Volkswagen va deschide o nouă fabrică în Europa, care va începe producţia în anul 2016. Odată cu aceasta, nemţii au confirmat lansarea noilor Volkswagen Tiguan şi Crafter pentru anul respectiv, odată cu noua generaţie a lui Porsche Panamera.
Esential
30
de euro pe oră este diferenţa de costuri salariale între producţia de vehicule în Germania şi producţia de vehicule în Polonia.
Volkswagen are planuri mari de expansiune, chiar şi pentru piaţa din Europa. Pe lângă faptul că estimează atingerea planului de
a comercializa 10 milioane de unităţi la nivel global până la finele anului curent, concernul german a anunţat că va deschide o fabrică nouă în Europa, care va începe producţia în al patrulea sfert al lui 2016.
Respectiva uzină va fi construită la Wrzesnia, Polonia, unde va fi construită noua generaţie a lui Crafter, dezvoltată împreună cu MAN. Fabrica Volkswagen din Polonia va avea 2.300 de angajaţi. Afacerea este legată foarte strâns de reducerea costurilor, existând o diferenţă de 30 de euro pe ora lucrătoare între Germania şi Polonia, după cum explică institutul german IW. Mai mult decât atât, Volkswagen produce modelele Caddy şi T5 în Poznan, Polonia, ceea ce îi ajută pe nemţi să obţină economii şi pe partea de logistică.
Şeful Volkswagen: "Vom vinde 10 milioane de maşini în 2014"
Panamera primeşte o nouă generaţie în 2016, care va fi oferită şi într-o versiune coupe, anunţă publicaţia Automotive News.
Odată cu anunţul legat de schimbările de producţie ale concernului Volkswagen din Europa, nemţii au anunţat că vor opera modificări şi în producţia Porsche.
Uzina din Leipzig va construi noua generaţie a lui Panamera începând cu anul 2016, urmând să realizeze întregul proces fără asistenţa fabricii Volkswagen din Hanovra. Mai mult decât atât, uzina din Leipzig va primi o investiţie de 220 milioane de euro în vederea construcţiei
caroseriei lui Panamera Coupe, tot din 2016. Aceeaşi fabrică a primit o investiţie de 500 de milioane de euro în 2013 pentru a acomoda producţia noului Porsche Macan.
Porsche Panamera va avea un frate mai mic, rival pentru BMW Seria 5
Producţia lui Porsche Cayenne va fi mutată din Leipzig la Bratislava, uzina respectivă producând deja interioarele şi
caroseriile SUV-ului din Zuffenhausen.
T
otodată, noua generaţie a lui Volkswagen Tiguan va fi construită în Hanovra, nu în Wolfsburg, pentru a compensa diferenţa de producţie adusă de mutarea lui Panamera.
Via AutomotiveNews (înreg.)
In privinta Tiguanului era si timpul, caci arata mult mai urat cu facelift.
Din ce stiu eu faceliftul ii da forme mai frmuoase, se vede si la noul Focus. Iar la VW faceliftul este fix invers. La fel si la Audi.