Feedback

Red Bull acuză Renault de lipsă de profesionalism după defecțiunile tehnice din Ungaria. Francezii reacționează: "Nu-l mai ascultăm pe Horner din 2015"

Publicat Luni, 30.07.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 14
Red Bull acuză Renault de lipsă de profesionalism după defecțiunile tehnice din Ungaria. Francezii reacționează: "Nu-l mai ascultăm pe Horner din 2015" - Poza 1
Red Bull critică modul în care Renault onorează parteneriatul pentru motoare după abandonul tehnic al lui Max Verstappen de la Hungaroring, însă francezii reacționează afirmând că "nu-l mai ascultăm pe Christian Horner din 2015".

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Marele Premiu al Ungariei a marcat un nou episod tensionat între Red Bull și Renault, cu numai o jumătate de an înainte de încetarea parteneriatului tehnic pentru motoare. Max Verstappen a fost nevoit să abandoneze din cauza unei defecțiuni la sistemul MGU-K al sistemului de propulsie, cel care a dat numeroase bătăi de cap constructorului francez în acest an.

Profund nemulțumit de incident, Christian Horner, șeful celor de la Red Bull, a acuzat Renault de o lipsă de profesionalism în respectarea contractului. "Nu voi spune prea multe, dar plătim milioane de euro pentru un produs de prima clasă și putem să observăm că motorul este destul de departe de acest statut. Este frustrant și îl voi lăsa pe Cyril Abiteboul (n.r - șeful Renault) să vină cu scuze", a declarat britanicul pentru Sky Sports.

Oficialii Renault au refuzat însă să intre într-un joc al declarațiilor cu Red Bull Racing, iar Abiteboul a avut o reacție ironică la adresa lui Horner.

"Șefii noștri au încetat să mai citească ce spune Horner despre noi din 2015. Este foarte clar că nu vrem să mai avem nicio legătură cu ei. Este clar că s-a terminat. Vor avea un nou partener de motoare și le doresc succes. Nu am nimic în plus de spus", s-a limitat să afirme francezul.

Red Bull va folosi motoare Honda începând din sezonul viitor.

Via Motorsport


Comentarii (14)

  • SIMPLE MINDS
    In 2018 au agonisit 3 victorii circumstantiale cu Renault.Oare cate victorii circumstantiale va agonisi RBR in sezonul 2019?Christiane,Christiane.......
    27 14
  • Honda nu a fost niciodata un motor slab. Doar se lamenta si Alonso cand il mai depasea cate unu', iar McLaren era plin de recunostinta ca e blamat doar motorul Honda. Asa e Alonso educat de Briatore, stie sa adune gasti in jurul lui aruncand toata vina in carca altora. In 2007 carca era a lui McLaren, acum fuse carca Honda.
    11 23
  • Dani: Ma poate ajuta cineva? Raspunde
  • Ma lasati cu Honda voastra, cand vor demonstra ca pot performa in curs de un campionat posibil de titlu mondial, atunci sa deschideti un subiect pozitiv.
    8 9
  • HONEYBADGER
    Mda... bine ca se lamenteaza acuma ca a abandonat Maxutzu... pe Ricci nu l-a vazut lasat balta de problemele cu motoru... si multe altele...
    Dar asa-i in tenis...
    17 18
  • honeyboney
    Tu nu vezi padurea din cauza copacilor... Daca era doar acest abandon al lui Max, nu aveai ce sa ii reprosezi lui Renault. Problema e ca abandonul lui Max vine dupa o lunga serie de abandonuri, printre care si ale lui Ricciardo.
    8 10
  • Rablagitii astia de la Renault, sa nu uite ca impreuna cu RedBull au dominat F1 cativa ani, plus ca, mai castiga niste curse si acum cu acelasi RedBull! Sasiul lui Adrian Newey suplinind lipsa de putere a motorului in comparatie cu Mercedes si Ferrari care sunt din alta categorie! Sa-i vedem din sezonul viitor, cate curse vor mai castiga cu McLaren si cu echipa de uzina! Mi-e teama ca vor ajunge niste anonimi!
    14 13
  • Razvan
    Francezii ce? Sa editati titlul ca sa nu ne mai tineti in suspans
    2 6
  • Claudiu
    @ppp

    Din pacate Honda a fost un unitate de propulsie slaba in trecut, dar cel putin au remediat problemele de fiabilitate anul acesta. Au obtinut 2 rezultate uriase datorate sistemului superior de racire a motorului, ce le-a permis sa foloseasca o mapare mai agresiva in cursa atat in Bahrain cat si in Ungaria unde au fost temperaturi de peste 50 grade. Sa nu uitam anul trecut la Spa cand sistemul de management al motorului i-a taiat brusc puterea lui Alonso din cauza ca nu a ridicat piciorul de pe accelaratie in cele 2 viraje rapide de stanga "Double Gauche".
    10 3
  • @Claudiu
    McLaren e cu Renault unde era cu Honda. A, a intrat Alonso in punce de cateva ori dar nu a fost datorita performantei ci datorita contextului in care foarte multi au abandonat. Dar uita-te la cursele trecute, a luat si ultimul loc. Alonso e mai slab la Spa de felul lui, l-au intrecut altii cu masini mai slabe acolo cand era la Ferrari. Povestea aia cu 'sistemul de management al motorului' e una foarte sforaitoare.
    1 10
  • McLaren, Williams si Renault sunt impotriva pastrarii a celor de la Force India a incasarilor din drepturile TV, care i-ar putea ajuta in a iesi din administrare, in urmatoarele zile/saptamani. Evident, Force India este inaintea celor de la McLaren si Williams...
    1 7
  • Restul echipelor si-au dat accordul deja, prima fiind.. o surpriza, Ferrari.
    3 5
  • @acordul.
    2 5
  • Constantin: Vreau sa cumpar un vw touran dupa 2008, sfat legat de motorizare? care este... Raspunde
  • Sa-nteleg ca astia nu comunica de prin 2015 ? Copii stupizi !
    6 6
  • O fi fost in top 4 ani cu Renault, dar nici atunci nu era cel mai puternic motor, dar suficient cat sa bata cu un sasiu puternic. Dar din noua era este cel mai slab motor. RBR castiga din noroc, sau pe piste tehnice unde ponderea performantei o are sasiul.
    Honda a avut ani grei la McLaren, dar parerea mea este ca nu era o cooperare buna acolo, McLaren cerea de la Honda motor pe sasiul construit de ei, si nu au dezvoltate impreuna monopostul in totalitatea lui, spre deosebire de TR, unde lucrurile se pare ca merg bine. Atat de bine incat RBR se da pe mana lor, justificat spun eu.
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru