Feedback

Cadoul începutului de an: primele imagini cu noua generație BMW Seria 7

Publicat Joi, 01.01.2015
de Mircea Meșter
Comenteaza 48
Cadoul începutului de an: primele imagini cu noua generație BMW Seria 7 - Poza 1
Cadoul începutului de an: primele imagini cu noua generație BMW Seria 7 - Poza 2
Cadoul începutului de an: primele imagini cu noua generație BMW Seria 7 - Poza 3
Cadoul începutului de an: primele imagini cu noua generație BMW Seria 7 - Poza 4
Cadoul începutului de an: primele imagini cu noua generație BMW Seria 7 - Poza 5
Cadoul începutului de an: primele imagini cu noua generație BMW Seria 7 - Poza 6
Cea de-a șasea generație a lui BMW Seria 7 va fi prezentată în cursul anului 2015, iar primele imagini ale modelului de lux au apărut pe internet, dezvăluind spatele, fața și interiorul navei amiral bavareze.

Prima zi a anului 2015 aduce o surpriză pentru fanii mărcii BMW, care pot admira primele imagini ale celei de-a șasea generații a vârfului luxului bavarez: Seria 7. Pregătită pentru lansare în cursul anului 2015, noua generație a lui BMW Seria 7 se prezintă deocamdată într-o serie de fotografii realizate într-o parcare. 

Deși informațiile lipsesc deocamdată, fotografile dezvăluie destul de clar liniile spatelui noului Seria 7 și o serie de detalii ale interiorului și ale zonei frontale, toate inspirate din conceptul Vision Luxury, prezentat anul trecut. Observăm, astfel, un spate diferit, dominat de stopurile în stil Seria 6 Coupe dar tăiate de o bară cromată care se întinde de la stânga la dreapta în zona posterioară. Evacuările integrate în spoiler completează un tablou care transformă o parte din spate masivă, așa cum întâlneam pe actuala generație, într-una mult mai agresivă. În fotografie apare și denumirea versiunii mașinii, 730d, motorizare cu șase cilindri în linie care va dezvolta în jur de 280 de cai putere.

Fotografia interiorului nu lasă să se distingă multe detalii, însă formele familiare de pe restul gamei BMW vor fi dublate în mod sigur de evoluții tehnologice de marcă și de sisteme care permit control vocal al întregului pachet de entertainment. 

Unele informații spun că noul Seria 7 va fi primul BMW din istorie care va beneficia de un display touchscreen, dar confirmarea acestui aspect va veni doar mai târziu, spre data prezentării oficiale a modelului.

Tot la nivel tehnologic observăm și apariția unor faruri care beneficiază de tehnologia Laser, care a debutat în gama BMW pe hibridul i8 și care va fi probabil una dintre elemente disponibile pe lista de opționale. Blocurile optice frontale merg pe linia inițiată de Seria 3 și sunt lipite de grilă, forma acestora fiind încă neclară. 

Vă reamintim faptul că noua generație Seria 7 va beneficia de o platformă nouă care promite, pe lângă adaptările tehnologice, o scădere a masei proprii cu circa 200 de kilograme în raport cu modelul anterior. Platforma modulară debutează pe Seria 7 și va sta ulterior la baza construcției viitoarelor Seria 5 și Seria 6. Deși nu avem nimic oficial în acest sens, se pare că noul Seria 7 va avea la dispoziție, pe lângă motoarele clasice cu 6, 8 și 12 cilindri, și versiuni motorizate de unități turbo cu patru cilindri care vor constitui oferta de bază a modelului german. Evident, este așteptată și o variantă hibridă plug-in care va oferi o autonomie electrică consistentă și consum de sub 3 litri/100 km după încărcarea completă a bateriilor.

via Autoforum.cz


Comentarii (48)

  • slab rau de tot...o mixtura de mai multe modele bmw...ma asteptam la altceva,sincer.
    32 18
  • cam uratica... are si niste linii imprumutate parca de la toyota (corolla)
    23 25
  • Damaris1995: Sa dau bara jos sau nu? Raspunde
  • Cam palid... Incep sa fiu tot mai convins ca industria auto si-a cam epuizat ideile in materie de design... N-am mai vazut nimic spectaculos in ultima decada (cel putin in zona premium). Variatiuni mici pe aceeasi tema, ar evolutie insignifianta!
    30 15
  • Acelasi design anost si sters la toti producatorii europeni (premium) . Singura marca premium care cu adevarat deseneaza '' Creating Amazing'' , este Lexus , si da este non-European ca origine. Restul se rezuma la linii dedesign clasice , batranesti si plictisitoare. Aceleasi interioare parca ar fi niste masini chinezesti ieftine cu tableta chinezeasca in bord ........ fuuuuuuu. Urat cu spume, ca si tigaia numita S class .
    18 46
  • Asa este, LS arata SF, cu grila de Audi si stopuri de Bmw, ce sa mai, este regele nerecunoscut al clasei de lux
    40 13
  • Din cate se vede nu e chiar un looker:))))))
    si ca tehnologie o sa fie clar sub S-ul actual(care e si el de foarte putina vreme pe piata)
    Botul masini imi aminteste de BMW seria 3GT(o masina nu prea frumoasa)
    Instrumentalul de bordul probabil in standard va fi 'electro-classic':)))))si probabil doar obtional se va dota cu vreun ecran sau ceva de genu:P....ca doar nu le strica inca vreo 800 euro in buzunarul lor.......
    am observat ca BMW nu prea se sfieste sa-ti ofere o masina bine echipata in standard.......ci mai degraba ofera mai toate sistemele obtional..........pana si HUD-ul care e deja de 14 ani in oferta seriei 7(incepand cu E65).......
    Daca nu vor oferi HUD standard pe noul septar ar fi chiar culmea....
    Inca un detaliu interesant.......se pare ca masina in poze are jante de 18'-19' si chiar si acestea par mici pe masina..........deci sa ne asteptam la 20''???
    15 21
  • Viorel
    Se pare ca unii sunt mai prosti decat prevede legea. Nu stiam ca Haudi dispune de ''grila trapezoidala'' precum LS , dar perfuziile cu palinca le-a afectat unora nu numai neuronii ci si vedere.

    On topic : ''Sheptarul'' cel nou este parca ceva mai bine desenat la partea posterioara , in rest tot cazan nemtesc ramane cu multe minusuri evident. No comment............
    9 33
  • Interiorul un facelift, lateralele idem doar posteriorul si fata sunt noi.Partea din spate e frumoasa chiar daca prefer totusi modelul actual însă e oribila privita din fata.Cel puțin dpmdv.Mai are si ledurile de ceata in bara ca la Audi pana in anul 2010.S Klass rămâne rege fără drept de replica.Sa vedem lexus,audi si caddilac
    8 8
  • STATI PUTIN
    Cind aparuse primele poze cu X5 ultima generatie ,tot se vb mult ca e aiurea si ca mai nimic schimbari,dar o data vazut in realitate sa schimbat deodata parerea(inclusiv parerea mea),sau chiar orice model BMW anii 2000 incoa la prima vedere nu prea le indragim,iar apoi realitatea dadea peste cap tot,asa ca sa nu ne grabim cu critica de la primele poze,pun pariu ca va fi ceva la nivelul cel mai inalt din toate punctele de vedere !!!!
    16 10
  • S-Classe este superb ca design. Se pare ca BMW a ajuns la un apogeu al designului nemaistiind ce sa aduca nou (si Mercedes-Audi au trecut prin asta in trecut, Mercedes mai ales reusind sa depaseasca aceasta). Revenind la aceste poze as zice ca spatele e oarecum decent insa fata cu acele faruri lipite de grila este penibila... @STATI PUTIN Intr-adevar, vazut in realitate X5 arata mai bine decat in poze dar tot nereusit este ca design. Ia aminteste-ti ce efect a produs asupra ta vechiul X5 vazut pe viu prima data si compara-l cu modelul actual. Sigur ca old X5 este acum demodat dar la timpul lui arata mult mai bine ca actualul. Mie personal, ca fan BMW, imi place linia laterala a modelelor actuale, acele nervuri care individualizeaza designul si care nu se prea vad in poze (probabil de aici senzatia diferita cand privesti un BMW in realitate) dar mi se par total nereusite farurile si stopurile la mai toate modelele. Par taiate din topor si adaugate acolo. E o ”saturatie” in materie de idei de design a celor de la Munchen. Si culmea modele cum ar fi seria 5, seria 6, seria 6 GranCoupe sunt foarte reusite. Probabil BMW vor sa evite ”papusile matrioska” tipice Audi in trecut si incearca sa individualizeze fiecare model... o idee generoasa insa care sufera de aceasta lipsa de idei... as prefera mai degraba (desi nu ar fi ideal) un design tipic seria 5 aplicat la toate berlinele si un seria 6 redimensionat in seria 2 si seria 4...
    10 4
  • Aurelian
    Pentru inceput nu se prezinta prea bine , liniile sunt cam lipsite de interes, dar asa cum s-a spus , pana la prezenta 'in carne si oase' toate discutiile sunt doar de complezenta. In genere marii constructori incearca sa conserve cam tot ce a fost interesant pe un model, in special pe gamele scumpe , unde nu vanzarile sunt cele mai importante ci prestigiul.
    10 2
  • Din ultimele poze cu camuflaj, poze prezentate și pe AM, se văd destul de bine stopurile si linia generală, deci cei care așteptau un aspect revoluționar își puteau exprima dezamăgirea de atunci. Dar dacă in privința aspectului fiecare apreciază după gusturi, sau după câteva imagini
    ale unui model pre productie, nu știu de unde certitudinea ca tehnologic va fi sigur sub clasa S.
    Modelele clasice de la Bmw nu vor mai avea prea curând aspect nonconformist, cu mari rupturi de stil, ca E65 și E60, au primit prea multe critici, chiar daca s-au vândut, a fost si o perioadă mai favorabilă economic, era riscant s-o țină așa.Stilul conservator vă fi adoptat de majoritatea producatorilor in această clasă, Jaguar a anunțat că viitorul XJ va avea aspect mai tradițional, clienții acestei clase nu sunt tineri de 30 de ani, pt tineri există alte multe variante și clase.
    23 8
  • Andreea : Buna, am un x5 si am eroare pe 4×4,pot conduce masina? Raspunde
  • Scorpionul.negru
    Nu imi place volanul. In rest pare OK. Oricum va fi sub S class.
    1 2
  • O masina cu o tehnica de top, una dintre cele mai bune masini de pe piata per total. Dar in opinia mea designul a ramas la fel de vulgar ca la aproape toate modelele BMW. Nu zic, e vorba de gusturi. Dar ma uit la Clasa S si ma uit la aceasta masina si parca Clasa S arata mai bine, mai elegant. Masina asta mi se pare ca mai intai te injura si apoi se da mare in fata ta. Iar pentru asta tu o vei iubi.
    16 4
  • Calin, ultimele generatii de seria 7 da, au fost vulgare, mai ales cea lansata in 2001, actualele X-uri sunt destul de vulgare, mai ales X6, dar o seria 3 sau 5 chiar ti se par vulgare? Mie mi se par chiar echilibrate, mai ales seria 5, mi se pare perfect ca stil, elegant, sportiv. Pe de alta parte in clasa de lux clasa S a fost mai mereu eleganta pentru ca asa ii sta bine unui Mercedes, cu toate ca daca iti amintesti actuala generatie a fost si ea criticata pentru stilul mai sters fata de generatia precedenta, cel putin pe aici au fost destule comentarii in acest sens.
    22 7
  • Designul noului seria 7 m-a lasat putin lat, m-a facut sa ma gandesc cateva minute bune, dupa care am revenit din nou la galeria de imagini, am facut pauza, am recitit din nou caracteristicile reprezentate in articol, dupa care am mai aruncat din nou o privire la imagini. Am inceput sa ma acomodez cu designul modelului, cu toate ca la inceput parea hidos. Probabil in realitate va fi perceput mult mai bine. Per ansamblu e ok, insa gama de motorizari par din ''secolul trecut'' , nici macar un upgrade, sisteme de propulsie hybrid moderne, sau de ce nu pe hidrogen, asta-i un MAREE minus.
    6 16
  • Ivanoff
    Nu pot decat sa-l descriu prin cateva cuvinte : Va fi FRIABIL nu FIABIL ( asta ca motoare ) , ca DESIGN ramane in continuare STERS ca orice marca nemteasca premium.
    7 20
  • @Amigo

    280 de cai pe 730d ti se par din " secolul trecut"? Actualul are 258 de cai, este un upgrade mai mult decat acceptabil avand in vedere ca greutatea va fi mai mica cu aproximativ 200 kg, de fapt va fi cel mai usor model din segment, indiferent de motorizare.
    18 7
  • @danny
    Ai observat ca si noul Q7 are farurile lipite de grila ? La seria 3 se vede drumos ca sunt farurile mai mici, eu zic sa asteptam sa vedem. Nici X5 nu mai este ce era odata. Vechiul erata mai complet , design 99% perfect.
    3 10
  • Dane, de-asta am scris in comentariul anterior "... in opinia mea designul a ramas la fel de vulgar ca la APROAPE toate modelele BMW." Cele mai frumoase BMW-uri in acest moment mie mi se pare a fi Seria 6, Seria 6 Gran Coupe si Seria 5.
    19 3
  • Eu astept lansarea si fotografiile de firma. Ce se vede din imaginile prezentate sunt aspecte surprinse la repezeala pe telefonul mobil. A observat cineva ca forma farului prezentat separat nu se potriveste cu farurile de pe model? O sa ma pronunt abia dupa ce vad fotografiile iar parerea finala o s-o am dupa ce-l voi vedea pe strada, in realitate.

    Ca si tehnologie nu cred ca o sa fie sub S Class in nici un caz. Ba mai mult, probabil o sa vedem destule inovatii pe care concurenta inca nu le are. Vom vedea. Ce ma surprinde in continuare este raritatea seriei 7 pe strazi. La fel ca si A8 de altfel. Indiferent de anul de productie.
    8 15
  • @dan_grc, nu mi se pare deloc profesional sa iti dai ochii peste cap la vestea ca ''' a mai scazut cu aprox 200 kg'' , mai ales la o astfel de masina care chiar si asa cu ''cura de slabire'' sub 2 tone nu scade . Oricum, nu am facut referire la puterea motoarelor ( sunt chiar performante ) dar din secolul trecut, de acord cu ''down-sizing-ul'' , insa suntem in 2015 , iar un constructor de top ca BMW ar trebui sa investeasca in solutii alternative.
    5 13
  • casasfantulandrei@yahoo.com: Se potrivește un suport de bicicleta care se montează pe bara, in locasul... Raspunde
  • @Amigo

    Am observat ca esti mai mult decat obiectiv cand vine vorba de Bmw, vrei sa vezi ca la lansare in dreptul maselor o sa apara la versiunea entry pe benzina 740i o masa in jurul a 1.7 tone? Iar la 730d maxim 1.8 tone? Actualele versiuni nu au 2.2 tone, cel putin nu cele cu motorizari cu 6 cilindri si versiuni 4x2. In privinta solutiilor alternative, cred ca anul 2014 a fost un semn clar in aceasta privinta, cu i3 si i8, mai ramane sa spui ca i8 este foarte scump si " decat i8 mai bine 7 Prius", iar in viitorii 2-3 ani Bmw va oferi modele hibride pt aproape toata gama.
    14 8
  • Stimabile, daca ai iesit la ''o tura'' de plimbare cu pluta , e in regula nu trebuiesa-mi dai de veste, se observa de la sine. Versiunea actuala are 1900+ kg, asta la gol . Daca adaugam varianta LONG va avea cam 2 tone , generatia noua va avea 1.800 KG + 4 pasageri va fii peste 2 tone asta daca in el sunt 4 barbati solizi la vreo 85 KG ( dau exemplu ) , daca mai adaug si bagaje va fi aproximativ de 2,200 KG greutatea ceea ce este o valoare ft ft mare , acum spune-mi cum va ''trage'' masina la deal + turbo-lag ? Te ascult? Inca odata, eu nu am adus nimic in discutie despre ''partea'' asta , tu tii cu tot dinadinsul sa sa-mi bagi pe gat ceva .

    PS : I8, este un super-car , nu o masina de familie . Va fii la fel de ''eficient'' precum ai purta papuci iarna.
    4 16
  • Vorbeam de versiunile normale, nu Long, dar uite, fa aceleasi calcule la un S 350 Cdi, greutate la gol 1955 kg, ajungi la 2.4 tone, cum are si actualul seria 7 incarcat complet, nu stiu cum va trage noul model, dar stiu ca actualul se descurca foarte bine, asa daca tot este sa adaugam kg, sa vorbim de un Lexus hibrid? Cum va trage in pante? Ca la masa obisnuita mai adaugam si vreo 300 de kg de baterii, deci cand va merge doar pe benzina cat de eficient e? Ideea este ca pe viitor toti trebuie sa usureze masinile cu cateva sute de kg, lucru care nu este deloc usor pt ca sunt din ce in ce mai multe echipamente si sisteme, deci 200 de kg in minus este un pas inainte, nu e vorba de dat ochii peste cap.

    Oricum am observat de la articolul cu Mazda 3, seria 1 si Audi A3 ca nu poti sa argumentezi normal, daca nu mergi pe aratura cu-n limbaj de cartier nu te simti bine, dar probabil asta se intampla doar cand e vorba de " beeemwee", este de inteles.
    20 6
  • n-as putea spune ca ma da pe spate...partea forntala prea masiva, posteriorul mult mai inteligent facut.

    farurile din close-up se potrivesc cu cele "de pe model"...e un unghi tare ciudat dar sunt aceleasi
    6 5
  • Stimabile, dvs inca nu va-ti intors de la plimbarea cu pluta observ. Scuza-mi limbajul ''de balta'', insa aici nu asta conteaza, ci opinia si cultura caracteristica lumii auto, in plus asa ma acomodez si eu ca membru nou pe acest site. Sa nu vorbim de modelul LS ,este o masina mult prea puternica ca sa punem in discutie KG-le. Dezvolta un total de 445 CP, deci cam inca odata fata de seria 7. Si acum daca tot vb de kg, tu constientizezi macar cat cantareste transmisia de pe seria 7 vs cea de pe LS ? Sa-ti spun eu , cu 24 kg mai mult decat cea de LS , asta ca tot ai vrut sa vb de cifre. Pai hai sa ne jucam putin cu cifrele : Rigiditate torsionala a lui LS cu 21% mai buna , DC ? datorita barelor de rigidizare din aluminiu , si mai usoare in teorie. Caseta de directie , cu 17% mai usoara decat la seria 7 . Tu cunosti cifrele inainte sa scoti prostioare pe gura ? Basculeaza putina cultura automobilistica si joaca-te cu cifrele, apoi vom ricosa cartile in prealabil ca doi pasionati de automobilism . Eu nu sunt obiectiv nici subiectiv, pur si simplu un ''simplu'' pasionat care imi impartasesc feedback-ul despre avantajele si dezavantajele brandurilor auto. Chiar asa de greu este sa intelegi o opine constructiva si corecta? La design, asa cum am zis arata ca o oarecare uniforma, putin cam prea "radical" si putin copiat la partea spate ..... dupa alta masina( nu-i dau nume )!Referitor la tehnologii ..... nu putem vorbi nimic pana nu aflam datele oficiale!
    2 14
  • Amigo, omule, ce motor are LS ce dezvolta 445 de cai? Cumva un V8 de 5 litri? Motorizarea V8 de pe seria 7 cat crezi ca are, jumatate? Eu vorbeam de versiunea entry pe benzina de 3 litri, care are 320 cai, nu stiu cat va avea la noul model, iar cand vorbim de greutate tot timpul este cea la gol, orice model din aceasta lume are ca referinta greutatea la gol, ca asa putem discuta pana maine daca vor fi 4 pasageri de 80 sau 100 kg, daca mai ai in portbagaj bagaje si 2 saci de ciment, deci in privinta greutatii la gol va sta categoric mai bine decat actuala generatie, asta am zis.
    18 7
  • Esti putin indispus, esti un ''paradox'' . Stiu, iti inteleg frustrarea, nu-ti convine opiniile altora, dar nu cred ca este cazul sa vii cu cutitul la beregata. Pentru cultura ta generala, afla ca LS in varianta hybrid dispune de 445 CP benzina+ electric . In plus te-ai dat brusc la motorizarea de3 L de pe seria 7, cand mai sus vb de varianta entry-level diesel . Pai hai sa comparam entry-level vs entry-level, in cazul dat 280 cp ( ai acestei noi generatii ) vs 380 cp ai lui LS ? E penibil sa o luam de la cap cu comparatii , asa o vom tine pana maine , in plus seria 7 tot in pierdere va iesi la finalul comparatiilor noastre, intelegi ? Stii ce raport de compresie are motorul de 320 cp de 3L ? de 10,2 spre deosebire de LS460 care are de 11,8 ( deci un raport mai ridicat, deci LAG ZERO , deci un motor mai fiabil, deci per ansamblu un motor mai putin chinuit ) . Stii cat consuma motorul de 3L de pe seria 7 in comparatie cu aspiratul de pe LS ? Cu 5,6 L mai mult . Acum sperca intelegi, ori cum ai da-o nepriceperea catre aceasta cultura iti iese prin pori.
    2 15
  • Este excelent daca faci comparatia intre un motor diesel de 280 cai si unul pe benzina de 380 cai, comparatiile entry se fac separat intre benzina si diesel, LS nu are diesel, deci...Apoi se pare ca ai informati precise despre cat de nefiabile sunt motoarele de 3 litri de la Bmw, si deci cat cantareste un LS hibrid de 445 de cai? Brusc nu mai conteaza greutatea cand ai 300 kg de baterii dupa tine, normal ca nu, ajungi la 2.5 tone care zburda la deal cu-n consum fantastic de mic, cu 5,6 litri mai putin, pacat ca e doar pe hartie. Dar datele versiunii de varf, 600h, sunt interesante: versiunea normala, greutate la gol 2270 kg, versiunea Long 2320 kg, la capacitate maxima teoretica, ajung la 2730 kg, respectiv 2750 kg, oare trag bine in panta? Binenteles cu-n consum halucinant de mic.
    16 7
  • Amice , tu cunosti notiunea de ''entry-level'' ? Inseamna '' de intrare in gama'' ( de motorizari in speta ) BMW seria 7 nu are decat dieselul entry-level ( cel mai ieftin si cel mai chel ) pe cand LS ( 4,6 cel mai ieftin si cel mai chel ) intelegi acum ? E o comparatie corecta odata ce ambele sunt versiuni ''de intrare'' entry-level . Greutatea de 300 KG la o masina de peste 400 CP este o problema mai putin importanta,cu toate astea chiar si asa ''la greutatea ei FENOMENAL de mare ( cica ) de 200 kile'' consuma mai putin decat ( 3 L de la bmw in comparatia ta deplasata ) ce ciudat, mai sa fie. Stii cum se obtin testele de consum la motoarele TURBO ? Problema e ca diferenta aia de 5,6 litri nu e din fisa tehnica , eu zic sa casti putin privirea si pe plan tehnic, in prealabil sa faci un test cu ambele . Iti urez bafta !
    5 15
  • PS : Inca o obiectie. Daca nu esti de acord cu feedback-ul altuia, e in regula, poti ramane doar la citit, in prealabil sa-ti exerciti ''dreptul'' de a-i acorda un vot ''negativ'' daca nu iti place ( comentariul userului in cauza ), dar nu cred ca este cazul sa-i pui cutitul la gat, pe ''sistemul'' : baii ascultati la mine ca BMW e ceva absolut in materiede masini, este un INEGALABIL, cel mai BUN'' . Crede-ma ca Exagerezi, parerea mea.
    4 14
  • Andrei: care este pretul pentru anuk de fabricatie 2016 Raspunde
  • Amigo,si eu ma contraziceam inainte cu toti incuiatii,dar lasa-i sa-si ia ei "sheptar" si cand o sa ai tu bani de Lexus,o sa te aflii in acea categorie de oameni care mai si gandesc,care mai citesc o carte din cand in cand si care nu sunt atat de usor de manipulat precum taranii astia care se lasa pacaliti usor de publicitatea agresiva a nemtilor.La urma urmei,daca si-ar lua toti prostii Lexus LS,ar strica toata frumusetea acelei masini.
    5 16
  • @dan_grc
    Misto poza de profil,masina ta?De la bulgari,nu?Adevarul ca manelele nu se aud atat de bine in Lexus cum se aud in "bemveu"cu toate ca are sistem audio Mark Levinson.

    Pentru prostul care a zis ca LS are grila de Audi,ar trebui sa faci un control oftamologic,cred ca ai nevoie de ochelari(cu ocazia asta poate vezi si tu sa mai citesti o carte,te mai destepti si tu putin si o sa ai sanse mai mari cand mergi la interviul de angajare la McDonald's).Si sa stii ca prima cutie automata cu 8 trepte a fost facuta de Lexus,de ce in prezent si cei de la Audi folosesc asa ceva?Primul sistem de Parking assist(ala de parcheaza masina singura ca sa intelegi si tu) a fost facut de Toyota si a aparut pe Lexus LS in 2004(lafel si sistemul hibrid),de ce Audi se foloseste acum de inovatiile japoneze.Tot Lexus este singurul producator de masini care foloseste pentru testarea masinilor si un simulator(cauta pe youtube Lexus simulator sa vezi tehnologie ca in industria aeronautica(inclusiv NASA).Tot Lexus este si singurul producator de masini care foloseste lasere de foarte mare precizie(milimicronica) in taierea pieselor astfel incat acestea sa se imbine perfect.Si BMW va scoate in viitor motoare pe hidrogen cu tehnologie imprumutata de la Toyota.Deci cine de la cine copiaza?
    7 17
  • Am sa-l citez pe maestul @andreiRN." Ha,ha,ha,ha,ha,ha..................".
    S-au inmultit mafiotii.H,hi,hi,hi.........
    Oauuuu! Lexus a inventat motorul care functioneaza cu hydrogen !
    Probabil si cel electric! Saracul F.Porsche ! Sunt si tantalai care au lexus si citesc carti.Doar cartile cu poze ,ca sa inteleaga si ei.
    Asa ca ar fi bine sa o lasati balta. Nici unul dintre voi nu va puteti permite o Toyota(pardon,lexus am vrut sa zic),nici bmw,audi sau ce dracu mai vreti,dar sunteti plini de cultura auto ca un porc de slanina.
    Whatever,comentariul asta o sa fie sters imediat!
    17 7
  • @mafia
    Nu mai sta pana la 3 dimineata sa aberezi, vezi ca anul asta poti sa ai onoarea sa testestezi un Avensis cu motor diesel Bmw, ca sa-ti revii.
    @mihai
    La peste 2 ani de la lansare, LS inca nu este disponibil la vanzare in Romania, deci ce sa vezi, putinii inteligenti si intelectuali care ar fi vrut sa-l cumpere nu prea pot, iar altii care spera ca devin mai inteligenti doar pt ca ravnesc la un Lexus n-au bani, deci este foarte nasol.
    12 4
  • Culturistii auto..... Who gives a grief?
    Ai cultura,esti culturist! vorbesc bull shit!
    3 2
  • LauCalin
    Bai, voi sunteti chiar destepti. Un idiot arunca un pietroi in balta si alti 10 se chinuie sa-l scoata. Lasa-i, frate, in pace pe cei cu Lexus care cred ca marca lor preferata e suprema. Pur si simplu cu incapatananti care spun ca exista doar o marca, cea pe care o prefera ei, si restul, chiar nu ai ce sa discuti. Si Lexus face masini bune, hai sa o dam pe-a dreapta. Asa cum face si BMW sau Mercedes. Iar oricare ar fi alegerea nu inseamna ca iti iei teapa. Asta e doar in mintea unora care au pretentia ca se pricep la masini. Iar Lexus nu se vinde in Romania... defapt in Europa, nu pentru ca sunt proaste, ci pentru ca este terenul lui Mercedes, BMW, Audi, Jaguar, Range Rover si mai nou Volvo (desi considerabil mai putin) cand vine vorba de premium.
    Dar pentru unii daca nu ai vanzari bune esti un loser.. Bravo voua, destepti in ale masinilor!
    10 3
  • @laucălin
    Nu era vorba de vânzări, problema e ca LS nu este disponibil la vânzare, deci cine dorește unul nou nout ce face, comandă unul de la o reprezentanța de prin Vest? E mai convenabil sh din germania.
    5 6
  • Iordache Emilian
    Va legati degeaba de ''saracul'' Dan Grecu . Nu cred ca este cazul. Din BG sau nu , are omul Bămvău domle'. Cu motor dizăl ( tipic romanului ) care scuipa numai fum albastrui pe tobe. Si cu taxa exact neachitata , se plimba prin sat pe la Tecuci, pana la chiosc si inapoi sa-si cumpere un suc, evident cu muzica la blana, probabil acolo in Tecuci sa ai E3jn (oua) e un LUX ABSOLUT, fata de ceilalti tarani care manuiesc catarii . Si cat a costat inmatricularea pe BG ? Adica pe Russe , pardon ? Vezi sa nu o turezi prea tare, ca ai sa-i aduni pistoanele de pe jos dreacu :))))))) . Propun un PONt: HAIDETI sa nu mai facem comparati cu masini noi ( din stiri auto ) , mai bine sa comparam masinile ale noastre utilizatorilor, sunt curios cate bamveuri ''castiga'' comparatiei cu japonezele rulate ale altor utilizatori.
    2 15
  • @Iordache alias @mafia
    Imatricularea pe BG a costat mai mult decat facea ma-ta acolo cand te-a fatat .
    1 6
  • Cum de se intampla sa fie discutii jignitoare cand e vorba de BMW, masini japoneze si Renault pentru unii inca ramane o enigma. Dar nu conteaza pentru ca majoritatea romanilor cred despre majoritatea romanilor ca sunt prosti. Evident ca fiecare se exclude din categorie.
    13 1
  • Narcis: Ce se întâmplă la x3 când iau viraj stânga și se aude ceva pocnind... Raspunde
  • Chiar ma gandeam cat va tine minunea sa se abtina @mafia sa ma atace, imi era dor, preferam niste povesti cu butoane electrostatice decat nesfarsitele nick-uri, e greu sa nu-si faca "amici".
    10 1
  • gigi_frana
    ce aveti de impartit,greu de spus.masina asta cu siguranta nu :)
    nici macar cei de la BMW nu sunt asa siguri ca e cea mai buna,ca se va vinde cel mai bine,etc...

    cert e un lucru, BMW reuseste ca nimeni altul sa scoata cocalarul din romulan.
    5 2
  • Designul actual de la BMW mie nu-mi place (am motivele mele), poate doar seria 6 si z4 sa faca o exceptie, insa asta nu-i impiedica pe ce-i de la BMW sa vanda mai mult decat Audi si Mercedes. Asta inseamna ca sunt oameni in lumea asta carora le plac masinile BMW si isi permit sa le cumpere. Din aceste poze eu vad o seria 5 mai mare cu usoare valente de seria 6. Spatele mi se pare interesant, insa per ansamblu (ca mai toate modelel BMW) designul nu mi se pare unul echilibrat si nu ma atrage. Dar acum refuz sa ma pronunt asupra designului exterior, pentru ca am mai facut-o odata la pozele cu noul Q7 si dupa ce a doua zi am vazut un Mercedes GL mi-am dat seama ce vor sa faca cei de la Audi, unde vor sa-l pozitioneze si ca este posibil ca in realitate proportiile sa fie diferite de cele percepute in poze. Astfel ca astept sa-l vad live. Imi pot da cu parerea despre interior insa si acesta mi se pare total lipsit de inspiratie. Acelasi volan urat, plansa de bord probabil foarte ergonomica insa fara pic de ... nu stiu, parca ii lipseste ceva. Ma rog, va fi greu sa bata S-class si nu pentru ca tehnologic va fi in urma asa cum abereaza unii dintre antevorbitorii mei. Tin minte, atunci cand s-a lansat actuala generatie de A8 (nu facelift-ul), ca din punct tehnologic era peste S class din multe puncte de vedere (si review-urile vremii au punctat asta), masina era foarte echilibrata si degeaba. S-ul are publicul lui, este definitoriu pentru aceasta clasa si trebuie venit cu ceva wow si un produs extraordinar pentru a putea fi detronat, daca va putea fi vreodata.

    P.S: S-a remarcat ca nu am luat in considerare Jaguar (care imi place) si Lexus (care fac masini bune). Pe de o parte am vrut sa nu-l las pe @dan sa primeasca toate injuraturile, iar pe de alta parte, oricat de greu ar fi pentru unii, aceste doua marci nu conteaza in lupta asta. Jaguar-ul a pierdut de mult contactul cu aceasta clasa si oricum traieste doar dupa succesul lui evoque, iar Lexus inca este un brand prea tanar pentru "seniorii" disponibili sa plateasca pentru astfel de masini, cu un design destul de bizar si cu un trecut in care masinile lor erau doar copii palide a celor de la Mercedes. Daca nu ar fi fost piata din SUA cu caracteristicile sale particulare (avantajoase pentru Lexus) aceasta marca nici mar nu ar exista desi nu contest calitatea produselor, care per ansamblu este una buna.

    Un an nou fericit si plin de realizari tuturor!
    13 1
  • @C-G-C, eu cred ca tocmai pentru ca Seria 5 si Seria 6 Gran Coupe au un design care este pe placul majoritatii, cei de la BMW au vrut cumva sa le combine pe ambele in Seria 7. Cel putin teoretic nu cred ca va fi rau pentru vanzari. Iar la interior, desi nu este pe gustul meu, ii apreciez pe cei de la BMW ca tin la identitatea lor. Este cam acelasi design de vreo 6-7 ani la mai toate modelele lor. Lucru care nu se poate spune la fel in privinta lui Audi sau Mercedes. Oricum, fara discutie va fi o masina de top. Restul e cancan.
    In rest sunt de acord cu tine. Un an nou cat mai bun si tie!
    11 0
  • Tocmai pt ca S-ul are publicul lui, Bmw merge pe alt stil, daca A8-ul care este echilibrat la design, aspect important in aceasta clasa, tehnologie de top si degeaba, ce se poate face? Sa incerce sa copieze S-ul? Ar fi o mare prostie, apoi revin la generatia din 2001 de seria 7, la momentul respectiv era cea mai avansata din lume, era si wow la design, atat exterior cat si interior, chiar daca nu intr-un mod pe placul majoritatii, pur si simplu S-ul beneficiaza si de cea mai buna imagine in aceasta clasa, are cea mai lunga traditie, aspecte importante. Actualul aspect al S-ului este elegant, modern, dar nu este wow, nu arata ca S-coupe de exemplu,( care nu conteaza la vanzari, e doar pt imagine) pt ca si-ar fi pierdut din clienti, nu s-ar mai fi vandut in peste 100 de mii de exemplare de la lansare, deci este foarte greu sa faci ceva extravagant in aceasta clasa dar care sa vanda suficient de bine sa depaseasca S-ul.
    7 2
  • Oricum de-a lungul timpului Audi si BMW au pastrat un design mai sobru, mai serios si mai dur comparativ cu Mercedes. Pana la urma si asta face parte din identitatea lor. Si atata timp cat inca prinde la public... ar fi o prostie sa se schimbe.
    9 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru