Feedback

DrivetestMazda 6 facelift

2.5 SKYACTIV-G 192CP i-ELOOP Aut Revolution Top
4.1
Test drive Mazda 6 facelift zoom
de Dragoș Băltățeanu, Foto: Ciprian Mihai
Sambata, 11.03.2017
Aroganță

Am spus-o și o vom mai spune. Într-o lume care încă crede în micșorarea motoarelor până când cilindrii vor avea dimensiunea unor pipete, Mazda îndrăznește să fie arogantă. Au ales să-și păstreze calea și să nu devieze de la ea, așa că religia lor este miza pe motoare aspirate de capacități - să le spunem - normale. Dacă pe restul modelelor vom găsi motoare de 1.5 sau 2.0 litri, pe Mazda6, japonezii au păstrat și un propulsor care la prima vedere pare din altă eră. 

Este un patru cilindri de 2.5 litri ce dezvoltă sub 200 CP. Ce e această vrăjitorie? Orice alt constructor ar fi trântit un sistem turbo și ar fi dus puterea către cu totul alte cifre. Mazda preferă însă să păstreze lucrurile în alt registru. Inginerii japonezi cred în motoarele aspirate cu puteri mai reduse, dar urcă foarte rapid către zona roșie a turometrului. Am mai condus motoarele Skyactiv-G de 2.0 litri pe modele ca CX-3, dar este prima dată când ne întâlnim cu propulsorul de 2.5 litri. 

 

Mazda 6 facelift
2.5 SKYACTIV-G 192CP i-ELOOP Aut Revolution Top

  • Pret de pornire 21.290 €
  • Pret model testat 31.490 €
  • Taxa auto 0 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Motorul folosit de Mazda pentru versiunea de top a modelului Mazda6 face parte din familia de propulsoare SkyActiv-G. Este un motor atipic pentru ceea ce găsim astăzi în clasa medie. Concurența oferă motoare de 1.6, 1.8 sau 2.0 litri turbo pentru a propune puteri mai mari față de ce oferă Mazda cu motorul de 2.5 litri și 192 CP. Calculul hârtiei ne spune că acest motor ar trebui să fie depășit moral și este depășit la nivel de cai putere adunați într-un simplu calcul matematic.

Dar, în realitate, motorul se simte foarte modern și agreabil. Este un feeling mai rar întâlnit astăzi și este oferit de un motor aspirat cu o plajă mare de turații și rezerve suficiente de putere. Ce-i drept, nu te va da pe spate. Nu are reprize violente și se pretează cel mai bine un stil de condus mai relaxat.

Motorul de 2.488 cmc oferă 192 CP la 5.700 rpm și un cuplu de 256 Nm la 3.250 rpm. Acesta este unul dintre dezavantajele motoarelor aspirate: cele turbo oferă cifre similare de cuplu la turații mult mai joase și acest lucru le face mai plăcute în traficul urban. Mazda6 2.5 primește un important minus aici, primele minute în traficul bucureștean fiind ciudate, pentru că mașina se simțea aproape submotorizată. Trebuie să te întinzi la drum pentru a descoperi calitățile acestui motor.

Puterea este transmisă punții față prin intermediul unei cutii automate cu șase trepte care își face bine treaba. Treptele pot fi schimbate și manual, dar nu am simțit nevoia de a trece peste creierul electronic. În plus, butonul sport amplasat lângă levierul cutiei schimbă total caracterul mașinii dacă avem nevoie de mai mult nerv.

Consum

Motorul de 2.5 litri propus de Mazda va ridica câteva probleme pentru viitorul proprietar al acestui model. Pe lângă impozitul mai mare despre care o să vorbim mai târziu, o cilindree mare înseamnă automat și un consum mai ridicat.

Să vedem ce spun cifrele oficiale. Mazda comunică un consum mediu de 6.3 litri pentru fiecare sută de km parcursă. Oficial, consumul urban este de 8.5 litri, iar cel extraurban 5.0 litri/100 km. Cifrele sunt relativ mari comparate cu cele ale concurenței. Singurele modele mai gurmande sunt Ford Mondeo 2.0 Ecoboost de 203 CP, cu un consum mediu de 7.3 litri, și puternicul Opel Insignia 2.0 Turbo de 250 CP, cu o medie de 8.0 litri.

Concurenții cu motoare supaalimentate au cifre de consum mediu semnificativ mai mici: între 5.6 și 5.9 litri/100 km.

În viața reală, Mazda6 2.5 oferă un cosum relativ decent pentru cilindree mare. În traficul urban consumul înregistrat de noi a fost de 10.0 litri/100 km în timp ce media înregistrat pe traseul București-Bran și retur a fost de 7.3 litri/100 km.

Performanţe

La nivel de performanțe, Mazda6 2.5 se află undeva la jumătatea plutonului. Cu o accelerație de la 0 la 100 km/oră efectuată în 7.8 secunde, Mazda se bate cu modele ca VW Passat 1.8 TSI DSG 180 CP, care are nevoie de 7.9 secunde, sau Renault Talisman 1.6 TCe 200 CP, cu o accelerație de 7.6 secunde. Ford Mondeo și Skoda Superb se dovedesc a fi cele mai lente modele din segment, iar campioană este nou venita Alfa Romeo Giulia 2.0 200 CP, cu un timp de accelerare de 6.6 secunde. Am intrat puțin în zona premium pentru că la nivel de preț și modelele Mazda sunt intermediare la acest capitol.

Însă, așa cum spuneam și în deschidere, Mazda6 2.5 nu este o mașină sport. Este un cruiser pentru distanțe lungi, iar motorul său este gândit pentru confort. De remarcat și faptul că este unul dintre cele mai silențioase motoare pe care le-am întâlnit în ultima vreme, în ciuda cilindreei sale mari pentru epoca în care trăim.

Interior

Interiorul modelului Mazda6 este un loc plăcut. Finisat în tonuri deschise în partea de jos a bordului, interiorul pare spațios și aerisit. Așa cum ne-a obișnuit, Mazda face interioare bine finisate, iar materialele sunt de calitate. Ceasurile de bord sunt mari și lizibile, iar consola centrală este dominată de un display tactil cu o diagonală de șapte inch.

Aici sunt afișate funcțiile sistemului audio și ale navigației, dacă mașina este dotată cu așa ceva. Funcțiile pot fi accesate ușor prin intermediul butonului rotativ amplasat pe consola dintre scaune. Tot aici găsim și butonul de volum pentru sistemul audio.

Ce nu ne-a plăcut este modul în care Mazda afișează informații în fața celui de la volan. Sistemul Head Up Display nu proiectează informațiile direct pe parbriz ci pe un mic geam care se rabatează din bord. Nu am reușit să vad cum trebuie ce era proiectat acolo.

Bancheta este încăpătoare, iar portbagajul de 480 litri poate primi fără probleme bagajele unei familii cu patru membri.

Preţ de achiziţie

Am stabilit deja că acest model este unul special. Este de fapt singurul sedan de clasă medie fără pretenții premium care mai oferă un motor pe benzină cu cilindree de peste 2.0 litri. Deci este destul de clar că cei care vor achiziționa acest automobil știu exact ce vor. Prețul de pornire pentru Mazda6 cu acest propulsor este de 31.500 euro (TVA inclus), preț la care se mai adaugă câteva opționale (500 euro pentru navigație, 140 euro pentru tapițeria de piele albă, 510 euro pentru vopsea metalizată).

Prețul este comparabil cu cel al unui VW Passat 1.8 TSI 180 CP în echipare Highline. Modele ca Volvo S60 sau Alfa Romeo Giulia cu puteri similare au prețuri care pot ajunge și la 40.000 euro, însă găsim și berline sub 30.000 euro în persoana modelelor Ford Mondeo (29.000 euro), Renault Talisman (30.000 euro) sau Opel Insignia (27.800 euro), cu mențiunea că acesta din urmă este la final de carieră, noua generație fiind deja prezentată la Geneva și urmând să fie lansată în curând.

Încă un aspect de luat în calcul pentru cei care cântăresc opțiunea de achiziționa acest model: un motor de 2.5 litri implică un impozit anual de 850 lei față de 180 lei, cât trebuie plătit pentru o mașină cu cilindree de 2.0 litri. Asta înseamnă în jur de 750 de euro în plus la exploatarea pe cinci ani, o sumă deloc modică.

Siguranţă

Mazda6 a fost testată de către specialiștii de la EuroNCAP în 2013 și a trecut examenul cu nota 10 cu felicitări. Mai precis, un scor general de cinci stele și un grad de protecție pentru pasageri de 92%.

Inginerii japonezi nu glumesc cu siguranța pasagerilor, iar Mazda6 oferă un set complet de șase airbaguri plus o lungă listă de sisteme active de protecție (ABS, EBD, ESS, DSC și TCS). 

Ţinută de drum

Mazda6 este un cruiser excelent pentru distanțe lungi. Poate înghiți sute de kilometri de autostradă într-un confort total pentru cel de la volan, dar atunci când dăm de viraje lucrurile devin și mai plăcute. Mazda6 te implică și abordezi fiecare viraj cu plăcere. Direcția comunică bine și știi mereu unde ai plasat puntea față. 

În plus, dacă mutăm în modul sport, lucrurile devin deja foarte plăcute, iar parcurgerea drumului dintre Predeal și Râșnov via Pârâul Rece se face cu un zâmbet larg pe fața celui de la volan. Se stă bine la volan, indiferent de gabarit, mașina te "îmbracă" bine și ajungi la destinație odihnit. 

Vizibilitate

Suprafețele vitrate sunt generoase, iar oglinzile retrovizoare sunt bine plasate și în general nu sunt probleme majore cu vizibilitatea. Singurul minus sunt virajele strânse pe partea stângă, atunci când montantul față îl va forța pe cel de la volan să-și mute privirea pentru a observa mai bine drumul.

Un set complet de senzori și o cameră video pentru mersul cu spatele ne ajută la manevrele de parcare, iar pentru cei neatenți Mazda veghează și traficul din spate atunci când ieșim cu spatele din parcare.

Tehnologie

Exceptând ineficientul sistem Head Up Display și gemulețul meschin din fața șoferului, Mazda oferă tehnologie contemporană. Avem pilot automat cu radar activ care poate menține distanța față de mașina din față, accelerând sau frânând în funcție de necesitate, iar un set de senzori și camere de luat vederi mențin mașina între marcajele de bandă, corectând și direcția dacă e nevoie.

Display-ul de șapte inch nu este cel mai generos de pe piață, dar are o grafică decentă și-și face bine treaba, iar restul comenzilor sunt bine amplasate și nu vei bâjbâi prea mult căutând dezaburirea sau controlul temperaturii.

Motorizarea de 2.5 litri benzină vine doar asociată cu echiparea de vârf, numită Revolution Top, și asta înseamnă și o lungă listă de sisteme oferite în echiparea standard: climatizare automată, scaune încălzite, 2 mufe USB, Bluetooth, frânare automată de urgență în oraș, control automat al fazei lungi, recunoașterea semne circulație, sistem audio Bose cu 11 difuzoare și nu numai.

Mai trebuie menționat faptul că atunci când mașina se murdărește (drumuri naționale ude, pline de sare și impurități) sistemul poate dezactiva radarul activ, pentru că acesta nu poate funcționa normal cu senzorii acoperiți de murdărie.

Design

Încă de când a fost lansată - și cu atât mai mult după faceliftul primit de curând Mazda6 este una dintre cele mai arătoase berline din segmentul mediu. Limbajul de design Kodo se menține proaspăt, iar mașina este încă o apariție interesantă.

Faceliftul a scos în evidență câteva elemente din partea frontală, dar armonia generală a fost păstrată. Iar Mazda6 rămâne genul de mașină după care te uiți pe stradă, deși ai mai vazut-o de o mie de ori.

Nu ne-a placut

  • Preț achiziție
  • Raza de bracaj mică
  • Head-on display învechit
Date tehnice - Mazda 6 facelift 2.5 SKYACTIV-G 192CP i-ELOOP Aut Revolution Top
Combustibil
Benzina
Nr. usi
4
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
2488
Lungime mm
4870
Putere maxima CP (rpm)
192 (5700)
Latime mm
2113
Cuplu maxim Nm (rpm)
256 (3250)
Inaltime mm
1450
Viteza maxima km/h
223
Greutate kg
1350
Acceleratie 0-100 km/h s
7.8
Ampatament mm
2830
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
62
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
480
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Mazda 6 facelift

Ultimele teste

Comentarii (25)

  • Dacă e ceva ce nu-mi place la Mazda sunt farurile tot mai minuscule. Vezi și CX-5 sau CX-9. Un fel de Alfa 166 al vremurilor noastre. În rest, numai de bine.
    10 7
  • Sunt proprietar de mazda 3 si peste cateva luni de mazda 6 asa ca din start e clar ca sunt subiectiv.
    As ruga automarket sa se uite frumos in lista de dotari a lui VW Passat Highline si in cea a lui Ford Mondeo Titanium (echiparile de top deci) si sa le compara cu dotarile acestei Mazda 6 Revo Top si sa revina asupa concluziei legata de pret, si anume: Nu ne-a placut - Pret achizitie.
    In mmentul in care am decis sa-mi schimb masina m-am uitat inclusiv la aceste optiuni si cand am inceput sa bifez optionale ca sa ajung la acelasi nivel imi dadeam ochii peste cap cu fiecare bifa...
    A nu se intelege ca Mazda 6 e astronomic mai ieftina, dar e putin mai ieftina luand in considerare dotarile, si ca atare mi se pare absurd ca pretul de achizitie sa fie un criteriu negativ...
    63 4
  • Adrian: Ce masina sa aleg ? Raspunde
  • Raza de bracaj mica e dezavantaj, interesant ...
    25 2
  • Test vadit negativ(unde este obiectivismul ?). Nota mult prea mica!
    23 2
  • scamel
    2 18
  • @scamel: cum ma nene sa fie mai ieftina fiindca e mai usoara? tot ce e mai usor, de la biciclete pana la masini, inseamna tehnologii noi si mai scumpe...
    15 2
  • Salutare,

    Poate acest motor nu te da pe spate, dar un motor 1.0 turbo pe aceasta caroserie ...... nu imi pot imagina .

    Legat de consum: Colegul meu de club conduce un asa model si in oras ii consuma in jur de 12-14% in oras.

    Avand in vedere ca un clio 1.1 aspirat consuma in jur de 9 iar un i30 1.6 aspirat consuma in jur de 10 , ~12 pt un 2.4 pe o caroserie de ~1,5 tone mi se pare mai mult decat acceptabil.
    20 4
  • 21 25
  • Si cred ca e ceva gresit la greutate

    Greutate kg :1350

    Pe auto data.net apare valoarea de 1500 de kg....
    4 3
  • Pentru comparatie vedeti si fiabilitatea (vs vw sau ford) sau jd power (mazda sta mai bine)
    13 3
  • @Mitsu (incerc sa fiu obiectiv dar e greu daca imi citesti primul comment :) )
    1. concluzia e simpla, unii au antifonat mai bine. Recunosc ca nu am masina silentioasa dar nimeni nu s-a plans de parca ar fii o tragedie cand i-am dus undeva cu masina (si crede-ma ca i-am interogat)
    2. am vazut-o desfacuta, daca vorbesti de antifonare atunci analog cu ce am zis mai sus, daca nu, nu stiu la ce te referi pt ca arata ca oricare alta.
    3. am mers cu mult mai mult, da, nu e silentioasa dar nu e nici logan, in schimb sta foarte bine pe drum la viteza.
    4. ca sa ce? ford ii face concurenta la mazda pe drum, adevarat, dar vw? poate sa arate suspensia aia ca aia de la formula 1 daca nu isi face treaba la fel de bine.
    5. au trecut ceva ani buni de cand conta "cat de groasa-i tabla" la o masina. Daca in continuare crezi ca asta e important nu avem ce discuta. In ziua de azi masinile se fac sa absoarba impactul in favoarea soferului nu sa arate masina ca noua in timp ce tu ai capul spart. Vopseaua nu e proasta dar lacul e jalnic, adevarat. Si totusi am masina de noua si nu arata mai rau decat a altora. (la vopsea, pentru ca in rest ca si design arata mai bine ca orice golf din orice an... de focus ce sa mai zicem despre ultima iteratie...)

    Sumar: de la 1 la 3 vb de insonorizare, 4 nu demonstreaza nimic iar 5 l-ai inceput cu o remarca arhaica.

    Sunt destule argumente contra mazda dar sunt foarte multe si pro. Hai sa nu fim absurzi totusi.
    23 6
  • cosmin
    Sunt posesor de mazda 6 un model din 2005 2,0 L Benzina.Din punctul meu de vedere dupa ce am incercat Bmw , Mercedes , Opel, Renault si am testat VW (passat B6) am constatat ca Mazda 6 este una din cele mai fiabile masini care pot circula pe drumurile Romanesti.
    Plusuri - demaraj rapid 0-100
    - stabilitate sporita pe viraje
    - consum decent pentru un motor 2,0L Benzina
    - intretinere relativ ieftina
    Minusuri - caroseria nu este foarte rezistenta la rugina pentru un climat umed
    - Interiorul nu este futurist ca la marcile germane
    Concluzia mea este
    Mercedes este masina care depaseste imaginatia tuturor dar urmatoarea masina o sa fie tot Mazda 6
    12 6
  • popescu marin: Buna ziua. As vrea sa stiu la cati km trebuie schimbata distributia si... Raspunde
  • Ca fost posesor de Mazda 3 2014, incurajez pe orice se gandeste sa-si ia o Mazda sa se documenteze foarte bine inainte - review-uri (mai ales cele video - Robert Adam), forumuri, etc - nu de alta, dar sa stie la ce sa se astepte.

    Eu am renuntat la Mazda 3 dupa un an, am preferat sa pierd un sfert din valoarea masinii, tocmai din motivele enumerate de @Mitsu, si nu numai:
    - antifonarea e proasta, senzatie de logan cand intri pe autostrada (de fiecare data verificam sa nu fie vreun geam deschis :)))
    - vopsea mai proasta eu sincer n-am vazut - mi s-a scorojit cu totul capota de la un gainat
    - tabla subtire rau, la spalatorile cand dadeau baietii cu jetul de apa pur si simplu flexau portierele..mi-era jena de restul lumii care se uita
    - plus altele..gen astepti cateva saptamani dupa un parbriz sau bara daca e cazul sa schimbi

    Poate ca pe colegul cu Mazda il ia de cap cand pune dotari pe Passat, da, dar Passatul vine standard cu antifonare excelenta si cu geamuri tratate termic, ceea ce la Mazda poate ca vei vedea peste 10 ani.

    In fine, ideea e ca Mazda poate fi o masina ok, atat timp cat stii la ce sa te astepti de la ea. Nu va faceti iluzii ca japonezii fac acte de caritate si va dau la pret mai mic decat concurenta ceva superior acesteia. Nu e asa. De cat dai, atata face ;)
    18 13
  • mazda zoom zoom
    2 7
  • Scrooge
    Intre scaune se vrea a fi o cotiera sau doar un simplu capac pentru o cutie de depozitare ?
    6 3
  • @Mitsu...ca posesor de Ford Focus 2013:

    1. protectiile sunt un plastic prins in "ciupercutze". Asta vara am prins o broasca testoasa :( sub masina si mi-a rupt scutul motor care e facut dint-un fel de material...textil.
    2. in afara de o folie anticondens nu exista nimic intre fata de usa si tabla decupata a usii, difuzoarele sunt "made in China", controlerul geamurillor si a deschiderii centralizate "made in Cehia", airbag-urile cortina "made in...Romania"
    3. zgomotul la rulare e o problema deranjanta la Ford (in speta Focus). La 130Km/h zgomotul la vant e preponderent. Pe perete antifoc un fel de pasla, sub scaunele fata o spuma cu celule deschise, sub mocheta tabla simpla cu ceva "pete" de material antivibratie.
    4. bratele puntii spate au urme de rugina (aparute la mai putin de 2 ani)
    5. tabla e subtire...am nenumarate infundaturi facute de tampiti in parcarile mall-urilor
    6. vopseaua a sarit (de forma unui cui) de pe capota dintr-un motiv pe care nu-l pot identifica iar de pe muchia portierelor vopseaua a sarit din loc in loc de parca suprafata suport nu fost tratata suficient.

    ideea e urmatoarea...considerand modelul "X" al unei marci oarecare exista diferente functie de versiune. Practic nu poti generaliza prezenta sau lipsa unor materiale, tratamente etc

    PS. sunt multumit de masina, de cum se conduce, cum se aseaza pe sosea si feeling-ul in viraje.
    PS2 inteleg ca orice companie lucreaza la limita incercand diminuarea drastica a costurilor dar fara a pune in pericol clientul.
    PS3 restul, evident, e can-can

    on-topic....faina Mazda 6, dar prea mare pentru gusturile mele.
    20 1
  • 3 8
  • Eu de la Ford am condus Mondeo 2016, care e o masina bine izolata fonic si cu suspensie buna. La Vw vorbesc de Passat B8, iarasi o masina foarte confortabila si bine izolata. Nu am condus Focus sa iti dau dreptate sau nu...
    4 2
  • @mitsu

    acum stii cum e Focus....Mondeo e in alta liga si n-ai precizat asta
    4 2
  • @vianu
    Mazda 6 e in clasa cu Passat si Mondeo, nu?
    5 0
  • da, si?

    "Pentru cei care vor sa-si cumpere o Mazda:"

    unde vezi tu aici vorbindu-se, clar, de Mazda 6?
    3 2
  • Greu sa le spui altora sa-si dea o palma cind comenteaza aiureli...
    1. Masinile sunt izolate destul de bine... daca la un VW e un pic mai bine, nu ma deranjeaza. Sunt alte argumente pro. VW la fiabilitate moare, pe podium nu a urcat in ultimii ani, noi cei de la Mazda suntem pe 1 loc, in 2016. Asa ca invatati sa faceti lucruri calitative.
    2. Nici un concurent la moment nu poate sa ne dea un raport mai bun la optiuni, calitate, pret, placerea de a fi condus. Pe un VW Passat daca bifezi optiunile de pe Mazda 6 Rev.Top.... urci tare sus cu pretul...
    4 2
  • flory: Intrebare legata de inmatriculare. Raspunde
  • Cristian M.
    Probabil ca putini din cei care critica Mazda au o Mazda 6 2017. Personal, am in familie un Audi S6 2014 si o Mazda 6 2017. Imi plac amandoua, dar prefer Mazda. Versiunea asta noua de Mazda este mult mai buna ca antifonare, sisteme de siguranta de top si consum exceptional la motorizari mari (dupa ce-i faci rodajul), mai stabila si mai sportiva decat versiunea anterioara. Iar head-up display-ul se regleaza pentru vizibilitatea dorita, dupa ce parcurgi 1000 km nu mai vrei fara el. La acelasi pret, nu iei o masina mai buna si mai dotata, garantat. Ca sa nu mai vorbim de design, arata mult mai bine decat ale competitorilor. Si nu, nu va uitati la poze pe net, uitati-va la ea in realitate ca sa vedeti cat de bine poate sa arate, mai ales in rosu. Vopsea proasta? Nicio sansa, asta era o problema acum 10 ani la Mazda, sa nu traim din amintiri. Cea de acum are trei straturi diferite si este o masina premium la un pret mult mai bun decat ale competitorilor sai.
    http://www.mazda.com/en/innovation/mazda-stories/engineers/soulred/

    Va propun sa vizualizati cap-coada review-ul celor de la Turatii.ro, sofati o Mazda 6 2017 si abia dupa aceea exprimati-va opiniile.
    http://www.turatii.ro/2017/03/13/mazda-6-sedan-g-192-2-5l-at6-revolution-top/
    8 1
  • 7 13
  • Mazda nu sunt cele mai ieftine masini de pe piata nici in america si nici la noi.Acolo nu au o retea de dealeri pentru ca modelele noi sunt la inceput si nici nu vor avea atata timp cat leasingurile sunt in floare peste tot.
    Binenteles ca Lexus as lua in locul Mazdei la ratele alea de gluma care sunt acolo, dar oare cati de pe acolo isi permit o masina cash sa intelega valoarea ei? Un apartament Cash in celebra America?
    Masina este mult prea echipata pentru bani care se dau pe ea si arata foarte bine si nu dorim teori de la tara leasingata ipotecata peste tot.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru