Feedback

La anul făcea majoratul: software-ul manipulator pentru Dieselgate a fost creat de Audi în 1999

Publicat Miercuri, 20.04.2016
de Daniel Popescu
Comenteaza 34
La anul făcea majoratul: software-ul manipulator pentru Dieselgate a fost creat de Audi în 1999 - Poza 1
Software-ul care a permis celor de la Volkswagen să manipuleze testele de emisii ale motoarelor diesel a fost realizat de inginerii Audi în 1999.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Răsturnare de situaţie în scandalul Dieselgate, cel puţin în privinţa autorilor software-ului care a permis grupului Volkswagen să falsifice datele de emisii.

Astfel, aplicaţia software care permite oprirea anumitor funcţii ale motoarelor în timpul testelor de laborator a fost realizată de inginerii Audi în 1999, fără să fie utilizată la vremea respectivă.

Abia în 2005, atunci când inginerii Volkswagen au constatat că nu au resursele necesare pentru a respecta limitele drastice impuse pentru cantitatea de emisii, aceştia au decis să instaleze aplicaţia dezvoltată de colegii germani din grup. Chiar şi aşa, decizia a afectat numeroase branduri Volkswagen, inclusiv Audi, Porsche, Skoda şi Seat, cu 11 milioane de maşini în total.

Urmareste Automarket
Informaţiile au fost dezvăluite de publicaţia germană Handelsblatt, care citează surse din industrie şi din cadrul companiei. Oficialii Volkswagen şi Audi au refuzat să comenteze pe marginea acestui subiect, sub pretextul că grupul german se afla sub investigaţie.

Joi expiră termenul limită pentru ajungerea la un acord cu autorităţile americane cu privire la soluţionarea problemei emisiilor, însă nu este cert dacă cele două părţi au găsit un punct comun de vedere. În următoarea zi, Volkswagen ar trebui să anunţe costurile pe care le va suporta pentru întreaga operaţiune.

Via Automotive News


Comentarii (34)

  • Billions
    Deci inca din 2000 fura ! Banuiam eu ! De atunci au inceput sa scoata capul din cutie.
    33 16
  • un user
    8 21
  • Slafciu ciprian: Check engine workshop fault. Ma puteti ajuta? Raspunde
  • @un user
    madalino fii barbat, a esti o doamna ce pana mea
    19 6
  • scamel
    in 2009, 2010, 2011 motorul 2.0 tdi CR (jetta) intra in ward's 10 best engine
    14 8
  • 11 27
  • @xxx

    De ce sa nu mai scrie daca intervin noutati in evolutia scandalului?
    Ptr ca te deranjeaza pe tine? Ce sa-ti povestesc !
    27 4
  • Softuri,cârnați,piese auto made în china,...Bună afacere ptr. ei ! (treabă nemțească).
    15 9
  • Majoratul vag
    Oooooh majoratul ! Eu le-as face un tort...din TNT... sa tot sufle in el.
    19 6
  • @un user

    Merci ca ma citezi :-DDDD

    P.S. Io n-am zis ca VAG nu-s naspa ca au inselat; eu spun ca tu vrei sa te minti singur si sper sa-ti vina mintea la cap, sa nu mai idolatrizezi aiurea japonezii
    3 2
  • 1 7
  • 7 12
  • Schindler's List
    @inexorabil
    Vai, vai ce-i mai victimizezi...! Nu-ti dai seama cat de absurd esti se pare! E ca si cum ai cere indurare pentru liderii nazisti care au fugit ca potarnichile dupa infrangerea lor in al 2-lea razboi mondial.
    Hai sa varsam o lacrima pentru niste scursori umane, incurajandu-i s-o ia de la capat...! Nu mai bine iei tu un Luger si-ti aplici "solutia" lui Hitler in momentele finale din buncar?
    12 5
  • PROFI-TERM S.R.L.: Buna ziua Sunt interesat sa achizitionez una sau doua autoutilitare noi.... Raspunde
  • 0 6
  • M Badea e paltit de toyota sa le faca reclama. de aia se plimba cu masini toyota, lexus. e ceva cunoscut ca e imaginea toyota. nu stiai?
    3 1
  • care apa in piua, fratelo?

    ies la iveala tot felul de giumbuslucuri facute de concernul asta. La inceput s-a negat tot, era doar imaginatia americanilor. Apoi, cu greu, au recunoscut doar ca totul era facut de 2 ingineri dusi cu pluta care au reusit sa ii traga pe toti pe sfoara si sa implementeze sistemul pe milioane de motoare. Surpriza, pana la urma, datorita "presiunilor" s-a dezvoltat softul pentru a atinge "goal-urile" de la imparatie. Daaarr......acuma se afla ca defapt programul e din 1999 si NU ARE NICI O LEGATURA CU NICI O EXPLICATIE OFERITA de cacanarii astia.

    Se tine tot intr-o minciuna sfruntata, chiar si cand se dovedeste negru (in teava de esapament) pe alb ca FURACIUNEA a fost cu buna stiinta.

    corect...nici o noutate
    6 4
  • Odin27
    @xxx
    Nu se bate nimic. S-a aflat un lucru important. Ne face sa ne gandim ca grupul Vw avea idei necurate de preamarire inca din anii 90.
    Sa vindem prin orice mijloace, chiar calcand peste cadavre daca-i cazul
    5 2
  • ma scuzati, am scris inainte sa-mi iau medicamentele de dimineata
    3 2
  • Dar era clar de la început ca tot grupul a furat, ce Audi in '99 era la GM sau ca acum 20ani erau mai breji !
    Ăștia s-au crezut infailibili si chiar sunt din moment ce nu-i sancționează nimeni.
    Convinge-l pe nea Ilie de la Calafat (nu am nimic cu zona, asta mi-a venit in minte) sa nu mai ia un Audi bengos din '99 cu 2500€ si sa-l înmatriculeze in Bulgaria, daca sunteţi tari in caracter.
    Atât timp cat UE nu spune VW stop joc, se bate apa in piua
    3 4
  • si ce sa-i spun sa-si ia cu 2500 de euro geniule? vreo caruta de taiota din vremea lu pazvante chioru ? e democratie , fiecare om isi cumpara ce vrea si ce isi permite , ce toti avem banii tai sa ne cumparam taiota si fonda si sa ne laudam cu ele ca am ajuns la 30.000 km fara probleme? mai taci u din gura cu aberatiile tale.
    4 6
  • am mai spus-o dar o reped, audiurile .beemveeurile si merurile :)) ce vin in RO de prin 2000 sunt cu sute de mii de km, poate aproape de 1 milion de km si tot merg si unele chiar merg bine... pe cand carutele voastre de la baietii cu ochii oblici nu vor ajunge vreodata la cifrele astea, vor fi doar material de reciclat pentru urmatoarele cutii cu tabla subtire si urate cu spune...
    5 5
  • @dgate...ai ramas fara pilule? :)
    5 3
  • @vianu
    te-ai convins ca am dreptate vorba aia ............dar mulți!
    3 2
  • necula simion: Nu mai pot schimba de la caldura la rece. Ma puteti ajuta? Raspunde
  • detalii
    http://www.extremetech.com/extreme/226941-volkswagen-may-settle-with-tdi-diesel-owners-for-5000-audi-developed-emissions-cheating-software-in-1999
    0 1
  • @xxx

    ciudat e ca nici n-ai abordat subiectul germane vs nipone :)) iar individu' a si luat exemplul tau drept atac la persoana

    mai vine si ala de 13:05 cu aceeasi placa :)
    5 2
  • 2 6
  • @dgate

    reusesti sa ma surprinzi (fan germane? nu-mi raspunde)...

    Esti din ce in ce mai low! Continua....iti dau voie sa ma injuri cat vrei (si iti promit ca nu voi mai interveni) daca asa iti trece sevrajul :))
    5 3
  • 0 9
  • nu te-ai coborat la nivelul meu. Ai coborat sub. Felicitari!

    cat despre victima....ma vezi pe mine suparat? singurul cu spume la gura te vad pe tine. Si da, cred ca esti in sevraj.
    7 1
  • @dgate
    Asta este, ghinion de neșansă trebuie ales si un tartor in afacerea asta
    3 2
  • @vianu ^@xxx
    e valabil pentru amandoi!

    sincer rar comentez pe siteuri dar am sentimentul ca tu esti omniprezent pe acest site. la fiecare subiect ai un comentariu cel putin la fel de impertinent. trebuie sa ai o viata sociala intensa sa ai timp sa stai cu ochii beliti in toate prostiile spuse de unu sau altu,sa ti faci dusmani imaginari ,sa te certi cu lumea care nu e in asentimentul tau si nu vad scopul !. sincer te compatimesc
    2 3
  • saracu' dgate l-au ciuruit !! :))
    3 1
  • "Abia în 2005, atunci când inginerii Volkswagen au constatat că nu au resursele necesare pentru a respecta limitele drastice impuse pentru cantitatea de emisii, aceştia au decis să instaleze aplicaţia dezvoltată de colegii germani din grup."

    Mda, la VW erau ingineri de la facultatile private din Romania. Toaaata lumea putea sa respecte normele, doar ei nu. Ptiu, drace! Încă o dovada ca nici concurentii lui VW nu au jucat chiar... curat, ca sa folosesc un cuvânt potrivit la stirea asta. Dar nu contează. Când intri in showroom si când vezi masinile la teste făcute de mass media, nu ai crede ca sunt si probleme.
    0 2
  • Adam Teodora: Vreau sa-mi cumpar un mercedes vito 8+1 model - 109 din 2007-2010, bugetul... Raspunde
  • @vianu
    Îmi pare rău ca te-ai supărat, deși par încrâncenate comentariile mele, pentru mine este un antistress, chiar mă amuza discuțiile in contradictoriu, de multe ori bat câmpii recunosc
    1 1
  • @LauCalin
    "Şi când au constatat, au decis..."
    Asta-i presupunererea ! Scopul a fost doar sa FURE concurenta si sa ia un avantaj competitv de imagine. Le-a reusit in parte, acum e vremea sa dea inapoi ! Sau inca mai vrei sa crezi vrajeala ca-i concernul european nr. 1 pe merit? Saracul de tine !
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru