• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 825 in total
  • Deja recunosc aerele astea de cunoscători pretențioși și-ncepe să mă amuze ipocrizia lor. Îi f....ace grija unui abțibild, a plasticelor sau chiar lățimea închipuită a mașinii. Apoi le pute prețul. Ce mă amuză teribil e când îmi închipui vitejii ăștia la târg evaluând pentru ei mașini adevărate, și cum se transformă din chițibușari pe toate mărunțișurile (când vorbeau de Dacia) la foci care înghit ori mulți km, ori uzuri anormale, ori evenimente în istoric ori tot felul de probleme cu adevărat grave doar ca să se afișeze cu vreun ”bolid premium” de bărbat adevărat, cu motor puternic și siglă invidiată. Deci pentru pretențiile astea de 2 bani, vitejii ăștia plătesc scump ori în mii de euro (orice alternativă la Dacia e la mare distanță, dar în cazul ăsta n-ar trebui să le pese de Dacia) ori în compromisuri mult mai grave decât ce spun ei, caz în care sunt doar niște ipocriți cât China. Și trebuie să ai intelect de dezmembrator cu miros de brânză să vorbești de poluare la Dacia, când orice alternativă comparabilă la preț e o gioarsă cu uzuri semnificative. Pentru că da, la aceste prețuri poți cumpăra modele de la multe mărci, care au fost bune odată, când mergeau în firea lor....
    PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Dacia Bigster. 5 lucruri esențiale+VIDEO
  • Convenabil, s-a luat ca referință o piață pe care electricele sunt (încă) pe plus, Marea Britanie. Să aprofundăm zic: ”Fleets drove much of this growth, with deliveries rising 36.8% to account for more than three quarters (75.9%) of BEV registrations. Private BEV demand also rose, up 3.6% after unprecedented manufacturer discounting, but this was equivalent to just 410 additional registrations. Consumer demand for diesel grew at a faster rate, increasing 17.1% in September – a volume uplift of 1,367 units.” 1. Peste trei sferturi din creșterea electricelor e datorată flotelor unor companii. 2. Cu discounturi FĂRĂ PRECEDENT, la persoane fizice creșterea pe septembrie e modestă, mai mică decât la DIESEL! ”Year-to-date private BEV demand remains down -6.3%” [...] Previous assumptions of a market delivering steady BEV growth, [..] have not come to fruition, with the upfront cost of BEV models remaining stubbornly high. Added to this is consumers’ lack of confidence in the UK’s charging provision [...] still acts as a barrier to BEV take up". Și ăsta e exemplul lor optimist, vin acuși cifrele ACEA pe septembrie.....
    Vânzările de mașini electrice au scăzut cu 37% în România, în ultimele 9 luni
  • Termenii din enunțul ”la utilitare consumul si fiabilitatea sunt esentiale” par de neînțeles unui postac pentru mașinuțe cu baterii. Auzi, dar unul care trollează sub mai multe pseudonime dar se dă de gol prin exprimări agramate și obsesii patologice, e mai prost, sau doar bolnav?
    Stellantis începe să elimine motoarele diesel pentru vehiculele comerciale
  • Păi trollul după ce-și ia șah mat pe argumente își leapădă imprecațiile asupra persoanei. Boală curată e cum dă Edică alias Matei - Mihai - Vali (șamd) un copy-paste, și bagă anonime printre pseudonime, erijându-se în Mafalda Electrocutaților în timp ce-i critică arogant pe cei ce nu-i înghit inepțiile.
    Stellantis începe să elimine motoarele diesel pentru vehiculele comerciale
  • Deci cine nu înghite propaganda electrocutată ori e ”dizelar sh” ori e ”gepelist sărac”. Când se termină clișeele scremute ca pseudo-argumente ultima armă e atacul la persoană? Râmâne cum a zis și Times: ”În Marea Britanie, costul cu încărcarea mașinii electrice de la stațiile publice e dublu față de costul unei mașini pe benzină sau motorină”. Mișto. Și mașina și combustibilul la preț dublu. PS: Excitat e colegul de salon înainte să ți-o iei, în română avem cuvântul surescitat americanizatule.
    Dacia, lider detașat la vânzările de mașini alimentate cu GPL în Europa
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău