Porsche confirmă motoarele boxer cu patru cilindri pentru viitoarele Boxster şi Cayman

de Sebastian Toma
Vineri, 21.03.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Matthias Müller, şeful Porsche, a confirmat introducerea motoarelor boxer cu patru cilindri în gamele Cayman şi Boxster în cadrul unui interviu acordat nemţilor de la AMS.

Esential 400 CP este nivelul de putere maxim aşteptat de la motoarele boxer cu patru cilindri pregătite pentru viitoarele Boxster şi Cayman.
Porsche Boxster şi Cayman vor primi motoare boxer cu patru cilindri odată cu noile generaţii ale celor două modele. Vestea vine de la Matthias Müller, CEO-ul Porsche, care a dezvăluit aceste informaţii în cadrul unui interviu acordat publicaţiei germane Auto Motor und Sport. Introducerea acestor motoare în gama Porsche are rolul de a reduce emisiile de CO2 la nivel de gamă. Cu toate că au rolul de a fi mai prietenoase cu mediul, motoarele noi de la Porsche nu vor duce lipsă de cai putere. Întrebat de cei de la Auto Motor und Sport despre nivelul de putere pe care-l vor asigura noile motoare, Matthias Müller a declarat că unităţile ar putea să asigure până la 400 CP.

Şeful Porsche: "Ne gândim şi la maşini electrice"

Motoarele boxer cu patru cilindri nu sunt inedite în lumea auto, fiind favoritele celor de la Subaru, printre alţii.

Viitoarele motoare boxer de la Porsche vor urma o strategie modulară, ceea ce înseamnă că familia de motoare cu patru cilindri va prelua componente tehnice de la motoarele mai mari. Pentru moment, data debutului noilor motoare boxer cu patru cilindri de la Porsche nu este cunoscută, fiind aşteptate noile generaţii ale lui Boxster şi Cayman pentru introducerea propulsoarelor în gamă, dacă nu cumva acest lucru se va întâmpla abia după lansare.

Porsche Cayman şi Boxster GTS: 15 CP în plus şi suspensie activă în standard

Via Autoweek | AMS.de

Comentarii (1)

  • mda...sunt perfect echilibrate, fara contragreutati, masa centrifugala ne-echilibrata doar poate datorita imperfectiunilor de material si de fabricatie, sunt plate, centru de greutate jos, ideale pt Porsche, fata de cele cu 6, poate in viitor un boxer 2 cilindri + un hibrid, pe un Porsche mai mic, dar 2-ul e cam zgomotos
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru