Presa germană: BMW ar putea lansa un hibrid plug-in pe nume i9 în 2016

de Sebastian Toma
Miercuri, 23.07.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW M1, primul supercar al mărcii germane, ar putea primi un succesor moral în 2016, odată cu aniversarea centenarului mărcii. Surse citate de Auto Motor und Sport anunţă un hibrid numit i9.

Esential 4.4 secunde îi sunt necesare lui BMW i8 pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. Viitorul i9 ar trebui să fie şi mai rapid.
BMW i8 ar putea primi un frate mai mare, spun nemţii de la Auto Motor und Sport. Modelul ar urma să fie lansat în 2016 şi să fie "cadoul" mărcii pentru aniversarea centenarului. Presupusul hibrid s-ar numi i9 şi ar fi mai puternic, mai uşor şi mai rapid decât un i8, pe lângă design-ul mai agresiv. Printre posibilităţile legate de acesta se numără montarea unor motoare electrice mai puternice şi chiar implementarea unui propulsor cu ardere internă cu un nivel mai ridicat de putere.

BMW M4 Coupe la Nurburgring: 13 secunde în faţa vechiului M3 Coupe

În ciuda modificărilor aplicate de inginerii germani, masa modelului nu ar depăşi pragul de 1.490 kilograme, adică nivelul la care se află i8. În plus, modificările aplicate pentru creşterea performanţelor dinamice nu ar afecta distribuţia maselor între punţi, de 50:50, o artă în sine atunci când vorbim despre un hibrid care are două motoare electrice şi o unitate cu ardere internă. Secretul va fi folosirea intensivă a elementelor din fibră de carbon şi a aliajelor din aluminiu, primul material dintre cele două fiind deja folosit pentru caroseria supercarului hibrid.

BMW i8, primele imagini: supercarul hibrid al nemţilor anunţă un consum mediu de 2.5 litri la sută

Întâlnire peste generaţii: M1 şi i8 la Concursul de Eleganţă de la Pebble Beach.

BMW i8 - datele tehnice complete ale versiunii de serie

Urmareste Automarket

Performanţele noului hibrid german vor fi net superioare celor oferite de i8, cu toate că acesta din urmă putea fi clasificat fără probleme drept supercar.

Sursele citate de publicaţia germană anunţă un timp 0-100 km/h mai mic de patru secunde, în timp ce i8 necesită 4.4 secunde, pe când viteza maximă ar putea să treacă de pragul de 250 km/h, din moment ce vorbim despre o serie specială de maşini. Fiind vorba despre o ediţie limitată a unui model care costa deja peste 100.000 de euro, modelul i9 ar putea să coste mai mult de 150.000 de euro.

BMW i8 costă 126.000 euro în Germania

Via AMS.de

Comentarii (7)

  • BMW ar putea rupe gura targului.......un supercar(sau chiar un hypercar)ar fi lovitura de gratie pt. majoritatea constructorilor 'sportivi' prin traditie:)))))
    Inainte sa 'electrizeze' mai toate modelele din portofoliu BMW ar putea produce in serie(limitata)un supercar pursange asta insa daca nu se tine cont de cheltuieli inutile(o chestiune pe care BMW cam adora sa o evite:P)
    Un hypercar cat mai 'mecanic' cu motor central de vreo 600 de caluti dintr-un 6 in linie,o greutate cat mai scazuta posibil(a intregului ansamblu)si un design cat mai apropiat de cel al conceptului M1 Hommage.......ar fi BMW-ul suprem pt. multe deceni de acum inainte..
    9 4
  • BA tzenu
    esti cu mucii la gura
    habar n-ai, da baietii astia au mai incercat ei super car-uri, si nu prea le-a mers, au dat chix cu alte cuvinte, mai invata ceva istorie auto, daca varsta nu te ajuta
    fiecare isi asterne cat e patura de lunga
    Ferrari, Lambo, Porsche joaca in alta liga
    3 11
  • cristi
    Ba lasa vrajeala cu Lambo care este cu butoane de la Audi Porsche cu motoare VW.Ferrari da o masina adevarata. B.M.W. este marca auto cea mai pura cea mai inovativa unica.Singura marca auto care nu este compromisa gen motor butoane etc. de la alte marci.Asa ca ciocul mic.
    5 0
  • BMW e insa compromisa de cocalarii si comunitarii care o conduc in tarile Europei de Est. E mai compromisa decat firme care iau componente de la altii.
    6 1
  • Constructorii premium fac supercaruri pentru a mai atrage clienti noi si a arata potenta brandului.BMW nu are nevoie de asa ceva din simplul motiv ca este lider in segmentul premium de foarte multi ani.De ce sa te complici cand profitul iti explodeaza pe alte modele? Repet inca o data ce am zis in urma cu ceva timp,nu fanii dicteaza strategia unei marci auto,ci clientii reali care dau banul.Daca se va inregistra o cerere considerabila de un supercar din partea clientilor,sa fiti siguri ca BMW il va construi si va fi genial.Pana atunci,nimeni nu construieste supercaruri,de dragul copiilor care n-au ce poster sa puna pe perete.
    8 0
  • AndreiRN
    Technologie Lexus cu o caroserie BMW.
    1 1
  • johnny_Zwee
    fac masini super-frumoase, dar momentan nu au rival pentru R8. ;)
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru