Feedback

Dacia Sandero face performanță în Spania: locul 1 la vânzări către persoane fizice și locul 4 la "General"

Publicat Joi, 03.01.2019
de Mircea Meşter
Comenteaza 22
Dacia Sandero face performanță în Spania: locul 1 la vânzări către persoane fizice și locul 4 la "General" - Poza 1
Dacă ignorăm achizițiile realizate de companii în Spania în 2018, Dacia Sandero s-a poziționat clar pe locul 1 la vânzări, cu peste 10.000 de unități mai mult decât locul al doilea. În clasamentul general, Sandero ocupă un meritoriu loc 4.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacă Dacia Sandero ne-a obișnuit cu performanțe excelente de vânzări pe piața din Franța, acolo unde hatch-ul de segment B reușește să se claseze constant pe prima poziție în clasamentul vânzărilor retail (către persoane fizice), ultimele vești venite dinspre Spania confirmă forma excelentă pe care o are modelul Dacia, chiar dacă facelift-ul celei de-a doua generații a împlinit deja 3 ani de când a fost lansat pe piață. 

Conform statisticilor oficiale ale înmatriculărilor din statul iberic, Sandero a reușit un meritoriu loc 4 în clasamentul vânzărilor totale din 2018, cu 31.121 de exemplare vândute. Lider de piață a fost "localnicul" Seat Leon (24.890 de unități), urmat de un grup de trei modele despărțite de doar 350 de unități: Seat Ibiza pe locul al doilea (31.474), Nissan Qashqai pe locul al treilea (31.275) și Sandero.

Esential 31.131 de exemplare Sandero s-au vândut în Spania în 2018.
În continuarea Top 10 din Spania în 2018 s-au poziționat Renault Megane (loc 5, 29.081), Renault Clio (loc 6, 28.798), VW Polo (loc 7, 28.170), VW Golf (loc 8, 25.745), Peugeot 3008 (loc 9, 22.865) și Opel Corsa (loc 10, 22.847).

Sandero, primul pe retail

Veștile excelente continuă însă în clasamentul vânzărilor către persoane fizice, acolo unde Sandero s-a clasat fără probleme pe prima poziție, la distanță de peste 10.000 de unități față de locul al doilea (Peugeot 3008). De altfel, majoritatea vânzărilor înregistrate de Sandero în Spania sunt concentrate pe retail, situație întâlnită în general pe toate piețele importante pe care activează modelul Dacia în Europa.

via diariomotor


Comentarii (22)

  • Foarte bine,nici nu ma mira. Oamenii s-au saturat sa dea o caruta de bani pe masinile vest europene si sa aiba parte de o fiabilitate execrabila,service scump( sunt o groaza de masini moderne unde trebuie demontata toata partea fata pentru a schimba un bec),devalorizare masiva dupa cativa ani. Sa nu mai zic de limitele de viteza si amenzile drastice. Cand mergi cu 50km/ h in oras sau 120km/ h pe autostrazile spaniole,parca nu mai conteaza chiar asa diferentele dintre masinile de buget si asa zisele premium. A,era sa uit,dupa ce m-am urcat in noul Vw Polo chel,cu jante de tabla si cu un pret de la 15000 euroi si doar 75cp,aminceput sa privesc Dacia cu alti ochi
    43 10
  • @Tatraurs
    Oare spaiolilor pe pornesc bine motoarele TCe cand afara sunt undeva pe la 0 grade? Ca la alea romanesti le balbaie relantiul in draci. Oare spaniolilor le merg bine cutiile Easy-R? Ca cele de la noi merg "in suturi". Nu am visat azi noapte, m-am interesat de la proprietari. Si nu 1 sau 2. Cateva zeci. Pentru ca, la un moment dat, am vrut sa-mi iau Sandero 0.9 TCe cu Easy-R. Combinatia asta mi-a dat de gandit daca sa cumpar o masina noua care face figuri. Vezi mai sus de ce.
    Bine, nu despre asta e vorba. La acesti bani, pentru cata masina primesti (dotari, spatiu, garantie, 0 km), nu ai cum sa nu o "ierti" daca o mai da chix.
    16 25
  • Marin Boldeanu: Cand este preconizata aparitia unui Opel Grandland X cu tractiune integrala... Raspunde
  • Iti pot scrie pagini intregi cu priblemele de fiabilitate avute cu masinile mele premium sau ale prietenilor mei. Am audi,am dat o caruta de bani pe el,cutia dsg stricata de cateva ori,motorul turbo pe benzina mananca de nou 3 l de ulei la 6000km),am mers mai mult cu platforma decat cu ea.Iti dau exeple de fiabilitate de vis la Audi,Mercede si Bmw ,masini care au costat zeci de mii de euro si au plecat de zeci de ori pe platforma. Succesul Dacia in Europa spune ceva,mai ales la persoanele fizice care si le cumpara.
    29 5
  • tce de 0.9 si cutie automata robotizata...bineeeee.

    are si mondeo 1.0 si aparent lumea il cumpara si acolo asa ca de ce sa ma mir.

    0.9 TCe + cutie manuala, bun in oras si afara daca nu ai pretentii si pasageri, porneste la -20 cum porneste si la 20...sunt testate si ele inainte sa iasa pe piata, se vinde si la rusi motorul de 0.9, crezi ca nu porneste iarna? lol

    cutia automata robotizata merge in suturi doar daca ai pretentii de cutii cu dublu ambreiaj sau 8 trepte...este o cutie banala cu performante banale, nu proaste.
    21 4
  • ...si nu ridic in slavi marca Dacia,sa nu se inteleaga gresit. Cunosc om cu X3 care are acum Dacia Logan si e foarte multumit. La x3,luat de nou a avut probleme grave cu motorul,cutia de viteze,cutia de transfer si foarte multe altele
    19 5
  • @tatraurs @unu
    Da, intr-un fel aveti dreptate. Sunt testate, nimic de zis. Dar cred ca testele se fac pe masura pretului masinii. Nu vreau sa deschid niste discutii in contradictoriu fara rost. Dar crede-ma ca e o senzatie cam enervanta sa vrei sa cumperi o masina, o configurezi, vezi ca te incadrezi cu banii, te bucuri, ti se prezinta frumos la reprezentanta, te urci in ea, iti place cum te simti, mergi sa o testezi, de-abea porneste, relantiul e instabil, cutia schimba haotic si cel de la reprezentanta ridica din umeri. Chestia asta m-a facut sa caut mai multe info, pentru ca nu imi venea sa cred ca e o problema generala. Chiar am crezut ca a fost un caz izolat. Dar ce sa vezi, sunt f multi care se plang de treaba asta. Cert e ca dupa ce motorul se incalzeste, totul e ok. Sau poti cumva sa fentezi pornirile astea si (cica) sa o turezi cu motorul bocna la peste 2000-2500 rpm ca sa ramana stabil relantiul. Nu sunt eu mare mecanic, dar nu cred ca chiar ok sa faci asa.
    La 11000 de euro tot la un sh de 3 ani am ajuns (din pacate), cu motor aspirat de 1.3. Toyota Auris. Vad ca pana acum e bine. Ce o fi peste cativa ani, cine stie.
    11 10
  • Corocsenie Adrian
    @Tatraurs
    Hai sa fim seriosi....probabil ca nu o cumpara din motive financiare vesticii ci pur si simplu ca a doua sau a treia masina de uz prin oras. Nu stau ei doar in Dacie. Iar cine o cumpara doar ca nu isi pemite mai mult, nu am sa inteleg de ce trebuie sa-ti cumperi o masina proasta din toate punctele de vedere daca nu iti permiti o masina premium ? Mai bine alegi mijloacele de transport in comun si scapi de stres. Ori ai masina, ori nu ! Am mers cu 0.9 ala si o rusine de motor. Zici ca sta !
    9 28
  • Clique
    Pentru că e cea mai ieftină mașină ce ți-o poți cumpăra de nouă, cu dotări ok acum.
    Atât și nimic mai mult.
    Încă nu m-a convins robotizata din gamă ca fiabilitate...
    Dar la ce dotări oferă acum în gamă, e rezonabilă.
    18 1
  • Nici cel cu X3-ul de care ziceam mai sus nu si-a luat Logan din motive financiare.
    14 0
  • mircea badea
    dar cata masina primesti? e mai spatioasa decat fiesta?
    6 7
  • E mai spatioasa. Plus ca la 10000-11000 de euro primesti o masina cu o dinamica mai buna. Adica o Fiesta la banii aia are motor de 70-80 CP si prinde suta in vreo 13 secunde. Un Sandero ar avea motorul de 90 CP si ar ajunge la 100 mai repede. Iti ofera o oaresce confort treaba asta.
    Singura cheste cu adevarat naspa la Sandero e ca nu se ofera xenon si airbaguri cortina. Astea chiar "dor" in opinia mea.
    8 8
  • Pentru @Tartarus

    AȘA ESTE !!

    Dacia sunt foarte fiabile mai puțin porcăriile de motoare noi de sub 1 litru !!
    Motoarele 1.4 mpi și 1.6 mpi erau foarte bune.
    7 3
  • Marius: Un a6 3.0 si nu intra turbo . Se aprinde motorasi si bujile Raspunde
  • @unu:

    "cutia automata robotizata merge in suturi doar daca ai pretentii de cutii cu dublu ambreiaj sau 8 trepte...este o cutie banala cu performante banale, nu proaste."

    In primul rand cutia automata e diferita de cea robotizata. Sa spui "automata robotizata" e cam incorect.
    In al doilea rand, nu cred ca cere cineva performante de top de la Dacia. Nu cere nimeni sa se comporte precum un Renaul Megane de exemplu. Adica nu are nimeni pretentii de cutii cu dublu ambreiaj sau 8 trepte. Dar nu cred ca e ceva deplasat sa ceri sa mearga bine. Adica sa schimbe liniar, sa nu trepideze la plecarile de pe loc. Oare e o cerinta prea mare pentru o masina noua si care si-a facut deja un nume?
    12 1
  • robotizata numai este in oferta

    vorbim despre un cal mort despre a carui potcoave, vad, ca sunteti nemultumiti
    3 6
  • Ba mai este. Cel putin pe configuratorul Dacia apare.
    8 1
  • eu m-am uitat pe site-urile de afara
    0 4
  • @Corocsenie Adrian
    Cum " un Porsche sub 90 de mii e greu de luat sa iti placa tot la el. Trebuie sa nu iti pese sa il iei cum ti-l dau ei" (fac copy/paste la ce ai scris despre Macan S) de ce un motor de 0,9 de la Dacia te supara sa de mult?
    8 1
  • @@Tatraurs
    Poate daca ai cumpara una care nu a fost taxiu in Bucuresti, ar merge mai bine.
    0 2
  • De fiecare data cand apare o stire pozitiva despre Dacia trebuie sa intre trolii sa arunce cu noroi.
    xxx atatia oameni isi fac treaba nu numai cu 0.9, ci si cu acel sCe. Fac Transfagarasanul fara probleme. Dar Cocostarcostenie asta e un trol. Evident ca sta pe loc motorul ala daca doar se uita la masinile dotate cu el. N-a condus asa ceva. Sau a uitat sa puna benzina si na...cum sa mearga? :))
    4 0
  • Corocsenie Adrian
    @xxx
    Nu inteleg ce vrei sa spui ? Ce legatura are Macan cu Dacia ? Si ce am scris eu acolo cu ce am scris aici ? Nu vad nicio legatura....
    Am mers cu 0.9 cu un Logan nou si nu mi-am dat seama daca masina se misca sau sta ! Glumesc. Nici chiar asa. Crede-ma....e cel mai prost motor din lume ! Nu recomand nici dusmanilor pe care nu ii am sa faca o asemenea greseala de achizitie !
    1 2
  • Clique
    E un motor de turație, ce pretenții poți avea de la un așa motor ?
    Eu zic că este un motor destul de ușor de întreținut totuși, taxe mici și îți faci treaba cu el decent fără prea multe pretenții.
    Spuneți că motorul ăsta de 0.9 este leneș, că este motor de drujba.

    Pai, să vă aduc aminte când mergeați cu motor de 0.8 de pe matiz ?
    Matizul nu avea geamuri electrice, nu avea climă, nu avea esp, dar s-a cumpărat ca pâinea caldă pe atunci. Acum spuneți că motorul de pe Dacia e varză.
    Nu sunt fan Dacia, nici nu am fost până acum din cauza lipsei de dotări din gamă.

    Acum eu zic totuși că este rezonabilă, cu 13.500 îți cumperi o Dacie echipată cu ce ai avea nevoie, ABS, ESP, geamuri electrice, climă automată, touchscreen, cameră de mașarier. Că nu are ea 5 stele NCAP, asta este altă poveste, la prețul acela nici nu ar trebuii să ai așteptări de genul, însă totuși la prețul ăsta nu găsești ceva mai echipat, ca achiziție de nouă.

    Când citesc de multe ori observ comentarii că românașii ar vrea motorizări mai puternice.
    Treaba stă în felul următor, de ce v-ar trebuii motorizări mai mari, cu cai mai mulți, în primul rând nu aveți unde să mergeți cu viteză în românia, nu este destul câți nebuni sunt pe șosele astea din țară și pe câți îi culeg bucăți de prin cap de poduri, de sub tiruri, etc. ?

    În al doilea rând, dacă v-ar pune motorizări mai puternice, ar urca prețurile și tot voi începeți să strigați că, vai ce scumpă e Dacia.
    Românul vrea de la Dacia interior de Mercedes, motor de BMW, exterior de Bentley, lucrurile astea nu o să le vedeți în veci.

    În legătura cu materialele din interior, ce atâta critică, în mașinile de lux nu tot plastic aveți și imitații de aluminiu și alte prostii, voi dormiți în mașini sau în apartamente-case ?
    Până la urmă este o mașină ce te duce din A în B cum o fac și celelalte mărci auto.
    6 0
  • Hai, lasati! Nu o fi 0.9 Tce motorul anului, dar nici ultima petarda nu cred ca e. Cel putin eu nu am auzit de lant sarit dupa 30-40000 de km si nici ca ar fi un mare "mancator de ulei". Curba de cuplu e destul de buna, raspunsul motorului la fel... na, are ceva probleme de soft. Mai trist e cand cumperi un Captur si dai de slabiciunile lui, cand masina se duce spre 15000 de euro. Dar cand poti sa iei un Logan cu motorul asta la mai putin de 10000... merge. :)
    Oricum Renault zicea de aproape un an ca vrea sa-l retraga din productie. La Mioveni se fabrica deja inlocuitorul lui.
    7 0
  • Dany: LaCiti km se schimba distributia la pegeot partener 2l hdi Raspunde

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru