Preţuri Mercedes-Benz C-Klasse în România: start de la 34.100 euro

de Sebastian Toma
Vineri, 14.03.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Importatorul Mercedes-Benz în România a anunţat preţurile noii generaţii a lui C-Klasse. Modelul a ajuns deja în showroom-uri şi pleacă de la 34.100 euro cu TVA inclus.

Esential 1.6 litri are motorizarea turbo din gama C-Klasse, oferită pentru versiunea de bază.
Mercedes-Benz C-Klasse, modelul german de clasă medie ajuns la a patra generaţie, a ajuns în România. Versiunea de bază, C180, pleacă de la 34.100 euro cu TVA inclus şi este echipată cu o motorizare alimentată cu benzină, de 1.595 centimetri cubi, cuplată unei transmisii manuale cu şase trepte. Strict de dragul comparaţiei, preţul de pornire este cu 31 de euro mai mare decât al generaţiei precedente în versiunea cu facelift.

Motorizarea de bază asigură 156 CP, în timp ce versiunile superioare asigură 170 (C220 BlueTEC) şi 184 CP (C200). Pentru moment, au fost prezentate doar trei versiuni de motorizare, fiecare oferită doar cu transmisie manuală. Gama C-Klasse include mai multe unităţi, disponibilitatea versiunii hibride fiind confirmată deja pentru luna septembrie a anului curent.

Mercedes-Benz Clasa C: informaţiile şi fotografiile oficiale

Noul C-Klasse a primit numeroase optimizări pentru îmbunătăţirea manevrabilităţii, pe lângă schimbarea estetică evidentă.

Urmareste Automarket
Pe lângă echiparea de bază, C-Klasse este oferit în compania a trei linii de echipare: Avantgarde, Exclusive şi Sport AMG. Acestea pot fi diferenţiate cu uşurinţă încă de la grila radiatorului, versiunea exclusive având o griă a radiatorului cu 3 lamele argintii şi siglă pe capotă, în timp ce versiunile Sport AMG şi Avantgarde au două lamele în grila frontală, acestea fiind argintii pentru echiparea Sport AMG şi cromate pentru echiparea Avantgarde.

Interiorul lui C-Klasse a trecut printr-o transformare impresionantă.
Acesta poartă, la fel ca exteriorul, o inspiraţie puternică de la fratele mai mare, S-Klasse.

Versiunea de bază are climatizare automată pe o singură zonă în standard, în timp ce fraţii săi mai mari beneficiază de climatizare automată pe două zone încă de la dotarea de bază. Printre elementele standard interesante în dotarea lui C-Klasse se numără airbag-ul pentru genunchii şoferului, sistemul de monitorizare a detectării gradului de oboseală a şoferului ”Attention Assist”, capotă activă pentru protecţia pietonilor, geamuri cu tentă de culoare, elemente LED pentru blocurile optice faţă şi spate, ornamente interioare piano black, volan îmbrăcat în piele şi altele.

Mercedes C-Klasse - detalii şi imagini ale noului pachet AMG

Printre lista de dotări opţionale se numără elemente care nu au mai fost oferite până acum în gama C-Klasse, preluate direct de la fraţii săi mai mari. O enumerare rapidă ne relevă următoarele elemente: blocuri optice full-LED, sistem audio surround Burmester şi scaune faţă climatizate, incluzând atât răcire, cât şi încălzire, pe lângă versiunea de scaune faţă reglabile electric şi cu memorie.

Posteriorul prezintă, la rândul său, un design inspirat de la S-Klasse, cu câteva inspiraţii de la fratele mai mic, CLA.

Mercedes-Benz C-Klasse vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Mercedes-Benz C180
1.6 MT6
156 5.3 8.2 34.100
Audi A4 facelift
1.8 TFSI 170 CP MT6
170 5.7 8.1 32.370
BMW 320i
1.6 Efficient Dynamics Edition
170 5.3 7.6 35.534
Volvo S60
1.6 T4 180 CP MT6 Start-Stop
180 5.8 8.3 31.134
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Mercedes-Benz

Comentarii (14)

  • irina login
    pt mine C-ul e masina cap de lista, gandindu-ma la o masina normala, neextravaganta, l-am condus un timp, o versiune mai veche, si m-am convins ca nu l-as da pe nici un BMW sau Audi, spun asta mai ales ca eram fan BMW acum ceva ani. Nu prea am ce sa-i reprosez. Le are pe toate. Iar modelul nou mi se pare superb.
    Parerea mea ca isi merita din plin banii.
    24 8
  • Nu inteleg nimic! Acum v-ati gasit sa oferiti preturile modelui, cand pe site-ul producatorului se poate configura masina cu preturi si toate dotarile optionale de cel putin o luna si jumatate? Care e rolul articolului
    14 10
  • Fomistilor, fugiti! Repede, bagati imprumut in banca, vindeti apartamentul bunicii decedate si luati repede un c180 diesel mai chel decat un Logan. Hai repede, ca se termina stocul!!
    12 25
  • @Nismo: prețurile modelului erau cunoscute pe site-ul importatorului (ca si pe Automarket de altfel), dar informatia la care se face referire este ca masina este disponibila în showroom-uri de azi.
    15 1
  • Ptr. gelu
    ba gelu, pentru fomistii de care vorbesti Logan-ul este un etalon!
    16 5
  • HAMILTON
    ce slabi sunt astea de la mercedes sunt vai de mama lor la motoare
    10 21
  • Bai @Hamilton!!! Maine Mercedes pleaca din pole position cu tine la volan.
    14 5
  • HAMILTON
    da gogu stiu asta dar e inadmisibil ca bmw sa iti dea 0.6 s pana la o suta la ora si sa nu vorbim despre diesel ca tot 0.5 secunde sunt mai lenti.motorul pe benzina de la mercedes de 1.6 ii foarte slab plus ca consuma enorm

    http://www.buhnici.ro/2014/02/03/video-mercedes-baby-what/
    5 14
  • gun cometa
    OK ..il cumperi de nou aici in Romania... Dar dealerii sunt la pamant cu serviciile aftersale. Am experienta :)...,mecanicii sunt niste cocliti, inginerii de service sunt papagali...si asa mai departa..
    11 2
  • @gun cometa
    Pai de ce crezi ca se imbulzeste lumea pe la manastiri, sa-si sfinteasca masina? Daca se strica, numai bunul D-zeu ti-o mai poate repara.

    As avea si eu o curiozitate: oare gaurile alea in consola pe post de locase pt pahare, tot optionale sunt, asa cum erau la vechiul C?
    In rest, numai de bine.
    8 1
  • Mie tot Lexus IS mi se pare ca arata mai bine!
    4 7
  • drojdie
    Motorul de 1.6 este de proveniență Citroën . Este folosit pe d s 3.
    1 2
  • @HAMILnot_pointed
    tu chiar nu intelegi conceptul in industria auto.
    Nu toti producatorii au acelasi caiet de sarcini. Reducand la ideea ta ingusta, ar rezulta un criteriu stupid judecand dupa 0-100.
    Aici, Mercedes mizeaza pe confort, ambianta (au cea mai complexa echipa de design interior), statut, etc.
    Dupa cate vad, 0-100 nu pare chiar slab la puterea oferita.

    Ca 99.99% din comentatori, nici eu nu detin o marca de lux dar imi dau cu parerea ca asa se obisnuieste
    1 0
  • reply gun cometa
    Ai bani de Mercedes,ai o problema? te duci cu el la austrieci sau la nemti. Ce sa faci daca asta e situatia pe la noi.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru