Volkswagen deschide comenzile pentru Tiguan. Start de la 36.600 de euro în Germania

de Tiberiu Safta
Marti, 07.11.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a deschis oficial comenzile pentru noua generație Tiguan în Europa. Cea de-a treia iterație a SUV-ului german va avea un preț de pornire de 36.600 de euro pe piața din Germania.

În urmă cu două luni am făcut oficial cunoștință cu cea de-a treia generație a lui Volkswagen Tiguan. Noul model primește design proaspăt, un interior complet redesenat și digitalizat, dar și motorizări hibride cu încărcare la priză și cu două variante de putere: 201 sau 272 de cai putere. Indiferent de varianta de putere aleasă, această motorizare primește și o baterie de 19.7 kWh, ceea ce asigură o autonomie de 100 de kilometri în modul electric.

Acum, constructorul de la Wolfsburg a deschis oficial comenzile pentru noul său SUV compact în Europa. Deocamdată, Tiguan nu a ajuns și în România, însă modelul este deja disponibil pe piața din Germania, acolo unde propune un preț de pornire de 36.600 de euro. Pentru început, noul model va fi disponibil în 4 linii de echipare: Tiguan, Life, Elegance și R-Line.

Versiunea de bază Tiguan primește noul instrumentar Digital Cockpit, alături de un ecran central de 12.9 inch, faruri LED și jante de 17 inch, printre altele.

Toate aceste dotări sunt standard. Echiparea mijlocie Life aduce un sistem de climatizare pe 3 zone, asistent avansat pentru parcare, podea variabilă pentru portbagaj, cruise control adaptiv, lumini exterioare în zona mânerelor și oglinzilor și un asistent pentru faruri.

Cei care aleg echiparea Elegance primesc farurile LED Plus, cu o bandă iluminată care unește blocurile optice. De asemenea, mai sunt trecute pe lista de dotări și scaune față ergoActive cu funcție de masaj, iluminare ambientală cu 30 de culori, hayon cu deschidere și închidere electrică și jante de 18 inch. La final, echiparea R-Line aduce un design exterior ușor mai sportiv cu bare de protecție noi și praguri diferite, alături de jante de 19 inch, scaune sport și accente negre prin pachetul Black Style Package.

Pe lângă motorizările hibride menționate mai devreme, noul Volkswagen Tiguan mai primește motoare pe benzină de 1.5 litri și de 2.0 litri, cu puteri cuprinse între 130 de cai putere și 265 de cai putere.

Există și opțiunea diesel 2.0 TDI de 150 sau 190 de cai putere.

via Volkswagen

Comentarii (43)

  • Andrei
    Apropo de preturi aberante: versiunea Elegance, diesel, e 47k :))

    Deja Model Y e mai ieftin :))
    9 9
  • O mașină pe care o poate considera doar Seriff și alții care au nevoie sa facă 800km fără sa oprească 30min la un încărcător.

    Pentru ceilalți, mai ales dacă beneficiezi de subvenție și facilități fiscale pentru EVs, Model Y e mai ieftină de cumpărat, mai ieftină de încărcat, în unele țări mai ieftină de taxat. În plus e mai performantă, mai bine dotată, cu materiale mai bune, mai tehnologizată.

    Ioniq 5 Long Range (500km)e in aceeași zona de preț.

    Tiguan: un model de nișă, absolut absurd pentru publicul general.
    4 18
  • @Matei, opresti 30 de minute la un incarcator dupa ce ai cautat/asteptat o ora unul disponibil. Iar Tiguan este unul dintre cele mai versatile si mai bune modele pe care le poti cumpara, dovada fiind numarul de unitati vandute.
    20 4
  • Povesti. Încărcător e în drum, nu trebuie sa cauți și nici să aștepți decât dacă ai ghinion. Ca cum aștepți și la benzinărie dacă ai ghinion.

    Tiguan o fi ce spui tu, dar nu modelul ăsta nou.
    5 13
  • unuldinmultime
    Eu nu înțeleg de ce, la fiecare articol de genul ăsta, trebuie să fie unii care spun: mai bine Tesla, mai bine diesel, mai bine GPL... Nu mai bine lăsați pe fiecare să cumpere ce vrea cu banii lui ? Ce este cu atâta dorință de a impune altora ce să facă, ce să cumpere și ce să le placă?
    11 1
  • Electrificarea fortata nu are niciun beneficiu pentru o tara unde in mediul urban majoritatea locuieste la bloc. Prefer oricand o hibrida din motivele expuse si de altii, mai ales coada de la incarcare. Si daca acum e asa, cand toate vor fi electrice (ce gluma buna!), oare cum va fi? Mai e mult pana departe iar infrastructura va limita din toate puterile un parc electric 100% electric. Ar trebui daramate orase pentru a avea locuinte deservite de atatea statii cate ar fi nevoie, aici lasand la o parte faptul ca atata electricitate verde....mai greu. Si inainte de a arunca cu manute rosii, poate ar trebui sa vedeti cum se recicleaza eolienele cand isi inceteaza durata de viata si productie (a, se ingroapa palele in pamant!!!!!!) . Doar amanam o poluare si mai mare. Dar e bine ca avem libertatea (inca!) de a alege. Daca ar fi dupa mine, in oras electrice, hibride si transport in comun cat mai mult si mai eficient, afara...la liber, autonomie cat mai mare. Dar....nu e dupa mine. Nu au ce cauta in oras sub euro 6. Dar nici transport public de 1970 nu mai trebuie sa existe.
    6 0
  • Seriff
    @Matei, multumesc pentru apreciere, on topic, da masina este ce trebuie, motorul de 2.0 diesel ingroapa oricand orice jucarie cu baterii la fiabilitate, consum, te duci unde vrei fara nici un stres, masina merita toti banii.
    Plus ca e mult mai bine antifonata si mai bine inghegata decat Tesla care e fix logan la interior, la 120 zici ca ai geamurile deschise.
    10 1
  • @Seriff
    :))) Esti amuzant, se vede din comentariul tau ca nu ai mers in viata ta cu o Tesla. Decat sa debitezi asemenea aberatii, mult mai simplu ar fi sa mergi sa faci un test drive cu un model y. nu te costa nimic, te programezi pe site si te duci cu permisul si buletinul, iti da masina 45 de minute, singur, sa o testezi cum vrei tu si daca ramai la aceasi parere, promit ca nu te mai contrazic niciodata. Acum punctual la tot ce ai scris tu:
    Fiabilitate la grupul vag nu mai exista de prin 2015 incoace, am schimbat la skoda scala pana la 50000 de km, bieleta caseta de directie dupa care caseta de directie cu totul, kit ambreiaj cu toate ca e dsg, multe elemente suspensie si bateria care e vreo 2000 de lei din cauza sistemului start stop pe care oricum il dezactivez de cum ma urc in masina pentru ca e insuportabil. Toate au fost schimbate pe garantie dar cu o luna inainte ca ea sa expire. Ce o sa fie de acum incolo...din buzunar. Ca si cost de combustibil/curent, nu iesi mai ieftin cu diesel fata de electric nici cand compari 2.0 diesel de il lauzi cu dual motor de 400 de cai la tesla.
    La capitolul materiale, in tesla nu ai sa gasesti niciun plastic tare, nicaieri, spre deosebire de grupul vag care pana si pe audi pune moale pe portiere fata si tare pe portiere spate ca sa reduca costurile, ca sa nu mai zic cat plastic negru lucios sau plastic cromat foloseste la interioare, cea mai mare mizerie de material.
    Antifonarea nu se poate compara, la tesla ai geamuri duble laminate fata, spate, trapa si parbriz, cu toate inchise nu auzi nici cand claxonezi din masina, este net superioara fata de vag si aici compar cu modele din aceeasi gama de pret, nu compar cu audi a6, a8, etc.
    4 11
  • 45900euro pentru Elegance 1.5 eTSI, tractiune fata. Pe modelul precedent primeai 2.0 TDI 200CP, 4motion de banii astia, in echipare similara. Diesel 4motion cat o sa coste pe modelul nou (momentan nu apare in configuratorul de Germania)? 50k? Parca e cam mult...
    10 0
  • Seriff
    @10:12, am mers, mi s-a parut o porcarie, daca nici 2.0 tdi nu e motor fiabil, e grav, sunt motoare care ajung lejer la 500.000 km fara probleme, Tesla in afara de acceleratia pe linia dreapta nu are nimic, e o masina grea, plus ca au probleme grave de fiabilitate, se vaita posesorii de ele pe grupuri grav, poti sa iti iei, e o tara libera, fiecare face ce vrea.
    6 1
  • Andrei
    Ok, Tesla nu e tocmai un exemplu de confort sau fiabilitate. Dar să susții că Tiguan e mai ok e amuzant. La modul foarte ironic, desigur.

    "ingroapa oricand orice jucarie cu baterii la fiabilitate, consum"

    Nu se orice. Prin natura lor electricele sunt mult mai simple, deci mai fiabile. Despre consum n-are rost să discutam, e aberant ce spui. Orice electrică costă mai puțin să parcurgă aceeași distanță. Plus că nu mănâncă ulei precum TDI și nici nu are nevoie de revizii dese.

    "Tesla care e fix logan la interior, la 120 zici ca ai geamurile deschise"

    Lol, se vede că doare prețul ăla, ai început să o iei pe ulei.

    Dar să nu mergem pe fentă: problema e că un Polo mai înălțat și mai greu costă mai mult decât o Tesla Y :))))

    Mult succes la vânzări!
    4 5
  • Electroll 1: ”Încărcător e în drum, nu trebuie sa cauți și nici să aștepți decât dacă ai ghinion. Ca cum aștepți și la benzinărie dacă ai ghinion.”

    Încărcător e DOAR pe drumurile intens circulate și-n orașe mari. La benzinărie dacă ai ghinion dai de coadă, adică aștepți 10 minute plus alea 5 de plin, plată și mers la baie.

    Electroll 2: ”Orice electrică costă mai puțin să parcurgă aceeași distanță” *

    * - dacă încarci acasă
    La încărcătoare rapide costurile electroice pe km sunt apropiate cu benzina și dieselul, mai mari decât la GPL.

    Exagerări, minciuni prin omisiune, zică că e una și aceeași voce anonimă care face reclamă înșelătoare electrocasnicelor scumpe.
    7 2
  • Date, nu povesti. Aici nu e vb de partinitoare. Sunt pur si simplu date. Uitati-va, mai ales pensatii de matei si andreea:
    https://www.youtube.com/watch?v=CAhfIPJQX3M
    1 2
  • Andrei
    @Kap

    "electroll" - observ ca și tu începi sa joci în echipa cu ceilalți doi ghiolbani...

    Cel care exagerează ești tu și am să îți explic punct cu punct.

    "Încărcător e DOAR pe drumurile intens circulate și-n orașe mari."

    Nimic mai fals. În vest sunt în (aproape) toate orășelele, în centru, în parcare. Am încărcat de curând într-un oraș de vreo 10.000 de locuitori, în Elveția. A costat 1 franc parcarea și încărcarea era gratuita (7kw). Și unde locuiesc eu, practic rural, sunt încărcătoare în centru. 10.

    Mai mult, sunt și la destinații turistice. De exemplu la un castel din Austria erau încărcătoare în parcarea castelului, incluse în prețul biletului de intrare.

    Dar sa facem abstracție de asta. Mai toate electricele au o autonomie mult peste media parcursa de un european. Mult! Iar dacă vrei sa faci 800km cum zice Seriff, pai mai mult ca sigur o buna parte va fi pe drumuri intens circulate. Ca altfel ii faci în 15h! Cine face așa ceva și de ce?? Nu zic ca e exclus, dar e un caz foarte special.

    Tot în tura recenta a trebuit să încarc pe drum. M-am oprit la o stație service: toaletă, un burger și o cafea. Mașina era cuplată la un încărcător 50kw. Atât suportă. La plecare era aproape plină și nu am stat nici 30 minute. Lângă erau încărcătoare Ionity de 350kw. Vreo 5 libere.

    E adevărat ca dacă aveam un ICE aveam POSIBILITATEA să nu opresc. Cu electrică a TREBUIT să opresc. Dar eu aș fi oprit oricum, că nu pot să conduc 5h fără să fac o pauza de 15 minute măcar.

    "La încărcătoare rapide costurile electroice pe km sunt apropiate cu benzina și dieselul, mai mari decât la GPL."

    Nu știu de GPL, nu ma interesează. Stațiile GPL în vest sunt ca și inexistente. Dacă îți faci probleme că nu găsești încărcătoare te anunț că GPL sigur nu găsești :) Și dacă la GPL îți e ție gândul, nu cred că lipsa încărcătoarelor e problema ta ci ceva legat de finanțe. Deci cine minte prin omisiune?

    Prețul la încărcătoarele rapide de peste 50kw, pe autostrăzi, sunt, într-adevăr, mari. Dar la fel sunt și preturile la carburant - mai mari decât la benzinăriile normale. În plus, 99% din cazuri încarc acasă, unde noaptea am tarif la 1/3 din tariful casnic obișnuit. Ma costă vreo 3 euro un "plin".
    3 6
  • Seriff
    @Andrei, sa fii sanatos, nu intereseaza pe nimeni, mergi cu electrica si stai sa incarci de 10000 de ori din partea mea, noi preferam sa nu avem grija asta, eu alimentez odata in 5 minute si dupa uit de asa ceva, hai pa.
    2 1
  • Toată înșiruirea de comentarii excesiv de potrivite care să arate numai avantajele electricelor ascunzând convenabil dezavantajele e de natură să miroasă a trolling, mai ales că se practică la greu asta mai ales aici pe site.
    Și mai încerci și să le acreditezi ca și cum ar fi realitatea de peste tot, nu bula unui pasionat.
    Aici în est nu avem multe încărcătoare și nici nu e relevant centrul orașului, când faci mulți km nu prea ai ce căuta pe acolo, ieși te rog din obișnuințele tale de navetă.

    Și iar deturnezi discuția s-o duci în derizoriu, sunt foarte multe cazuri în care vrei să ieși în week-end sau cu treabă la 150-200-300km. Și-atunci ce faci? Iei aglomerația în piept pe DN1 că ai doar 5 prize în direcția ai? Sau când ajungi la țară, la rude sau la pensiune îl pui pe vărul Costică să-ți dea prelungitorul pe geam peste noapte?
    Cu electrica orice drum la distanță trebuie gândit și răsplanificat dacă nu urmezi drumul principal (și cel mai adesea aglomerat). Și-n loc să mă uit cum se scurge timpul în ambuteiaje să mă bucur că eu consum cu electrica doar pe climatizare?
    Nu, mulțumesc. Un Logan nou de 16.000 cu GPL din uzină sau o instalație între 500 și 1600 de euro pe aproape orice benzinară, inclusiv turbo cu injecție directă îți aduce costurile pe suta de km sub electrică în călătorie (nu acasă, cum calculați voi pasionații, la 1 leu/KWh sau ”gratis” cu fotovoltaice de 20.000 de euro).

    Și mai sunt și celelalte variante: benzină turbo, motorină sau hibrid, toate mai avantajoase pentru majoritatea utilizatorilor persoane fizice.
    4 1
  • @Andrei
    "În plus, 99% din cazuri încarc acasă, unde noaptea am tarif la 1/3 din tariful casnic obișnuit. Ma costă vreo 3 euro un "plin"." - nu stiu unde sunt probleme cu finantele daca te bucuri la 3 euro plinu si probabil asta e motivul principal pentru care ti-ai luat electrica pentru a nu mai arde benzina/motorina la vreo 2 euro litrul.
    3 1
  • Andrei
    @alex
    Nu plinul de 3 euro era problema mea ci a celui care a comentat ca e mai scump decât diesel-ul. Eu am arătat doar ca e mai ieftin.

    @kap
    150-300km face orice electrică. Poate cu Spring să ai emoții. Vezi ca Logan GPL are autonomie reala vreo 300km, ai potrivit bine cifrele :)). Pe unde am eu treaba și locuiesc n-am văzut stații GPL. După 300km împingi Loganul ăla.

    "la rude sau la pensiune îl pui pe vărul Costică să-ți dea prelungitorul pe geam peste noapte"

    Nu mi s-a întâmplat dar e posibilitate. GPL sigur nu îmi dă pe geam vărul Costică.

    "Și-n loc să mă uit cum se scurge timpul în ambuteiaje să mă bucur că eu consum cu electrica doar pe climatizare?"

    Habar nu ai ce vorbești, sincer.
    1 4
  • @Seriff
    Tu ești ăla care se plimba până la mare și înapoi fără să oprească și are nevoie sa facă 800km cu o oprire de 5 minute doar. Dacă și aia.

    "hai pa"
    2 4
  • Trupa de umor involuntar Dizăl Rulz încearcă să ne convingă ca e ok un Polo cu pretenții de SUV care costă mai mult decât o Tesla Y sau Ioniq 5 :))

    Luați, mă, câte 3, să fie :))
    Cu cât e cererea mai mare cu atât creste prețul - economia de piață.
    1 1
  • Seriff
    @15:32, da imi place sa ma duc pana la mare si inapoi in aceeazi zi si sa merg cu 140 pe autostrada fara stres si sa ma intorc seara, care e problema ta? Vezi-ti de prizele tale si de incarcatoare si de ce mai visezi pe acolo, mai bine ti-ai pune creierul la incarcat ca e pe 0%
    4 1
  • @Seriff
    Pai băi creier încărcat la 300%. Când ajungi la mare o pui la încărcat în timp ce faci plaja. Sau nu o pui, dacă ești din București. 300km face orice electrică.
    1 3
  • Faci pe niznaiul, drum către o destinație la 150-300 km înseamnă și retur, deci 300 - 600 km, cu orice altceva decât electrica îi faci cu o pauză de 5 minute de reîncărcare.

    Loganul din fabrică are rezervor de 40l GPL deci 32 util, cu 8% mergi fix 400 km, dacă iau un consum moderat, deși se poate lejer și mai mult.
    Iar asta e valabil chiar și la 0 grade, când bateria cu litiu suspină după volți și electrica se duce cu autonomia spre jumătate.
    Dar după poți și să-l împingi, că are 1200 kg, nu aproape 2 tone ca electricele. Sau poți merge pe benzină, că are și rezervorul pe benzină de 50l, în caz că nu găsești GPL.
    Asta a propos de ”habar nu ai ce vorbești”.

    Și după ce înșiri aberațiile astea încercând să distorsionezi în defavoarea mașinii ICE DUPĂ CE distorsionezi zi de zi prin comentarii în favoarea electricelor, te mai miri că te încadrez ca TROLL?

    PS: Ca să ne și distrăm, am făcut deseori sportul ăsta de care zice Seriff, plecat dimineața spre Corbu sau Năvodari întors seara cu același rezervor de gaz, DOAR cu opriri spontane. Și nu, nu m-am împiedicat de stații de curent continuu la plajă.
    2 2
  • Eu zic să te oprești. Dacă ai Logan GPL o electrică nu e în planul tău financiar. N-are legătură cu autonomia, stațiile de încărcare și ce mai indrungi acolo.
    2 3
  • "plecat dimineața spre Corbu sau Năvodari întors seara cu același rezervor de gaz, DOAR cu opriri spontane"

    Deci ne-ai confirmat că se poate inclusiv cu o electrică :))

    Nu cred ca asta a fost intenția ta, dar explică-i lui Seriff cum ai făcut, că el crede ca doar dizelul poate asta.
    2 3
  • Seriff
    @16:57 ete eu nu vreau sa o pun la incarcat, ma obligi tu?
    0 0
  • @Seriff
    E bine ca am descoperit adevărată problemă - nu vrei. A fost greu, dar am răzbit. A trebuit să ne aburești cu tot felul de bășini răsuflate și "argumente" de kkt ca să nu spui ca de fapt "nu vrei".
    0 1
  • Seriff
    Da, nu vreau, e o tara libera, de ce sa imi pierd timpul cu asa ceva? Timpul e pretios, nu vreau sa imi programez drumurile in functie de masina, nu imi face masina programul, argumente am adus suficiente, doar ca tu esti orb si nu vrei sa le intelegi, nu intelegi ca ce ti se potriveste tie nu se potriveste altora.
    Asa ca diesel for life prietene chiar daca nu iti convine.
    0 0
  • @Seriff
    Respect dorința ta. Ce nu respect e, dacă timpul e prețios, ce ce îl pierzi scriind n-șpe rahaturi anti-EV are n-au nicio legătură cu realitatea, în loc sa zici că nu vrei?
    0 1
  • @Seriff
    Și dacă e o țară liberă, de ce dorința ta trebuie respectata dar a altora trebuie ironizată (electrocutați, pensați etc)?
    0 0
  • Seriff
    Pentru ca voi nu aveti loc de noi, eu pe topicul asta nici nu aveam de cand sa scriu, daca te uiti mai sus m-a mentionat un geniu pe nume Matei, fara sa il bag in seama, dupa care eu doar am zis ca un Tiguan 2.0 diesel mi se pare peste Tesla , cum am zis asta am fost pus la zid, eu am loc de voi, dar invers nu e asa, voi ne atacati pe noi si daca va dam replica tot voi sariti in sus.
    Eu sunt de parere ca ar trebui sa existe toate variantele: benzina, diesel, hybrid, plug in si full EV tocmai ca sa aibe clientii de unde sa aleaga in functie de nevoile lui.
    Mi se pare normal sa existe si o piata sh pentru ca nu toata lumea isi permite sau poate pur si simplu nu vrea sa investeasca foarte multi bani intr-o masina noua.
    Problema e ca cand apar verzii si ne zic tractoristi, tarani, mancatori de seminte, doar fiindca nu ne dorim Tesla.
    1 0
  • @Seriff
    Te-a menționat pentru că pe un alt topic te-ai apucat sa ne explici niște bășini când puteai sa te rezumi la "nu vreau".
    In plus, dacă altul zice ceva nu e musai sa zici și tu, ca nu ești papagal. De fapt, nu te poți abține :)

    PS: Tiguan (cioară Polo vopsită) e peste Tesla doar la preț și în mintea ta. Prima parte e demonstrabilă, a doua e părerea mea personala exprimată într-o tara liberă.
    0 0
  • @Seriff
    Te-a menționat pentru ca pe un alt topic te-ai apucat sa ne explici niște bășini când puteai sa te rezumi la "nu vreau".
    In plus, nu e musai sa zici și tu dacă altul a zis, ca nu ești papagal. De fapt nu te poți abține :)

    PS: Tiguan (cioară Polo vopsită) e peste Tesla doar la preț și în mintea ta. Prima parte e demonstrabilă, a doua e părerea mea exprimată într-o tara liberă.
    0 2
  • Seriff
    Tiguan 2.0 tdi bate Tesla la autonomie, se incarca oriunde in 5 minute, e mai bine antifonat, interiorul e mai placut, nu doar o tableta aruncata pe stinghia aia denumita bord.
    E mult mai fiabil, motorul de 2.0 ajunge fara probleme la 500.000 km, Tesla in km aia schimba 3 seturi de baterii 2 motoare electrice.
    Plus ca la revanzare Tiguanul se va vinde lejer, o electrica sh iesita din garantie nu o cumpara nimeni, drept dovada sunt alea care stau pe olx de luni de zile fiindca nu se vand.
    In Tiguan te duci si te plimbi fara griji, in Tesla stai si cauti pe harta statii de incarcare, hai pa.
    0 0
  • @Seriff
    De curiozitate, ne poți arată un exemplu de tesla care a avut nevoie de schimbatul bateriilor și motoarelor?
    Așa, ca să nu zicem ca le-ai scos și pe astea tot de unde au venit și restul "argumentelor". Unde nu bate soarele.
    0 1
  • https://cleantechnica.com/2023/03/06/90000-miles-on-my-tesla-model-3-maintenance-costs-higher-than-expected/

    Este experiența unei persoane care este fan BEV-uri.
    In fapt, fiecare face ce vrea si atâta timp cât este legal ar fi frumos sa respectam decizia fiecăruia. Vreu benzina foarte bine… nu-mi iau benzina ca BEV-urile sunt de rahat si nici cei care le apreciază, și invers. Nu-i greu de loc.
    De ce să înjur benzina si diesel-ul dacă am optat pentru o Electrică? Fiecare cu treaba lui…
    1 1
  • Am citit. Nu zice ca a trebuit să schimbe bateria și motorul. Ba chiar bateria mai avea încă 100.000km garanție.

    Ca de obicei: bășini
    0 0
  • Dutz "noaptea NU bate vântul"
    Tiiii, lupul moralist :))

    "De ce să înjur benzina si diesel-ul dacă am optat pentru o Electrică? Fiecare cu treaba lui…"

    Păi băi caricatură intelectuală, asta faceți voi la fiecare articol despre electrice. Electrocutați, pensați, electroace, electrocasnice, tâmpiți, proști...

    Și tu? Bagă mare cu spălații pe creier, ipocritule, duplicitarule.
    1 1
  • Am apus eu ceva de schimbat baterie sau motor?… spun doar ca pentru mine o electrică este limitativă, dar dacă ție ți se potrivește foarte bine… feel free ;)
    Consider ca momentan avem toți de unde alege si in loc sa aducem informații din experiența proprie cu o masina sau alta, ne băgăm în totul felul de mizerii inutile…
    1 0
  • Seriff
    @15:55
    https://www.automarket.ro/stiri/kilometraj-record-pentru-o-tesla-model-s-15-milioane-de-kilometri-107063.html
    ''Totodată, germanul a înlocuit trei motoare până la 680.000 de kilometri''
    De-a lungul anilor, mașina a avut câteva intrări în service. Spre exemplu, după 290.000 de kilometri, bateria originală a fost înlocuită pe garanție. Inițial, în service a fost montată o baterie "folosită" (care a fost utilizată 150.000 de kilometri), iar mai apoi a fost instalată o baterie nouă.

    Daca intri pe grupuri de Tesla de Romania o sa vezi acolo probleme gramada, la fel si la multe marci electrice, lasa povestile ca nu se strica nimic la ele, ca e jale daca se strica.
    1 1
  • @Seriff
    Amice, nu mai ai simțul rezonabilului, ai pierdut legătură cu realitatea.
    Ai găsit o Tesla care a făcut 1.5m km și o dai ca exemplu negativ? Te-ai gândit mult?
    Păi marea majoritate a diesel-urilor importate în România, cu 100.000km (probabil 300.000 reali) sunt niște căzături. Pana la 1.5km nu mai rămâne nimic din ele. În plus, a muncit-o ca pe sclavi pe autobahn, deci a avut și mai multe cicluri de încărcare decât normal (consuma mai mult la viteze foarte mari, deci trebuie încărcată mai des).

    Lăsând asta la o parte, tu realizezi ca e un exemplu absolut excepțional?
    Din 1 milion de șoferi nu știu dacă găsești unul care face 1.5m km cu o mașină, sau măcar i-a trecut asta prin cap.

    Media anuala in vest e de vreo 15.000km. Pe AN! Cauta dacă nu crezi, eu am cautat înainte sa scriu. Deci un om obișnuit face 1.5m km in 100 de ani!!

    In concluzie, ai dreptate, scuze. Exista Tesla la care a trebuit schimbata bateria și motorul. Doar ca e un caz extrem de taxi cu 1.5m km la bord.

    Dacă ai nevoie sa faci 1000/km pe zi fără oprire și 1.5m în total, în vreo 5 ani, începi sa îți pui problema asta. Dar înțelege ca oamenii obișnuiți nu se apropie niciodată de cifrele astea. Nici nu le trece prin cap.

    A, si încă ceva: tu crezi ca taximetristul ala e prost? Mai mult ca sigur iese mai ieftin cu Tesla decat cu un diesel, altfel o dădea când a schimbat bateria în garanție, și își lua un cazan diesel în locul ei.

    "argumentele" asta sunt "argumente" de taliban fanatic cu care nu ai ce discuta rațional.
    0 1
  • Probleme găsești pe toate grupurile auto. Cei care nu au probleme nu intră sa spună ca n-au probleme, au lucruri mai bine de făcut. Mașinile sunt scumpe și în general au probleme. De-aia exista grupuri pe internet. Dacă intri la Volkswagen Tiguan o sa vezi ca au și ele probleme.
    0 0
  • Seriff
    @16:26 ai cerut exemplu, am dat.
    Tot nu iti convine, pur si simplu nu vrei sa accepti faptul ca si electricele se strica, taximetristul ala nu a schimbat doar o baterie, sau doar un motor electric, a schimbat mai multe, media in afara e de 15000 km pe an?
    Poate la tine care mergi doar la piata cu masina, majoritatea in vest fac 30.000-40.000 km pe an, uita-te cate masini din 2016 sunt pe mobile cu peste 300.000 km, dar ce sa intelegi tu, sincer oricum nu ma intereseaza, fiindca esti atat de spalat pe creier de propaganda eco incat orice argument primesti il ignori.
    Uite inca un exemplu bun, ieri am avut o urgenta si a trebuit sa plec repede cu masina, nu era alimentata, am oprit 5 minute la benzinarie, am facut full si am plecat, daca aveam electrica si uitam sa o incarc ce faceam?
    Asa ca mai lasa-ma cu jucariile astea cu baterii facute doar sa prosteasca oamenii.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru