Feedback

Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional

Publicat Marti, 05.03.2019
de Paul Cosma
Comenteaza 7
Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional - Poza 1
Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional - Poza 2
Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional - Poza 3
Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional - Poza 4
Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional - Poza 5
Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional - Poza 6
Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional - Poza 7
Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional - Poza 8
Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional - Poza 9
Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional - Poza 10
Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional - Poza 11
Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional - Poza 12
Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional - Poza 13
Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional - Poza 14
Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional - Poza 15
Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional - Poza 16
Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional - Poza 17
Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional - Poza 18
Toyota Prius facelift vine în premieră europeană la Geneva: tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă opțional - Poza 19
Toyota Prius facelift debutează în Europa în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Popularul model hibrid beneficiază de noua tracțiune integrală AWD-i ca dotare opțională.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La sfârșitul lui 2018, Toyota a prezentat la Salonul Auto de la Los Angeles o actualizare pentru Prius prin care a introdus câteva noutăți din punct de vedere tehnic pentru cel mai popular hibrid din lume.

În plus, constructorul japonez a operat și o serie de schimbări de design preluate de la versiunea plug-in hybrid.

Toyota Prius facelift și-a făcut debutul european în cadrul salonului de la Geneva din aceste zile, fiind dezvoltat pe aceeași platformă Toyota New Global Architecture (TNGA).

Cea mai importantă noutate introdusă pe Toyota Prius facelift este sistemul de tracțiune integrală Hybrid AWD-i, prin care un motor electric acționează asupra roților de pe puntea spate.

Motorul electric intră automat în funcțiune la pornire și rămâne activ până la viteza de 10 km/h. De asemenea, motorul electric este activat automat și atunci când senzorii detectează condiții de aderență scăzută: pe zăpadă, pe asfalt umed sau pe suprafețe de rulare alunecoase, la viteze cuprinse între 10-70 km/h.

Toyota subliniază că tracțiunea integrală AWD-i este disponibilă optional.

Sistemul de propulsie are la bază același motor pe benzină de 1.8 litri VVT-i, cu patru cilindri, care respectă acum standardele Euro 6d.

Prius facelift a primit două nuanțe noi, respectiv Emotional Red 2 și Ice Blue, care se adaugă la gama existentă: Super White, Grey, Silver, Steel Blonde, Attitude Black și White Pearl.

Modelul nipon va fi lansat întâi pe piețele scandinave, în Germania, Belgia, Luxemburg, Italia, Spania, Portugalia, Elveția, Austria, Marea Britanie și Irlanda. Constructorul spune că Prius facelift va fi lansat ulterior și pe alte piețe din centrul și estul Europei.

Via Toyota


Comentarii (7)

  • Prius 2019 este mai urat ca niciodata.
    8 2
  • Baai baiatule ....asa ceva !!?...tocmai cand gandeam ca mai rau nu se poate decat actualul model ! Sa ma ierte fanii ...dar nu cred sa existe ceva mai oripilant pe piata auto pt. mine. E absolut de neinteles pt. mine ! SI nu sunt genul care pune design-ul pe primul loc.
    5 1
  • Tr: Toyota Renault Raspunde
  • cred ca Prius a devenit locul de joaca a celor de la design. Modelul numai reprezinta un portdrapel al tegnologiei hibrid care a fost implementata cu succes la toata gama Toyota. Astfel, derapajele vizuale ce duc (dupa spun statisticile) la vanzari din ce in ce mai mici sunt acceptate poate ca un fel de platforma de testare suportabilitatii clientilor in materie de design. Sau poate fac toate acestea cu scopul bine definit de a reorienta consumatorii de Toyota si catre restul hibrizilor.
    4 1
  • Urâţel... şi dl Vianu are perfectă dreptate, nici măcar nu mai este port drapelul hibrid de la Toyota.
    5 0
  • Nu se gaseste vre-un carosier italian sa o ia un pic la flex si sa le deschida ochii mijiti ai niponilor ca au nascut un prunc malformat? Daca Prius era urat la inceput in 96 macar era singura solutie de a epata in ” eco friendly”. nu se gaseste cineva sa ii puna o caroserie de citroen ds peste?
    3 1
  • @
    arata exact cum ar trebui sa arate masina oficiala a comunitatii gay vegane si ecologista, bineintele, political corectness.
    2 2
  • Clique
    Când aud chestiile astea, mașină de gay, mașină pentru femei, mașină pentru bărbați îmi vine să vomit.

    1. Mașină pentru femei, le-ați controlat să vedeți dacă au sau nu obiectul femeiesc ?
    2. Mașină de bărbați, le-ați controlat să vedeți dacă au sau nu obiectul bărbatesc ?
    3. Mașină de gay, le-ați întrebat cumva ce preferințe au ?

    Penibilitate maximă, sunt mașini și atât. Îți place, bine, nu, tot bine.
    Așa spuneau și cei ce mergeau cu poștalioane sau trăsuri ?
    Aia e trăsură de bărbați/femei ?!

    Penibil.....

    Dacă nu vă plac unele design-uri auto, puneți mâna și proiectați-vă propriul design și căutați firme private să vă producă modelul unicat.
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru