OFICIAL: Mercedes-Benz C-Klasse facelift costă 34.069 euro în România
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Reprezentanţii Mercedes-Benz în România au anunţat preţurile lui C-Klasse facelift. Cea mai ieftină versiune a acestui model porneşte de la 34.069 euro cu TVA inclus. Versiunea entry-level în gama C-Klasse este C180. Cel mai ieftin diesel din gama C-Klasse W204 este C200 CDI BlueEFFICIENCY, model care are un preţ de pornire de 35.216 euro cu TVA inclus. În cazul versiunii break a lui C-Klasse, modelul entry-level porneşte de la 35.805 euro cu TVA inclus. Cel mai ieftin C-Klasse diesel, C200 CDI BlueEFFICIENCY, pleacă de la 37.789 euro cu TVA inclus pe piaţa din România.
Mercedes C-Klasse este cel mai bine vândut model din clasa sa, cu peste un milion de exemplare comercializate în întreaga lume de la debutul său din 2007. Cea mai importantă piaţă de desfacere pentru acesta o constituie cea din SUA, care a adunat 25% din vânzările de pe glob, urmată de cea din Germania şi China. Facelift-ul operat pe C-Klasse prezintă un model mult modernizat. Partea frontală a primit o bară şi o grilă nouă, iar blocurile optice au fost restilizate, în timp ce partea din spate dispune de stopuri cu LED-uri şi o bară uşor modificată.
Cu excepţia versiunilor 4Matic, toate motorizările beneficiază în standard de sistemul Start&Stop. Graţie acestui sistem şi a modificărilor operate la nivelul motorizărilor, cei de la Mercedes-Benz se laudă cu reducerea consumului de carburant pentru toată gama C-Klasse.
Din 2011, transmisia 7G-Tronic va putea fi comandată în gama C-Klasse, iar debutul va avea loc pe C250 CDI 4Matic. De asemenea, cei de la Mercedes-Benz au integrat sistemele Attention Assist şi Distronic Plus.
Via | Mercedes-Benz
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Noul Geely EX5, SUV-ul electric al mărcii chineze, este acum disponibil și în România. Modelul electric este disponibil într-o singură configurație și propune un preț de pornire de 42.990 euro. (16.09)
-
Producția de automobile din România a avut parte de o scădere de 2.7% în ultimele 8 luni, potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România. În luna august au fost produse peste 12.300 de mașini noi în țara noastră. (16.09)
-
Autoritățile se gândesc să introducă o taxă de acces pe Transfăgărășan pentru a stopa "haosul" din zonă. Banii respectivi ar urma să fie folosiți pentru amenajarea unor parcări, dar și pentru dezvoltarea unui turism autentic. (15.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
In ceea ce priveste Q7, am sa-mi permit sa fac o glumita (cu riscul de primi multe voturi rosii): dupa umila mea parere cei care au proiectat-o s-au gandit in primul rand la jucatorii de fotbal ai marilor echipe europene. Cred ca asta spune tot despre calitatea "intelectuala" a posesorilor ei...
Dupa cum spuneai si tu,masinile sunt proiectate avand un anumit tip de cumparator tinta.
Dar nimanui nu-i pasa daca unele masini sunt cumparate si de altfel de persoane.
Nimeni nu-l poate opri pe Nicolae Guta sa-si cumpere Bugatti Veyron.
In legatura cu masina,cuvintele sunt de prisos.