Feedback

Formula 1, la un pas să rămână fără Monza, Nurburgring şi Montreal: sezonul 2017 ar putea avea doar 18 curse

Publicat Joi, 23.06.2016
de Daniel Popescu
Comenteaza 9
Formula 1, la un pas să rămână fără Monza, Nurburgring şi Montreal: sezonul 2017 ar putea avea doar 18 curse - Poza 1
Sezonul 2017 al Formulei 1 ar putea avea numai 18 curse, întrucât etapele programate la Monza, în Germania şi la Montreal riscă să fie excluse din cauza neînţelegerilor cu Bernie Ecclestone.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Formula 1 beneficiază în sezonul 2016 de un număr record de 21 de curse, care au aglomerat semnificativ programul echipelor.

Anul viitor este însă posibil ca numărul etapelor să scadă la numai 18, ca urmare a unor neînţelegeri ale lui Bernie Ecclestone cu reprezentanţii a trei circuite. "Este mai probabil să avem 18 curse", a explicat britanicul pentru publicaţia The Times.

Circuitul de la Nurburgring nu a găzduit tradiţionala cursă de Formula 1 nici în sezonul precedent, iar şansele unei reveniri pentru 2017 sunt minime. Germania ar putea rămâne astfel din nou fără cursă, întrucât circuitul de la Hockenheim, care găzduieşte doar cursele din anii pari, nu îşi permite financiar să organizeze şi cursele colegilor de la Nurburgring.

Urmareste Automarket F1
Între timp, contractul pentru Marele Premiu al Italiei expiră în acest an, iar organizatorii nu au reuşit încă să strângă suma de bani solicitată de Ecclestone pentru prelungirea acordului. De asemenea, mutarea cursei pe circuitul de la Imola este improbabilă din cauza unei noi legi apărute recent în Italia.

Nu în ultimul rând, Canada ar putea fi exclusă din calendar din cauza faptului că organizatorii nu au efectuat încă lucrările de modernizare pe care şi le-au asumat prin contract.

Via F1Fanatic


Comentarii (9)

  • Nici o problema, vom avea curse in Turkmenistan, Kârgâzstan si Bhutan. Halal proiecte de viitor.
    28 0
  • Ba fratioare, sa inteleg ca Monza, Nurburgring, Hockenheim si altii, nu-si permit sa plateasca, Montreal tre' sa faca investitii...da' imi pun si eu o intrebare de idiot: daca eu, ca circuit, tre' sa-ti platesc,tu ca beneficiar al conditiilor oferite de mine nu trebuie sa-mi platesti? Ok, vine Monza si plateste taxa de participare, da' sa plateasca si Bernie chirie pentru fiecare metru de pista folosit in alea 3-4 zile de concurs.
    31 0
  • Botis petru: Cum aflam problema de la un seat 1400, la care testarul arata codul 00533? Raspunde
  • Circuritele castiga din bilete, daca se vand.
    5 1
  • Bine...Fia castiga si din drepturile de televizare, asa ca...
    8 0
  • Ecllestone, you fucking twat!

    Intr-o lume normala, circuitele ar trebui sa obtina bani pentru ca dau spre folosinta asfaltul, stewarzii si standurile, iar competitia ar trebui sa castige banii de pe bilete, in timp ce banii din turism i-ar castiga tara in cauza.

    Mai exact: FOM plateste administratia circuitului pentru inchirierea pistelor si a facilitatilor on track, circuitul ofera banii de pe bilete FOM. FOM se ocupa cu dobandirea de bani din drepturile de televizare.

    Adminiatratorul circuitului plateste intretinerea circuitului, nu FOM ca sa ceara tot cei din urma banii.

    Daca administratorii circuitelor nu fac front comun impotriva senilului, atunci vor pierde permanent bani si se vor vaita ca nu au bani sa ramana in Marele Circ.

    Daca F1 dispare din Europa din ce in ce mai mult, de ce se mira nespalatii din FOM ca popularitate sportului ein continua scadere?!
    23 1
  • Singura si ultima sansa pt noi fanii F1 si pentru acest sport minunat, este ca Doamna cu coasa, sa il ia pe acest senil:Bernie Ecclestone!!!Doamne Ajuta.
    16 0
  • Cred ca nu mai suporterii pot avea un cuvant de spus. Echipele sunt legate cu contracte solide de FOM, pilotii sunt legati de echipe, televiziunile la fel.
    Si daca nu era clar: Bernie vine cu ceva, acest ceva fiind un spectacol. Cine vrea ca spectacolul sa se desfasoare la el acasa, trebuie sa plateasca. Problema este ca a crescut preturile destul de mult si nu mai este chiar convenabil sa ai o cursa din cele mentionate mai sus. Sunt oameni intelegenti care s-a prins de smecheria lui Bernie si nu mai vor asta, deoarece orice s-ar intampla el are un 21x20 mil(cel putin) asigurate anual. Si asta fara bani din drepturi de televizare, bani pe care ii imparte cu echipele.
    La ora actuala doar un boicot poate rezolva problema. Jean Todt, ca presedinte FIA, este inert si poate nu e vina lui, iar din urma nu vine nimeni.
    De schimbat pe Bernie nu se pune problema, in mod clar o sa moara pe circuit cu vreo fufa de brat. Poate doar vreun proces sa il mai incurce, asa cum a fost cazul cu Mosley.
    8 1
  • Sa revina tata pe varianta v8 si o sa vezi atunci spectacol. Ce turbo mah lasi...
    5 1
  • bine ca tinem porcaria de Monaco ... sa-i distram pe pirati si pe imbuibati ! F 1 a ajuns o afacere a unui schizofrenic senil ....
    15 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru