Feedback

Toyota profită de Dieselgate: japonezii vor ca jumătate dintre maşinile pe care le vor vinde în Europa în 2020 să fie hibride

Publicat Duminica, 12.06.2016
de Daniel Popescu
Comenteaza 17
Toyota profită de Dieselgate: japonezii vor ca jumătate dintre maşinile pe care le vor  vinde în Europa în 2020 să fie hibride - Poza 1
Toyota susţine că, după scandalul Volkswagen, europenii se îndepărtează de maşinile diesel în favoarea hibrizilor. Japonezii speră ca jumătate dintre maşinile pe care le vor vinde în 2020 să aibă o astfel de propulsie.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Vânzările de maşini diesel au scăzut cu numai câteva procente pe continentul european după apariţia scandalului Volkswagen în toamna anului trecut, însă cumpărătorii sunt semnificativ mai interesaţi de propulsia hibridă. Acest lucru se potriveşte ca o mănuşă pentru Toyota, care are o gamă diversificată de modele hibride pentru piaţa europeană.

Dacă anul trecut niponii au vândut în Europa 209.000 de unităţi hibride, adică 24% din totalul unităţilor comercializate, numărul va creşte la 290.000 în acest an (30% din totalul vânzărilor), iar obiectivul este ca procentul să ajungă la 50% până în 2020.

"Europenii se obişnuiesc cu hibrizii. Obiectivul nostru este ca 50% din vânzările noastre să fie hibride în 2020 de-a lungul Europei. Asta nu ne avantajează doar din punct de vedere tehnologic, ci şi datorită faptului că propulsia hibridă ajută puternic la construirea brandului", afirmă Johan van Zyl, CEO-ul Toyota Europa.

Urmareste Automarket
Pentru moment, vânzările de maşini hibride în Europa este aproape nesemnificativă: doar 2% dintre maşinile vândute pe Bătrânul Continent au o astfel de propulsie. În România, Toyota are versiuni cu propulsie hibridă pentru modelele Yaris, Auris şi RAV4, însă oferta este mai bogată în cazul brandului Lexus: CT, IS, GS, NX şi RX.

Pentru acest an, compania şi-a propus să vândă 900.000 de modele Toyota şi Lexus în Europa, cu obiectivul de a creşte la un milion de unităţi pe termen mediu. În prezent, 70% dintre maşinile grupului vândute în Europa sunt produse în Rusia sau Turcia.

Via Automotive News


Comentarii (17)

  • Toyota este supremul lider MONDIAL in materie de research & development. Foarte greu de doborat un astfel de greu al industriei. Se poate ''darama'' Toyota, doar daca altii vor incepe sa produca masini mai bune ca ei, ceea ce-i imposibil de realizat. VAG nu a fost in stare sa produca niste motoare Euro 6 de calitate . Daca au mintit undeva, e imposibil sa nu minta si in alte circumstante, inca nu au fost prinsi. Mai greu cu ''istitutiile statului'' vorba lui Badea.
    21 37
  • picklhaube
    Poate ca vor vinde vreo 2 masini pe luna in toata europa!O marca pt sarantoci cumparata de negrii , hispanici... !Vad ca dobitocii intre ei se admira!mare om badea asta!
    21 19
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Cu masini gen "moartea pasiunii" Prius mai au de asteptat. Si cu cresteri sub createrea pietei profita de Dieselgate la maxim.
    18 12
  • @ andrei : Prietene, te rog din suflet, mai usor cu fanatismul asta exacerbat. Cred ca nu e un singur articol pe aici pe care sa nu-l fi poluat cu un minim comentariu acid sau rauvoitor.
    Sincer, m-ai adus la stadiul sa urasc japonezele. Si sint posesor de japoneza. Intelege ca nu exista masina sau brand absolut. Fiecare are felia lui de piata si fiecare model in parte se adreseaza unui segment de public. De multe ori, chiar daca se mai si intrepatund, zonele astea sint diferite.
    Numai bine!
    39 12
  • @MarchenM

    Nu stiam ca o opinie ''on topic'' se cheama ''fanatism'' . Ai tot dreptul sa nu citesti. Multumesc ! Numai bine !
    10 37
  • eu nu inteleg de ce nu-s toate hibride.
    6 2
  • Epoca diesel va apune usor usor spre disperarea celor ce divinizeaza cuplul si cantitatea mare de fum de la teava de esapament. Ca vrei sau nu, trecerea la hibride tot se va face . Tarile civilizate deja se misca destul de vizibil in sensul asta , un lucru imbucurator zic eu.
    19 4
  • @picklhaube


    Ai dreptate, o masina chiar ca pentru ''sarantoci'' . Cine da 100 mii euro pe un Land Cruiser sau 19 mii pe un Yaris hybrid e chiar un ''sarac'' care n-are bani, ce sa zic foarte ''inteligenta'' observatia. Acum ma intreb cum e cel cu coaja de Passat B6 săcănd hănd? Probabil paduchios ........ Domnul cu tine fiule ! Ferice de cel sarac cu duhul !

    @top. Un comentariu elaborat ca deobicei +1
    17 22
  • Trebuie sa fii tampit sa dai 100 000 europe un land cruzer. Da, da, da....Stiu cum se scrie. Pax vobiscum!
    9 9
  • @saracu' kote
    Nici el nu stie ce zice!!
    3 7
  • Europenii se obișnuiesc cu hibrizii , dar și ceilalți producător încep să ofere hibrizi, deci nu știu dacă este realist calculul celor de la Toyota, apoi mai este o mică problemă , nu au în gamă modele electrice, măcar de clasă mică, doar cu fuell cell gen Mirai nu ajunge , încă este o tehnologie scumpă, impachetata într-un produs fenomenal de urât.
    9 3
  • @dan_grc

    Salut Dane ! Calculul celor de la Toyota este destul de realist. Ei sunt pionierii acestui ''tren'' de propulsie. In plus nu stiu ce sa zic ? Golf GTE de 50k euro sau Auris HSD de 20k euro ? Eu zic ca europenii vor alege prima varianta avnd in vedere problema VW nu tocmai roz. La clasa mica au Yaris HSD de 13k euro ( in oferta Toyota ) , probabil cel mai accesibil hybrid la nivel mondial nu doar din clasa mica. Nu au o gama de masini electrice ? Rav4 EV , IQ EV, Yaris Ev astea ce sunt , pe pacura ?Domnul cu tine fiule !
    5 10
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • @sergiulica mai taie din faruri , tu nu prea stii sa faci comparatii nu e asa? Golf GTE cu auris hsd? :)) mor de ras
    3 6
  • @Gab. Pe bune ? Zi-mi ce fumezi ca sa rad si eu ?Poate radem amandoi. Crezi ca am sanse sa intru si eu in filmul tau daca te urmez ? Multumesc.

    Golf GTE este singura compacta de la VW cu propulsie hybrid, doar ca fata de Auris HSD ( concurentul rival ) are un pret nesimtit de mare, iar ca parte tehnica camufleaza ''calitatea'' nemteasca la cote ''ridicate''. Intelegi tu ! Cu asa preturi, cel mai probabil vor supravietui din carne tocata afumata : carnaciori picanti.
    4 4
  • @sergiulica
    Ai baut bine se pare.

    Una are 99 cp alta are 204cp , chiar nu vezi o diferenta? Sau asa faci tu comparative?
    Golf GTE este hybrid plug-in ( f important) , auris e doar un hybrid.
    Sa zic si de cutia jenanta CVT in comparatie cu DSG6 ?

    Ca sa nu mai zic ca auris ala la 20k e cel mai jos iar la 50k ai pus tot de era. GTE pleaca de la 36k si este mai dotat in acesti 36k decat auris in cei 20k .
    Comparatie amatoristic de un obsedat.
    3 2
  • @@sergiulica
    Aurisu are 136 cp are o cutie extrem de fiabila care nu pica precum dsg-ul iar in varianta de top are tot ce vrei ce nu vrei la un pret mult mai mic decat golfu
    Acum ma intreb care e amatoru obsedat??!! pff!!
    3 1
  • @sergiulica
    Tot tu esti papagalul, auris e plug in ? Din nou zic 204 CP cu 136? Mai citeste de morisca de CVT inainte sa faci afirmatii, macar cum functioneaza.
    In varianta de top are ce trebuie? :)) pai parca comparai cu cea de 20k.

    Esti praf , sincer.
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru