Feedback

Studiu despre eficiența sistemelor hibride Toyota: un Prius parcurge în regim electric 62% din timp și 40% din distanță

Publicat Luni, 22.04.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 4
Studiu despre eficiența sistemelor hibride Toyota: un Prius parcurge în regim electric 62% din timp și 40% din distanță - Poza 1
O mașină Toyota Prius cu sistem hibrid propulsie parcurge în medie în regim electric peste 62% din timp și peste 40% din distanță, potrivit unui studiu realizat în diverse condiții de trafic în Irlanda.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
University College Dublin (UCD), una dintre cele mai apreciate universități de cercetare din Irlanda, a realizat recent un amplu studiu pentru a afla eficiența practică a sistemelor de propulsie hibride.

Cercetătorii au utilizat mai multe unități Toyota Prius pentru a parcurge o serie de trasee urbane populare prin Dublin, dar au folosit și trasee din zone suburbane și din zone de provincie.

În total, mașinile de test cu parcurs peste 2.000 de kilometri pe parcursul unei săptămâni în luna noiembrie, iar șoferii au avut libertatea de a alege modul în care conduc, fără să fie instruiți cum să folosească tehnologia hibridă.

La finalul testelor, cercetătorii au calculat eficiența sistemelor hibride. Astfel, în medie, șoferii au parcurs în regim electric peste 62% din timp și peste 40% din distanță, cele mai bune performanțe fiind înregistrate pe ruta urbană de la Smithfield la sediul universității: peste 76% din timp și peste 57% din distanță.

De asemenea, consumul mediu pe parcurs întregului test a fost de 4.92 litri/100 km, în timp ce emisiile medii au atins valoarea de 114.2 grame de dioxid de carbon pe kilometru.

"Studiul demonstrează că hibrizii funcționează în regim electric mai mult de jumătate din drum. Scoate în evidență economia de carburant și impactul poziție asupra mediului prin cantitatea redusă de emisii de dioxid de carbon și îmbunătățirea calității aerului", a declarat Mark Teevan, unul dintre directorii Toyota de la sediul din Dublin.

Via Phys


Comentarii (4)

  • Cred ca e un studiu relevant in domeniu auto.
    Aduce cu sine intelegere in ceea ce priveste impactul hybridului si imi place ca s-a realizat cu lasarea la indemana conducatorilor a stiluilui de condus.
    Sa nu uitam ca rezultatele reflecta o rezultanta a tuturor testelor.
    Merci AM.
    9 1
  • studiul reflecta realitatea.
    hibridul este bun in oras si inutil in afara lui.
    9 12
  • someone
    @ mbz, nu e inutil afara, e doar mai putin eficient
    9 1
  • Rudolf D.
    Consum ca al unui Diesel forjat la drum lung si emisii de CO2 mai mari ca ale unui Dieserl EURO 5.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru