Renault a recuperat jumătate din decalajul faţă de puterea motorului Mercedes

de Daniel Popescu
Vineri, 18.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a recuperat încă aproximativ 30 de cai putere comparativ cu puterea motorului Mercedes, astfel că decalajul dintre cele două unităţi a scăzut la circa 40 de cai putere, potrivit presei internaţionale.

Esential 40 de cai putere este deficitul motorului Renault comparativ cu unitatea Mercedes
Renault a anunţat înaintea Marelui Premiu al Chinei că a introdus noi îmbunătăţiri de natură software la unitatea de propulsie, care vor aduce progrese în special în viraje şi în ritm de cursă.

La începutul sezonului, motorul Renault era cu circa 80 de cai putere mai lent decât cel al rivalilor de la Mercedes, însă potrivit unor informaţii dezvăluite de jurnalistul britanic James Allen diferenţa a scăzut la numai 40 de cai putere după noile îmbunătăţiri introduse în ultimele săptămâni.

Practic, Renault a ajuns acum la nivelul motorului Ferrari de la începutul sezonului, însă este posibil ca şi Scuderia să fi înregistrat unele progrese minore în această direcţie. Diferenţa de 40 de cai putere înseamnă aproximativ patru zecimi de secundă pe cele mai multe circuite şi afectează inclusiv viteza pe liniile drepte şi eficienţa sistemului DRS.

Noutăţile introduse ar putea ajuta Red Bull să se apropie de Mercedes, în timp ce Lotus speră să obţină primele puncte.

Echipa britanică va folosi la Shanghai pentru prima oară noua configuraţie a motorului şi a introdus şi un nou şasiu pentru a-şi îmbunătăţi performanţele.

Chiar dacă nu a impresionat prin timpi, echipa s-a evidenţiat prin Romain Grosjean, care a parcurs un număr record de 60 de tururi în cele două sesiuni de antrenamente libere de vineri.

Via James Allen

Comentarii (9)

  • dar mercedes a introdus un nou nas. Cine stie, poate pana la urma ham si rosberg nu mai au pe ce sa se certe iar ricci se trezeste campion mondial
    11 18
  • @ Dar
    esti constient ca n o sa iasa asa..
    merc e in fata la toti cu un pas.. vedem ptr cat timp.. poate pe europa va fi altceva..poate doar o cheita acolo unde trebuie schimba tot...
    4 4
  • qwerty
    Siteul oficial al F1 are 2 articole in care explica de ce motorul Mercedes e atat de bun.
    http://www.formula1.com/news/technical/2014/917/1176.html
    http://www.formula1.com/news/technical/2014/917/1175.html
    Evident, animatia prezentata acum cateva zile de Mercedes era intentionat incorecta.
    6 0
  • daca Renault era mai slab cu 80 de cai decat Mercedes dar totusi pe locul 2, atunci cu cati cai este mai slab Ferrari? 100? Mai mult?
    12 3
  • Degetica
    Ciampionu'? Urmasu' lu' Schumacher cu toate recordurile la zi? Vad ca si-o ia de la Rici :)))),
    6 0
  • Te pomenesti ca mercedes a stat cu mainile in san? Eu cred ca au adus si ei ceva optimizare la motor.
    3 0
  • ridiqul
    aceeasi problema dar rezolvata altfel. Renault a mai pus 40 cp iar Ferrari l-a dat afara pe Domenicalli
    14 1
  • Carburanescu
    Nu stiu cati cai au renaul fata de ferari sau mercedes dar sigur rici are mai multi cai ca fetel. cam cu 6 in plus. sase cai frumosi
    5 2
  • balatescu
    nu a recuperat nimic fata de mercedes ,in schimb am vazut un ferari trezit la viata prin alonso , kimi in umbra ! parerea mea alonso si hamilton cei mai buni piloti !!!
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru