta.

Performanţe

În ceea ce priveşte performanţele, modelul german poate accelera de la 0 la 100 de km/h în doar 8.9 secunde, o valoare decentă pentru o maşină de familie.

Cu toate acestea, în segment mai există Octavia şi Mazda3, care stabilesc un timp ceva mai bun. Jetta rămâne totuşi mai rapidă decât Astra sedan, codaşul acestui clasament.

Cât priveşte viteza maximă, ea păstrează cea mai mare valoare în comparaţie cu rivalii enumeraţi mai devreme, oprindu-se la 218 km/h.

Interior

Faceliftul îşi pune amprenta şi asupra interiorului, care primeşte acum o doză de contemporaneitate. În spatele volanului regăsim un computer de bord cu afişaj color, acţionat destul de intuitiv cu ajutorul butoanelor de pe volan.

Ergonomia este bună la acest nivel, cum este şi în cazul sistemului de climatizare. Poate de aceea se şi păstrează aspectul conservator al acestei zone din planşa de bord.

O planşă de bord compusă din materiale moi şi inserţii cromate sau de plastic lucios, capabil să te transpună pentru câteva minute într-un segment superior. Din păcate, toate aceste accente premium sunt îmbinate cu un plastic mediocru în partea inferioară a planşei de bord şi pe uşi.

Aici, Jetta recuperează prin spaţiile de depozitare bine gândite, printre care şi unul din cele mai inspirate spaţii pentru telefonul mobil.

Scaunele sunt destul de confortabile şi oferă o susţinere laterală bună pentru pasagerii de pe locurile din faţă. Pe locurile din spate pot circula fără probleme trei adulţi, chiar dacă spaţiul pentru picioare nu este chiar cel mai generos din segment.

În portbagaj însă, avem un volum de 510 litri, mai mare decât cel al rivalilor Opel Astra şi Mazda3, însă destul de departe de cel al lui Skoda Octavia. În plus, gura de încărcare a lui Jetta face ca accesul să fie destul de greoi, mai ales în partea din spate a acestuia.

Preţ de achiziţie

Noul Volkswagen Jetta facelift pleacă de la 16.400 de euro, însă versiunea testată de noi, cu motor diesel şi cutie automată DSG ajunge chiar şi la 25.800 de euro. O diferenţă mare între intrarea în gamă şi versiunea de top. Dacă mai adăugăm şi opţionalele, obţinem un preţ final de 29.700 de euro cu TVA inclus.

Dacă ne raportăm la rivalii din segment, Mazda3 sedan într-o versiune comparabilă pleacă de la 26.200 de euro, deci ceva mai mult decât Jettta. De cealaltă parte, Opel Astra sedan este o propunere accesibilă la doar 22.700 de euro. La fel şi Skoda Octavia, care ajunge la maxim 23.000 de euro în configuraţie similară.

Siguranţă

Actuala generaţie a berlinei nemţeşti a fost testată de EuroNCAP încă din anul 2011, ceea ce înseamnă că noile reguli impuse de organismul de siguranţă, mult mai stricte, ar putea afecta cele cinci stele obţinute în urmă cu patru ani.

Pe atunci, rezultatul obţinut de Jetta era unul dintre cele mai bune, garantând protecţie pentru pasageri, pietoni şi copii.

Lista de sisteme de siguranţă include clasicele ABS şi ESP, dar, opţional, se poate face loc şi unui sistem de monitorizare a unghiului mort, care costă aproape 350 de euro.

Ţinută de drum

Volkswagen Jetta păstrează o ţinută de drum orientată către confort. Suspensia absoarbe bine denivelările şi nu este zgomotoasă. Există însă şi gropi care pun la încercare confortul pasagerilor.

Pe segmente de drum virajat, Jetta prezintă un uşor ruliu, oarecum normal pentru o maşină din acest segment. Cu toate acestea, aderenţa se păstrează bine în viraje, iar suspensiile par să devină o idee mai ferme pentru a te ajuta să părăseşti cu bine curba.

În ceea ce priveşte direcţia, aceasta este foarte utilă în mediul urban, fiind bine asistată. Lipseşte însă un feedback bun.

Vizibilitate

Jetta beneficiază de o suprafaţă vitrată bine proporţionată. Luneta este destul de generoasă, însă oglinzile laterale nu sunt dintre cele mai mari. Totuşi, cu o ajustare potrivită ele acoperă bine câmpul vizual posterior. Ultimul rând de montanţi, precum şi cel anterior, nu obturează vizibilitatea în timpul mersului.

Tehnologie

Faceliftul a ajutat Jetta să se pună la punct cu noile tehnologii din lumea auto. Lista de echipamente este acum mai generoasă, iar clienţii pot consulta îndelunga lista cu opţionale.

Pe lângă detalii elementare cum sunt climatizarea pe două zone, senzorii de lumină şi ploaie, sistemul multimedia şi conexiunea prin Bluetooth merită menţionate farurile bi-xenon adaptive, scaunele care se încălzesc foarte repede, camera pentru marşarier cu o calitate bună a imaginii, oglinda cu funcţie anti-orbire şi priza de 230V amplasată pe consola centrală spate.

Nu în ultimul rând, aş ţine să precizez că în timp ce toţi constructorii migrează către o frână de mână electronică, Jetta păstrează una manuală, dar vine cu o cursă a levierului mult mai rafinată.

Design

Au fost momente în care am adus ode designului, curajului nebun şi inventivităţii oamenilor de creaţie. Au fost însă şi momente în care am blamat eşecul stilistic, curajul dus la extrem doar din dorinţa de a face ceva difrit.

În cazul lui Jetta nu mă aflu în niciuna dintre aceste situaţii. Berlina rămâne o maşină care seduce cu logoul de pe capotă, cu formele conservatoare şi cu promisiunea de a deţine un produs german.

Asta pentru că Volkswagen nu are nevoie şi de un ambalaj cu poveste pentru a vinde substanţa unui model care nu ţine prea mult ocupate showroom-urile brandului din Wolfsburg.

Nu ne-a placut

  • Anumite materiale de la interior
  • Motor uşor zgomotos
Date tehnice - Volkswagen Jetta (2014-2017) 2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Aut6 Highline
Combustibil
Diesel
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1968
Lungime mm
4659
Putere maxima CP (rpm)
150 (3500)
Latime mm
1778
Cuplu maxim Nm (rpm)
340 (1750)
Inaltime mm
1482
Viteza maxima km/h
218
Greutate kg
1448
Acceleratie 0-100 km/h s
8.9
Ampatament mm
2651
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
55
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
510
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Volkswagen Jetta (2014-2017)

Ultimele teste

Comentarii (24)

  • Jetta-urile pentru piata europeana sunt produse in Mexic?

    Per total vad ca e mult sub Golf 6 (zgomot, materiale etc.) si are ca avantaj portbagajul foarte mare.

    Octavia actuala e probabil peste ea la toate capitolele.
    46 7
  • misha_zaitev
    Desi este cel mai bine vandut model VW in SUA, pe piata europeana are doar rolul de a a arata ca VW are in gama si un sedan mai ieftin decat Passat... Pretul piperat (probabil datorita taxelor vamale), dar si faptul ca masina nu foloseste platforma MQB ci pe cea utilizata pe Golfurile 5 si 6, vor determina publicul european sa se reorienteze. Nu vreau sa anticipez, dar din experienta utilizarrii unui model mai vechi, pot spune ca o Skoda Octavia fabricata la ea acasa in Cehia, nepurtatoare de taxe vamale, este net superioara in ceea ce priveste calitatea ansamblarii unei Jetta fabricata in Mexic destinata unei piete care nu emite pretentii foarte mari sun acest aspect.
    33 16
  • misha_zaitev
    @Andy

    Am postat simultan si ... gand la gand. Da, la Puebla !
    19 10
  • Anonim
    Skoda Octavia este peste masina asta la un pret mai decent pe noua platforma MQB a grupului. Singurul avantaj la Jetta este puntea spate independenta fata de ce este pe Skoda Octavia la un motor similar.
    24 7
  • ha....aproape 30.000 pentru o jeta....sa fim seriosi
    36 7
  • @misha, sunt si nu prea de aord cu tine. New Beetle-ul meu este fabricat in Mexic si nu am avut nici un fel de problema cu el. Am deja 60000 de km de cand il conduc si in total are aproape 90000 de km. Doar becurile am schimbat. In rest merge brici. E drept ca am si grija de ea. Dar nu stiu daca a mea este ok si sunt multumit de ea pentru ca a fost facuta pentru Europa sau pur si simplu asa sunt toate dpdv calitativ.
    Oricum in opinia mea o Jetta nu prea se merita sa cumperi. Este si scumpa si dpdv al tinutei de drum sau confortului este sub Ford Focus, clar sub Octvaia 3 si poate este undeva la nivelul Astrei Sedan sau Toyotei Corolla. Singura care cred ca ii este inferioara dpdv tehnic ar fi Renault Fluence.
    25 11
  • mie imi place...tot o vad la un vecin (de cartier) si tot imi zic ca e un model de bun simt. Alaturarea cu un Focus e usor fortata atat timp cat se considera ca fiind mult sub Golf...argumentul ar fi ca Focus si Golf detin suprematia in clasa la tinuta de drum. Deci....mai degraba o vad alaturi de Octavia si Astra.

    Pretul...imi place justificarea importului de peste Ocean, cand se face vorbire de un produs venit din Asia lumea face urticarie cand citeste pretul unei asiatice. Dar aici...aici e explicabil :) mai ales ca japonia ori coreea nu e mexic, nu!?

    In fine, cred ca modelul asta e luat drept Cenusareasa si e...pacat.
    15 6
  • Mda, nu pot sa nu trec cu vederea pretul de ~30k euro pt o compacta sedan cu un motor banal. Exagerat de mare, stiind ce-am gasit/condus pe la dealeri acum vreo jumate de an cand imi cautam masina. Ca design o gasesc neatragatoare atat la exterior, cat si la interior, diferentele fata de vechiul model fiind aproape insesizabile.

    In banii astia, daca as vrea o masina "cu portbagaj" m-as orienta spre Mazda 6, motorul diesel twin turbo, cutie AT, cea noua vine si cu faruri led. Sau exista si Mondeo pe la aceeasi suma, iarasi o masina reusita. Dar sa dau 30k euro pe o compacta de volum...sorry...poate doar pe un hothatch...
    21 13
  • Sa ajungi sa dai 30k pe o jetta trebuie sa fii trepanat!!
    26 11
  • misha_zaitev
    @vianu

    Este sub Golf . Si "argumentul NU ar fi ca Focus si Golf detin suprematia in clasa la tinuta de drum", ci pur si simplu ca platforma folosita este cea de Golf 5/6 si nu MQB -ul folosit de Golf 7. Avand in vedere ca Octavia foloseste acelasi MQB, eu zic ca si aceasta este superioara Jettei. Cu toate acestea nu pot sa nu remarc cuplul mai bun in cazul acesteia din urma... In rest eu n-am spus niciodata ca asiaticele sunt scumpe. Cu atat mai mult cu cat koreenii fabrica in UE la fel ca cel putin un producator japonez.

    @Lau Calin
    Ai dreptate, s-ar fi putut ca indoielile mele in legatura cu calitatea sa aiba un caracter subiectiv. Totusi, argumentul principal era diferenta de platforma.
    8 5
  • gigi_frana
    @misha , am testat in weekend atat Jetta, cat si Octavia. Nu esti subiectiv, Octavia este superioara. Am fost dezamagit dupa test, este prost antifonata, plastice aiurea in interior, zgomote ciudate la schimbatul vitezelor.

    Oricum, pretul modelului testat e o gluma proasta. Poti lua linistit Passat cu acelasi motor. Si nu chel.

    Nu mai dau exemple de ce poti cumpara cu 30.000 de la altii, cu siguranta o vor face "haterii" :)
    13 11
  • "viteza maxima este de 218 km/h"
    Corect,ce n-au precizat baietii de la VAG este ca daca mergi cu aceasta viteza mai mult de 15 km,probabil ramai fara bloc motor.Viteza maxima a masinii este viteza cu care masina ruleaza in siguranta,fara a pune viata pasagerilor in pericol si totodata viteza la care masina poate sa ruleze pana consuma rezervoru fara o uzura semnificativa(decat cea care apare in mod normal).La KiaCeed 1.6 diesel viteza maxima este de vreo 175 km/h,insa poate rula si cu 190-195 km/h,dar nu este o viteza sigura pentru pasageri si pentru sanatatea motorului,deaia a fost coborata undeva la 175( in cartea tehnica).Cunosc persoana cu jetta care a avut probleme cu masina(in special motorul) pe la 150.000 km si baga scuza ca masina a fost "fugarita" cu 150 km/h mai mereu.Pai daca viteza maxima este de,cum a fost fugarita la 150.in fine,chestii specifice seriozitatii VAG
    11 19
  • asteptam o informatie despre 1.6 D. degeaba . altfel e mai scumpa ca avensis antimarketing. d-aia a scazui la vanzari
    2 4
  • Adrian
    Anonim............suna te rog la un showroom Skoda si intreaba in ce varianta de motorizare ai suspensie independenta spate.
    3 7
  • mishazaitev
    @Adrian

    La Golf, punte spate independenta se ofera la motorizarile de peste 120 cp. M-ar mira ca la Jetta sa fie altfel. Nu stiu cum e la Skoda...
    2 5
  • E strigator la cer. Nesimtire curata sa ceara 30 de mii pe un model demoralizat total de trecerea timpului. In suma de 22.800 poti cumpara Mazda 3 Sedan in varianta diesel tot cu 150 cp , si un cuplu mult mai mare. In plus dispui si de dotari avansate precum : HUD, Lane assist, BLIS, scaune electrice fata, MZD Connect, Sistem Audio Premium BOSE cu 9 difuzoare, etc. Deci nu vad care-i faza prin care ai da 30 de mii pe o masina total demodata.
    7 10
  • Adrian
    @ mishazaitev

    Nu ai fost atent ce a spus Anonim.
    1 4
  • Adrian
    @ mishazaitev

    Tu ai spus mai sus ca Jetta foloseste platforma Golf 5/6 , deci exista o diferenta.
    1 4
  • Adrian
    @ mishazaitev

    Tu ai spus mai sus ca Jetta foloseste platforma Golf 5/6 , deci exista o diferenta.
    1 4
  • Anonim
    @ Adrian nu trebuie sa sun la Skoda pentru ca eu chiar am o Skoda Octavia 3 motor 2.0 TDI 150 Cp cutie manuala si nu am punte independenta pe spate . Doar motorizarea 2.0 TDI de 184 Cp si 1.8 TSI au punte independenta pe spate la Skoda Octavia . Asa ca la plusuri Jetta are aceasta punte si pe o motorizare ca a mea . Are un motor euro 6 si 20 Nm in plus la cuplu care nu se vad in viata reala daca citesti fisa tehnica a celor doua modele . In rest Jetta este sub Skoda la mai toate capitolele nu pentru ca este o masina rea dar este un model vechi restilizat care costa enorm . Eu am dotari mai bune pe masina mea decat cea din test si am dat pe ea dupa negocieri cu cei de la Skoda 24100 de euro . 5600 euro diferenta sunt bani multi ! Fara sa jignesc pe nimeni dar unii cu banii astia isi cumpara masina .
    4 6
  • Cand am auzit prima data de faimoasa platforma MQB m-am gandit ca o fi vreo platforma dezvoltata in conlucrare cu Mercedes sau BMW. Toata lumea spunea ca, OAU!, de acum , cu platforma MQB, o sa fie o revolutie in lumea auto.
    Am cautat pe net si surpriza!, este o platforma dezvoltata de VAG.
    Propaganda VAG loveste tare si nu numai in Ro.
    7 8
  • gicu nepriceputu
    alo tovarasi , ce greutate are o skoda diesel la 2 l si ce greutate are asta , e diferenta de vreo 200 de kg .masinile ce se fabrica dupa criza au, f multe platice pe la motor ,de acea sunt pe mobile.de f multe passaturi diesel fabricate dupa criza care iau foc ,la tamponari .
    asta e ceva .
    2. cum naiba dau europenii 5 stele la masini la care parbrizul se pulverizeaza , sau care se inconvoaie dupa stalpul de care sunt lovite ., stalpul ajunge intre cracii soferului si asta primeste 5 stele .
    taranusi !
    nu ma intereseaza sa cumpar mase plastice ci fier .
    da scheltul masinii e mai greu si de asta costa mai mult.
    taranusi ! ati uitat testul facut de adac cand au lovit o skoda yeti cu o superb si yeti a intrat in superba pana la parbriz ? sau testul cu fieste si peugeotul 207 ?

    ganditi ca un economist !
    e vorba de ce este in ea .
    s a ajuns ca un chrysler neon din 2001 , 1, 6 cmc motor chrysler rover bmw - mini , de 4, 4 m si 1275 kg cu jante de 14 , nu cu jante de 16 cum ii este permis si n cartea tehnica sa fie mai usor doar cu 50 kg ca o sckoda octavia ultimul model de 4,7 m motor diesel de 1968 si cutie manuala cu 6 trepete .
    cum credeti ca obtin astia tot timpul valori scazute de poluarea masinilor ?
    da , scade si greutatea masinii
    pe moment singura piata din lume, unde este permis ca constructorii sa si compare masinile cu altii si sa le critice este piata nord americana .
    daca doriti mase plastice , si sa luati foc , cumparati europene .
    problema este ca scot metal si de cutia de viteze nu numai de la scaune .
    cand o sa vad vapoare si tancuri si avioane din plastic mai vorbim .
    si va rog verificati cum un camaro este loveste un perete in cadrul unor teste in america si cat din masina este distrus .

    priviti discurile la pasat la golf , si la tuareg , si capota , varful capotei, dupa 2 ani ruginesc .
    ce banii mei ruginesc in 2 ani .
    am masini americane cu motoare germane, diesel sau benzina, si asta e viitorul aici in romania ,pt a ocoli o impozitare mare .

    deci nu comparati un tanc merkava 4 , testat si care face fata in lupta , inebunit de rachetele rusesti , cu un tanc german , care face fata , dar care nu i rezista armura .
    eu nu vorbesc aici sa intri cu masina intr un tir .
    ci intr o alta masina de pana n 2, 5 tone .
    cand vorbiti de masini, incepeti cu cutia automata , jantele , care iti dau viteza , kg la caroserie , si apoi motorul si celelalte .
    cine naiba crede mai crede ca masinile de dupa criza mai sunt facute ca cele de dinaintea crizei ?
    3 4
  • avyped
    Jetta este ansamblata in Mexic, in orasul Puebla. Initial a fost construita pe cele doua Americi, iar apoi dupa un an au inceput vanzarile in toate continentele. La fel si Amarok, productia a inceput in Argentina doar pt America de Sud si Nord si apoi s-a raspandit in tot Globul.
    2 0
  • SorinXp
    In grupul vag exista skoda, seat, vw si audi (nu putem porsche, bentley... masini foarte scumpe).

    un audi a4 din 2008-2010 din toate punctele de vedere este peste ce s-a pus pe o skoda, seat si chiar vw (din aceeasi clasa). Cand zic asta ma refer la modul in care sunt implementate acele dotari.
    Daca la skoda octavia 3 faci cioc-cioc in mijlocul capotei si se aude ca la logan (similar si la seat as zice), la vw e mai decent ... iar la audi e mult mai ok. Nu se aude tabla de conserva. Are nervuri, intarituri etc.
    Apoi la cat de grea e o usa, cand se inchide ce fel se aude.... etc

    Nu mai ganditi dupa MQB (Care e o platforma foarte economica pentru vw , poate fi adaptata foarte usor si pentru alte masini si permite instalarea motoarelor hibride cu costuri minime).

    O skoda octavia 3 are aceeasi platforma MQB ca si vw golf/passat, acelasi motor+cutie. Materialele sunt bune calitativ, imbinarile ok+, geamuri atermice, vopsea metalizata ... etc ... dar costa la jumatate fata de passat si mai ieftina decat golf. Oare inginerii aia stiu ceva si noi nu?

    Parerea mea:
    - bateti in tabla (cioc-cioc cu degetul) pe la usi, capota, aripi fata/spate si la roata de rezerva (pe aici ajung zgomotele de la suspensia de pe spate).
    - cat de grea este o portiera, in cate suruburi se prinde o portiera de skoda oct vs golf
    - reglati scaunul si apoi accesati toate butoanele din masina, o sa observati ca la skoda intindeti mana la maxim la unele.
    - Plasticul de la scaun, ala de jos de la maneta... cat de subtire e la vw si cat e la skoda
    - calitatea pieselor - ce filtre vin la vw si ce filtre vin la skoda ( e mica dif, dar ca idee)
    - inchideti portiera si fiti atenti la sunetul produs
    - calitatea imbinarilor in interior/exterior
    - de analizat dupa 3-4 ani de utilizare - un surub, doua fac diferenta peste ani...

    per total exista skoda/seat -> vw -> audi -> ... - DE comparat in aceleasi clase, in aceeasi ani.
    Jetta cu platforma veche a trecut la IIHS small overlap cu brio, ca si golf 7/passat pe MQB. Deci veche si totusi adaptata de face fata oricarei situatie (doar ca nu e asa de adaptabila ca si MQB.).
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru