Un model excelent de la Volvo. AM deja 20 de luni de utilizare și pot spune că e mașina ideală pentru mine. Confort, putere, conectivitate și conducere semi-autonomă de nivel 2. Pachetul de siguranță își face datoria prompt, de fiecare dată când e nevoie. Cred că XC-40 va ajunge în curând cel mai bine vândut model Volvo la noi, dar și în Europa.
Nu-i nimeni drac şi nimeni sfânt!
Credinţa-i val, iubirea vânt
Şi viaţa fum!
... zicea poetul George Coșbuc
Găsesc, deci, că nu e cazul de atâta înverșunare, pentru niște opinii.
Să luăm o gură de OXIGEN (ca-n știrea de la care a pornit discuția) și să mergem mai departe, vegheați de lumina blândă a lunii pline, proaspăt revărsate deasupra noastră..
Nu costă 60.000 de Euro! De unde o scoateți? Conduc un XC-40 T5 cu aproape toate opțiunile și a costat 46.000. Orice i-aș mai fi pus, nu depășea 52.000 de Euro. În rest, de acord, nu e o mașină ieftină. Nu oricine își permite să cumpere un Volvo nou și să-l întrețină corect. Dar nici nu trebuie. Sunt sute de alte variante disponibile pe piața auto.
O inițiativă excelentă! #Jos mașinile de pe trotuare! În cei 30 de ani de când sunt șofer, am parcat de cel mult trei-patru ori pe trotuar. Da, în București.În ultimii zece ani nu îmi amintesc să mai fi parcat așa. Pur și simplu, refuz. Prefer să caut un loc de parcare normal, corect, chiar și la un kilometru distanță.E greșită teoria care spune că mai întâi să se facă parcări. Nu, mai întâi să fim civilizați! Apoi, vin și parcările.Orice drum cu mașina în oraș, trebuie planificat. Verifici unde ai treabă,vezi dacă ai parcare, iar dacă nu, poți lua și alte decizii, gen taxi, autobuz, metrou, etc.
Ultimele comentarii
251 in total