Feedback

BMW și Daimler negociază dezvoltarea mașinilor electrice pe o platformă comună: costurile ar fi reduse cu 7 miliarde de euro

Publicat Vineri, 15.03.2019
de Paul Cosma
Comenteaza 5
BMW și Daimler negociază dezvoltarea mașinilor electrice pe o platformă comună: costurile ar fi reduse cu 7 miliarde de euro - Poza 1
BMW și Daimler poartă discuții în vederea dezvoltării unei platforme comune pentru viitoarele mașini electrice, “economiile la buget” urmând să fie de cel puțin 7 miliarde de euro pentru fiecare, susține presa germană, citată de Reuters.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La sfârșitul anului trecut, au apărut primele informații cu privire la un posibil parteneriat tehnic între BMW și Daimler, prin care cele două companii să dezvolte în comun diverse platforme și tehnologii autonome.

Presa germană scrie acum că negocierile vizează dezvoltarea unei plaftorme pentru mașini electrice care să fie folosită atât de BMW, cât și de Daimler. În acest scenariu, costurile cu dezvoltarea ar scădea cu circa 7 miliarde de euro pentru fiecare producător, pe o perioadă de 7 ani.

Potrivit Reuters, BMW și Daimler nu au dorit să comenteze pe marginea subiectului. Anterior, oficialii germani au spus că este dificil să găsească o soluție “win-win” în cazul folosirii unor platforme comune.

BMW și Daimler au deja o colaborare istorică, după ce anul trecut au pus la comun serviciile de încărcare electrice, info parcări, car sharing, car hailing și închirieri auto.

Via Reuters


Comentarii (5)

  • Dacă viitoarele modele electrice nu vor fi cu cel 30 % mai ieftine, atunci puteți să vă luați colaborarea și s-o introduceți direct în...curtea voastră plină de bani.
    8 7
  • Lasati colaborarea pentru platforme ca nu acolo-i mare aproblema ca electricelor. Puneti mana de la mana si faceti o mare colaborare cu absolut oricine este dispus sa se bage pentru dezvoltarea reala a bateriilor daca vreti intr-adevar sa miscati ceva. Cu masini electrice de 40+ mii euro, o sa mai foram multi ani dupa petrol.
    Masinile electrice au nevoie de o revolutie tehnologica a bateriilor. Fara un salt revolutionar in materie de pret, densitate a energiei, volum si viteza de incarcare descarcare, masinile electrice pe baterii sunt sortite esecului sau vor deveni produse marginale.
    10 7
  • Damaris1995: Sa dau bara jos sau nu? Raspunde
  • ACE - Craiova
    "Secretul" sta in bateriile solid state:
    - capacitate mai mare a bateriilor in corp cu dimensiuni rezonabile;
    - siguranta mai buna decat in bateriile Li-Ion actuale;
    - incarcare mai rapida...
    Accesul cat mai rapid la aceasta tehnologie pentru care se lupta multe firme este VITAL...iar cercetarea in domeniu implica FOARTE MULTI BANI...
    Nu degeaba s-au creat parteneriate puternice gen TOYOTA - PANASONIC, HYUNDAI KIA - LG etc.....
    12 5
  • S-a gasit cine sa se vaite de cheltuieli, nu v-ar fi rusine. Intelegeti bai lacomilor ca din cand in cand trebuie sa mai si investiti, iar profitul asteptati-l in timp, nu gata azi investiti un miliard si maine vreti 2 miliarde. De-asta ati ajuns si la "deschiderea comenzilor" cu un an inainte de lansarea masinii. Sunteti maxim de penibili de-a dreptul. Cei interesati de EV sunt in general detinatori de IQ decent, asa ca lasati vaicareala de babe odarlite si vrajeala ieftina. Daca ar fi dupa mine ar trebui sa veniti cu reduceri de 70% ca sa va mai cumpar parlitele de ICE. Altfel muriti cu ele-n curte dupa cum foarte bine se scria si mai sus.
    Hua pentru cine-a vomitat asemenea rahat de idee!
    Am zis ca nu mai bag in seama, ca nu ma mai enervez, dar nu ai cum, asa ceva.. huaaa
    12 4
  • Foarte bine ca s-au creat parteneriate, fara sa se vaite si, cel mai important, cu rezultate concrete, vezi Niro, Kona. Numai tripleta de lux nemteasca se vaita, sarmanii bosi lipsiti de bun-simt, nici nu merita sa le pomenesc numele. Cand Nokia a inchis fabrica din germania in urma cu ceva ani, repede au ripostat nemtii si nu au mai cumparat modelele celebrului pe atunci producator. Asa ar trebui sa procedam si noi acum, sa dam credit coreenilor, japonezilor celor care sunt in ton cu cererile clientilor, sa cumparam ce ne dorim, nu ce vor ei sa ne vanda. Si lasati "calitatea germana", ca nu ma incalzeste cu nimic un interior de calitate cu materiale si finisaje impecabile, cand te lasa motorul in drum dupa cateva luni sau mii de km de la iesirea din garantie, iar pentru reparatii scoti mii de euro din buzunar.
    15 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru