Burdușit cu tehnologie: noul VW Golf 7 facelift vine în noiembrie cu un interior complet modificat și motoare noi

de Mircea Meşter
Luni, 24.10.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cea mai vândută mașină europeană primește un facelift în această toamnă. Dacă exteriorul va rămâne asemănător, pachetul tehnologic se modifică serios.

Știm deja că Volkswagen ne pregătește întâlnirea cu un nou Golf pentru finalul acestui an dintr-un anunț oficial făcut de de echipa de comunicare a mărcii germane. Ei bine, chiar dată detaliile întârzie să apară, jurnaliștii britanici de la Autocar au pus mâna pe o serie de detalii interesante legate de versiunea îmbunătățită a celui mai vândut model european.

În primul rând, a fost rezolvat misterul legat de statutul modelului pe care-l va anunța Volkswagen. Conform celor de la Autocar, vorbim despre un facelift al lui Golf 7, pentru că Volkswagen pregătește viitorul Golf 8 abia în 2019, atunci când modelul se va lansa într-un context interesant din punctul de vedere al electrificării pieței auto.

Virtual Cockpit și control prin gesturi

Deși este oficial un facelift, noul model primește modificări estetice și tehnice importante. Acestea nu vizează însă exteriorul, care va primi modificări mai degrabă conservatoare, în clasicul stil al mărcii germane, ci interiorul. Aici, inginerii și designerii brandului din Wolfsburg vor introduce în ecosistemul tehnologic al lui Golf două noi elemente centrale importante.

Primul este display-ul Virtual Cockpit de 12.5 inch care este împrumutat de pe Passat și înlcuiește ceasurile clasice de bord, urmând să fie element opțional pe noul model.

De asemenea, display-ul central de top va avea de acum o diagonală de 9.5 inch în format 16:9 și va oferi posibilitatea de a comanda funcțiile de bază ale sistemului multimedia prin gesturi, după modelul inaugurat de BMW pe Seria 7 și mai recent pe recent prezentatul Seria 5. O potențială sursă de inspirație pentru noul ecran ar putea fi conceptul R Touch (foto), pe care Volkswagen l-a prezentat la CES Las Vegas, în luna ianuarie a acestui an.

Noul Golf le va oferi în plus viitorilor posesori posibilitatea de a rula semi-autonom la viteze de până la 40 de kilometri pe oră în traficul aglomerat, pentru a elimina din disconfortul cozilor de la semafoare. 

Marea surpriză: un Golf R de 420 CP?

La nivel de motorizări, se vorbește despte motoare 1.0 Turbo care vor înlocui actualele unități 1.2 TSI și de versiuni îmbunătățite ale cunoscutelor motoare pe benzină de 1.4 litri turbo.

Diesel-urile 1.6 și 2.0 TDI rămân pe poziții, informațiile preliminarii arătând că acestea vor primi însă versiuni îmbunătățite la nivel de consum și emisii.

Vești interesante și pentru fanii versiunilor sport ale lui Golf. Jurnaliștii britanici susțin că varianta Golf GTI va ave asub capotă același 2.0 Turbo, modificat însă pentru a scoate mai mulți cai decât se întâmplă acum, când dezvoltă 220, respectiv 230 CP în versiune Performance.

Golf R ar urma însă să câștige cel mai mult la nivel de putere, pentru că va trece de la cei 300 de cai actuali la 420 CP, utilizând o versiune îmbunătățită a resurselor prezentate de germani pe conceptul R400, prezentat acum un an și jumătate.

Detaliile oficiale legate de noul Golf 7 facelift vor fi disponibile la începutul lunii noiembrie.

via Autocar

Comentarii (11)

  • razvan
    @AM
    Sa nu uitati sa-l testati cu motor 2.0TDIEventual in diferitele sale variante de putere..Ca stiu ca va place diesel.
    21 14
  • nu inteleg de ce nu trec direct la golf10...sa putem vedea o evolutie ca design.Nu ma indoiesc de toata vitrina tehno-gadjeto-brizbrizica dar ca design e depasit total.
    18 7
  • TEMBELESCULE singurul capitol la care excelezi este PROSTIA nemasurata,
    9 9
  • @Pintilie Cosma Scubadaibescu
    o sa te cu crize cand o sa vezi cum arata noul interior, muhahaha.....
    8 10
  • Domnul Pintilie

    Va rog sa-mi spuneti o masina mai echilibrata decat Golf.
    Stima
    10 15
  • vw s-a apucat de făcut cârnați
    ,,Surprize in rezultatele de fiabilitate Consumer Reports: Tesla si Volkswagen s-au dus la fund,, (HotNews 25.10.2016).
    12 6
  • adrian
    Desi sunt posesor al unei masini din gupul VAG, consider totusi ca aceste masini sunt mai "echilibrate" decat golf: mazda3, leon, giulietta.
    Ma refer la calitate generala, comfort, a.s.o. realtiv si la pret. Dk nu punem si pretul apoi le bagam si pe Ser1 sau A Klasse aici, si putem spune la fel de bine acelasi lucru: "Spuneti-mi o masina mai echilibrata decat Seria 1!"
    6 4
  • andrei
    oi avea tu una slaba. eu cand mi-am luat golf m-am suit si in leon, mazda 3, renault megane si peugeot. calitatea in interior 2 clase sub golf. iar la vremea aia, acum mult ani, tsi-ul era rege pe langa ce aspirate aveau ailalti cu exceptia leon (logic).
    5 8
  • @andrei
    ''2 clase sub Golf''.....BUAHAHAHAHAHA, esti putin cam retard cred ...... BUAHAHAHAHAHAH .
    4 5
  • Hahaha, daca scoti tableta aia (care acum e cam standard pe la toate marcile) si luminile ambientale rezulta fix un interior de Golf 3. Jenant... Incredibil dar astia nu au absolut nici o viziune asupra design-ului. De exterior nu mai vorbesc. Sunt multi care, pe buna dreptate, nu vad diferenta intre Golf 6 si 7. Si noile motoare, poate vor fi mai fiabile, ca astea vechi, vai de steaua lor....
    9 1
  • Urata masina... bleah... fac ceva pe gadgeturile lor !
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru