Cadillac are un nou designer şef, care promite un design perfecţionat

de Sebastian Toma
Luni, 05.11.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cadillac a primit un nou şef al departamentului de design, care promite să rafineze actualul limbaj stilistic pentru a crea modele mai atrăgătoare, care păstrează spiritul mărcii.

Cadillac a primit un nou şef al departamentului de design, care promite să rafineze aspectul modelelor create de marca americană. Noul lider al departamentului de design Cadillac este Mark Adams, britanicul care a condus design-ul mărcii Vauxhall, marca soră a Opel. Contrar primelor zvonuri, Cadillac nu va primi un design cu alură europeană, aşa cum anunţau unele voci, ci va păstra limbajul Art and Sience, limbaj de design care a debutat la finele anilor 1990. Noua versiune a limbajului de design Cadillac va folosi în continuare blocurile optice înguste, panourile de caroserie curbate subtil şi liniile ascuţite.

Limbajul de design actual al mărcii Cadillac, numit Art and Science, a debutat la finele anilor 1990 sub tutela lui Wayne Cherry. Încă de atunci, limbajul de design abordat de marca americană avea rolul de a diferenţia creaţiile care poartă sigla Cadillac de competitorii germani. Noul şef al departamentului de design de la Cadillac doreşte să meargă în continuare în această direcţie, în speranţa că un design diferit va duce la creşterea vânzărilor şi la o notorietate crescută pe toate pieţele pe care activează marca americană.

Cadillac va trece printr-o reorganizare în viitorul apropiat, ceea ce va asigura exclusivitatea angajaţilor pentru fiecare departament în parte.

Scopul reorganizării operate de General Motors este ca toţi membrii departamentului de design al mărcii Cadillac să deseneze doar pentru Cadillac şi ca aceştia să nu aibă interferenţe din partea omologilor din partea altor mărci din concern. În trecut, designerii concernului erau împărţiţi după categoria modelului pe care îl dezvoltau sau platforma folosită, nu după marca pentru care lucrau.

Via Autocar

Comentarii (6)

  • Dupa parerea mea design-ul e foarte bun asa cum e,sper sa nu-l strice.
    10 1
  • Actualul design Cadillac este foarte tare! Sper sa nu-l strice si sa-l faca mai european.
    13 3
  • Giga Motors
    Subscriu opiniilor de mai sus......In plus, eu as vrea ca aceasta marca veche de 110 ani sa revina la statutul care o defineste in esenta, si anume......long limousine (astfel incat sa poate concura cu RR, nu cu BMW), Da, intr-adevar, este foarte "sexy" tipul actual de arhitectura al lui Caddy (din lumea auto, doar ultimul facelift de la Saab 9-3 pare la fel de captivant si original), poate chiar isi merita denumirea (arta si stiinta), dar Cadillac nu este in fond si in forma Cadillac fara acel body-style inconfundabil cu care a facut istorie ! N-are rost sa invocam "trendul" actual si frica de a nu ramane "de caruta" daca nu te raliezi, caci s-ar pune o intrebare si simpla, si reverberanta: dar RR cum de-si pastreaza liniile de design care i-au adus celebritatea? Apropo, nu stiu daca Dan-grc o sa se urce pe pereti de bucurie :), dar parerea mea sincera este ca BMW administreaza neasteptat de fructuos subsidiara sa engleza de superlux (deci superlux, nu lux, ai inteles, GM, unde trebuie s-o plasezi pe Caddy ?! - las' ca, daca vreau sedane sport cu ceva implanturi de rafinament, atunci aleg fara probleme Chevrolet Malibu, Impala, chiar si Cruze, Opel insignia sau orice model de Buick, prin urmare nu este nevoie sa depistez aceasta asociatie de elemente la Cadillac......)
    4 6
  • Giga Motors
    Daca vi se pare prea "stufoasa" ideologia mea despre Cadillac, atunci o s-o simplific la nivel de gradinita: RR reuseste, in mod uimitor, sa imbine perfect traditia cu modernismul, avand grija ca identitatea sa de marca sa ramana nestirbita si determinandu-i pe eventualii detinatori de RR si vechi, si noi, sa se simta la fel de multumiti si cu modelele clasice, si cu cele actuale. GM se uita in toate partile, dar nu invata ceea ce trebuie, ci procedeaza tot asa cum o taie capul......De pilda, a transformat CTS-V intr-o supermasina, dar tot ia bataie la fundul gol de la BMW M5, deci cui prodest sa te ambitionezi intr-o directie in care stii dinainte ca nu prea ai sanse de izbanda?......Nu era de preferat ca orice model de la Cadillac sa provoace la comparatii un Ghost sau un Phantom ??? De ce sa te hazardezi a te tine dupa coada BMW-ului, care fuge de mananca asfaltul; asta trebuie sa fie treaba eventual a lui Chevrolet !
    8 2
  • Arata chiar bine.Wow.....
    4 0
  • Aveti mare dreptate. Chevy ar trebui sa concureze direct cu VW, Peugeot, Citroen, Ford (in America concureaza deja de 80 de ani) dpdv calitativ, al motoarelor si al preturilor. Opel ar trebui sa devina premium si sa se ia la tranta cu BMW, Audi si Merc, ajutat dincolo de ocean de varul Buick, iar Cadillac ar trebui sa fie la concurenta cu Bentley si RR. O strategie mult mai buna si simplificata.
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru