Feedback

Startul de pe loc după ieşirea Safety Car-ului generează probleme de siguranţă

Publicat Marti, 01.07.2014
de Daniel Popescu
Comenteaza 6
Startul de pe loc după ieşirea Safety Car-ului generează probleme de siguranţă - Poza 1
Pirelli susţine că trebuie să analizeze implicaţiile noului regulament cu privire la Safety Car, întrucât startul de pe loc după ieşirea maşinii de siguranţă poate genera probleme de securitate pentru monoposturi.

Nu este vorba doar despre faptul că pneurile îşi vor pierde temperatura, dar poate că monoposturile se vor supraîncălzi.

Paul Hembery
Director motorsport Pirelli
Regulamentul care prevede reînceperea curselor de pe grila de start după ieşirea Safety Car-ului de pe circuit a fost primit cu entuziasm de fani, care anticipează mai multă adrenalină în timpul curselor.

Piloţii nu au fost însă prea încântaţi de această schimbare, iar Pirelli avertizează că există o serie de aspecte care trebuie analizate mai mult înainte de implementarea unei astfel de idei.

Paul Hembery, directorul de motorsport al Pirelli, crede că un restart cu monoposturi supraîncălzite şi pneuri răcite ar reprezenta un pericol şi vrea să afle cât de mult timp vor petrece piloţii pe grila de start înainte de restart.

"Trebuie să înţelegem mai multe detalii. Nu ştim după cât timp va avea loc reluarea cursei. Monoposturile vor veni pe grilă, se vor pune tot felul de huse. Nu este vorba doar despre faptul că pneurile îşi vor pierde temperatura, dar poate că monoposturile se vor supraîncălzi. Temperaturile şi presiunile pneurile vor scădea după ce rulezi în spatele Safety Car-ului. Vrem să facem simulări pentru timpul petrecut pe grilă şi vom analiza acest lucru", a declarat britanicul.

te vei chinui la restart şi va fi dificil pentru noi toţi să menţinem monoposturile pe aceeaşi direcţie. Ar putea provoca haos.

Jenson Button
Pilot McLaren
Jenson Button are o opinie şi mai radicală în această privinţă şi anticipează că piloţii nu vor putea controla monoposturile la reluarea curselor.

"La începutul cursei ai pneuri noi, dar te poţi trezi după cinci-şase tururi că pneurile sunt aproape terminate, iar pentru un restart ai nevoie de tururi rapide pentru a le încălzi. Aşa că te vei chinui la restart şi va fi dificil pentru noi toţi să menţinem monoposturile pe aceeaşi direcţie. Ar putea provoca haos. Va fi mai bine pentru televiziuni, dar probabil că avem nevoie de o regulă pentru pneuri", a precizat el.

Via Autosport


Comentarii (6)

  • Astia vorbesc despre pneuri, dar despre supraincalzirea discurilor de frana nu spun nimic, e de-ajuns ca un monopost sa stea peste 3 secunde la pit si am vazut cum ies flacari din discuri, in plus mai trebuie racit si motorul, tare sunt curios cum vor proceda.
    4 0
  • bernie
    Unde sunt specialistii aia gen "jumbo-jet'mirco 'si ss76-jet" sa le demonstreze fraierilor astia din F1 ca e mai bine sa se dea restartul de pe loc dupa SF???Mare noroc pe capul nostru cu asemenea "specialisti"!!!De aia o ducem si noi atat de bine in tarisoara noastra ptr ca avem "specialisti priceputi" la toate...Oare cum de au indraznit Nico Ricci Button si aia de la Pirrelli sa-i contrazica pe "specialistii nostri"???Ce nepriceputi aia din F1!!!
    4 4
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • @bernie ,boulica ,nu-miam dat cu parerea de spre acest subiect niciodata ,si nu ma dau specialist in f1 ca tine ,pur si simplu i-mi dau cu parerea ca fan f1 si atit ,vino cu argumente alta data cind ai de comentat ..telespectator de antena 3 ,,,Si inca o chestie mai sint unii care mai comenteaza sub acest ..ss76 ..
    1 2
  • De principiu franele ar veni dupa 2-3-4 ture in spatele SC, deci alea nu se supraincalzesc, poate motoarele, desi mergand la relanti nu se supraincing, dar inca nu am aflat detaliile complete la procedura, asa ca hai sa nu ne pripim. Cu atat mai mult exista insa problema cauciucurilor uzate, care pot provoca probleme mari. Daca te prinde pe locul 1 inainte de schimb si pe locul 2-6 tocmai imediat dupa schimb, atunci dupa restart poti ajunge foarte usor in mijloc de pluton sau in spate.

    @bernie: apreciem ca ne impartasesti din experienta ta personala la competitiile pe circuit.
    3 1
  • bernie
    @ss76...Se pare ca ai probleme cu memoria baietica...In stirea de vineri 27 iunie Ricciardo si Rosberg criticau aceasta masura a FIA...Iar tu il criticai pe Ricci ca vorbeste cam mult...Acum o dai la intors ca poate nu ai postat tu!!! Nimeni nu ar posta sub nick-ul tau ptr ca ar parea idiot si analfabet!!!Du-te si termina-ti scoala intai si dupa aia sa te dai mare scula de cunoscator pe aici...Pana una alta tu esti din aia cu creiere spalate de antena 3 sau mai stiu eu cine!!!
    3 3
  • bernie
    @jumbo-jet. Niciodata nu m-am dat eu mare cunoscator asupra a ceea ce se intanpla in F1. Poti sa citesti toate pisturile mele din trecut sa te lamuresti Tu ibsa ai facut-o de multe ori si aproape mereu ai fost paralel ce realitatea...Dar ca sa te lamuresc putin in privinta franelor ca vad ca tot bati campii cu asta trebuie sa stii ca alea la fel ca si motoarele isi fac racirea prin aer si cel mai bine o fac in timpul cursei ptr ca asa sunt ele facute...Anul asta sistemul de franare este foarte complicat ptr ca incorporeaza in el si sistemul de recuperare a energiei care contine multe componente chiar si electronice care au nevoie de o racire mai puternica in comparatie cu franele clasice.Tu nu piti intelege cum sta treaba daca "pilotezi" un logan!!!Cand masinile alea stau pe loc degaja o caldura foarte mare si au nevoie de o racire pe masura...Dar nu numai despre asta este vorba in tot acest subiect.Sunt multe alte lucruri care nu sunt benefice ptr restartul de pe loc...
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru