Acesta este interiorul noii generații Mercedes Clasa E: display-uri impresionante și tehnologie de vârf

de Mircea Meşter
Miercuri, 09.12.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație a lui Mercedes Clasa E vine în primăvara anului viitor cu o colecție de tehnologii impresionante. De la suprafețe touch pe volan la ecrane cu diagonala de 31 de centimetri care stau în fața pasagerilor.

Ziua de miercuri a început abrupt în industria auto. Motivul nu este dat de vreo schimbare de forțe în zona mărcilor auto, ci de faptul că Mercedes-Benz a ridicat voalul de pe o parte a galeriei foto oficiale cu noua generație Clasa E, care este așteptată pe piață în cursul anului viitor. Nu vă putem arăta încă imagini cu exteriorul mașinii - sau, dacă imaginea frintală a blocului optic frontal se ia în considerare, putem spune că avem un teaser și în această zonă - dar avem imagini interesante de la interior, unde Mercedes a realizat unul dintre cele mai spectaculoase habitacluri regăsite astăzi în industria auto.

Două ecrane cu diagonală de 31.2 centimetri

Punctul de referință din interiorul noului Mercedes-Benz Clasa E este reprezentat de display-ul dual care acoperă atât zona ceasurilor de bord, cât și cea ecranului central clasic. De această dată, însă, Mercedes unește cele două zone într-un panou hi-tech care impresionează prin dimensiuni și, spun reprezentanții mărcii germane, prin calitatea și soluțiile grafice.

Fiecare dintre cele două display-uri are o diagonală de 31.2 centimetri (12.3 inch) și o rezoluție de 1920x720 pixeli care acoperă toate nevoie de calitate grafică ale epocii tehnologice prin care trecem. Cel din fața șoferului, care înlocuiește practic instrumentarul de bord, poate fi personalizat după gusturile acestuia prin trei "stări": Classic, Sport și Progressive.

Două ecrane imense "legate" între ele pentru o senzație apăsată de cockpit.

Soluția impresionantului panou digital de bord va fi inclusă în lista de opționale ale lui E-Klasse, care în versiunea de bază va avea o versiune simplificată: display de 17.8 centimetri în zona ceasurilor de bord și ecran central cu diagonala de 21.3 centimetri și cu o rezoluție ceva mai modestă, de 960x540 pixeli.

"Display-ul poate fi iluminat din spate pe timp de noapte prin luminile ambientale LED multicolore (64 de nuanțe în total), întregul cockpit dând impresia că plutește în aer", notează Mercedes-Benz în comunicatul oficial.

Volan cu suprafețe touch

Dacă BMW a prezentat pe noua generație a lui Seria 7 o inovație absolută, controlul prin gesturi al sistemului multimedia, Mercedes nu se lasă mai prejos și vine cu o altă premieră în industria auto: volanul care în loc de butoane integrează suprafețe touch prin care șoferul comandă funcțiile sistemului multimedia. Nemții spun că e vorba de suprafețe vitrate asemănătoare celor de pe telefoanele mobile, acestea oferind posibilitatea integrării unor gesturi devenite deja clasice, precum swipe sau pinch

Zonele în care se observă cele două cercuri pe volan sunt sensibile la atingere.

Până să vedem pe viu cum funcționează noile suprafețe sensibile la atingere pe volanul lui Clasa E, aflăm că noul model plusează cu un touchpad montat pe consola centrală.

Nu e vreo noutate în gamă, pentru că Mercedes oferă așa ceva chiar și pe C-Klasse, iar apariția sa este umbrită cumva de celelalte noutăți majore.

Deși nu putem să le pipăim în fotografii, materialele din noul Clasa E sunt, spun cei de la Mercedes, alese pe sprânceană pentru a fi pe placul clienților acestui tip de mașină. Avem metal și lemn cu texturi moderne, avem piele care acoperă pe versiunile superioare chiar și ușile. Nuanțele alese de Mercedes-Benz sunt bazate pe diferite variante de maro și crem. La prima vedere, interiorul exprimă multă eleganță contemporană, însă nu suntem convinși că soluția piano black prezentă pe întreaga consolă centrală și pe uși în unele fotografii din setul oficial este una foarte inspirată în condițiile în care știm că aceste suprafețe sunt foarte pretențioase la nivelul întreținerii.

Scaunele sunt diferite în funcție de nivelul ales de client. Dacă în versiunea de bază vor fi disponibile unele cu tapițerie textilă, liniile Avantgarde, AMG și Exclusive oferă scaune din piele construite special pentru a le oferi pasagerilor confortul care a caracterizat marca din Stuttgart de-a lungul istoriei.

Tehnologie de vârf la interior și exterior

Avem câteva informații și despre sistemul audio: semnat de Burmester în versiunea sa de top și botezat High-End 3D Surround Sound System, acesta oferă o experiență audio care implică 23 de difuzoare, dintre care patru sunt integrate și "ascunse" în plafon. Mercedes spune că efectul final este asemănător celui dintr-o sală de concerte și, analizând sistemul asemănător de pe S-Klasse, nu putem decât să-i credem pe cuvânt pe inginerii mărcii germane. 

Ajungem și în zona exteriorului, acolo unde Mercedes-Benz ne face cunoștință pe repede-înainte cu noile blocuri optice ale lui E-Klasse. Așa cum era de așteptat, acestea reinterpretează motivul farurilor duble atât de caracteristice acestui model în formatul liniilor prezente pe gama recentă de modele Mercedes-Benz. Avem, astfel, două "sprâncene" LED care domină blocul optic. Farurile Multibeam LED pot fi comandate opțional, acestea utilizând 84 de elemente LED controlate și oprite automat de creierul care citește informațiile care vin de la camerele exterioare astfel încât experiența de noapte la volanului lui E-Klasse să fie una cât mai apropiată de cea din timpul zilei fără ca acest lucru să-i afecteze pe ceilalți participanți la trafic.

Așa se va vedea un E-Klasse pe timp de noapte.

Mercedes ne oferă câteva informații despre un nou sistem de siguranță activă care duce mai departe sistemul de avertizare în unghiul mort (Blind Spot Assist, apărut pe modelele mărcii în 2007) și versiunea activă a acestuia (Active Blind Spot Assist, apărut în 2010).

Noul Active Lane Change Assist este construit astfel încât să elimine potențialele accidente care au loc la schimbarea benzii, despre care Mercedes susține că adună 15% din totalul accidentelor din trafic în Germania. 

Cum funcționează? În momentul în care șoferul vrea să schimbe banda de rulare pe autostradă, semnalizează timp de două secunde, iar mașina își folosește senzorii, radarele și camerel pentru a trece pe banda adiacentă. Sistemul funcționează între 80 și 180 km/h și oprește manevra dacă banda consecutivă nu e liberă sau dacă marcajele nu sunt clare pe șosea. Active Lane Change Assist a primit deja aprobarea provizorie din partea autorităților germane, în timp ce aprobarea europeană este în curs de activare.

Lansare în România: primăvara lui 2016

Noua generație a lui Mercedes Clasa E va fi prezentat oficial în primăvara anului viitor, premiera europeană urmând să aibă loc la Salonul Auto de la Geneva, în luna martie. Ulterior, mașina va putea fi comandată pe toate piețele, implicit în România.

Comentarii (35)

  • Arata extraordinar de bine si asta vine de la un fan inrait BMW.
    Mercedes este pe un trend ascendent din punct de vedere al design-ului si asta se vede in rezultatele pe care le obtin.
    Bravo
    47 6
  • arata super bine, intr-adevar!
    34 5
  • Multi ''meseriasi'' pe aici ! . Daca Mercedes ar fi fost intr-un continuu ''trend ascendent'' , interioarele si exterioarele ar fi fost originale la fiecare model in parte, nu copiate si minimalizate de la clase superioare. Interiorul; acestui E seamana izbitor de mult cu cel din S, iar asta eu o notez drept lipsa de creativitate si ma duce cu gandul ca doar atat poate Mercedes pt anul 2015 . Daca interiorul mai e cum mai e, atunci exteriorul lasa de dorit. Nu-i decat un S class adus la dimensiunile clasei ''executive'' si cam atat . La fel cum C class este un S class adus la dimensiunile clasei medii . Un fel de Matrioska. Pacat, dar nu mai ofera nici un brand premium originalitatea oferita de Cadillac CTS , Lexus GS si respectiv Acura RLX. Nivelul de calitate din E class , m-as fi asteptat sa fie peste concurenta mai ales ca este o aparitie noua . Insa din poze nu vad prea multe insertii de piele asa cum m-as fi asteptat, insertii pe care GS Facelift le are, cum ar fi : zona centrala a volanului,zona touch pad-ului, si alte cateva detalii . Masina aceasta ar fi trebuit lansata ieri , nu azi. In 2016 la sfarsit de an, Gs-ul va primi o noua generatie care va integra inclusiv un motor Fuel Cell pe hidrogen.
    22 61
  • Arata bine, dar in acelasi timp e un hibrid (ca sa nu zic corcitura);
    partea de sus de S si partea de jos de C.
    6 17
  • Cel mai mare plus cu care vine este ca nu "beneficiaza" de tableta aia infipta in bord cu care s-au molipsit pana si GLE/GLS!

    @madalescule - tu tine-te in continuare de tratament si incearca sa te abtii (nu ca ai putea) de la orice comentariu, poate ai sanse sa te faci bine.
    37 2
  • ai dreptae si nu prea.
    in legatura cu ce ai zis legat de merc sunt de acord.
    in schimb si la lexus cam seama intre ele de nu prea faci diferenta is gs ls; mai ales gs si ls. is apropae identice ca aspect;

    la caddy, iarasi, ats cu cts, xts, aceeasi fata;
    asa ca las-o balta

    problema asta cu matrioska e valabila cam la toate marcile mai nou, europene, japoneze sau americane.
    16 7
  • Scorpionul_negru
    Nu vad nici o diferenta intre S si E acum. Mici detalii le diferentiaza...in rest aceeasi masina la interior. Sa vedem si exteriorul...cred ca va arata la fel ! Asta e un lucru bun pt. clasa E. Mai rau e pt. S ca isi pierde din exclusivitate...
    8 7
  • Sincer imi place si mi-as dori sa vad asa ceva si la producatorii de volum...na, nu-mi permit Mercedes, insa probabil ca vom mai astepta 5-10 ani.

    Ceea ce nu inteleg e de ce rezolutia ecranelor e doar HD si nu FHD, pentru ca in ziua de azi exista si tablete cu dimensiuni asemanatoare (nu mai zic de laptop-uri) care au 1080p...mai ales ca vorbim de Mercedes totusi.
    14 4
  • Nelu.Pantofaru
    Cica, citez "Nu vă putem arăta încă imagini cu exteriorul mașinii", nici nu trebuie sa ne aratati :)) stiu exact ca va arata aproape la fel cu S-klasse sau C-klasse, numai dimensiunile vor diferi si motoarele.
    Mada, imi place cum tu iti dai tot timpul cu parerea numai din poze si pui verdicte la masini care nici macaru nu au aparut :)) (cam ridicol, scuze), cum sa zici de nivel de calitate despre o masina care nu se fabrica? Maine poimaine o sa zici ca face 0-100 prea lent in comparatie cu alte masini, iar cei de la mercedes nici macar facand publice vreo informatie in legatura cu asta.
    11 2
  • @Nelu.Pantofaru, cu toata aprecierea pe care o am fata de tine, am sa-ti raspund. Cum imi dau cu parerea numai din poze ? Simplu: Insertiile din piele se pot vedea din poze la fel cum le vezi in realitate, fara sa le mai atingi. Insertiile din aluminiu nu se pot vedea din poze, in sensul ca trebuie sa le atingi sa iti dai seama daca sunt sa nu aluminiu autentic. Spre exemplu Poza 5 si Poza 7 apare interiorul lui E class din acelasi unghi, doar ca difera varianta de echipare. Din poacate din cate vad in poza 7 , lui E class in varianta mai slaba i-au disparut acele insertii de piele cu cusatura pe partea superiara a bordului, pe cand in Poza 5 la interior apar mai multe insertii piele cu cusatura, inclusiv in partea superioara a bordului. Pai in acest caz va fi sub Lexus GS la capitolul calitate. DC zic asata ? GS-ul are inca din entry-level acelasi nivel de calitate si beneficiaza de aceleasi insertii de piele la interior ca si varianta de varf ( in afara de zona centrala a volanului si touch pad-ului, astea sunt imbracate in piele doar la varianta superioara ) .

    @@Mada . Nu stiam ca Lexus ofera aceleasi interioare pe mai multe modele......dar daca tu zici :)))) . La Mercedes 99,9% din interior este acealsi la toate modelele. Iar cand zic acelasi clasez cu grupe : A , CLA, GLA ( acelasi interior ) , GLC, C ( acelasi interior ) , E si S, S Coupe ( acelasi interior ) , GL, G, GLE si GLE Coupe ( acelasi interior )
    4 34
  • @Andy,

    Are HD si nu FHD, fiindca Mercedes foloseste tehnologii depasite in continuare, la fel ca VW care foloseau un soft pt a pacalii emisiile dar in acelasi timp sa se creada ca performantele lor sunt superioare normelor de poluare Euro6 :))))
    7 35
  • ps: Chiar la noul Hyundai G90 citeam mai devreme unde se spunea ca grafica sistemelor multimedia sunt in colaborare cu Samsung si ca ofera o rezolutie unica in industria auto Ultra HD 4K. Asadar pana si Hyundai ii depaseste pe cei de la Mercedes.....trist !


    PS: Automarket, dc nu postati lansarea oficiala a lui Genesis G90 ( inlocuitorul vechiului Equus ) ?
    10 35
  • Multi ''meseriasi'' pe aici ! . Daca Mercedes ar fi fost intr-un continuu ''trend ascendent'' , interioarele si exterioarele ar fi fost originale la fiecare model in parte, nu copiate si minimalizate de la clase superioare. Interiorul; acestui E seamana izbitor de mult cu cel din S, iar asta eu o notez drept lipsa de creativitate si ma duce cu gandul ca doar atat poate Mercedes pt anul 2015 . Daca interiorul mai e cum mai e, atunci exteriorul lasa de dorit. Nu-i decat un S class adus la dimensiunile clasei ''executive'' si cam atat . La fel cum C class este un S class adus la dimensiunile clasei medii . Un fel de Matrioska. Pacat, dar nu mai ofera nici un brand premium originalitatea oferita de Cadillac CTS , Lexus GS si respectiv Acura RLX. Nivelul de calitate din E class , m-as fi asteptat sa fie peste concurenta mai ales ca este o aparitie noua . Insa din poze nu vad prea multe insertii de piele asa cum m-as fi asteptat, insertii pe care GS Facelift le are, cum ar fi : zona centrala a volanului,zona touch pad-ului, si alte cateva detalii . Masina aceasta ar fi trebuit lansata ieri , nu azi. In 2016 la sfarsit de an, Gs-ul va primi o noua generatie care va integra inclusiv un motor Fuel Cell pe hidrogen.
    3 26
  • Lasand la o parte lexusul lui madalescu, chiar are dreptate.

    Designul interior si exterior este exact acelasi la C-E-S, doar minimizat de la S>E>C.
    Ar trebui sa aibe designuri individuale, chiar daca vor sa se incadreze intr-o linie de limbaj/design proprie.
    Uitati-va cum era demult diferenta intre C-E-S si apoi uitati-va la modelele actuale.
    8 14
  • in SUA Mercedes se bate din greu cu BMW si Lexus pentru primul loc.
    in Europa Lexus fiind o prezenta foarte firava

    asa ca vrajelile alea de tipul "atata pot la nivelul anului 2016" sunt de-a dreptul hilare.

    cat timp detii suprematii incerci sa iti rezervi punctele forte si sa imbunatatesti strict unde altii pot bifa mai bine. Cum clasamentele spun ca Mercedes e "primu'intaiul" ma intreb ce pot ceilalti la nivelul lui 2016.
    16 4
  • @andy si madalescu - pt voi 1920x720 e rezolutie hd?Rezolutie HD - 1280x720 rezolutie full hd 1920x1080, deci e mai mult spre rezolutie full hd decat hd.
    14 4
  • Cam prea incarcat la interior
    5 10
  • Odata cu lansarea CLA-ului detasarea E Class de C Class a devenit si mai evidenta. Daca la generatia trecuta E coupe impartea platforma cu C Class, acum mi se pare ca apropierea este mai accentuata spre S Class. Nu mai vorbim de tehnologiile care se regasesc acum si pe S Class vor fi importate la fratele "mijlociu".

    Inca n-am vazut live cum arata un S Class in mers pe dinauntru dar probabil ca trebuie sa fie impresionant. Pacat ca nu mai este Winterkorn la VW sa-l vad cum vine iar cu rigla sa masoare display-urile si pe urma sa le dea peste degete inginerilor :):):)

    Farurile mi se par superbe. Eu astept inca ziua in care sa pot preda condusul masinii, sa-mi intorc scaunul si sa ma uit pe internet sau sa ma lungesc sa-mi intend oasele pana ajung acasa. Pana acum Mercedes mi se pare cel mai aproape de treaba asta.

    Ah, @mandolinescu probabil iar si-a luat niste suturi in c.. de pe alte site-uri, i-a expirat intre timp banarea pe AM si iaca, se intoarce-acasa ... vaca.
    10 4
  • @pamflesteanu
    La a cata berica te aflii ? :)))))
    3 10
  • Valius
    Voi astia de-al de neica nimeni, daca erati asa buni la design dece nu ati candidat la postul de designer sef la Mercedes. La criticat e totul tipic romanesc, romanul e bun de criticat tot timpil si la orice. La orice i-si da numai pareri, dar daca e sa-l pui la ceva se ingramadaste. Fiecare e bun la ceva, dar nu chiar la toate. Designeri, proiectanti, ingineri, toata lumea din industrie stiu ce sa faca, de ce sa faca, cum sa faca, nu trebuie sa le dam noi idei, stiu ei bine ce fac. De asta au ajuns unde au ajuns, si noi stam pe loc. Asa ca lasati-o balta cu comentariile.
    10 2
  • @Madalescu
    Intr-adevar, Automarket a omis sa posteze lansarea noului Genesis G90, o masina care bate orice concurent in prezent cu multe dintre specificatii. Prima din ele suna asa, citez dintr-un articol de presa : '' Conform coreenilor, noul Genesis G90 oferă cea mai bună izolare fonică din clasa sa și cele mai bune tehnologii privind siguranța '' . Mai sa fie ? Ce nesimtire crancena pe ''galbeitii'' de la Hyundai sa faca de coco W222-ul ?
    1 11
  • b-100-cmc
    si cu ce merge cu apa sa fim seriosi toti nevoiasii isi dau cu parerea
    0 0
  • Nelu.Pantofaru
    Ok, Madalescu, am inteles comparatia ta, dar totusi, nu trebuie sa apreciezi toata calitatea masinii comparand niste poze sau doar daca are sau nu cusatura pe bord. Pe de alta parte se stie ca pe E-klasse s-a pus toata tehnologia aparuta cu cativa ani in urma pe S-klasse, dar acum parca sunt prea identice modelele. Revenind la concurenta, am mai spus-o si o mai spun, fiecare masina in parte are anumiti clienti tinta (fiecare are altceva de oferit, tocmai d-aia imi place diversitatea asta), la Lexus de exemplu imi place foarte mult designul exterior, interiorul la fel(mi se pare chiar unu din cele mai sf si de calitate din segment si nu ca vreau sa exagerez), motoarele eficiente si fiabilitatea. Cam atat despre Lexus, mai departe pot sa spun ca este batut la performante(si nu numai) si la pret de mutli altii, fara suparare.
    4 0
  • @Nelu.Pantofaru, total de acord cu tine. Dar uite un lucru unde gresesti. Tocmai asta-i ideea ca Lexus nu-i batut nici macar la performante de concurenti, hai sa-ti arat de ce :

    Clasa Full-size:

    Lexus LS600HL V8 445HP > 0-100 > 5,5 sec

    Mercedes S300 Hybrid L4 231HP> 0-100 > 7,6 sec

    BMW Seria 7 nu are inca o motorizare in acest moment

    Audi A8 2.0 TFSI hybrid > 0-100 > 7,7 sec


    Clasa Executive:


    Lexus GS450H 335HP > 0-100 > 5,8 sec

    Audi A6 nu are in acest moment disponibila o asemenea motorizare

    BMW Actibe Hybrid 5 > 0-100 ? 5,9 sec

    Mercedes E class nu are in acest moment disponibila o asemenea motorizare

    Si exemplele pt continua. Deci cum este batut la performante ? Datele tehnice spun invers.
    2 12
  • Oare cum ramane cu siguranta la condus? Avem campanii masive de "don't text and drive", dar in paralel constructorii integreaza cat mai multe solutii cu ecrane touch in jurul soferului, astfel incat orice operatiune devine imposibil de realizat fara a lua privirea de pe drum. Chiar daca exista comenzi dublate pe volan, proiectie pe parbriz sau comenzile vocale, prezenta ecranelor multiple oricum ramane un factor de diminuare a atentiei soferului.
    5 2
  • Pareri:

    Design Interior 10+

    Tehnologii, fara reprosuri 10+

    Mai mult de atat nu pot sa trag o concluzie 100% pana nu conduc modelul.
    5 0
  • @madalescu ti-am mai explicat cum sta treaba cu performantele afisate de tine, in urma cu cateva saptamani.Tu compari lexus ls600h (motor 5l V8 benzina + motor electric) cu mercedes s300h ( motor 2.1l diesel+ motor electric) si audi a8 2.0 tfsi hybrid ( motor de 2 l benzina + motor electric).Mai pe scurt tu compari un motor de 5l V8 benzina cu un 2.1 l diesel si un 2l benzina.De ce nu compari LS460 F sport (motor de 4.6l V8 benzina) cu S500 (motor de 4.7 V8 benzina)? O fi datorita faptului ca LS460 is ia bataie de la S500, desi au motoare de acceasi capacitate ( 5.6 sec fata de 4.8 sec pana la 100 km/h)
    9 3
  • @Madalescu
    Lexus LS600HL V8 445 HP > 0-100 >5.5sec
    Mercedes S 500 e L V6 442HP. >0-100 >5.2sec
    Compari doar ce ti convine. Fii profesionist ,ce dracu ,doar esti AS in domeniul auto.
    5 2
  • OOOOOO......Ce placere mai oameni buni. De cand asteptam sa intre un ''anonim frustrat''. Adevarul ca lipsea cu desavarsire ''profesionalismul'' lui :)). Macar tu ai inteles sensul comparatiei spre deosebire de ''expertul'' de sus care s-a semnat ''roco''. El nu a inteles ca sus am comparat hybrid vs hybrid asa cum e corect.

    Si acum sa revenim la oile noastre :

    Da......ce pot sa zic...... Avand in vedere ca w222 a aparut acum 2-3 ani pe piata , iar LS-ul de 8 ani si este mai ''plinut'' cu vreo cateva zeci si zeci de kg, e chiar o ''performanta'' formidabila diferenta de 0,3 sec pe care o face S500 eL :)))))) .......Daca atat poate in anul 2015 ..... viitorul LS va fi disponibil cu o versiune hibridăce va oferi 535 CP storşi dintr-un V8 şi motor electric, iar prin 2017 va apărea şi modelul pur electric bazat pe tehnologia celulelor de combustibil, care necesită hidrogen pentru a genera energie electrică chiar la bordul maşinii. Slabut ES clasee mey anonimule mey......:))))) ...unghia acum....


    Si acum te sfatuiesc sa privesti un clip de la min 9:03, unde se testeaza performantele in accelerare ale noului Aui A4. Motorul este un 2.0 TFSI 190CP dar in complectatie de baza ca dotari. Baiatul la anuntul ''gaz'' a calcat acceleratia la podea........''performantele'' sunt absolunt ''fenomenale'' ...peisajul de afara abia se ''observa'' la ce iuteala a demarat masina.........Ahh sa nu uit....... baiatul ( dupa cum se vede ) are montat si un cronometru profesional....din ''pacate'' Haudi nu a scos timpul de acceleratie de pe hartie ( de 7,3 sec ) nici in modul ''Dynamic'', adica a scos mai mult ....... Se vede in clip


    https://www.youtube.com/watch?v=yEOWHbCzH9U
    1 10
  • @madalescu Ok daca vrei sa comparam hybride de ce nu cumparam s500 hybrid vs LS600h? 5.2 sec vs 5.5
    8 1
  • @madalescu ti-am inteles de acum cateva saptamani comaparatia ta( stupida). eu( si nu doar eu) ti-am aratat doar ca nu esti corect, compari doar ca sa iasa lexus bine.Daca erai corect comparai de la bun inceput cu s500h sau macar s400h, dar tu ai ales cea mai slaba varianta hybrida de la mercedes doar ca sa iasa lexus bine.Iti inteleg admiratia pt lexus, doar ca tu esti penibil deja.
    10 1
  • HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA..........0,3sec .....nu stiu cine-i mai penibil baiete :)))))
    2 12
  • Mult mai inteligent ar fi ca cei care au oferit voturi negative sa vina si cu un argument ....... Dar nu am pretentii de la ''experti'' ca voi....... Orikum , daca atat reuseste Mercedes in 2015 cu al sau hybrid sa fie mai performant cu 0,3 sec ( diferenta insesizabila ) fate de LS o masina aparuta acum 8 ani......atunci tineti-va bine sa vedeti ce poate HONDA .


    Honda Legend 2015 3.5 V6 7AT Hybrid (382 HP) 0-100 ( 0-62mph) in 5,2 sec ....... Cat spuneati ca are S500El > 442 HP ? :))))))))) deci cu 40HP mai multa putere si cu o mie de turbine si acceeasi greutate ca Legend ....pai care-i inovatia ????? :))))))
    2 6
  • emilio
    Mercedes a fost ,este si va fi mrereu regele soselelor
    0 1
  • Cand alte marci (gen Renault, si altii) pun astfel de display-uri in bord apar numai pareri negative. Daca a apus Mercedes, e alta treaba frate, e ceva extraordinar. Mai lasati ipocriziile!
    Cat despre interior, arata bine. Mie unul imi plac aceste display-uri, sau "tablete" cum zic unii, dar imi plac la toate marcile, nu numai la cele premium.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru