Prețuri Mazda 6 în România: modelul producătorului japonez pleacă de la 25.200 de euro

de Cornel Șocariciu
Vineri, 20.07.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
25.190 de euro este prețul de pornire pentru noul Mazda 6 în România. Modelul producătorului japonez poate fi comandat atât în versiune sedan, cât și într-o variantă break. Cinci niveluri de echipare și cinci versiuni de motorizare sunt oferite de constructorul nipon.

Mazda 6 a fost prezentat în premieră pentru publicul din Europa în cadrul Salonului Auto de la Geneva din luna martie. Acum, modelul producătorului nipon este disponibil și în România, prețul de pornire fiind de 25.190 de euro, atât pentru versiunea sedan, cât și pentru varianta break. 

Mazda 6 dispune acum de o zonă frontală revizuită care integrează o grilă restilizată și blocuri optice îmbunătățite. Standard, modelul producătorului japonez este oferit cu jante de 17 inch, iar opțional clienții pot alege jante cu diametrul de 19 inch. În partea din spate, terminațiile sistemului de evacuare au acum un diametru mai mare și au fost poziționate mai aproape de margini. 

Cât despre comportamentul dinamic, japonezii au pregătit un set de suspensii îmbunătățite și o direcție revizuită care oferă acum și mai mult feedback. De asemenea, Mazda spune că a introdus ceva mai mult material pentru ca sunetele neplăcute să rămână în afara habitaclului, iar scaunele sunt acum și mai confortabile. În premieră, scaunele față sunt ventilate. 

Gama de motorizări pe benzină include un propulsor de 2.0 litri SkyActiv-G și un motor de 2.5 litri SkyActiv-G. Primul propulsor va fi oferit în două versiuni de putere: 145 de cai putere sau 165 de cai putere. Indiferent de versiunea aleasă, cuplul motor oferit este de 213 Nm. Cel de-al doilea propulsor pe benzină produce 194 de cai putere la 5.700 rpm și 258 Nm la 4.000 rpm. Versiunea de bază, cea de 145 CP poate fi comandată doar cu o cutie manuală cu șase trepte, în timp ce varianta de 165 CP este disponibilă și cu o transmisie automată cu 6 trepte.

Cei care vor opta pentru vârful de gamă de 194 CP vor primi doar o cutie automată cu 6 rapoarte.

Fanii unităților diesel au la dispoziție motorul SkyActiv-D de 2.2 litri. Varianta de bază a propulsorului oferă 150 de cai putere și 380 Nm începând cu 1.800 rpm, în timp ce varianta de top a motorului diesel dezvoltă 184 CP și 445 Nm. Indiferent de varianta de putere aleasă, Mazda propune atât o cutie manuală cu 6 trepte, cât și o transmisie automată cu 6 rapoarte. Sistemul de tracțiune integrală i-Activ este disponibil doar pe versiunea break.

Mazda 6 Sedan: listă de prețuri

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Challenge Attraction Revolution Revolution Top Takumi Plus
SkyActiv-D 2.2 Diesel
150 CP
Man6
Aut6
27.190
-
28.490
30.490
30.290
32.290
-
-
-
-
SkyActiv-D 2.2 Diesel
184 CP
Man6
Aut6
-
-
-
-
-
32.690
32.429
34.490
33.990
35.990
SkyActiv-G 2.0 Benzină
145 CP
Man6 25.190 26.490 - - -
SkyActiv-G 2.0 Benzină
165 CP
Man6
Aut6
-
-
-
28.490
28.590
-
30.390
-
31.890
-
SkyActiv-G 2.5 Benzină
194 CP
Aut6 - 29.890 - 32.990 34.490

Mazda 6 Combi: listă de prețuri

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Challenge Attraction Revolution Revolution Top Takumi Plus
SkyActiv-D 2.2 Diesel
150 CP
Man6
Man6,4x4
Aut6
27.190
-
-
28.490
32.490
30.490
30.290
-
32.290
-
-
-
-
-
-
SkyActiv-D 2.2 Diesel
184 CP
Man6
Aut6
Aut6,4x4
-
-
-
-
-
-
-
32.690
-
32.429
34.490
36.490
33.990
35.990
37.990
SkyActiv-G 2.0 Benzină
145 CP
Man6 25.190 26.490 - - -
SkyActiv-G 2.0 Benzină
165 CP
Man6
Aut6
-
-
-
28.490
28.590
-
30.390
-
31.890
-
SkyActiv-G 2.5 Benzină
194 CP
Aut6 - 29.890 31.190 32.990 34.490

5 versiuni de echipare sunt disponibile pentru Mazda 6: Challenge, Attraction, Revolution, Revolution Top și Takumi Plus.

Versiunea de bază Challenge dispune de următoarele: climatizare automată pe două zone, sistem de navigație, 4 porturi USB, ecran de 8 inch pentru sistemul de infotainment, ecran de 7 inch în zona intrumentelor de bord, senzori de ploaie și de lumină, Head-Up Display, cruise control adaptiv, sistem de avertizare la depășirea benzii de rulare, asistent inteligent de frânare în oraș, sistem cu control automat pentru faza lungă, sistem avansat pentru monitorizarea unghiul mort. În același timp, sistemul de infotainment este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto.

Noul Mazda 6 vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Mazda 6
2.2 diesel, Challenge
150 4.4 10 27.190
Hyundai i40
1.7 CRDI Highway+
141 4.3 10.3 25.038
Ford Mondeo
2.0 TDCi, Trend
150 4.4 9.3 25.200
Kia Optima
1.7 CRDi, Classic
141 4.1 10 25.073
Opel Insignia
1.6 diesel, Insignia
136 4.5 10.5 22.695
Renault Talisman
1.6 dCi Zen
130 3.9 10.4 25.350
Skoda Superb
2.0 TDI Ambition
150 4.0 8.8 27.133
Volkswagen Passat
2.0 TDI Trendline
150 4.1 8.7 25.191
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (7)

  • O masina foarte reusita, cea mai frumoasa din segment dupa parerea mea.
    Imi place ca au facut tevile de evacuare ceva mai groase, la generatia anterioara pareau cam de jucarie.
    18 6
  • Excelenta masina, dar eu diferente mari fata de precedenta nu vad.

    Exista si inainte motorul de 2.5 benzina?
    4 5
  • O msina excelenta pentru cine si-o permite...Asta ar fi al doilea facelift..Pacat ca la noi in Ro lumea nu are format gustul pentru estetica si calitate...
    17 5
  • 508 o bate din toate pozițiile. Prețul va fi tot pe acolo dar motorizările mult mai adaptate Europei la PSA. Dpdv al aspectului este peste concurentele din tabel dar n-aș băga mâna în foc că le va surclasa in teste.
    10 23
  • @Zuzu: nu mi se pare deloc ca o bate noul 508. Intr-adevar, masina e o evolutie aproape incredibila fata de modelul precedent pe cand Mazda e doar un facelift. Dar totusi, nu mi se pare ca o bate nici acum, nici macar la design. E drept, chestie de gusturi.

    La motorizari, acel 2.5 benzina cred ca o sa fie bestial. Asta in timp ce francezii bat japonezii pe Diesel, fara discutie.
    7 7
  • Scrooge
    Foarte dubioasa alegerea Mazda de a oferi cutia automata doar pana la nivelul intermediar "Attraction" pentru motorul de 2.0 164 cp, motor care pare un best-buy. Avand in vedere cresterea puternica de cerere de cutii automate din ultimii ani, le-o fi frica de faptul ca vor avea vanzari mai mici pentru motoarele superioare ?
    3 0
  • de ce?
    Nu inteleg de ce modelul facelift are putere mai mare (diesel 175 la 184 cp) dar masina e mai grea decat inaintea faceliftului si cifrele sunt mai slabe. La fel la motorul de 2.5 benzina greutatea si performantele sunt mai slabe.
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru