Drivetest Dacia Logan (2012-2016)

1.5 dCi 75CP Man Prestige
Dacia Logan (2012-2016) zoom
de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai
Vineri, 23.10.2015
Bune obiceiuri

Este foarte greu să găsești destinația de concediu potrivită. Să plătești pentru trei stele și să primești cinci stele? Oricine își dorește asta știe că e nevoie de o minune pentru a găsi acest compromis utopic.

Dacă în turism mai avem ceva de căutat printre zeci de site-uri care se întrec în oferte tentante doar la prima vedere, pe piața auto putem spune că tocmai ne-am lovit de un compromis perfect.

Spun tocmai pentru că abia se lansează în România și spun compromis pentru că încearcă să le ofere o soluție celor care își doresc o motorizare modestă, dar un nivel de echipare superior.

Compromisul se regăsește în gama Dacia, iar numele său este Logan Prestige. Noutatea toamnei în gama constructorului român este de fapt o continuare a experimentului Logan 10 ani, testat în urmă cu un an de colegul meu Dragoș.

Un succes comercial, ediția limitată 10 ani s-a transformat într-un nivel de echipare generos, de top, pentru versiunile de motorizare entry-level (1.2 litri benzină de 73 CP și 1.5 litri diesel de 75 CP). După ce m-am pus în pielea clientului român, am ales alternativa mai economică.

Dacia Logan (2012-2016)
1.5 dCi 75CP Man Prestige

  • Pret de pornire 7.090 €
  • Pret model testat 11.700 €
  • Taxa auto Zero €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Dieselul de 75 de cai putere este o alternativă fericită, având în vedere că resursele asigurate de motor se înscriu în limita superioară a decenței, iar consumul este unul incredibil de mic. Prin urmare, exact acel compromis despre care aminteam mai devreme, oglindit și sub capotă.

Motorul cu patru cilindri, purtând eticheta dCi a părintelui Renault, este o alegere extrem de populară în țara noastră. Asta deși este ușor cam zgomotos și promite unele vibrații, mai ales în sezonul rece.

Cei 75 de cai putere sunt decenți câtă vreme sunt acompaniați de un cuplu motor potrivit, de 200 Nm. Vârful de cuplu apare la 1750 de rotații, deci destul de devreme. El se pierde aproape de 3000 de rotații, moment în care berlina începe să arate primele semne de efort.

Per total, resursele sunt decente și ajută mașina. Poate apărea o senzație de submotorizare atunci când apăsați butonul Eco, responsabil cu anestezierea pedalei de accelerație, ceea ce face recomandată folosirea sa doar atunci când vreți să experimentați superlativul zgârcieniei.

Motorul este asociat unei transmisii manuale cu cinci rapoarte, toate etajate foarte lung. Imaginați-vă că prima treaptă de viteză poate fi folosită fără probleme de supraturare până la 30 de km/h. Iar cea de-a cincea viteză fixează acul turometrului la 2000 de rotații abia când ajungi la 120 de km/h.

E drept că timoneria nu este printre cele mai fericite și nici precizia, însă etajarea face ca mașina să le vină mănușă celor preocupați de consum.

CONCURS: Câștigă un test drive de weekend cu noul Logan Prestige.

Consum

Iar când vine vorba despre consum, avem doar cuvinte de laudă.

În mediul urban, într-un trafic aglomerat și fără funcția Eco activată, Logan consumă undeva la 6.7 litri/100 de kilometri. În mediul extraurban, cifrele reale au indicat un consum de 4.5 litri/100 de km, în condițiile în care rularea nu a fost deloc economică.

Dacă ne uităm în fișa tehnică găsim un optimist, dar deloc nerealist 3.6 litri/100 de km. Este o valoare extrem de bună, pe care nu o pot egala rivalii francezi Peugeot 301 și Citroen C-Elysee.

Performanţe

În materie de performanțe, deși beneficiază de un cuplu decent și suficient, Logan nu se vrea a fi un atlet. Viteza maximă este de 159 km/h, o valoare destul de modestă,comparativ cu cea a rivalilor enunțați mai devreme.

Cu un sprint de la 0 la 100 de km/h realizat în 14.6 secunde, Logan se plasează tot în spatele celor doi concurenți francezi 

Interior

Interiorul noului Logan Prestige vrea să sugereze ceva mai multă grijă. Deși marea majoritate a materialelor păstrează în continuare o textură tare și neprietenoasă, sugerând în cel mai bun caz robustețe, apariția unor suprafețe noi, animă puțin lucrurile.

Planșa de bord și mânerele portierelor primesc un plastic lucios de culoare neagră, iar gurile de ventilație au un contur cromat. Sunt detalii care contează, la fel ca volanul și schimbătorul îmbrăcate în piele.

Un plus și la capitolul ergonomie, având în vedere că butoanele pentru deschiderea geamurilor s-au mutat la nivelul portierelor. Rămân pe planșa de bord doar comenzile de acționare a geamurilor electrice spate.

Scaunele sunt aceleași, însă folosirea unei tapițerii noi, cu o linie de contur în culoare contrastantă, ajută mult sentimentul de confort.

Pe lista modificăilor mai trecem și ceasurile de bord care ne trimit cu gândul la modelele Renault și comenzile sistemului de climatizare automată, simple și la fel de ergonomice. Spațiul interior este generos, acest aspect fiind mereu unul demn de laude. Portbagajul poate înghiți 510 litri, insesizabil mai mult decât în cazul lui Peugeot 301 și Citroen C-Elysee.

De menționat însă că tabla expusă la nivelul portbagajului dă o senzație de mașină neterminată. Tot la capitolul inconveniente trebuie să amintesc și despre insonorizarea habitaclului: temperamentul gutural al motorului diesel este destul de prezent, iar la viteze mari zgomotul de vânt este mai mult decât sesizabil.

CONCURS: Câștigă un test drive de weekend cu noul Logan Prestige.

Preţ de achiziţie

Spuneam mai sus că un concediu ideal este cel care îți oferă servicii de cinci stele la preț de trei stele. Tocmai asta încearcă să garanteze noul nivel de echipare Prestige, oferit în gama lui Logan.

Un rezultat al experimentului Logan 10 ani, echiparea Prestige promite multe dotări și un preț abordabil. Versiunea pe benzină pornește de la 9600 de euro cu TVA, iar dieselul testat de noi ajunge la 11.700 de euro cu TVA. Este cu 500 de euro mai mult decât nivelul de echipare Laureate, treapta superioară înainte de introducerea lui Prestige.

Dacă ne uităm în segment, un Logan Prestige diesel este mai ieftin decât un Citroen C-Elysee de 99 de cai putere și nivel de echipare Seduction. În cazul lui Peugeot 301, socotelile se îndepărtează și mai mult, având în vedere că acesta ajunge la 14.500 de euro.

Siguranţă

Dacia Logan nu a mai trecut pe la testele de impact EuroNCAP din 2005, când prima generaţie a modelului înregistra un scor general de doar trei stele. De atunci, Dacia şi-a îmbunătăţit în mod constant modelele, precum şi lista de dotări de siguranţă, însă nici EuroNCAP nu a stat degeaba, înăsprind tot ce înseamnă teste de impact și evaluare a sistemelor de asistență. Dacia oferă patru airbaguri ca dotare standard, plus sistem ESP, care se dovedește destul de util.

Ţinută de drum

Spun că este utilă intervenția ESP-ului pentru că există situații în care Logan este predispus la pierderea aderenței. Acestea apar atunci când ignorați senzația pronunțată de ruliu apărută în virajele abordate mai sportiv.

Logan nu este o mașină creată pentru acte de vitejie sau pentru o rulare la limită. Inginerii Dacia s-au gândit în primul rând la nevoile curente, la confortul pasagerilor. Și au luat atât de în serios această sarcină, încât Logan chiar are o suspensie demnă de stoicismul elen.

Gropile nu există, șinele de tramvai nu au fost inventate, iar macadamul e pur și simplu un covor. E drept că suspensia poate fi zgomotoasă pentru cei sensibili, însă este calibrată în așa fel încât să filtreze excelent orice denivelare.

Când vine vorba despre direcție, lucrurile nu mai stau atât de bine. Precizia lipsește și nici manevrabilitatea nu este un plus, având în vedere că ea poate părea puțin greoaie în mediul urban. Din fericire, raza de bracare este una bună.

CONCURS: Câștigă un test drive de weekend cu noul Logan Prestige.

Vizibilitate

La volanul unui Logan stai ceva mai sus, iar asta nu poate decât să ajute. Suprafața vitrată aerisește destul de bine habitaclul, iar luneta este bine proporționată.

Forma de sedan ar putea da ceva bătăi de cap celor neobișnuiți cu dimensiunile, dar cu o perioadă de acomodare, problema poate fi învinsă. Oglinzile retrovizoare generoase compensează și ele lipsa sistemelor de asistare în marșarier.

Tehnologie

De la generație la generație, de la an la an, șederea într-un Dacia Logan s-a îmbunătățit.

Ca la un hotel în care managerul și-a dat mereu interesul ca vizitatorii să se simtă ca acasă: micul dejun a devenit mai variat, în baie au apărut mai multe produse cosmetice, iar personalul a devenit din ce în ce mai amabil.

În cazul lui Logan, lista de dotări a ajuns la un nivel la care nimeni nu visa în urmă cu 11 ani. Mai ales în cazul echipării Prestige. Clienții primesc patru geamuri electrice, un sistem de climatizare automat, proiectoare, pilot automat și limitator de viteză, conexiune prin Bluetooth pentru telefonul mobil și un sistem MediaNav.

Acesta din urmă are grijă ca Logan-ul să își găsească ușor și simplu destinația, prin intermediul unui sistem de navigație simplist, cu un afișaj rudimentar, dar util și necesar. De altfel, tot meniul sistemului multimedia este simplu și intuitiv. Semn că Dacia a studiat puțin și preferințele publicului. Pe viitor așteptăm scaunele încălzite și pe Logan.

Design

La nivel estetic, Logan Prestige atrage atenția. Să fie din cauza culorii de caroserie, un Beige Cendre cu care publicul nu prea este obișnuit? Încă nu știu.

Totuși, la o privire mai atentă, se observă stopurile cu geam fumuriu și semnalizatoarele integrate în oglinzile laterale. Montanții colorați cu negru, un colant aplicat de fapt pe stâlpii de mijloc, dau senzația de personalizare.

Cu alte cuvinte, Logan Prestige poate sugera cu discreție că este un produs diferit. E nevoie doar de un ochi antrenat.

CONCURS: Câștigă un test drive de weekend cu noul Logan Prestige.

Nu ne-a placut

  • Ruliu pronunțat
  • Zgomotul motorului
  • Direcția
Date tehnice - Dacia Logan (2012-2016) 1.5 dCi 75CP Man Prestige
Combustibil
Diesel
Nr. usi
4
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1461
Lungime mm
4346
Putere maxima CP (rpm)
75 (4000)
Latime mm
1733
Cuplu maxim Nm (rpm)
200 (1750)
Inaltime mm
1517
Viteza maxima km/h
164
Greutate kg
1059
Acceleratie 0-100 km/h s
14.6
Ampatament mm
2634
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
50
Cutie viteze
M
Volum portbagaj litri
510
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Dacia Logan (2012-2016)

Ultimele teste

Comentarii (35)

  • "Dacă ne uităm în fișa tehnică găsim un optimist, dar deloc nerealist 3.6 litri/100 de km. Este o valoare extrem de bună, pe care nu o pot egala rivalii francezi Peugeot 301 și Citroen C-Elysee." PENTRU PRIMA DATA VAD INTR-UN ARTICOL CA INDIRECT SE RECUNOASTE CA DACIA ARE DEJA CONCURENTA! Cat despre enunt- compari cumva consumul unui 1.5dci de 75 CP cu 1.6hdi de 99 CP ( +32%putere )??? Ti se pare corect? Vezi sa nu iesi obtii efectul contrar pentru ca diferenta de consum este infima in schimb diferenta de putere este consistenta!
    37 8
  • Uitandu-ma pe configuratorul lui Dokker, vad ca motorul 1.2 tCE de 115 CP e cu 600 de euro mai ieftin decat 1.5dCI de 75 CP. Nu cred ca era o ideea rea un Logan Prestige pe benzina de 115 cai la 11.100 de euro, daca tot se dorea un model deosebit.
    63 1
  • ":Dacă ne uităm în segment, un Logan Prestige diesel este mai ieftin decât un Citroen C-Elysee de 99 de cai putere și nivel de echipare Seduction. În cazul lui Peugeot 301, socotelile se îndepărtează și mai mult, având în vedere că acesta ajunge la 14.500 de euro." DIN NOU : compari o masina de 75cp cu una care are 100 fara un cal! Ia adauga tu 500 euro la versiunea Laureate de 90cp( ca sa te apropri la doar 10% diferenta de putere) si refa calculele! Ai grija ca si optionalele sa fie cam aceleasi(adaugi pilotul automat dar nu si medianav) si vezi ce-ti iese! Mai esti la fel de optimist?
    22 4
  • Ce-i trist pentru Dacia este ca ceilalti fac in permanenta discount-uri fata de pretul afisat si periodic promotii. Daca te tocmesti Dacia iti da cel mult un pres de cauciuc si in final , pretul real platit pe un 301 sau un C-Elysee nu mai e chiar atat diferi de cel al Loganului(oricum sunt deja apropiate)
    35 4
  • Am avut Dacia Logan si acum am un Peugeot ! Sunt masini bune Daciile , dar s-a exagerat cu pretul . De ce ? Pentru ca la Dacia discountul fata de pretul de catalog e 0 sau maxim 500Eur , iar la Peugeot / Opel / Vw si altele ele pot ajunge si la 4000Eur (in functie de motorizare si dotari) in conditiile in care economiile facute la fabricatie nu sunt asa pregnante ca la Dacia .

    Intre Sandero 0.9 90 echipat decent dar minimalist (fara touch , pilot , echipare BT handsfree) si Polo 1.2 90 in echipare buna (Comfortline are de toate), MAI a ales POLO in defavoarea Daciei - din cauza ca erau cu 400Eur mai ieftine cu dotari mai bune (toata lumea compara Polo cu Logan , pe cand el ar trebui comparat cu Sandero care este cu inca 400Eur mai scump decat fratele sedan chiar daca este in clasa mica).

    Nu inteleg atitudinea lor de a aduce Prestige pe 1.2 73 . (au afirmat ca este cea mai vanduta - pai da , dar este cea mai vanduta si fara dotari - adica cei care vor masini sub 7000Eur iau 1.2 , ceilalti fac un efort si iau 0.9 sau dieselul de 75 (ca nu ai nevoie musai de mai mult).
    25 2
  • Dacia continue propaganda marilor mister auto...dupa butoanele de geamuri pe consola centrala si multe altele...vine asta....pe aceasta varianta de echipare ar trebui sa fie puse cele mai bune motoare sau toate variantele de motoare nu doar cele mai puturoase. Este exact invers de ce vezi la orice alt producator...nu pot sa inteleg....ei zic ca acestea sunt cele mai vandute motoare...ok or fi ele...dar asta pentru ca se cumpara multe masini de flote de la dacia care se cauta sa fie ieftine....iar logan cu 1.2 varianta ambiance s-a vandut in prostie...vad masini de taxi, politie, anaf...o persoana fizica se va gandi la altceva...eu asa vad lucrurile...pacat!
    PS: pe aceasta varianta de echipare puteau sa puna o varianta mai potenta de benzina gen 1.2 tce...cred ca merita, chiar daca mai era 1000-2000 in plus parerea mea...lumea s-ar fi bagat.
    14 0
  • -CITROËN C-ELYSÉE-BlueHDi 100 BVM- Seduction-12,264 Euro-4 ANI GARANTIE in limita a 100.000 km 12 ani la perforarea caroseriei, datorita corodarii - 3 ani pentru vopsea.
    -Peugeot 301 Active 1.6 BlueHDI FAP Manuala 5 1560 cc / 99 CP 3,9l/100km - 13.850Euro GARANTIE in limita a 100.000 km 12 ani la perforarea caroseriei, datorita corodarii - 3 ani pentru vopsea.
    -Peugeot 301 Allure 1.6 BlueHDI FAP Manuala 5 1560 cc / 99 CP 3,9l/100km 14.651Euro GARANTIE in limita a 100.000 km 12 ani la perforarea caroseriei, datorita corodarii - 3 ani pentru vopsea.
    SI ASTEA-S PRETURILE DE LISTA !!! Daca Dacia nu-si va revizui rapid politica de preturi va avea probleme din ce in ce mai mari. Nu cred ca scaderea continua a vanzarilor din Franta si Germania in acest an este o pura intamplare! Licitatia recent pierduta in fata VW nu este o pura intamplare! Ar trebui sa se trezeasca mai repede pentru ca in caz contrar VOM AVEA TOTI ROMANII DE PIERDUT! uN ESEC dACIA NE-AR DA PESTE CAP SI BUGETUL SI ECONOMIA.
    16 3
  • @Sile
    tu ai dreptate, in acest moment, in Romania, C-Elyse si 301 la oferta sunt mai ieftine ca Logan in versiunea diesel de top. Am studiat problema pt ca un coleg vrea sa-si schimbe masina. Dar PSA nu vinde modelele astea in Vest, deci nu vad nici o problema cu grosul vanzarilor Dacia
    10 3
  • tu ai dreptate in multe privinte visavis de concurenta franceza...dar nu inteleg de e vii acum cu mana intinsa la Dacia aka Renault si te impacientezi "daca nu se trezesc romanii au de pierdut ...si bugetul Romaniei".

    Pana una alta Renault a venit aici sa faca afaceri nu pomana. As putea la fel de simplu asa ma ridic pe picioarele din spate si sa urlu: VW de ce nu vii sa faci productie in Ro? De ce nu vii tu Peugeot, BMW, Rolls Royce sa ne scoti din KKT?

    Dar mai degraba pun o intrebare simpla: TU ROMANE ce faci pentru tarisoara asta?

    PS. repet @Sile tu ai mare dreptate dar hai sa punem noi neaosii sa miscam ceva....crezi ca putem? Istoria imi zice ca nu, prezentul nu...viitorul e o nebuloasa.
    13 6
  • patriot
    Asta e de fapt Renault Symbol - http://noticias.autocosmos.cl/2014/12/16/localiza-rent-a-car-adquiere-amplia-flota-de-renault-symbol
    Au pus si ei sigla de Dacia in loc de rombu de la renault.

    O mare branza.......
    5 8
  • Catalin
    Taxa auto nu este 0 EURO, am cumparat eu EURO 6 si se plateste taxa auto de la data de 2 Septembrie 2015, mai informati-va!
    20 0
  • Acuma...nu vreau sa subminez nimic dar am citit despre Duster Steel (editie speciala,lansat prin Franta zice-se). si ce sa vad !?
    La "plecare" costa aproape 17.000 de euro si roata de rezerva plus CRICUL sunt...pe lipsa OPTIONALELOR ?
    Deci platesti 17 000 de coco, dar nu primesti cric decat extracharge ?
    Masina asta ...leviteaza cumva, sau in caz de pana o ridici cu p..l.a?
    29 1
  • Majoritatea insistati pe ideea motoarelor mai puternice, cand cineva a explicat clar mai sus faptul ca pretul ar urca mult prea mult. ar musca din vanzarile Renault.
    In plus, asa cum am mai zis, oamenii vor sa se faleasca. daca au bani de cel mai ieftin Logan, vor mai pune putin pentru echiparea asta. Ca la McDonald's: mai dai 2 lei pentru meniu Maxi... si esti smecher, nu?
    Oamenii cumpara foarte usor lucruri de care nu au nevoie, daca sunt la un pret accesbil.
    Oamenii sunt snobi!

    Si inca ceva. Peugeot 301 si Citroen C-Elysee sunt niste alternative extrem de bine la Logan. Pretul de 8000 euro cu Rabla e foarte misto, in conditiile in care primesti o masina mult mai bine finisata si inchegata.
    Dacia si-a construit bine imaginea de low-cost, iar pe principiul asta lumea vine direct la ei, fara sa se mai uite la alte optiuni !
    17 0
  • 2000rpm si 120km/h..??
    Felicitari!!
    15 0
  • In a 4-a ajumg la o viteza de 100 km/h si 2000 de turatii sincer masina e buna, motorul cam slabut la caroseria pe care o are. la 75 de ponei putere motor de 1500 cam nasol.
    8 2
  • zic si eu
    ,
    De ce comparati frate merele cu perele? 301 la oferta este doar in versiunea Active, iar aceasta oferta include prima de casare si si ecobonusul-cca 1800 euro- pe care le poti obtine si la Dacia. daca dai la o parte acesta suma (un active de 99cp este 12600 fara niciun alt optional), o sa vedeti ca reducerea de pret oferita de Peugeot este de cca 100 euro. Sub 1% sau cat un set de covorase de la dacia:))
    Sa mergem mai departe: daca ei Laureatul de 90 cp (asemnator cu Active de 99cp) si scazi 1800 euro (ecobonus si prima), o sa fie cu cca 700 euro mai ieftin decat oferta de la 301.
    700 euro sunt o suma pentru un client de Logan. Sau de banii aceia poti sa-ti pui navigatie(PSA nu are),cotiera si-ti mai raman si de un set de anvelope de iarna.
    Mai departe, atat Peugeot cat si citroen, in versiuni similar cu Prestige, sunt cu 2000 euro mai scumpe decat Logan. Adica 20%! Si nu au navigatia, care este 300 euro la Dacia.
    Ca atare incetati cu visele astea, nu exista masina similara mai ieftina decat Dacia.
    Revenind la articol,sunt de accord cu cei ce spun ca prestige trebuia pus pe versiunile de motorizare superioare (diesel de 90 si benzina. Daca dotau prestige pe motorizarile superioare, nu cred ca dadea romanul fuga sa-si ia un clio pentru +500 euro la logan, iar clientii de modele ieftine Daci oricum ramaneau.
    17 5
  • zici si tu
    @ zic si eu Daca tot vorbest de comparat mere cu pere , inainte de a ti se umfla gusa de indignare nu uita ca motorul Daciei este cu o treime mai slab decat al celorlalte doua In rest:
    - 1.Peugeot 301 Active are ca dotari de serie , fara nici un optional absolut tot ce are Loganul in varianta Prestige , mai putin aerul care e cu reglaj manual.Optiunea aer conditionat automat in locul celui manual costa 161 euro cu tot cu tva. si gata versiunea Prestige!!!
    -2. Performantele dinamice ale Daciei sunt net inferioare- motorul Peugeotului este cu o treime mai puternic in conditiile in care masina cantareste tot cat Dacia. Ce zici , e normal sa se simta diferenta?
    -3. Preturile pe care le-am vazut mai sus sunt cele normale(la Peugeot cel putin ) fara nici un fel de alta oferta inclusa.Ia in calcul si ofertele ! Versiunea Active , la oferta costa fix 12.610 euro . Adauga161 climatronicul si-ti da 12.771 euro. Sa nu plangi!
    -4. NU UITA GARANTIA DE 4 ANI la masina , 12 ANI LA CAROSERIE ( care a propos-E GALVANIZATA!!) si 3 anio la vopsea-SE COMPARA CU CE OFERA DACIA?
    -4.
    12 7
  • zici si tu
    @zic si eu -In caz ca nu ai observat , medianav , limitatorul de viteza si harta Europei sunt optionale la Prestige , ADICA pe bani suplimentari-daca tot vorbesti de mere cu pere!
    11 4
  • @@Sile-"Dar mai degraba pun o intrebare simpla: TU ROMANE ce faci pentru tarisoara asta?" PLATESC IMPOZITE CA UN BOU ca sa aiba astia ce sa dea pomana! In tarisoara asta n-au prioritate decat putorile! Cine munceste e un BOU si tratat ca atare ( vezi noul cod fiscal si "reducerile"(??) de impozice care mie , in pastele ma-sii , imi tripleaza impozitele!!!)
    15 3
  • @zic si eu
    Ai dreptate. O navigatie sau un limitator de viteza sunt mai importante decat o caroserie negalvanizata sau niste airbaguri cortina. Daca Loganul nu ar mai avea aceste doua slabiciuni, pentru mine ar fi masina ideala la acest novel de pret si dotari. Si asta cu motorul slab e de inteles. un motor mare crestea pretul. In plus Peugeot 301 este facut pe platforma lui 208, care este una dintre cele mai moderne platforme in acest moment. Ori Loganul 2 e pe platforma lui Logan 1, care isi are originile prin 2000.
    Mi se pare rusinos sa te dai atat de mare ca ai revolutionat industria auto si sa te lauzi ca ai montat (in sfarsit) butoanele de la geamurile electrice pe usi si ca ai pus semnalizare in oglinzi. O fi masina fiabila. dar oare doar Logan este masina fiabila? Doar Logan nu te lasa in drum?
    17 3
  • Daca o scoteau la maxim 10500€ full era perfect. Oricum este o mașină decenta.
    11 5
  • Colegul cu reclama la Peugeot: mă pui să verific și să-i dau dreptate omului, degeaba îl contrazici.
    Peugeot 301 Active 1.6 HDI e 13.850. Euro.
    Iar Allure fix 14.651 euro. Că aer automat și geamuri electrice spate n-ai pe Active. Iar Allure la motorul ăsta n-are nici măcar roată de rezervă normală.
    N-ați învățat să comparați încă fără oferte și alte vrăjeli? A, am uitat, merge și cu minciunele, doar-doar mai crede cineva asemenea prostii.
    Sursa: ”peugeot.com.ro”, ca să n-avem discuții.
    9 12
  • Pai exact preturile tale le-a pus mai sus Sile. Eu unul am intrat pe configurator si am aflat PRETUL DE AZI , LA OFERTA.Tot acolo am vazut si dotarile si am zis ca aerul conditionat automat costa suplimentar161euro. Am si zis asta , unde e minciuna? Nu am nici o legatura cu Peugeot ,dar nu cred ca politica strutului ajuta Dacia cu ceva!
    8 4
  • ”Peugeot 301 Active are ca dotari de serie , fara nici un optional absolut tot ce are Loganul in varianta Prestige , mai putin aerul care e cu reglaj manual”
    Păi să vedem: geamuri electrice spate? Pas! Intrare USB cu integrare bluetooth și comenzi audio pe volan? Ioc. Start stop? Nicht.
    Nu trebuie să băgăm capul în nisip, dar nici să tragem struțul de coadă cu oferte și cu exagerări. De-asta tot insist cu prețul de listă, că rabla și ofertele se scad de la toate, chit că mai diferă.
    8 8
  • usor-usor arata si daciuta nationala a masina ... iar visul masinii de 6000E dispare usor in negura timpurilor
    14 2
  • bibaculus
    Corect Gogule eu o am 0,9tce si de ce nu au motorizat-o cu 1,2 tce ?! nu stiu in rest ok la 30.000 km .
    6 1
  • someone
    ideea asta nastrusnica a celor de la dacia, de a pune aceste dotari de top pe variantele cu cele mai slabe motorizari pentru ca sant cele mai bine vandute, tine de un marketing de secolul trecut.
    de ex, daca BMW ar pune pe noua serie 7 cele mai cele dotari aplicand formula dacia, atunci un 760 LWB ar veni chel, pantru ca " nu face parte din cele mai vandute modele "
    pacat ca aceste dotari pe masina mationala nu sant sustinute si de un marketing si o promovarela la nivel de grup Renault -Nissan
    8 2
  • Trist sa pui la versiunea asta doar 75 CP indiferent ce s-ar spune.Se putea macar la varianta lor de pret sa fie pe 75 dar cine dorea sa o configureze(si logic sa plateasca mai mult)sa aiba variante de motorizari superioare.De ce au numit-o prestige cand ar trebuie sa fie de top din toate pdv-urile,mai ales la motorizari!?
    2 0
  • Ați vorbit de volan îmbrăcat în piele și MediaNav dar nu ați specificat faptul că sunt opționale, cine nu știe ar putea deduce din text că vin standard în varianta Prestige.

    Apoi de faruri nu ați spus nimic, din câte știu Logan-ul „normal” are un singur reflector, iar ăsta Prestige 2 cu becuri H1 / H7. Ar fi fost interesant un test comparativ.
    6 0
  • @sneaker-Ba chiar mai rau-au vorbit de ele si le-au aratat in fotografii ca si cum ar fi in serie dar la rubrica au trecut pretul FARA ACESTE OPTIONALE- 11700EURO in loc de 12350EURO-ADEVARATUL PRET AL MODELULUI TESTAT.
    3 0
  • adrian
    motorul are 73 cp fiind euro 6, va rog corectati.
    7 0
  • O masina foarte corecta la acesti bani si in sfarsit are dotari calumea si foarte utile. Iar legat de review si punctaj, domnilor care faceti review-uri va amintesc ca in testul cu peugeot 207 i-ati dat 2.5 stele la performante iar loganului 3.5, ambele masini avand aceeasi putere, diesel si facand parte din aceeasi clasa, deci cum vine asta ca nu inteleg? Diferenta la sprint intre cele doua fiind de 1.3 secunde in defavoarea loganului, inca astept un raspuns la cum dati voi stelele si notele acestea, numai bine!
    17 0
  • andi77
    Automarket :Cutia semiautomata cand apare ? Sau nu e prevazuta la intern.
    0 0
  • @Nelu.Pantofaru Din păcate stelele acordate de Automarket nu folosesc nimănui, 99% din mașini au între 3,5 și 4,5 - adică „sunt bune” :))
    5 0
  • Pai aceste stele ar trebui sa reflecte realitatea comparata cu masini la acelasi nivel, sau cel putin asa gandesc eu.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru