• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 884 in total
  • "Rusia a simplificat puternic normele de fabricație auto de pe teritoriul său și va autoriza producția de mașini fără airbag-uri, dar și fără sistem ABS. Mai mult, vor putea fi produse mașini și fără dispozitivul de pretensionare a centurii de siguranță, cel care menține centura blocată în timpul unui accident. " https://economie.hotnews.ro/stiri-auto-25561777-rusia-simplifica-mult-normele-fabricatie-pentru-automobile-autorizand-productia-modele-fara-airbag-sau-abs.htm
    Rusia reînvie marca Moskvitch. Uzina Renault de lângă Moscova, naționalizată
  • Nicu, la primele MCV-uri nu era diferență și nu m-aștept să fie nici acum. Și chiar fără diesel, 1.0 TCe GPL bate dieselul la costurile de rulare. Mai ales la prețurile actuale...
    Cum s-a descurcat Dacia Jogger la testul elanului
  • De obicei modelele mai ieftine Dacia nu au beneficiat de motoare mai puternice, probabil ca media emisiilor la nivel de grup Renault să iasă mai jos. În plus, să nu uităm că Jogger e un Logan cu spate modificat, probabil nu are loc 1.33 TCe cu auxiliare în compartimentul motor, cum a fost posibil însă la Lodgy, o mașină ceva mai mare. Ca dovadă, 1.6 16v (un motor aspirat simplu, nu complex ca TCe) încăpea la fix pe Loganurile de primă generație. O mașină compactă la exterior dar spațioasă la interior cum e Jogger și a fost primul MCV poate avea constrângeri la motorizări. Un nou Lodgy era altceva, dar sigur ar fi sărit de 20.000 cu noile prețuri.
    Dacia are un nou director de design. A fost responsabil pentru conceptele Koleos și Ellipse
  • Alex, și mie mi s-a părut evident că 1.5 de 180 de cai (sau poate 200) de pe Civic. Dar pentru unele cornute care-și adapă snobismul în litraje de la 3 în sus asociate cu sigle sonore, asta nu înseamnă nimic. După cum tot putem observa, le e greu să priceapă termeni ca moment motor sau turație de putere maximă, care sunt foarte bune la acel 1.5.
    Honda confirmă lansarea unui nou SUV în Europa. ZR-V va avea motor hibrid
  • Prima generație de Logan dispunea de motorul 1.6: 8 valve, bloc motor de fontă și distribuție pe curea. 128 Nm și 90 de cai. Simplu și fiabil. Ca și alți producători ce au ales downsizing-ul, Renault a proiectat un motor nou care să se încadreze în noile norme impuse de UE, tot mai stricte. TCe 90 are, printre altele turbină, distribuție pe lanț, bloc de aluminiu și pompă de ulei cu debit variabil. 160 Nm și tot 90 de cai. Își închipuie cineva cu adevărat că un producător se dă peste cap să proiecteze motoare noi și complexe când are deja în producție unele aspirate foarte fiabile și apreciate? Cum să coste mai mult un motor aspirat din anii 90 adaptat pentru Logan față de noile TCe? Ce naiba, discutăm de fiare vechi, dacă are un cilindru în minus e mai ieftin de produs?
    Ce mașini noi au cumpărat românii în aprilie: Dacia Logan, Duster și Spring, pe primele 3 locuri
Pagina
12345...747576...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău