Dle electrocutat, matale “vorbești” cu un producător auto și “îi ceri” să investească sau să dezvolte infrastructura de încărcare din nu știu care țări? Tu (poporul) și Georgescu ar trebui să faceți asta nu un producător auto. Te-ai cristalizat și tu în inteligență și țac pac, ce cugetare din străfundul istorie dacice, să facă dle. VW prize și ștechere, să întindă cabluri, să facă centrale nucleare… nu-i așa că-i floare la ureche?
Dă-le un e-mail ;)
Conducere autonoma are foarte mult potențial… în depozitele Amazon (de exemplu), acolo roboții “se conduc” autonom de mulți ani. Pe străzi și mai ales pentru Nissan este cum zice și Alex, o risipă ridicolă.
500.000 pe an capacitate im Europa este ceva semnificativ. Doar ca și comparație Volvo produce sub 700.000/an. Probabil că este singura posibilitate ca BYD să se prăbușească, adică să întindă excesiv coarda.
De la 480/acțiune în 16 decembrie până la 260 acum… este nu doar nasol. Mie îmi pare rău pentru Tesla care nu reprezintă doar Musk. Din păcate nu văd nimic care să schimbe situația pentru ei. Mașinile lor nu mai sunt nici singurele și nici unice ca tehnologie. În plus ergonomia în ceea ce privește condusul propriu zis nu-i mai ajută, cei care au făcut compromisul pentru a-și achiziționa o electrică, au acum opțiuni care sunt și mașini nu doar gadgeturi.
Ultimele comentarii
3543 in total