Șeful Mercedes arată cu degetul: ”Din cauza Volkswagen, oamenii nu vor mai avea încredere în mașinile germane”

de Bogdan Mirică
Marti, 10.11.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dieter Zetsche a vorbit despre influența negativă pe care o are scandalul Dieselgate asupra industriei auto germane. Șeful Mercedes se teme de o neîncredere generalizată.

Deși s-au abținut pentru multă vreme de la comentarii pe marginea scandalului Dieselgate, ceilalți producători germani încep să își arate îngrijorarea pentru lumina proastă pe care o aruncă această controversă asupra industriei auto locale.

Cea mai nouă opinie vine de la Dieter Zetsche, președintele Daimler, care a luat o poziție oficială în discuția cu Economic Club of Washington. Președintele Mercedes susține că a fost surprins de acuzațiile recunoscute de Volkswagen și este de părere că publicul va suspecta acum și celelalte companii germane de falsificarea testelor de emisii. Implicit pe Mercedes.

”Sunt de părere că soliditatea expresiei Fabricat în Germania, precum și încrederea în industria auto germană au fost profund zdruncinate. Publicul nu va mai vedea aceste branduri ca unele fiabile și de încredere. Este o lovitură grea și depinde doar de noi să recâștigăm această încredere, chiar dacă nu suntem vinovați cu nimic”, a declarat Zetsche.

Este o lovitură grea și depinde doar de noi să recâștigăm această încredere, chiar dacă nu suntem vinovați cu nimic.

Dieter Zetsche
CEO Daimler
Întrebat dacă scandalul Dieselgate va afecta vânzările Mercedes la nivel mondial, oficialul Daimler a susținut că nu există astfel de temeri pentru că la Stuttgart nu s-au folosit sisteme de păcălire a emisiilor și nici nu se vor folosi.

Discuția cu jurnaliștii a ajuns până în punctul în care Zetsche a fost întrebat ce mașină ar conduce dacă brandul Mercedes ar înceta să existe.

Cum era și normal, oficialul a declarat scenariul ca fiind imposibil, însă a mărturisit că celălalt brand pe care l-ar alege ar fi Aston Martin. După cum bine știm, între Mercedes și Aston Martin este un contract de colaborare, iar germanii dețin o mică parte din acțiunile constructorului britanic.

Comentarii (10)

  • unu la mana: aia erau fabricati in Germania?

    si doi: si eu as conduce un AM DB7. Si un Gullwing
    13 1
  • someone
    atunci faceti asociatia constructorilor auto din germania,
    si ca sa fiti siguri de integritatea membrilor, fiecare din ei sa fie controlati de ceilalti daca comunicatele oficiale sant si reale. si atunci nu o sa te mai plangi ca altii iti strica ciorba
    14 4
  • Azazel
    Si eu care credeam ca ar conduce un Renault. Ca Mercedesurile au motoare de la Renault. Ori de la Aston Martin nu am auzit sa aiba.
    9 8
  • Stefan
    foarte bine! v„ati cam luat„o in cap voi astia cu calitatea germana!!! mai scadeti un pic preturile, ca pana si Dacia e fiabila la fel ca un Mercedes, diferenta e imaginea, pt care nu se justifica banii.
    11 10
  • din nefericire Aston numai face de multa vreme motoare. Sau poate din fericire...
    6 1
  • Here we go again. Speram ca macar Mercedes sa se abtina la a arata cu degetul. Dar stiam ca sper degeaba.

    Este foarte adevarat ce spune dar totusi, pe termen lung cred ca ar fi avut mai mult de castigat.
    6 5
  • @zarnestene. Este pt prima data din istoria acestui site cand iti ofer un +1 pt comentariu. Mi-a placut acum! Asa da.......vezi ca se poate ?
    2 6
  • hazard
    Mercedes ar trebui sa-si tina pliscul. Spre exemplu C classe are probleme serioase de fiabilitate..
    1 4
  • inexorabil
    Herr Zetsche, mutați ȋn România toate mărcile germane, ca să vedeți apoi nu numai explozie de ȋncredere, ci și cu câți solicitanți de angajare vă veți trezi la poartă, chiar dacă n-ar figura nimic ȋn acest sens la mica publicitate.

    Oricum, ȋl ȋndrăgesc tare mult pe liderul lui Daimler AG, mai ales pentru fizionomia lui tipică de prusac (i-ar mai trebui Pickelhaube pe cap, ca să fie tacâmul complet). Mă rog, Mercedes-urile lui nu sunt toate “Made in Germany”, dar să fie acesta un aspect neglijabil :D
    2 0
  • @mandolinescu, acu' sunt speriat de-a binelea. Daca am ajuns sa fii de-accord cu mine ori te-ai dat pe brazda ori m-am tampit de cap.

    Eu iti propun altceva. Iti dau si eu manute verzi o zi intreaga, indifferent ce prostii o sa scrii daca imi explici ce-am vrut sa zic. Asa, simplu, cu cuvintele tale.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru