Drivetest Volkswagen Golf 7 (2012-2016)

2.0 TDI 150CP DSG Edition 40
Volkswagen Golf 7 (2012-2016) zoom
de Dragoș Băltățeanu, Foto: Ciprian Mihai
Luni, 08.12.2014
Aniversar

Volkswagen Golf este poate cea mai cunoscută maşină din lume. Uşor de recunoscut, cu o reputaţie de fier, Golf are deja în spate 40 de ani de istorie, şapte generaţii şi foarte mulţi fani. Este considerat un etalon în clasa compactă, acolo unde este preferatul clienţilor din Europa de multă vreme. 

Actuala generaţie a sosit în 2012 la Salonul Auto de la Paris şi a inaugurat o nouă platformă numită MQB, platformă ce este folosită şi de alte modele compacte ale grupului Volkswagen. Important este că Golf a reuşit să evolueze fără a şoca vizual, designerii Volkswagen preferând mereu cartea clasică. De la prima până la a şaptea generaţie, Golf a evoluat normal, fărăr artificii de design, iar publicul fidel a apreciat acest lucru.

La 40 de ani distanţă de primul Golf, Volkswagen a decis să aniverseze momentul prin lansarea unei ediţii speciale numite Golf Edition 40. Este vorba de un nivel de echipare suplimentar special bazat pe nivelul de top Highline şi care vine cu o lungă listă de dotări standard. Pentru echiparea Edition 40 se poate alege aproape orice motor din actuala ofertă de propulsoare, iar noi am putut testa acest model în versiunea 2.0 TDI 150 CP cu cutie automată DSG cu şase trepte.

Volkswagen Golf 7 (2012-2016)
2.0 TDI 150CP DSG Edition 40

  • Pret de pornire 15.729 €
  • Pret model testat 34.585 €
  • Taxa auto n/a €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Motorul 2.0 TDI BlueMotion este o cunoştinţă mai veche a noastră. Este unul dintre cele mai răspândite propulsoare diesel din familia VW şi, la ora actuală, are cea mai mare cilindree care poate fi aleasă pentru versiunile "non-sportive" ale lui Golf. Este, de asemenea, cel mai puternic diesel (dacă nu luăm în calcul versiunea GTD) care poate fi ales pentru compacta germană, cu cei 150 CP dezvoltaţi între 3.500 şi 4.000 rpm. Cuplul motor este de 320 Nm, disponibil între 1.750 şi 3.000 rpm. Este un motor robust, rafinat şi cu rezerve suficiente de putere şi cuplu, dar şi cu un sunet plin atunci când solicităm maximum de putere din partea lui. 

Este un motor excelent pentru cei care vor parcurge distanţe lungi la bordul lui Golf, fiind un partener foarte bun la drum întins. Cutia cu două ambreiaje şi şase trepte este una dintre cele mai bune din segment, schimbările de treaptă făcându-se impreceptibil. Cutia DSG dispune şi de un mod sport, iar dacă dorim putem schimba treptele şi manual prin intermediul levierului sau a clapetelor amplasate pe volan.

Consum

Deşi majoritatea constructorilor preferă să se concentreze pe motoare diesel de cilindree mai mică în clasa compactă, Volkswagen păstrează propulsorul de 2.0 litri în ofertă. Este unul dintre cele mai economice motoare din segmentul compact, oferind o medie de consum oficială de 4.4 litri/100 km chiar şi asociat cu o cutie de viteze automată DSG. Este cea mai mică valoare medie de consum pentru modele compacte cu motor diesel de 150 CP şi cutie automată, dar valori similare sunt înregistrate şi de Ford Focus 2.0 TDCI Powershift şi Seat Leon 2.0 TDI DSG, 

În viaţa de zi cu zi, Golf Edition 2.0 TDI DSG a obţinut o medie de 5.8 litri/100 km pe un traseu ce a inclus drumuri urbane, dar şi şosele naţionale. Dacă ridicăm ritmul şi abordăm şi o bucată de autostradă, consumul mediu creşte la 6.9 litri/100 km.

Performanţe

Cei 150 CP sunt suficienţi de mulţi pentru a face din ediţia aniversară a lui Golf 7 o maşină rapidă. Are nevoie de 8.6 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/oră, iar viteza maximă care poate fi atinsă este de 212 km/oră. Singurul model mai rapid faţă de Golf 2.0 TDI 150 CP este fratele său de platformă din Spania, Seat Leon FR 2.0 TDI. În ciuda faptului că foloseşte acelaşi propulsor şi tot o cutie de viteze automată DSG, reuşeşte un timp de accelerare de la 0 la 100 km/oră de 8.4 secunde.

Interior

Interiorul este zona în care Golf reuşeşte să se menţină pe primul loc în segmentul automobilelor compacte non-premium. Are cel mai elegant interior, plin de stil şi materiale de bună calitate. Iar în echiparea Edition 40, care este de fapt nivelul Highline foarte bine echipat, lucrurile au fost duse la superlativ. În primul rând, atenţia este atrasă de tapiţeria de piele Alcantara combinată cu piele Nappa de culoare maro deschis, apoi de pragurile luminate. Tapiţeria este asortată discret cu cusăturile de culoare maro de pe volan şi levierul schimbătorului de viteze. Mai avem o serie de inserţii cromate şi mult plastic negru lucios, dar de bună calitate. Trapa panoramică face interiorul un loc extrem de luminos, dar aceasta este o dotare opţională ce costă 970 euro. 

Consola centrală lată, uşor orientată către cel de la volan, ceasurile de bord mari şi clare şi comenzile bine amplasate completează fericit interiorul modelului Golf Edition 40. Nu există alte referinţe la vârsta modelului şi asupra faptului că avem de-a face cu o ediţie specială în afara a două plăcuţe amplasate pe aripile laterale.

Spaţiul în portbagaj este suficient pentru o familie, având un volum de 380 litri, unul dintre cele mai mari din clasă. Este depăşit, totuşi, de modele precum Citroen C4 sau Skoda Octavia.

Preţ de achiziţie

Pentru că avem în faţă un Golf foarte bine dotat, nota de plată este şi ea pe măsură. Pentru a alege acest nivel de echipare special în combinaţie cu cel mai puternic motor diesel din gama VW Golf plus cutia automată DSG cu şase trepte, este nevoie să achităm suma de 31.000 euro fără opţionale. Ce-i drept, lista de dotări standard este foarte lungă, dar încă putem adăuga în plus câteva elemente. Modelul testat de noi mai avea opţionale în valoare de 3.200 euro, ceea ce duce preţul modelului testat la 34.600 euro.

Acest lucru îl teleportează pe Golf Edition 40 printre cele mai scumpe modele care pot fi achiziţionate în clasa compactă, la bătaie cu modelele asemănătoare din segmentul premium. Versiunile de echipare de top ale modelelor concurente au preţuri ce variază între 22.000 şi 25.000 euro, la care se mai adaugă preţul unor opţionale. 

Siguranţă

Volkswagen Golf 7 a fost testat de EuroNCAP în 2012 imediat după lansarea noului model. La testul de atunci, Golf a obţinut scorul maxim general de cinci stele şi un grad de protecţie de 94% pentru pasagerii adulţi, 89% pentru pasagerii copii şi 65% pentru protecţia pietonilor.

Şapte airbaguri sunt oferite în dotarea de serie, inclusiv airbag pentru genunchi, plus sistemele electronice de asistare dintre care nu lipsesc ABS-ul şi sistemul de control al tracţiunii ESC. Opţional se pot alege şi airbaguri laterale pentru locurile din spate pentru suma de 300 euro.

Ţinută de drum

Golf încă deţine supremaţia la capitolul dinamică în segmentul compact. Însă poziţia sa este ameninţată de concurenţa care s-a apropiat extrem de tare. Noul Focus, Mazda3 și chiar noul Peugeot 308 sunt concurenţi serioşi la acest capitol. Însă Golf reuşeşte să combine încă bine dinamica excelentă şi ţinuta de drum exemplară. Suspensia este fermă şi acest lucru favorizeză condusul dinamic, iar Golf Edition vine în standard cu sistemul care permite selectarea modului de condus. Cel de la volan poate alege între patru configuraţii: Normal, Sport, Eco şi Individual. Acest sistem modifică parametrii direcţiei, răspunsul pedalei de acceleraţie, puterea aerului condiţionat şi suspensia adaptivă. 

Împreună cu jantele opţionale Serron de 18 inch, suspensia este însă un pic cam prea fermă în modul normal, mai ales când traversăm denivelări citadine sau asfalt cariat. Dacă am trăi într-o ţară cu asfalt perfect, Golf ar fi ideal. Dar acest lucru nu este posibil, aşa că vom suferi puţin când traversăm o linie de tramvai. De asemenea, suspensia spate este uşor zgomotoasă atunci când lucrează.

Vizibilitate

Nu există probleme la acest capitol, suprafeţele vitrate fiind suficient de generoase, iar oglinzile retrovizoare sunt bine plasate. Montantul stânga faţă este destul de subţire pentru a nu ridica probleme deosebite la virajele de stânga, iar silueta simplă fără mari artificii de design este uşor de manevrat în spaţii mai înguste. De remarcat faptul că, deşi aveam un set complet de senzori de parcare faţă-spate, nu exista cameră pentru marşarier, aceasta fiind o dotare opţională chiar şi în cazul echipării Edition.

Tehnologie

Volkswagen a vrut ca versiunea aniversară a modelului Golf să fie bine tehnologizată. Avem climatizare automată duală, două prize USB, dintre care una ascunsă în cotieră special pentru încărcarea telefonului mobil, cheie inteligentă, buton pentru pornirea motorului amplasat pe consola centrală, computer de bord cu display color amplasat între ceasurile de bord, cruise control adaptiv, faruri bi-xenon cu lumini de zi LED, senzori de parcare și navigație.

Apoi avem pachetele Iarnă, Lumini și Vizibilitate și Technology oferite în dotarea standard. Există scaune și volan încălzit, dar acestea pot fi acționate doar împreună pentru scaunul șoferului. Alte dotări au fost lăsate pe lista de opționale, așa că dacă vrem cameră pentru mersul cu spatele sau sistemul Park Assist, ce permite parcarea automată, va trebui să bifăm câteva căsuțe suplimentare în formularul de comandă.

Design

Designul modelului Golf este unul clasic. Este motiv etern de discuţie între fanii modelului şi cei care ar dori ca Volkswagen să îndrăznească mai mult la acest capitol. Dar tocmai faptul că designul modelului nu a şocat niciodată a contribuit major la succesul enorm de care se bucură modelul Golf. Totuşi, actualul Golf 7 este cel mai agresiv dintre toate generaţiile, iar pachetul Edition 40 aduce un plus de eleganţă. Jantele sunt speciale, avem un parbriz cu tentă portocalie ce reflectă razele UV, logo-uri Edition amplasate pe aripile față şi o grilă a radiatorului uşor modificată. 

Nu ne-a placut

  • Suspensie zgomotoasă
Date tehnice - Volkswagen Golf 7 (2012-2016) 2.0 TDI 150CP DSG Edition 40
Combustibil
Diesel
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1968
Lungime mm
4255
Putere maxima CP (rpm)
150 (3500)
Latime mm
1799
Cuplu maxim Nm (rpm)
320 (1750)
Inaltime mm
1452
Viteza maxima km/h
212
Greutate kg
1375
Acceleratie 0-100 km/h s
8.6
Ampatament mm
2637
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
50
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
380
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Volkswagen Golf 7 (2012-2016)

Ultimele teste

Comentarii (35)

  • mishazaitev
    Stim, stim... Are un design invechit si lipsit de modernitate, folosete un motor prea mare care atrage taxe mari, este foarte scump pentru ce ofera si la pretul asta poti sa cumperi masini dintr-o clasa superioara etc, etc, etc etc. Stim... Strugurii se afla situati la inaltime, n-ajungem la ei si prin urmare nu ne ramane altceva de facut decat sa-i declarama acri(i).
    73 81
  • Hunter
    @mishazaitev

    O sa iei multe manute rosii pentru ceea ce ai tinut sa afirmi. Asta nu e asa rau. Mai grav este ca unii nu stiu sa guste o ironie mai fina....fiind cu ochelari de cal si avand o optica destul de ingusta.
    57 19
  • no comment. cea mai buna compacta.
    40 48
  • E clar că la banii ăștia îți cumperi trei Sandero pentru toata familia, sau doua și un MCV, să fie spațiu.
    57 21
  • 34000 astia sunt nebuni. pai de banii astia iti iei subaru forester sau nuol outback, ba chiar volvo s60, passat, insignia, si alte masini mult mai utile si chiar mai bune (mai fiabile+mai sigure).
    63 29
  • Imi pare rau dar, 35 de mii de euro pentru un golf care nici macar nu-i cea mai de top versiune? Ma pis pe mine de ras.
    79 18
  • @eu
    Așa este, Passat e mai fiabil decât Golf. Aceste prețuri mari au ca scop îndepărtarea clienților, iar asta deja se vede, mai ales la nemți, vând din ce în ce mai puțin.
    39 8
  • "piece of shit car"
    Still ugly and not worthy.
    31 20
  • Pardon, nu @eu, @a.
    11 0
  • mishazaitev
    @dan_grc

    Ma intreb daca aia care ti-au dat manute verzi, s-au prins de parabole -::))). Macar, unii dintre ei s-au prins pentru ca ai cate una si de de la mine -::))

    @a
    Cata dreptate ai !!! Cu banii astia iti cumperi Outback cu motor de 2.5 benzina. Curata afacere, pe cuvantul meu.

    @Sam
    Golful asta are dotari pe care nu le regasesti in standard nici pe cea mai de tot versiune.
    16 27
  • @mishazaitev
    chiar si 2.5 benzina un outback e o masina completa. dar ma rog vad ca de regula vag e tot si in toate. nu mai exista altceva mai bun desi realitatea a demonstrat alceva. ideea era ca de banii astia poti sa iti iei orice masina vrei pentru orice folosinta chiar si variante care sunt polivalente.
    23 15
  • comparati mere cu pere, cine cauta golf nu o sa se uite la outback niciodata. sunt clase total diferite.
    pentru golf, rivalii sunt focus...si poate noul 308 pt ca la restul, nu prea ai ce motoare sa alegi sau anumite dotari care sunt doar pe golf. singurul cam la fel de "bogat" e focusul.
    normal, eu as alege mazda3 2.2 diesel la orice ora, peste golf.
    dar sincer, acest 7 cred ca e singurul golf care`mi place per total.
    27 15
  • gigi_frana
    inca 2-3 briz-brizuri...si-l faceau de 40.000...pret de S3 :))
    asa, e doar la pret de A3 184CP quattro :)
    inteleg notiunea de "exclusivism","editie limitata"....
    29 8
  • Marian
    "Spaţiul în portbagaj este suficient pentru o familie, având un volum de 380 litri, unul dintre cele mai mari din clasă. Este depăşit, totuşi, de modele precum Citroen C4 sau Skoda Octavia" ... si putem continua cu Peugeot 308, Renault Megane, Honda Civic. Este egalat de Ceed, i30, Leon si tot pe acolo este si Auris, Mazda 3, Astra dar trebuia sa fie o propozitie in care Golful este cel mai tare, chiar si la capitole la care nu este cazul.
    In rest este o masina destul de banala, asa am zis si eu cand am vazut primele imagini pe net si cand am vazut-o in reprezentanta, dar cand m-am urcat la volan parca eram de acolo, eram exact in filmul care imi placea, doar ca pretul a fost trezirea la realitate :)
    28 14
  • hazard
    Cand VW o sa fie depasit de citroen, honda...etc... o sa ne vedem toti ceafa ;)
    19 27
  • Suleyman Cunoscatoru
    Asa erau si preturile demult la un Golf 4 1.9 TDI GTD 150CP ARL 4X4 FULL, dar noi ne-am obisnuit cu piata sh care ofera diferite produse la preturi imbatabile insotite de cadouri (defecte, km ireal, accidentat, rugina, uzura fizica si morala, devalorizare).
    E scump, n-am bani sa-l cumpar dar mi-as dori unul. De GTD nici nu mai pomenesc.
    18 7
  • eu totusi raman la frantuzesti pentru deisgn. brizbrizuri si optionale in standard...ma tine 10 ani una si o iau la 2/3 din pret golf...daca vreau pt 20 ani imi iau toyota desi auris e ORIBILA si inauntru si exterior...asa ca cine-si ia golf nou, de ce-l ia? de frumos, nu....de fiabil..nu...mai ramane o varianta: de ...........
    21 22
  • Ceeeeeee????? 35 de mii pt un 2.0 TEDEI care troncane ca un tractor infect ? Cu maxim 20 de mii iti cumpero Mazda 3 2.2 150 cp care este unul dintre cele mai rafinate motoare diesel declarate , se aude aproape ca un benzinar, este mult mai fiabil, cuplu mult mai mare fata de acest Golf , designul exterior mult mai exclusivist, interior mult mai calitativ in varianta de top, dotari demne de masini din segmentul premium gen ( HUD, Bose cu 9 difuzoare, etc ), trebuie sa fii inconstient la cap si paralel cu cultura automobilistica sa dai platesti 35k pe o compacta non-premium, cand cu 35 iti cumperi limuzina Mazda 6 de 192 cp automata full .
    26 20
  • cumva de...tyd?
    8 1
  • Bai aia care spuneti ca de banii astia iti cumperi Passat, Insignia sau Volvo S60, voi credeti ca masinile alea au acelasi nivel de echipare ca Golul asta?
    Iti iei o masina de vreo 120 CP si cu nivel superior de echipare sau iti iei ceva cu motor mai puternic dar cu un nivel inferior de echipare. Un Passat, sau S60 cu un motor asemanator si dotari sar lejer de 40000 de euro. Dar ce poti sa le spui unora care cred ca daca iti iei VW esti un prost.
    Da, eu sunt un "prost" care si-a luat in 2010 Golf VI 1.4 TSI, acum am 87000 de km si zilele trecute a ajuns in service cu prima problema: un pivot. Ce ziceti, e rau? Am dat pe el 17000 de euro si nu regret nici o clipa ca am luat masina asta. Daca voi spune ca fosta mea masina a fost altceva si care m-a dezamagit mult, poate ca unii se vor simti jigniti. Defapt nu, stai ca sunt un mincinos. VW face masini proaste, foarte proaste. Cele mai proaste. Seamana cu masina lui Fred Flinstone.
    Si inca ceva: pretul ala trecut de Automarket e unul de lista. Daca mergi in showroom in gasesti pe la 30000 de euro. Ce Volvo S60, Passat sau insignia iti iei de banii astia? Niciunul. In plus Insignia are ceva vechime pe piata. Daca spuneati noul Mondeo era totusi altceva.
    27 22
  • gigi_frana
    Sandule, daca vorbeam de un GTD dus pe la 200 CP, personalizat la interior,cat si in exterior,poate nu mai comenta lumea atat.

    Pana si AM, care de obicei trecea cu vederea astfel de amanunte cand venea vorba de VW, l-a depunctat drastic la categoria "pret de achizitie"...e clar ca ceva e in neregula.

    Si cand VW va oferi discount-uri de 5000E in showroom, vorba lui @hazard, o sa ne vedem toti ceafa :)
    15 9
  • Eu am scos masina mea de la 19000, la 17000 de euro. 19000 de euro era pretul de lista. E drept insa ca asta am obtinut la dealerul din Arad. Ca in Bucuresti imi dadeau astia #&%@*. In fine, fiecare isi ia ce vrea de banii lui, ce ii place. Eu vroiam doar sa spun ca desi masina mea nu a fost chiar ieftina sunt multumit de ea. Din clasa ei era una dintre cele mai confortabile, spatioase masini. Mi-au placut mult scaunele si pozitia la volan. Plus ca suspensia este setata ok... nici prea rigida, nici prea moale. La Golf a fost o combinatie mai echilibrata intre mai multi factori. Singura chestie enervanta este ca pe navigatie imi cereau aproape 1000 de euro. Am zis ca le dau maxim 700 desi mi s-a parut f scump si asa, dar nu au fost de acord.
    14 6
  • mishazaitev
    @@mishazaitev

    Daca n-as conduce in prezent un 2.5 boxer cu celebra SWD, ti-as da dreptate.

    @Suleyman

    Un GTD destul de bine echipat e mai ieftin decat masina la care se refera articolul. Prin urmare, eu as zice ca "mi-as dori un GTD, de varianta aniversara nici nu mai pomenesc". -::)))
    3 7
  • mishazaitev
    @sandu

    S-o stapanesti sanatos, in continuare . Intr-adevar dealerii din provincie ofera reduceri mult mai bune decat cei din Bucuresti. Si eu am obtinut tot de la un dealer din Ardeal preturi cu 2000 de euro sub pretul de lista. Astia din Bucuresti, daca-ti dau 4-500 reducere, zic ca ti-au facut o mare favoare.
    16 3
  • @Sandule ...acum serios de la 17000 la 34000 e mult prea mult, exagerat de mult. Hai mai zic, un televizor iti iei cu 2000 de lei in loc de 1000lei, asta e, dar sa dai dublu pe o masina care face acelasi lucru care il face si masina ta de 17000 mi se pare o prostie, chiar insulta din partea VAG. Iar automarket.ro in loc sa ii dea -5 stele la pret, ei dau 2,5 stele, ca na lumea are bani si arunca cu ei. Serios, in ce lume traiti? Mai iesiti pe afara.
    9 6
  • @Pedro mafiotul, cand am vazut informatiile pe care le-ai trantit mai sus ,(cele cu super mazda ta),am si fugit la dealer.Am facut un test drive.E ok! Dar la pretul anuntat de tine ,mi-au bagat si greierasi in masina.Dar mi-au dat un spray pentru ei. Frectie cu glaspapir la picior de lemn.
    Comentariul este doar bascalie.
    10 6
  • Adevarul e ca de la an la an producatorii maresc preturile de catalog. Cu tot cu reducerile obrinute de la dealeri, tot sunt mai scumpe ca acum 5-6 ani.

    Ok, sunt de acord ca unii producatori au marit calitatea perceputa (materiale si finisari) si aici intra si VW care se vrea superior produselor de volum, Hyundai-Kia care au scapat de hainele ponosite low-cost pe care le purtau acum 10 ani si se pot considera de volum pe acelasi nivel cu producatori gen Peugeot, Ford, Toyota etc.

    Insa parca totusi nu e in regula cu umflarea preturilor. Cel putin nu pentru publicul din Romania. Noroc cu pietele emergente unde majoritatea producatorilor au cresteri de la an la an (de multe ori spectaculoase).

    Fiabilitatea nu mai e ce era si asta din cauza motoarelor mai complicate, graba lansarii produselor avand defecte de proiectare sau fabricatie (de aici atatea recall-uri sau inlocuiri in garantie), complexitatea soft-urilor, numarul senzorilor, realizarea multor piese/subansamble (in general ce nu se vede) prin tari cu mana de lucru ieftina si politica generala purtata de producatori (nu numai auto) ca un produs nu mai trebuie sa tina 10-15 ani ca in trecut.

    Parerea mea e ca atunci cand achizitionam o masina noua trebuie sa studiem piata foarte bine, sa uitam de ideile preconcepute, de miturile adanc inradacinate si de etichetele puse in trecut pe anumite marci, sa mergem la drive-teste si sa nu ne intindem mai mult decat ne sunt nevoile si capacitatile financiare.

    Drumuri bune la toti!
    11 2
  • "dar sa dai dublu pe o masina care face acelasi lucru care il face si masina ta de 17000 mi se pare o prostie, chiar insulta din partea VAG".
    cred ca este o idee preconceputa. Asa puteam sa-mi iau si Logan, ca acelasi lucru il face. Adica ma plimba.
    Serios acum. Eu am ales masina asta pentru ca mi-a placut din mai toate punctele de vedere: confort, tinuta de drum, insonorizare, stabilitate, spatiu bine gandit, sistem audio mai bun si chiar si valoarea la revanzare. Toate astea puse cap la cap au facut ca si pretul masinii sa fie, in opinia mea justificat mai mare cu aproape 1000 de euro fata de Focus, cu aproape 2000 de euro mai mare ca Opel Astra sau cu vreo 2500 de euro fata de Megane. Chiar si asa cred ca la anul o vand. Prefer sa iau pe ea cam 10000 de euro, decat 8000 peste 6 ani.
    9 4
  • Masina arata bestial la interior! Nu cred ca are concurenta in ceea ce priveste calitatea in clasa asta.
    10 13
  • E cu mult peste orice japoneza!
    Nu prea iubesc VW !
    11 14
  • Scorpionul.negru
    E o masina la fel de buna ca un A3. Cred ca pe la 30 de mii faci o alegere mai buna ca un A3 la care trebuie sa mai pui 10 mii sa fie full. SI e aceeasi masina chiar mai buna !
    ps. oricum nu as da mai mult de 20 de mii pe un Golf.
    7 6
  • Adresat celor care compara cu cinestie ce masini premium - ar trebui sa comparati cu astea:
    A3 (2012-prezent) 2.0 TDI 150CP Ambition Stronic - 31610E
    Seria 1 (2012-prezent) 2.0 118d - 28334E
    Clasa A (2012-prezent) 1.8 A 200 CDI BlueEFFICIENCY - 28024E
    V40 (2012-prezent) 2.0 D3 150 auto - 27961E
    La astea mai intra cam 8-10kE in optionale si ajung la nivelul acestui golf "aniversar" ... dar sunt semnificativ peste acest golf aniversar.

    Masina asta avand doar aspiratii de premium ar trebui comparata cu cele din clasa ei, care au, si ele aspiratii premium - Mazda3, Focus (cel mai dotat), DS4 etc. Se poate observa ca este ceva mai scump pentru ce ofera.


    Din fericire pentru VW exista o baza de clienti care face vanzari lui Golf. Masina asta, ca "editie aniversara", nu este decat o publicitate mascata pentru Golf. Este mult mai ieftin sa faci un Golf aniversar, sa pui pe el o multime de treburi, sa duci 500 de masini in showroom-urile din intreaga lume, decat sa platesti toate publicatiile de profil sa iti tina produsul pe prima pagina timp de cateva zile. VW cred ca ar multumi publicului daca nu ar cumpara nici un exemplar - i-ar scuti de explicatii cand oamenii si-ar da seama ca-i un pic cam scump pentru ce face. Cu zero vanzari "aniversare" dar cu o crestere a vanzarilor modelului de 15-20k, VW va face un profit mult mai mare decat pretul platit pentru crearea si mediatizarea modelului in discutie.
    6 3
  • @unckle
    Am configurat eu aceleasi dotari de pe modelul asta (cu limitarile de rigoare). Pret:45.001 euro. Bmw seria 1 (cu motor mai slab)- 40.537 euro. Nu mai dezinforma si pune mana si calculeaza!
    4 4
  • Arata ca un pantof ascutit. Ma dezgusta Volkswagen Golf !
    7 6
  • mishazaitev
    @Noah

    Ia cu lamaie ca face bine la dezgust.
    7 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru