Apropo de "hateri" BMW.
Nu am avut niciodată. Când îmi plăceau nu aveam bani de BMW, acum nu îmi mai plac, toate sunt urâte, unele groaznic de urâte. Dar Neue Klasse cred că va schimba lucrurile.
Însă am experimentat M4 de două ori, la Silverstone. E o distracție scumpă dar merită toți banii. Tot acolo sunt pachete Aston Martin + McLaren + Ferrari.
@sorin
Connoisseur, nu glumă. De ce nu, dacă lucrurile fine au adevărați cunoscători, de ce n-ar avea și vruuum-vruuum?
Sigur, adevărații cunoscători de lucruri fine le și cumpără, voi sunteți cunoscători fără frecvență. Le cunoașteți din auzite.
Apropo, Divizia M BMW listează modelele pe care le considera ei M-uri:
https://www.bmw-m.com/en/topics/all-models.html
Ha! A cenzurat AM că i-am zis bolnavului cu voturi căcălău că e bolnav la cap. Așa ceva nu se cade, e împotriva standardelor înalte pe care le impune aceasta publicație respectabilă.
Intre timp bolnavul e la datorie: 52 de voturi and counting.
S-a vrut o variantă de Passat mai orientată spre design, lifestyle. Doar că a fost admirat de la distanță, clienții de Passat apreciind alte calități, mai tradiționale.
N-are nicio legătură cu Phaeton, care a fost în cu totul altă clasă și care nu a mizat pe design ci pe dotări și calitate. Phaeton a fost una niște cele mai subapreciate mașini.
Ultimele comentarii
798 in total