Baba surdă toacă până ne afanisește de la exagerări la minciuni de-a dreptul!
Nissan Leaf de fapt costă 35.700 euro cu autonomia aia jenantă de maxim 270 km în oraș.
Și tocmai, Toyota oferă mașini corecte, nu minciuni pe roți cu baterii care pot lua foc instant când ți-e încărcarea de 7 ore mai dragă.
De-aia Toyota e numărul 1 în lume, că face mașini adevărate și utile și probabil vinde într-o lună mult peste criptomarca Tezla într-un an.
Un trolling atât de deșănțat pentru electrice oare mai convinge vreun rătăcit să se-ndatoreze pentru electrocasnice de oraș?
Păi în 2020 în timp ce un român vota, alți doi aveau alte treburi mai importante, foarte probabil unul din ei se-nghesuia pe valea Prahovei, iar altul comentează acum fără să știe măcar că centura ține de ministerul Transporturilor.
Iar ce a votat un român din trei se vede în continuare. Ne mirăm?
Procentul ăla inventat de 99% mers cu mașina prin oraș e dat ”din burtă” ca să aibă și electroaca un avantaj.
Dacă problema e constituită de 99% drumuri prin oraș, soluția e transportul public sau alternativ, nu o cutie cu baterii pentru fiecare angajat în drum spre job.
Da, mașinile electrice sunt aici, la o pomană distanță.
Kia EV6 cu pomană 43.200 euro
Kia Ceed MY23 cu rabla 17.000 euro
Frumoasă cu spume, cu ”range” mare (sub 400 km ireali) și cu timp de imobilizare la priză nedefinit, datorită multor variabile (traseu, prize defecte, încărcări neanunțate).
Ceed pe benzină merge peste 600 km cu un plin de 3 minute efectuat practic oriunde.
Când din diferența de preț mai iei o mașină, are rost să te uiți măcar la prețul benzinei / motorinei?
Troaca scumpă cu baterii, aia e singura problemă.
De fapt vizita lui Olaf Scholz în Canada a avut multe alte teme de discuție, pe lângă cea legată de materii prime pentru baterii.
Cealaltă temă se referă la acordul de furnizare de hidrogen. Verde intens, dacă electricitatea e considerată pe-aici verde.
https://www.g4media.ro/canada-si-germania-alianta-transatlantica-pentru-hidrogen.html
Ultimele comentarii
883 in total