Ford a început producţia modelului Mustang

de Bogdan Mirică
Joi, 28.08.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Uzina Ford din Flat rock Michigan a demarat astăzi producţia noii generaţii Ford Mustang. Modelul american, considerat unul global, va fi distribuit pe 120 de pieţe la nivel mondial.

Urmareste Automarket
Ford a demarat astăzi, oficial, producţia noii generaţii Mustang la uzina sa Flat Rock din Michigan, de altfel singurul loc unde va lua naştere muscle-car-ul.

De această dată, modelul american va fi construit pentru a fi pe gustul unor clienţi globali şi va fi disponibil chiar şi cu volan pe partea dreaptă pentru 25 de ţări cu astfel de reguli de circulaţie.

Printre ele se numără Marea Britanie, Australia şi Africa de Sud. În total, noul Ford Mustang va fi distribuit pe 120 de pieţe mondiale.

Esential 120 de pieţe mondiale vor primi noul Ford Mustang.
9 milioane de unităţi Mustang a vândut Ford din 1964 până în prezent.
Noul Ford Mustang va putea fi comandat în Statele Unite începând cu luna septembrie. Livrările vor fi făcute abia în noiembrie. Europa va primi noul Mustang abia la începutul anului viitor.

Toate vor fi placate cu logo-ul Mustang – „Since 1964”, pentru a le aminti clienţilor anul în care a debutat modelul simbolic şi aniversarea de jumătate de secol celebrată în 2014.

De-a lungul celor 50 de ani de existenţă, Mustang s-a vândut în peste 9 milioane de exemplare şi este printre puţinele modele care s-au aflat continuu în producţie în ultimele cinci decenii.

Comentarii (3)

  • Suleyman Cunoscatoru
    O sa faca senzatie la semafor cand o sa se ia la intrecere in simfonii cu loganurile taximetristilor, adica 4 in linie 2.3 vs 4 in linie 1.4mpi.
    Cand zici Mustang, zici automat V8.
    7 6
  • Sam@Suleyman
    Mustang a mai avut si in unele generatii trecute motorul de 2.3 turbo cu 4 cilindri in linie. Oricum, in generatia asta a fost creat mai mult pentru Europa si China unde taxele pe cilindree sunt cretine de mari. Degeaba ne dam iubitori de 5.0 V8 cand la noi asa motor aduce taxe de mii de euro pe an, care nu prea convin nimanui. Si nu poti compara nici macar in gluma 2.3 de pe Mustang de vreo 310 cai cu 90% din motoarele de 4 cilindrii de pe piata.
    14 2
  • arogantul
    preturi?
    daca e sub 30000 euro ar fi o varianta interesanta
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru