Noua generație Renault Clio ar putea avea o gamă simplificată de motorizări: fără versiuni RS și RS Trophy

de Daniel Popescu
Marti, 10.07.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Renault Clio se va baza pe un singur motor pe benzină și o singură unitate diesel,iar versiunile RS și RS Trophy vor fi eliminate din gamă, potrivit unor informații din presa franceză.

Renault Clio va primi o nouă generație în cursul anului 2019, cel mai probabil cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din luna martie.

Publicația franceză L'Automobile Magazine susține că producătorul pregătește o simplificare radicală a gamei de motorizări, mai ales în contextul introducerii noilor teste de emisii WLTP.

Astfel, sursa citată susține că noul Clio va fi disponibil doar cu motorul pe benzină TCe de 0.9 litri în versiuni de 75 CP și 90 CP, precum și cu unitatea diesel dCi de 1.5 litri în variante de 75 CP și 90 CP.

Pe de altă parte, o serie de informații anterioare din presa britanică sugerau și prezența noului motor pe benzină de 1.3 litri dezvoltat în parteneriat cu Daimler, care este disponibil în versiuni de 115 CP, 140 CP și 160 CP.

În cazul în care informațiile se vor adeveri, Renault va renunța practic inclusiv la versunile RS și RS Trophy.

În plus, Clio ar urma să treacă printr-o "cură de slăbire" și în privința numărului de niveluri de echipare disponibile, în condițiile în care nivelul mediu Zen ar urma să fie eliminat din gamă.

Anterior, presa din Marea Britanie a anunțat că noul Clio va prelua elemente de design de la modelul Megane și va avea schimbări majore la interior prin utilizarea unor materiale de o calitate mai bună, pe lângă introducerea unor tehnologii noi.

Via L'Automobile Magazine

Comentarii (11)

  • hazard
    asteptam cu interes sistem de franare cu tamburi si pe puntea fata.
    17 7
  • Haioasă predicția ta, @hazard, dar pare să mai curgă ceva apă pe Sena pînă la faza nivelării (în jos) a nivelului de trai vestic/estic, odată cu victoria planetară a socealizmului :-) - unul corporatisto-fascist, evident, cum se vede la chinezi experimentul.

    Știrea, dincolo de surprinzătoarea trecere de la *s-ar putea să* la *va fi așa și pe dincolo*, e oricum... cel puțin hazardată. Mai clar, de la Billancourt s-aude clar că Renault va renunța la Clio RS, dar nu și la utilizarea recentului benzinar turbo de 1,33 l pe mai toate modelele - inclusiv pe viitorul Clio.
    ...Altfel de ce-ar fi cheltuit bănet grămadă să-l dezvolte? (OK, a contribuit și Daimler Benz, dar tot a fost mare deranjul.)

    Nici vorbă deci de-o sărăcire extremă a gamei, un mild-hatch Clio de 1,33 l și 160-170 CP fiind clar *pe țeavă*.
    Eu pariez însă - ca și-n cazul următorului 208 GTI hibrid/electric - că și Renault va urma cărarea PSA, unica salvatoare de fapt pentru mașinile *pasiune* în condițiile dictaturii *ecolo* din Hexagon și nu numai .
    ...Căutați doar sumele aberante de plătit la francezi (*le malus*) pt mașini cu motoare mai vioaie și-o să vă îngroziți.
    20 5
  • someone
    eu as face o alta predicitie : motorul de 0.9 tce va disparea fiind inlocuit de unul de 1.0 3 cilindri, modificat din cel de 1.3 facut impreuna cu mercedes. va urma si motorul de 1.3 in versiuni mediu potente, si probabil dieselul de 1.5 imbunatatit pentru euro 6 d ( sau f sau g ).
    pacat insa de rs, pentru ca departamentul renault sport face o treaba excelenta, in special pe sasiu, directie .
    in locul lor as scoate arhaicul 1.5 dci si as folosi 2 hybrizi, unul eco, unul mai catre sport, ceva in genul noului auris. si ambele impreuna cu motorul de 1.3, care asa cum zicea kiro, a necesitat multe investitii pentru a nu fi folosit pe clasa mica si compacta, unde se potriveste cel mai bine.
    10 4
  • SIMPLE MINDS
    Norodul apreciaza cilindreea mareata!Unde? Intr-o masina de clasa mica.Motorul 1.33 de 140, 160 cp e arhisuficient pentru o dinamica fara repros.Putin discernamant va rog!
    25 8
  • @SIMPLE MINDS

    norodul neaos romano-carpato-danubiano. Asta blocat in anumite idei preconcepute. Deci cu cat e mai mare cu atat esti mai tare...pai no?

    in Franta Clio RS (deja) numai apare in oferta
    5 12
  • SIMPLE MINDS
    @vianu Un privilegiu ca suntem contemporani!
    10 8
  • Să-mi moară motoru-n fiecare intersecție de v-oi înțelege.
    ...Adică sînteți pro-downsizing continuat pînă-n pînzele albe, ori pe AM n-au mai rămas decît eco-clone ale lui Edikk?! :-)

    Sau visați poate limitări la 80 km/h ca-n Franța ori interzicerea motoarelor peste *x* CP? Se va ajunge și la asta sigur, dar sper că după ce crăp eu (apropo, în anii 80 am avut mari probleme să înmatriculez o motocicletă de 40 CP, fără vreo explicație din partea milițienilor - va fi așadar numai o revenire programată de noua dictatură.)

    Tot omu are liber la păreri, evident - c-așa-i în demonocrație - dar eu rămîn la ideea că 1,6 litri e o cilindree rezonabilă pentru un hot- (turbo) sau mildly-hot-hatch de segment B (Swiftul meu Sport 1.6 de ex.)
    17 20
  • e-manuela
    Buna! Nene Kirotractor, un sincer bravo! Oferă-le mure, muulte mure gargaragiilor. Si de nu ai destule, trimite-i la mine sa ti-i satur...
    12 6
  • @kiro

    asta cu eco-clonele lui Edikk e fix ca aia vanturata imediat dupa rivolutie...daca nu erai cu dreapta, clar erai comunist, iar daca nu erai cu iliescu insemna ca erai un tradator de tara

    naspa, aiurea...cam nasol
    6 13
  • @vianu: Prietene, am zis că îți/vă respect părerile - însă am și eu dreptul - ba chiar și stîngu - :-) să nu fiu de acord cu ele. Dar fără să ți le... nașparlizez verbal deloc subtil, ca tine.

    ...Cîți ani aveai la Loviluție totuși? - te-ntreb apropo de părerile ferme despre lume și viață. Eu - aprox. 30 și p-atunci credeam - ca tine - că le știu pe toate (mai ales ca participant nu doar în fotoliu la TV, dar suficient de idealist-naiv ca să nu-mi trag certificat).

    Abia-n ultimii ani realizez însă că ÎNCEP timid să-mi conturez o imagine veridică a substraturilor mangellilor divers-diversioniste la care am fost expuși cu multiple schepsisuri. Principalul fiind dezbinarea perpetuă întru dominație / jaf asemenea, cu efecte vizibile pînă și-aici / acum pe AM.

    Mai discutăm deci (poate) peste încă trei decenii - doar dacă am ghinionul să mai respir/postez p-atunci. :-)
    8 5
  • bla bla
    Se "vede" ca declinul motoarelor mancatoare de dinozauri descompusi este aproape.Incep sa se subtieze ofertele motoarelor clasice.Probabil tot mai multi producatori nu vor mai investi in dezoltarea de noi motore.
    PS. Kirotractor 30 de ani la Revolutie? Sunteti batran ca muntii
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru